Heb jij je puberteit overgeslagen of binnen doorgemaakt dan? Ik had ook 1001 keer verdwenen kunnen zijn. Risico van het niet rationeel na kunnen denken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat het doel dan?![]()
Ik wil het een beetje begrijpen, want ik snap die meiden niet met hun stiekeme afspraakjes. Savannah is niet de eerste en niet de laatste die met een leugentje verdwijnt en het met de dood moet bekopen.
Zal wel te maken hebben met verschil in opvoeding.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb jij je puberteit overgeslagen of binnen doorgemaakt dan? Ik had ook 1001 keer verdwenen kunnen zijn. Risico van het niet rationeel na kunnen denken.
En karakter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met verschil in opvoeding.
Infection jongenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef Stupidisco het volgende:
Zwarte auto
Via sociale media kwamen meldingen over inzittenden van een zwarte auto, die her en der meisjes zou klemrijden en proberen te ontvoeren. Er kwamen meldingen uit Soest, Spakenburg en Vleuten. Een meisje zou na een ontvoeringspoging zelfs in het ziekenhuis van Amersfoort liggen. Apps en sms’jes met informatie hierover circuleerden in het hele land.
Bron: Telegraaf (premium)
Er wordt nergens gezegd dat al die meldingen compleet verzonnen waren hè? Alleen dat ze waarschijnlijk geen verband hadden met.. Etc.quote:
http://www.ad.nl/binnenla(...)cial-media~a6e8e028/quote:Tijdens de vermissing is er steeds hoop geweest dat ze nog zou leven, aldus de burgemeester. ,,Er waren aanwijzingen dat ze zich met hem schuilhield op een ander adres”, zei Van de Groep. De politie baseerde zich hierbij op spullen die in het huis van Savannah lagen.
.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/binnenla(...)cial-media~a6e8e028/
Ben benieuwd met welke verklaring de 16 jarige gaat komen, OM moet stevig in de schenen staan.
Want indien hij getuigt haar gesproken te hebben maar vervolgens weer te zijn vertrokken, hoe sterk is zo'n zaak dan nog?
Ligt maar net aan de sporen en het bewijs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Ben benieuwd met welke verklaring de 16 jarige gaat komen, OM moet stevig in de schenen staan.
Want indien hij getuigt haar gesproken te hebben maar vervolgens weer te zijn vertrokken, hoe sterk is zo'n zaak dan nog?
Vandaar ook dat ik me afvroeg hoeveel dagen hij van huis is weggeweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wel duidelijk dat ze de info via infection hebben verkregen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt nergens gezegd dat al die meldingen compleet verzonnen waren hè? Alleen dat ze waarschijnlijk geen verband hadden met.. Etc.
Hoezo via infection?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wel duidelijk dat ze de info via infection hebben verkregen.
Indien er DNA van hem wordt gevonden, komt hij nog weg met het feit dat de seks vrijwillig was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef agter het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik me afvroeg hoeveel dagen hij van huis is weggeweest.
Als de jongen er niks mee te maken heeft dan moet dat te achterhalen zijn door telefoongegevens (locatie van telefoon), OV-chipkaart etc. etc.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zie hier:quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Mijn zus die in Baarn woont meldt zojuist dat het dochtertje van een collega van haar op de intensive care is opgenomen in Amersfoort vanwege een vermoedelijke ontvoering met geweld. Schijnt net gebeurt te zijn.
Men is nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dat er veel sporen naar hem gaan wijzen zal kloppen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als de jongen er niks mee te maken heeft dan moet dat te achterhalen zijn door telefoongegevens (locatie van telefoon), OV-chipkaart etc. etc.
Dat die jongen nou nog steeds vastzit en zelfs in volledige beperking (dus alleen advocaat erbij) laat wel zien dat hij echt heel serieus verdacht is en dat het OM wel iets heeft wat niet makkelijk te weerleggen is.
Naast telefoon zijn er nog veel meer dingen die zijn onschuld kunnen bewijzen. Zoals ik al zei camerabeelden van bus/trein, getuigenverklaringen maar ook bv pintransacties, etc. En als hij zijn telefoon inderdaad kwijt is maakt hem dat natuurlijk nog veel verdachter dan dat hij al was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Men is nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dat er veel sporen naar hem gaan wijzen zal kloppen.
Maar als hij nu blijft bij een variant dat zij in leven was bij het afscheid, hoe gaan ze dan bewijzen dat dat niet zo was? En al hij nu heel bijdehand niet meer beschikt over zijn telefoon?
Tuurlijk is hij onschuldig tot tegendeel bewezen is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Men is nog steeds onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dat er veel sporen naar hem gaan wijzen zal kloppen.
Maar als hij nu blijft bij een variant dat zij in leven was bij het afscheid, hoe gaan ze dan bewijzen dat dat niet zo was? En al hij nu heel bijdehand niet meer beschikt over zijn telefoon?
Ik vond het vrij logisch dat hij dat hier even wilde melden hoor in the heat of the moment. Best begrijpelijk en hij noemde geen namen etc, deed niks verkeerd. Dat iemand het vervolgens weer op Twitter etc kwakt kan hij weinig aan doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wel duidelijk dat ze de info via infection hebben verkregen.
Nu voor het eerst in dat stuk van de Telegraaf. Voorheen werd een printscreen van denpost van Infection gedeeld op SM.quote:
Die man is sowieso niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:08 schreef electronique het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)n+dood+Savannah.aspx
lekker speculeren
tevens:
De jongen uit Den Bosch kende Savannah via social media. Mocht het tot een ontmoeting zijn gekomen, is dat volgens Van der Kruijs makkelijk te achterhalen met informatie van zendmasten in de omgeving.
Ow oké, thnx. Ga het even opzoeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nu voor het eerst in dat stuk van de Telegraaf. Voorheen werd een printscreen van denpost van Infection gedeeld op SM.
Ik heb geen idee, volgens mij niet op het nieuws, maar blijkbaar wel opgepakt door de media.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:08 schreef electronique het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)n+dood+Savannah.aspx
lekker speculeren
tevens:
De jongen uit Den Bosch kende Savannah via social media. Mocht het tot een ontmoeting zijn gekomen, is dat volgens Van der Kruijs makkelijk te achterhalen met informatie van zendmasten in de omgeving.
Denk hem eens door..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:23 schreef Vimbavimba het volgende:
ik zal er wel naast zitten . Maar ik denk dat het tot een ontmoeting is gekomen en zij geen seks wilde en hij wel en dat het toen heel erg fout is gegaan.
lichaam willen dumpen? Of bedreigd of daar ontmoet?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:24 schreef agter het volgende:
[..]
Denk hem eens door..
Hoe komt ze dan bij die sloot?
Ik stel wat vragen, hè.. wil je niet aanvallenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:26 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
lichaam willen dumpen? Of bedreigd of daar ontmoet?
Dna wordt een itemquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:41 schreef electronique het volgende:
[..]
Naast telefoon zijn er nog veel meer dingen die zijn onschuld kunnen bewijzen. Zoals ik al zei camerabeelden van bus/trein, getuigenverklaringen maar ook bv pintransacties, etc. En als hij zijn telefoon inderdaad kwijt is maakt hem dat natuurlijk nog veel verdachter dan dat hij al was.
twitter:deBunschoter twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:40:50Vanavond wordt in het programma Opsporing Verzocht aandacht besteed aan de zaak Savannah. Uitzending om 20.30 uur o… https://t.co/nepLNrhj4c reageer retweet
ik lees dat haar fiets bij de bushalte gevonden was. Dus wellicht moest zij die achterlaten. Want dan kon ze minder makkelijk vluchten. Jongen kwam uit Den Bosch dus ook met OV gekomen denk ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ik stel wat vragen, hè.. wil je niet aanvallen
Ik ken zijn postuur niet. Maar een lichaam versleep je niet zo maar.
En waarom zou je bij een sloot afspreken om elkaar te ontmoeten?
Hoe kom je bij een bedreiging?
Je post in het verkeerde topic. Hier moet je zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:49 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
ik lees dat haar fiets bij de bushalte gevonden was. Dus wellicht moest zij die achterlaten. Want dan kon ze minder makkelijk vluchten. Jongen kwam uit Den Bosch dus ook met OV gekomen denk ik.
Toen wilde hij (misschien seks) hebben. Misschien had hij een mes bij of verloor hij zijn beheersing. Misschien wilde hij op een afgelegen plek seks hebben en ging het gruwelijk mis toen.
Je wilt niet weten wat kinderen van 14 tegenwoordig allemaal doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef electronique het volgende:
Hebben kinderen van 14 tegenwoordig al seks?
Zo erg ja? Gaat ook steeds jonger volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat kinderen van 14 tegenwoordig allemaal doen.
Werk op een middelbare school en geloof me, mijn mond is meerdere malen open gevallen toen ik hoorde waarom popje die of die geschorst was.
naar viva? oké ik houd mijn mond welquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Je post in het verkeerde topic. Hier moet je zijn.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo erg ja? Gaat ook steeds jonger volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Nah doe eens liefquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Je post in het verkeerde topic. Hier moet je zijn.
Niet jonger maar heftiger. Ik denk ook vooral door de komst van internet en een veel vrijere opvoeding tegenwoordig, of een gebrek eraan,quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo erg ja? Gaat ook steeds jonger volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]Roept elke generatie dat niet? 'Steeds jonger en extremer'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEEFT SINDS 05-06-2017 VERKERING MET amaranta
Nee. Geen conclusies daaruit trekken, aub.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sinds vanochtend 9 uur ook een 14 jarig meisje vermist in Zwolle. Gaat lekker zo
Piet Paniek!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sinds vanochtend 9 uur ook een 14 jarig meisje vermist in Zwolle. Gaat lekker zo
Ik ben niet in paniek hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet Paniek!
Je weet dat er dagelijks legio 'vermissingen' zijn?
Blijkbaar nog waar ook, zeg niet dat ze allemaal zo zijn natuurlijk maar vind het behoorlijk heftig terwijl ik zelf heel openminded ben en nog geen 30.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Roept elke generatie dat niet? 'Steeds jonger en extremer'
En welke conclusie trek ik dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
Nee. Geen conclusies daaruit trekken, aub.
Las dat er per jaar 40.000 mensen in NL vermist worden (en 80% binnen 48 uur weer terecht).
https://www.trouw.nl/home(...)ist-raken-~ad0a28c7/
Oooooh, waar maken ons dan druk om.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef ondeugend het volgende:
Ook eentje in Smilde bij Assen... dagelijkse kost hoor
Dat het zo lekker gaatquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En welke conclusie trek ik dan?
Wat is het doel van je bericht eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En welke conclusie trek ik dan?
Er raken dagelijks kinderen vermist. Dat is al jaren lang zo. Op zich allemaal niet zo bijzonder. In de meeste gevallen zijn ze redelijk snel weer thuis.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dan zijn we van dezelfde leeftijd. Toen ik die leeftijd had gebeurde er ook genoeg. En toen spraken we al af met andere leeftijdsgenoten via internet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Blijkbaar nog waar ook, zeg niet dat ze allemaal zo zijn natuurlijk maar vind het behoorlijk heftig terwijl ik zelf heel openminded ben en nog geen 30.
Denk dat "we" er door afgelopen week simpelweg meer op letten cq het ons aantrekken dan dat we hiervoor deden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Er raken dagelijks kinderen vermist. Dat is al jaren lang zo. Op zich allemaal niet zo bijzonder. In de meeste gevallen zijn ze redelijk snel weer thuis.
Precies ja! Het lijkt wel alsof mensen allemaal denken dat er nu INEENS allemaal kinderen vermist raken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
Nee. Geen conclusies daaruit trekken, aub.
Las dat er per jaar 40.000 mensen in NL vermist worden (en 80% binnen 48 uur weer terecht).
https://www.trouw.nl/home(...)ist-raken-~ad0a28c7/
Is ook weer zo. We keken er misschien alleen anders tegenaan omdat we jonger waren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Dan zijn we van dezelfde leeftijd. Toen ik die leeftijd had gebeurde er ook genoeg. En toen spraken we al af met andere leeftijdsgenoten via internet.
Nee hoor, maar als er in enkele dagen tijd er 2 vermoord worden, dan heeft dat natuurlijk wel invloed op hoe men er nu naar kijkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:09 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Precies ja! Het lijkt wel alsof mensen allemaal denken dat er nu INEENS allemaal kinderen vermist raken.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De meeste mensen wel inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk dat "we" er door afgelopen week simpelweg meer op letten cq het ons aantrekken dan dat we hiervoor deden?
Sommige mensen wel ja. Die raken nu bij elke vermissing die ze zien voorbijkomen ineens in volledige paniek en verspreiden hun hysterie via FB en twitter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als er in enkele dagen tijd er 2 vermoord worden, dan heeft dat natuurlijk wel invloed op hoe men er nu naar kijkt.
Ja. Helaas -al weten we nog amper iets- loopt het nu verkeerd af. Maar gelukkig gebeurt dat niet heel vaak.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is ook weer zo. We keken er misschien alleen anders tegenaan omdat we jonger waren.
Weet jij veel. Misschien lag er wel een 'vrijwel' rechte lijn met andere zaken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet Paniek!
Je weet dat er dagelijks legio 'vermissingen' zijn?
Nope.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:22 schreef houdjemond het volgende:
Maar verder is er dus geen concreet bevestigd nieuws naar buiten gebracht vandaag?
Oh, dank voor de tip.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:24 schreef ondeugend het volgende:
Vanavond in opsporing verzocht dus. Wellicht daar meer nieuws.
Ben benieuwd naar waar de politie naar op zoek is. Zou kunnen betekenen dat hij (nog) niet bekent heeft de politie op zoek is naar getuigen/meer bewijs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:47 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:deBunschoter twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:40:50Vanavond wordt in het programma Opsporing Verzocht aandacht besteed aan de zaak Savannah. Uitzending om 20.30 uur o… https://t.co/nepLNrhj4c reageer retweet
Had ik al wel verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:24 schreef ondeugend het volgende:
Vanavond in opsporing verzocht dus. Wellicht daar meer nieuws.
seks, wiet, alcohol, soms zelfs cokequote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:52 schreef electronique het volgende:
Hebben kinderen van 14 tegenwoordig al seks?
Donderdag toch? volgens de Bunschoter courant heeft de familie verzocht kleurige bloemen mee te nemen.quote:
twitter:deBunschoter twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 14:23:25De familie van Savannah stelt het op prijs als er alleen kleurige bloemen worden meegenomen tijdens stille tocht.... https://t.co/KvC9ezvKfW reageer retweet
Oja ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Donderdag toch? volgens de Bunschoter courant heeft de familie verzocht kleurige bloemen mee te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |