http://www.geenstijl.nl/m(...)y_of_the_people.htmlquote:CNN zet terreurprotest met moslims in scene, NOS knipt 'Dit is voor Allah' uit getuigenverslag
Even je foon/laptop/tablet een kwartslag draaien om in de twisted dimension van de mainstream media terecht te komen. Wat je ziet is een CNN-ploeg die in London een microbijeenkomst van een handjevol Not In My Name-hijabi's zodanig dirigeert en regisseert, dat het lijkt alsof er Heel Veel hijabi's staan. Ze schuiven er voor de vorm zelfs nog ff wat "Asian" politiemensen bij. Ff indikken, mensen! Bordjes omhoog! Licht, camera, FAKE NEWS FROM THE LYING MEDIA! Hoofdletters ja, want dit is niets minder dan kwaadaardig. De BBC deed er ook aan mee. En CNN is niet de enige: "onze" Staatsomroep heeft 'muslims' en 'this is for Allah' uit de getuigenverklaring van Gerard de Cockney geknipt. Bewijs in deze video:
{ZIE OORSPRONKELIJK BERICHT VOOR DE TWITTER_VIDEO}
Gehele getuigenis van Gerard, gewoon met inclusief Allah hierrr. De NOS knipte ook nog de opmerking 'islamitisch' van Theresa May uit haar verklaring. Nog eentje? Sure, doen we een Bonus Buzzfeed, want ook in de berichtgeving van de Amerikaanse deugmillennials had de islamitische aanslag van afgelopen nacht niets met de islam te maken:
Maar deel vooral allemaal heel gretig die waanzinnige complottheorie van total loser Livestro hoor, waarheid wurgende & feiten fuckende deugmediamensjes! En dan morgen in het Mediaforum op Grindpad FM weer janken dat niemand jullie nog serieus neemt, omdat mensen graag de FEITEN willen, zodat ze zelf een mening kunnen vormen in plaats van een gewenst wereldbeeld opgedrongen te krijgen.
NOS doet dat wel vaker.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:00 schreef Twiitch het volgende:
Als dat van de NOS waar is dan is dat best wel kwalijk.
Er wordt gewoon bewust geknipt en gesneden in het beschikbare materiaal om een zo gunstig mogelijk beeld te kunnen geven. Dat is gewoon liegen, dat is zuivere propaganda.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:00 schreef Twiitch het volgende:
Als dat van de NOS waar is dan is dat best wel kwalijk.
Op de NOS zelf zullen ze dit natuurlijk niet vertellen!quote:
twitter:NOS twitterde op zondag 04-06-2017 om 19:01:55Een van de aanslagplegers schreeuwde 'dit is voor mijn familie' toen hij iemand neerstak. Liveblog: https://t.co/wSfYZADM8F reageer retweet
GS overdrijft en heeft een geheel eigen toontje. Maar pikt wel vaak zaken op die door de MSM bewust genegeerd worden. De echte bron is het fimpje dat er in staat, waarin je duidelijk kunt zien dat deze demonstratie in scene gezet wordt. En daarna wordt overgenomen door de NOS. Of GS dit nu publiceert of de Telegraaf doet daar niks aan af.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:09 schreef Bluesdude het volgende:
bron is lügenpresse geenstijl.
maar dat zegt de TS natuurlijk niet.
Geenstijl staat bekend als hoogst onbetrouwbaar in de feiten en verantwoordelijke verslaggeving
En die biem bij een filmpje van een bombardementquote:Op zondag 4 juni 2017 22:03 schreef jatochneetoch het volgende:
De
[..]
NOS doet dat wel vaker.
Herinner je het interview met Putin nog?
Als de NOS inderdaad heeft geknipt in verklaringen en daar essentiële woorden uit heeft weggelaten, dan is dat gebeurd. En dan maakt het geen moer uit of die constatering wordt gedaan door GeenStijl, de Libelle of tante Truus van drie hoog achter.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:07 schreef LelijKnap het volgende:
Heb je dit stukje wel van NOS, BBC of CNN? Anders is het niet betrouwbaar natuurlijk.
Groet, /POLteam
Of bij dat filmpje van de MH-17 waarbij een man een beertje oppakt (en daarna stopt de NOS, om plundering te suggereren). Terwijl die man in werkelijkheid dat beertje kuste.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En die biem bij een filmpje van een bombardement
Het is allemaal niet zó erg want er kijken toch bijna alleen maar 80+ -ers naar. Maar als ze FB en GS gaan dwarsbomen/censureren is het wél erg!quote:Op zondag 4 juni 2017 22:16 schreef Achterhoker het volgende:
Ach ja beetje creatief knippen en plakken zijn ze bij de publieke omroep niet vies van. Dat NOS journaal neem ik ook altijd met een korreltje zout.
Wat klopt er niet aan het artikel dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:09 schreef Bluesdude het volgende:
Geenstijl staat bekend als hoogst onbetrouwbaar in de feiten en verantwoordelijke verslaggeving
Verlengstuk van de PvdA spijtig genoeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
NOS is sowieso al jarenlang echt onder de maat qua journalistiek, los van dit hele bericht.
De PvdA heeft bizar veel invloed in Nederland voor een splinterpartij. Ongekozen bevolken tienduizenden naar pis stinkende PvdA-ers sleutelposities in Nederland. Ook bij de NOS zo. Het wordt tijd voor een zuivering daar, zodat er een evenwichtige afspiegeling van de bevolking ontstaat.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Verlengstuk van de PvdA spijtig genoeg.
Bij het 5 uur journaal hadden ze een twitterfilmpje waarin iemand iets roept over moslims met meteen erna een of ander halfjankend beta mannetje met het zijn geen moslims idioot. Het interessante stukje hadden ze er natuurlijk ook uitgeknipt want je wil natuurlijk niet het woord moslim horen bij de zoveelste zelfmoordende moslim.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:16 schreef Achterhoker het volgende:
Ach ja beetje creatief knippen en plakken zijn ze bij de publieke omroep niet vies van. Dat NOS journaal neem ik ook altijd met een korreltje zout.
"Het hoort erbij in een grote stad"quote:Op zondag 4 juni 2017 22:30 schreef VeX- het volgende:
http://nos.nl/artikel/217(...)en-dit-heus-wel.html
Dit artikel van de NOS is ook te gek voor woorden.
Alleen maar mensen aan het woord gwlaten die meningen ventileren die bij hun agenda passen. Totaal eenzijdige berichtgeving, bah.
In deze tweet kun je gewoon de beelden zien:quote:
Valt mee, het gros in onwetend en maar beperkt geinteresseerd. Een betrekkelijk kleine groep maakt wel volop gebruik van de nieuwe mogelijkheden.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het publiek is tegenwoordig vele malen beter geïnformeerd dan toen
Laf weer.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:09 schreef Bluesdude het volgende:
Yep de eindeloze discussie cirkel, als de MSM niet meld dat ze feiten weglaten of propaganda spuien dan is het volgens de goedpraters onzin.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:07 schreef LelijKnap het volgende:
Heb je dit stukje wel van NOS, BBC of CNN? Anders is het niet betrouwbaar natuurlijk.
Groet, /POLteam
Ja, dat is nog wel de ergste uitspraak.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 22:10 schreef VeX- het volgende:
De NOS is haar geloofwaardigheid al heel lang kwijt.
Echt triest hoe ze alles wat maar op islamitisch geweld duidt proberen weg te zuiveren.
Ik hoorde vandaag toch op het NOS journaal dat er 20.000 potentiële jihadisten in Engeland wonen.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:10 schreef VeX- het volgende:
De NOS is haar geloofwaardigheid al heel lang kwijt.
Echt triest hoe ze alles wat maar op islamitisch geweld duidt proberen weg te zuiveren.
Dit is toch echt zo verdomde tenenkrommend ranzig.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In deze tweet kun je gewoon de beelden zien:
https://twitter.com/markantro/status/871419204846669825
Is mij ook al meerdere keren opgevallen, inderdaad. Vrij recent nog, bij het klappen van de formatiebesprekingen tussen VVD, CDA, D66 en GroenLinks. De partijen gaven heel duidelijk "migratie" als struikelblok op, de NOS maakte daar doodleuk "vluchtelingen" van.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De NOS doet ook structureel aan framing in de berichtgeving rondom migranten. Kansloze dobbernegers blijven ze hardnekkig 'vluchtelingen' noemen.
Arrogantie in combinatie met links-naïeve brainwash. GeenStijl meldt iets, dus kan en mag het niet waar zijn. Dat terwijl de BEELDEN gewoon voor zich spreken.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laf weer.
Kijk even verder dan de bronnen geenstijl. Geenstijl is als een soort hub die bronnen gebruikt. Die baseren zich gewoon op ooggetuigen verslagen en wat ze zien op de media.
Maar. Dat. Is. Allemaal. Niet. Waar. Volgens. Bluesdude.
Snap niet zo goed waar je het lef vandaan haalt.
Echt he.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:35 schreef sbonestake het volgende:
GeenStijl brengt feitelijke informatie, controleerbaar middels door hen bijgevoegde beelden.
"GS is een onbetrouwbare bron"
Wow, serieus?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik keek uit nieuwsgierigheid weer eens naar de NOS-journaal-show van 12.00 uur. Niet alleen werd er met geen woord gerept over islam of moslims maar Rob Trip kon ook nauwelijks zijn lach inhouden n.a.v de opmerking van May dat ze hardere maatregelen wou nemen waarop hij reageerde met het altijd gevatte "Hoedan".Tevens kondigde hij de reactie van de islamitische burgemeester van Londen aan met "natuurlijk toonde hij zijn medeleven". Dat "natuurlijk" moest natuurlijk ff benadrukt worden omdat die burgemeester een moslim is. Zo'n triest zooitje is dat NOS.
Hier een recent voorbeeld. Dit is toch regelrechte framing.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is mij ook al meerdere keren opgevallen, inderdaad. Vrij recent nog, bij het klappen van de formatiebesprekingen tussen VVD, CDA, D66 en GroenLinks. De partijen gaven heel duidelijk "migratie" als struikelblok op, de NOS maakte daar doodleuk "vluchtelingen" van.
Dan ben je in mijn optiek echt moedwillig de waarheid aan het verdraaien.
Ik had de NOS eens gemailed over de termen migrant, illegale vreemdeling, asielzoeker en vluchteling die ze opzettelijk door elkaar halen. Nooit reactie op gehad.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hier een recent voorbeeld. Dit is toch regelrechte framing.
[ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/217(...)iddellandse-zee.html
Als je geen aan waanzinnigheid grenzende extreem Linkse cultuurmarxist bent mag je bij de NOS nog niet eens de koffie komen inschenken of het kopieer-apparaat repareren. En dat is dan nog steeds de primaire bron van informatie voor veel mensen.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is mij ook al meerdere keren opgevallen, inderdaad. Vrij recent nog, bij het klappen van de formatiebesprekingen tussen VVD, CDA, D66 en GroenLinks. De partijen gaven heel duidelijk "migratie" als struikelblok op, de NOS maakte daar doodleuk "vluchtelingen" van.
Dan ben je in mijn optiek echt moedwillig de waarheid aan het verdraaien.
Dat lachen is misschien een beetje overdrijven. Ik weet het niet, als ik die volgevreten propagandajournalistjes van de NOS zie verwacht ik altijd het slechtste.quote:
Daarom willen ze ook meer "fake" (lees: geen policor nieuws) censureren. Op Facebook filteren ze al de aanslagen en op YouTube zie ik ook steeds meer klachten staan van realistische mensen wereldwijd dat islamkritische zaken gecensureerd worden. Paar weken terug had iemand met een islam kritisch interview binnen 1 uur 200k views, was inhoudelijk erg sterk maar reken er maar niet op dat zo'n filmpje bij "trending" komt te staan.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt he.
Maar is standaard bij het pretentieuze zelfverklaarde goedvolk, een dergelijke reactie.
Heel triest.
Er was ook een heel indrukwekkend filmpje over de vloed van vluchtelingen in Europa, dat heel veel mensen wilden zien maar dat telkens verwijderd werd!quote:Op zondag 4 juni 2017 22:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Daarom willen ze ook meer "fake" (lees: geen policor nieuws) censureren. Op Facebook filteren ze al de aanslagen en op YouTube zie ik ook steeds meer klachten staan van realistische mensen wereldwijd dat islamkritische zaken gecensureerd worden. Paar weken terug had iemand met een islam kritisch interview binnen 1 uur 200k views, was inhoudelijk erg sterk maar reken er maar niet op dat zo'n filmpje bij "trending" komt te staan.
Ja, dat is een verdraaiing van de realiteit.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De context van dat "hoe dan?" is wel net wat anders dan hoe je het brengt. Verder klopt het wel. Ben na 7 minuten maar opgehouden met kijken. De term "islamitisch" of "moslim" was toen nog niet gevallen.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik keek uit nieuwsgierigheid weer eens naar de NOS-journaal-show van 12.00 uur. Niet alleen werd er met geen woord gerept over islam of moslims maar Rob Trip kon ook nauwelijks zijn lach inhouden n.a.v de opmerking van May dat ze hardere maatregelen wou nemen waarop hij reageerde met het altijd gevatte "Hoedan".Tevens kondigde hij de reactie van de islamitische burgemeester van Londen aan met "natuurlijk toonde hij zijn medeleven". Dat "natuurlijk" moest natuurlijk ff benadrukt worden omdat die burgemeester een moslim is. Zo'n triest zooitje is dat NOS.
Waarom gebruik je juist hier niet de term Lügepresse ipv Policor presse?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:53 schreef DrMabuse het volgende:
"Einmal wird unsere Geduld zu Ende sein und dann wird die Policor presse das freche Lügenmaul gestopft werden!"
Op het randje, ik weet het.
Zo bizar is dat niet. In de Pravda stonden ook alleen maar leugens. Staatspropaganda kanalen zijn nooit te vertrouwen.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De context van dat "hoe dan?" is wel net wat anders dan hoe je het brengt. Verder klopt het wel. Ben na 7 minuten maar opgehouden met kijken. De term "islamitisch" of "moslim" was toen nog niet gevallen.
Echt bi-zar om te zien hoe een zogenaamd objectief nieuwsprogramma de feiten wegmoffelt en verzwijgt.
Dat "hoedan" heeft een bepaalde lading. Hij gebruikt het niet voor niks.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De context van dat "hoe dan?" is wel net wat anders dan hoe je het brengt. Verder klopt het wel. Ben na 7 minuten maar opgehouden met kijken. De term "islamitisch" of "moslim" was toen nog niet gevallen.
Echt bi-zar om te zien hoe een zogenaamd objectief nieuwsprogramma de feiten wegmoffelt en verzwijgt.
Ik wilde de oorspronkelijke quote zo min mogelijk aanpassen.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom gebruik je juist hier niet de term Lügepresse ipv Policor presse?
Ik ken de oorspronkelijke quote, maar ie kan net zo goed met Lügenpresse aangepast worden toch!quote:Op zondag 4 juni 2017 22:59 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik wilde de oorspronkelijke quote zo min mogelijk aanpassen.
En "Lügenmaul" zegt genoeg.
En toevallig knippen ze dan nét het woord 'islam' er uit om het korter te maken!quote:Op zondag 4 juni 2017 22:59 schreef westwoodblvd het volgende:
De NOS zendt een interview met een getuige niet integraal uit omdat het journaal niet uren kan duren. Hoezo van een mug een olifant maken?
Tsja, je kunt er dan ook voor kiezen om andere zaken eruit te halen...quote:Op zondag 4 juni 2017 22:59 schreef westwoodblvd het volgende:
De NOS zendt een interview met een getuige niet integraal uit omdat het journaal niet uren kan duren. Hoezo van een mug een olifant maken?
Kan.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ken de oorspronkelijke quote, maar ie kan net zo goed met Lügenpresse aangepast worden toch!
Grappig dat ze dan altijd alleen de woorden moslim, islam en licht getint eruit knippen. Maar bij pro moslim propaganda wordt 8x herhaald dat het moslims zijn. Kap eens met dat wegkijken, dat kost levens!quote:Op zondag 4 juni 2017 22:59 schreef westwoodblvd het volgende:
Iedereen ziet het uiteraard verkeerd... Er is namelijk maar 1 waarheid en dat is die van de SJW, snowflake, millenial kliek... Waar kopen die lui eigenlijk hun bril? Ik wil ook zo een, dan lijkt de wereld een stuk eenvoudiger.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik vraag mij wel af waar dat goedpraat volk nu uithangt? Als je in een ander topic meld dat de MSM censureert schelden ze je schuimbekkend de huid vol, nu zie je ze niet. Maar zo leven wegkijkers, alles wat ze niet zien bestaat niet of is onzin.
En de NOS maakt handig gebruik van die groep die onwetend is met - in mijn ogen - journalistiek die onder de maat is.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:36 schreef vaduz het volgende:
[..]
Valt mee, het gros in onwetend en maar beperkt geinteresseerd. Een betrekkelijk kleine groep maakt wel volop gebruik van de nieuwe mogelijkheden.
Kunnen ze straks weer schreeuwen: 'is niet waar ik heb het niet gezien, bronnetje?'quote:Op zondag 4 juni 2017 23:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik vraag mij wel af waar dat goedpraat volk nu uithangt? Als je in een ander topic meld dat de MSM censureert schelden ze je schuimbekkend de huid vol, nu zie je ze niet. Maar zo leven wegkijkers, alles wat ze niet zien bestaat niet of is onzin.
Dat is nog vrij mild uitgedrukt. Het is de vraag of de NOS uberhaupt wel journalistiek bedrijft.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En de NOS maakt handig gebruik van die groep die onwetend is met - in mijn ogen - journalistiek die onder de maat is.
Nee nee, de NOS bedrijft helemaal geen journalistiek. De NOS bedrijft propaganda, en op dat vlak zijn ze wereldwijd toonaangevend! Petje af hoor, jaar in jaar uit op dat niveau blijven presteren, iedere keer weer die finale spelen en winnen, ik geef het je te doen!quote:Op zondag 4 juni 2017 23:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En de NOS maakt handig gebruik van die groep die onwetend is met - in mijn ogen - journalistiek die onder de maat is.
Los van de kwestie in dit topic.
Wat bazel je nou?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:09 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Nee nee, de NOS bedrijft helemaal geen journalistiek. De NOS bedrijft propaganda, en op dat vlak zijn ze wereldwijd toonaangevend! Petje af hoor, jaar in jaar uit op dat niveau blijven presteren, iedere keer weer die finale spelen en winnen, ik geef het je te doen!
Hij gaat daar dus tegen in.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zeg niet dat de NOS propaganda bedrijft, ik zeg dat hun journalistiek onder de maat is.
Kennelijk.quote:
Nee. Totaal niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat is nog vrij mild uitgedrukt. Het is de vraag of de NOS uberhaupt wel journalistiek bedrijft.
Ik snap dat je dat zegt, maar ik wijs er op dat de NOS helemaal geen journalistiek bedrijft. Het is vreemd om dan te beweren dat hun journalistiek onder de maat is. De maatstaf is dan verkeerd, de NOS bedrijft immers helemaal geen journalistiek, daar moet je ze dus ook niet op beoordelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat bazel je nou?
Ik zeg niet dat de NOS propaganda bedrijft, ik zeg dat hun journalistiek onder de maat is. Dat zijn twee verschillende dingen.
Hoe kan dat nou? Serieuze vraag hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kennelijk.
Maar ik werk zelf al meer dan 10 jaar in het journalistieke wereldje dus ik weet wel enigszins hoe de hazen lopen. En bij de NOS keldert het niveau elk jaar.
Klopt, en je dan uitschelden voor leugenaar omdat je geen zin hebt om 100 oud topics door te spitten om aan te dragen als bron. Je ziet ze hier nu ook niet anders kunnen ze in toekomstige discussies geconfronteerd worden, nu kunnen ze blijven wegkijken. Allemaal medeverantwoordelijk voor de slachtoffers van islamitisch geweld in mijn ogen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kunnen ze straks weer schreeuwen: 'is niet waar ik heb het niet gezien, bronnetje?'
De vraag is dus bij welk niveau kun je nog van journalistiek spreken? Wanneer is de bodem in zicht?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kennelijk.
Maar ik werk zelf al meer dan 10 jaar in het journalistieke wereldje dus ik weet wel enigszins hoe de hazen lopen. En bij de NOS keldert het niveau elk jaar.
Je hele bestand volzetten met linkjes is ook zo'n dooddoener idd.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt, en je dan uitschelden voor leugenaar omdat je geen zin hebt om 100 oud topics door te spitten om aan te dragen als bron. Je ziet ze hier nu ook niet anders kunnen ze in toekomstige discussies geconfronteerd worden, nu kunnen ze blijven wegkijken. Allemaal medeverantwoordelijk voor de slachtoffers van islamitisch geweld in mijn ogen.
Voetbalfan!quote:Op zondag 4 juni 2017 23:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb het laatste journaal niet gezien. Zijn ze er bij de NOS inmiddels achter dat het een islamitische terroristische aanslag was of houden ze het nog steeds voor mogelijk dat het een boeddhistische of gereformeerde aanslag was of iets dergelijks? Of misschien wel een aanslag van de plaatselijke bridgevereniging. Ik weet het niet, ik hou alles voor mogelijk in die kringen, de wegen van progressieven zijn ondoorgrondelijk.
In mijn observatie: hooghartige benadering van de kijker, die wordt behandeld als jan-met-de-pet die door b.v. Rob Trip wel even bijgepraat gaat worden over de stand van zaken in de wereld. Een bepaald hautain toontje, regelmatig bijna alsof er een kleuterklas dient te worden toegesproken.quote:
Nou, zoiets als PowNed is bijvoorbeeld nog wel een stapje verder richting de bodem dan de NOS, als we het hebben over serieuze journalistiek.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:16 schreef vaduz het volgende:
[..]
De vraag is dus bij welk niveau kun je nog van journalistiek spreken? Wanneer is de bodem in zicht?
Mijn ervaring met jourmalisten (niet alleen de NOS), is dat ze over het algemeen gemakzuchtig, laf en slecht geïnformeerd zijn. Voor mij waren dat destijds wel eigenschappen die in mijn straatje lagen...quote:Op zondag 4 juni 2017 23:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In mijn observatie: hooghartige benadering van de kijker, die wordt behandeld als jan-met-de-pet die door b.v. Rob Trip wel even bijgepraat gaat worden over de stand van zaken in de wereld. Een bepaald hautain toontje, regelmatig bijna alsof er een kleuterklas dient te worden toegesproken.
Zwart-witte verslaggeving en bij voorbaat al onderwerpen in een bepaalde hoek zetten. Zie b.v. de verslaggeving rond de Amerikaanse verkiezingen, waarbij Trump al bij voorbaat de 'bad guy' was in de ogen van de NOS en Clinton 'de enige juiste optie'. Ontzettend weinig moeite doen om eens een breder beeld van de hele situatie te schetsen.
En ze zijn dus altijd ontzettend traag met live verslaggeving bij actuele gebeurtenissen. De NOS is wel de laatste zender waar je op moet afstemmen als je een calamiteit zoals een aanslag live wilt volgen.
Powned pretendeert niet serieus te zijn. En zij doen geen oproepen om andere media, desnoods met geweld, de mond te snoeren.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou, zoiets als PowNed is bijvoorbeeld nog wel een stapje verder richting de bodem dan de NOS, als we het hebben over serieuze journalistiek.
Oh... dat is dus tegenwoordig de meetlat.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou, zoiets als PowNed is bijvoorbeeld nog wel een stapje verder richting de bodem dan de NOS, als we het hebben over serieuze journalistiek.
Ik neem PowNed niet serieus nee. Maar er zijn vast mensen die het wel doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Powned pretendeert niet serieus te zijn. En zij doen geen oproepen om andere media, desnoods met geweld, de mond te snoeren.
Ze nemen zichzelf niet serieus. En dat doet de NOS, ondanks alle leugens en in de wetenschap dat ze enkel een propaganda-instrument zijn, wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik neem PowNed niet serieus nee. Maar er zijn vast mensen die het wel doen.
vraag me af, of ze dat allemaal zelf nog wel doorhebben? Zou me niet verbazen dat een aantal van hun verslaggevers dusdanig gehersenspoeld is, dat ze daadwerkelijk in hun verslaggeving geloven.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:27 schreef LXIV het volgende:
in de wetenschap dat ze enkel een propaganda-instrument zijn, wel.
Ik zie niet wat daar aan te framen valt, ik zie een boot vol met indringers die gewoon tot zinken moet worden gebracht. Als iemand iets anders ziet zou ik dat graag horen.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |