quote:Op zondag 4 juni 2017 19:35 schreef tja77 het volgende:
Oeps, ik heb nummer 9 in de reeks overgeslagen
Het nummer wordt automatisch opgehoogd.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:35 schreef tja77 het volgende:
Oeps, ik heb nummer 9 in de reeks overgeslagen
Dat zag ik...quote:Op zondag 4 juni 2017 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het nummer wordt automatisch opgehoogd.
Moet kunnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zag ik...
Toen ik het topic had verzonden.
Ja, die eerste set vond ik geweldig. Maar dit gaat wel erg hard. Hoe komt dat? Door het tempo dat Djokovic speelt?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:45 schreef tja77 het volgende:
Zitten toch wel een aantal hele dikke ralleys tussen
Klinkt misschien raar, maar ik heb de indruk dat Djokovic niet met deze wedstrijd bezig is, maar meer met zichzelf weer op zijn eigen niveau krijgen. De eerste set speelde hij bewust de ralley en zette niet zoveel druk. En ach, hij verloor wel eens een punt. Het leek hem niet veel te doen (net als tegen Schwartzman in fases) Vanaf de tie break schakelde Djokovic een versnelling erbij, met meer druk spelen en zelf korter op de baseline staan. Ramos kon set 1 nog bijbenen en wat leuks laten zien. Je ziet Djokovic ook soms wat proberen (serve volley) en het eeuwenlange stuiten met de bal is weer terug.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, die eerste set vond ik geweldig. Maar dit gaat wel erg hard. Hoe komt dat? Door het tempo dat Djokovic speelt?
Interessante theorie. Zou kunnen inderdaad. Net zoals Federers belangrijkste doel op een gegeven moment was om plezier in de sport te krijgen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar ik heb de indruk dat Djokovic niet met deze wedstrijd bezig is, maar meer met zichzelf weer op zijn eigen niveau krijgen. De eerste set speelde hij bewust de ralley en zette niet zoveel druk. En ach, hij verloor wel eens een punt. Het leek hem niet veel te doen (net als tegen Schwartzman in fases) Vanaf de tie break schakelde Djokovic een versnelling erbij, met meer druk spelen en zelf korter op de baseline staan. Ramos kon set 1 nog bijbenen en wat leuks laten zien. Je ziet Djokovic ook soms wat proberen (serve volley) en het eeuwenlange stuiten met de bal is weer terug.
Als hij verliest zal hij balen, maar dit toernooi is van ondergeschikt belang. Hij wil zijn niveau opkrikken.
Klopt, en de switch naar een groter racketblad heeft zijn backhand aanzienlijk goed gedaan. En volgens kenners had Federer al veel eerder naar een groter blad moeten switchen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Interessante theorie. Zou kunnen inderdaad. Net zoals Federers belangrijkste doel op een gegeven moment was om plezier in de sport te krijgen.
Vooral Federer doet dat vaak vind ik. Maar ze doen het allemaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:12 schreef tja77 het volgende:
Maar je zag het net, Djokovic kon aanleggen, zijn tegenstander loopt naar rechts, Djokovic slaat de bal recht naar hem toe terwijl de andere hoek helemaal open lag.
Wat doet die?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
Die sneue viering van Djokovic met die ballenkinderen weer.
Dinsdag, toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
Dinsdag of woensdag dus Thiem-Djokovic.Dat wordt wel wat lijkt me zo.
Ja, denk het wel. Er zijn alleen ook op woensdag twee kwartfinales, maar die zijn va de bovenste helft. Is het trouwens altijd zo dat de onderste helft op RG het eerst speelt?quote:
Oost Europeanen hebben vaak een ietwat vreemd gevoel voor humor.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:12 schreef Duveldrinker het volgende:
Vind die Djokovic toch zo'n irritante eikel. Dat rare semi komische gedoe, totaal niet grappig.
Hup Thiem
De wedstrijden die vandaag gespeeld zijn, spelen in de volgende ronde weer eerst, ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Er zijn alleen ook op woensdag twee kwartfinales, maar die zijn va de bovenste helft. Is het trouwens altijd zo dat de onderste helft op RG het eerst speelt?
Ik vind het vooral ingestudeerd, nep en onoprecht overkomen. Vind het een fantastische tennisser maar die gespeelde spontaniteit van hem kan ik niet positief waarderen.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oost Europeanen hebben vaak een ietwat vreemd gevoel voor humor.
Interessant. Doen ze dat ook op andere (grandslam)toernooien zo? Had dat werkelijk nog nooit gehoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:39 schreef EP3 het volgende:
[..]
De wedstrijden die vandaag gespeeld zijn, spelen in de volgende ronde weer eerst, ja.
- Onderste helft speelt dit jaar eerst omdat de winnaar van vorig jaar - Djoko in dit geval - in de onderste helft is ingeloot, volgens mij.
Ik weet het ook niet zeker, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Interessant. Doen ze dat ook op andere (grandslam)toernooien zo? Had dat werkelijk nog nooit gehoord.
Hij lijkt wat te forceren ja, dat maakt het gemaakt en onnatuurlijk. Ik denk dat je gelijk hebt wanneer je zegt dat hij sympathiek over komt.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djokovic lijkt vooral heel erg graag populair zijn, dat is soms wel wat ongemakkelijk om te zien. Als je hem zonder camera's erbij aan het werk ziet komt hij ook echt wel sympathiek over.
Daar zit wel wat in ja. Hij lijkt me op zichzelf best aardig Maar op het moment dat hij het probeert... Daar gaat het mis. Dan is het niet spontaan maar zit er een bepaalde druk achter.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djokovic lijkt vooral heel erg graag populair zijn, dat is soms wel wat ongemakkelijk om te zien. Als je hem zonder camera's erbij aan het werk ziet komt hij ook echt wel sympathiek over.
quote:Nadal haalt uit naar ref: “Je zal nooit meer umpire van me zijn”
Rafael Nadal (ATP-4) heeft zich zondag in Parijs probleemloos geplaatst voor de kwartfinales van Roland-Garros. De als vierde geplaatste Spanjaard was in de vierde ronde in drie sets (6-1, 6-2 en 6-2) te sterk voor zijn landgenoot Roberto Bautista Agut (ATP-18). “Rafa” maakte zich tijdens en na de partij druk over de prestatie van de Portugese umpire Carlos Ramos.
Nadal kreeg in het begin van de partij twee waarschuwingen van Carlos Ramos, die vond dat de Spanjaard te veel tijd nam om te serveren. De negenvoudige winnaar van Roland-Garros nam dat de Portugese umpire niet in dank af. “Ik werk een lang punt af aan het net, keer terug naar de achterlijn en krijg vervolgens een waarschuwing. Mag ik mijn handdoek op dat moment dan niet vragen”, vroeg Nadal aan de ref. “Bij andere umpires is dat geen enkel probleem, bij jou duidelijk wel. Dan zal je me nog veel waarschuwingen moeten geven. Doe maar, na deze match zal je nooit meer umpire van me zijn”, sloot Nadal de discussie af met een dreigement.
Na de partij keerde de 31-jarige Spanjaard tijdens zijn persbabbel terug op het incident. “Sommige scheidsrechters willen hun stempel drukken op een wedstrijd. Dat lijkt me geen goede evolutie. Een umpire moet in het oog houden wat er gebeurt. De regels moeten duidelijk zijn en anders moet er maar een chrono op het veld gezet worden”, zei Nadal. “In het verleden zette hij (Carlos Ramos) me ook al onder druk. Hij verplichtte me de hele match om haast te maken. Jammer genoeg stel ik vast dat Carlos Ramos de pik op me heeft. Als men goed tennis wil zien, moet men de spelers ook de tijd geven om uit te blazen. Tennissers zijn geen machines.”
Tja, ik kijk liever ook geen nadal in de vroege rondes. Hij neemt veel tijd, meer dan toegestaan (ook zonder klok zijn er regels). Toch is zo'n haantjes scheids ook vervelend. Ik zeg: gelijkspelquote:
Persoonlijk vind ik de tijd tussen de punten niet hinderlijk. Geeft je vaak de mogelijkheid tot slow-motion en statistiekjes. Ik begrijp best dat je je handen wilt drogen na een slagenwisseling. En het is ook irritant als een ballenkind nog geen ballen heeft wanneer je er om vraagt.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:33 schreef papert het volgende:
Toch is het voorstel wat hij doet niet eens zo gek. Een klok instellen. Nu worden de regels elke keer anders toegepast. Om tennis als kijksport interessant te houden voor nieuwe generaties, is het belangrijk om de vaart tussen de punten te houden. Overigens ben ik van mening dat er bij tennis voldoende momenten zijn om uit te puffen. Even pauze om de 2 games.
Nou nou nouquote:Op maandag 5 juni 2017 11:09 schreef Stefanovich het volgende:
De kut oostblokse franse hoer ook. Hoop dat ze wat afscheurt in haar volgende wedstrijd.
barney.gifquote:Op maandag 5 juni 2017 11:09 schreef Stefanovich het volgende:
De kut oostblokse franse hoer ook. Hoop dat ze wat afscheurt in haar volgende wedstrijd.
Beetje vroeg nog, hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op andere baan hebben we wellicht een verrassing. Svitolina koerst af op uitschakeling
Hans, Hans, waarom altijd die overacting?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
wow Halep, 6-1 6-1 wie had dat gedacht tegen CSN![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2017 12:17 schreef groenen het volgende:
[..]
Hans, Hans, waarom altijd die overacting?
Deze trol heeft een nieuw levensdoel gevonden na het ESF.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:17 schreef groenen het volgende:
[..]
Dit. Het valt nu nog wel mee, het kan veel erger.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:42 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Deze trol heeft een nieuw levensdoel gevonden na het ESF.
ik heet geen Hans hoor, Ik heet Nick, of je mag me ook Nicky noemenquote:Op maandag 5 juni 2017 12:17 schreef groenen het volgende:
[..]
Vind het wel mooi wat eronder staat:quote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef superniger het volgende:
http://sport360.com/artic(...)to-garbine-muguruza/
Wat een vieze bitch is het ook.
Met andere woorden: "We hebben wat ze zei moeten herformuleren omdat het onbegrijpelijk was."quote:This column was done via an interview with Kristina Mladenovic. It has been slightly edited for clarity.
Lief dagboek..quote:Op maandag 5 juni 2017 13:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
Svitolina wat een geluk kun je soms hebben, die Martic was echt supergoed, alleen jammer dat ze de druk niet goed aankon
ik hoop dat Halep wraak neemt op Svitolina voor de partij in Romedat gun ik haar echt, en Elina is toch nu ook niet echt 100% fit
Die spanjaarden doen dat bij elke balquote:Op maandag 5 juni 2017 13:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ikvind het bij Murray zo raar als hij zo'n kreet slaat voordat hij rent naar een bal die een bejaarde met een rollator met een beetje moeite nog zou halen. Als hij het doet bij een bal waarvoor hij keihard moet rennen,snap ik het, maar dit vind ik zo gaar.
quote:
Kan, maar Murray klinkt echt als een oude man als hij dat doet. Dat klinkt zo suf.quote:
De lijnrechters en soms ter bevestiging of correctie de umpire.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wie roept er eigenlijk dat een bal uit is? De spelers zelf of de scheids/andere mannetjes?
Allemaalquote:Op maandag 5 juni 2017 14:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wie roept er eigenlijk dat een bal uit is? De spelers zelf of de scheids/andere mannetjes?
Vind het zo suf dat ze niet wat meer rekening houden met wat de anders uitzendt. Een beetje keus is ook wel prettig.quote:
je denkt echt dat iemand Nadal kan stoppen?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
Als we maar niet opnieuw een Murray-Djokovic-finale krijgen.
Wawa jaquote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
je denkt echt dat iemand Nadal kan stoppen?
Ben er altijd bang voor. Ik zie het Wawrinka sowieso doen, maar Djokovic, Murray, Thiem en zelfs Verdasco - mits allenaal in heel goeden doen - zie ik ook van hem winnen.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
je denkt echt dat iemand Nadal kan stoppen?
Het is een jap. Dus die gaat door ondanks blessures, eer enzquote:Op maandag 5 juni 2017 14:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Is die Japanner weer geblesseerd? Of gewoon erg slecht?
Hij staat een break voor in de tweede ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hij gaat door ondanks eer?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is een jap. Dus die gaat door ondanks blessures, eer enz
*Chatsjanovquote:Op maandag 5 juni 2017 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Roelfs staatsmongool.
Je spreekt het uit als Khatsjanov dwaas.
Nishikori is geblesseerd aan zijn schouder en is uit vorm en Verdasco is juist in vorm. Verwacht een overwinning voor Verdasco. Heb daar ook op ingezet.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik ook, zij het maar twee euro.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:12 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Nishikori is geblesseerd aan zijn schouder en is uit vorm en Verdasco is juist in vorm. Verwacht een overwinning voor Verdasco. Heb daar ook op ingezet.
Je raakt er al vermoeid van als je er naar kijkt, gewoon letterlijk 27 rituelen voor je op kan slaan.. En dan verbaasd zijn als iemand zegt dat het te lang duurt..quote:Op maandag 5 juni 2017 12:18 schreef superniger het volgende:
NOS
http://nos.nl/artikel/217(...)s-er-klaar-voor.html
Het wordt natuurlijk Nadal - Wawa,quote:Op maandag 5 juni 2017 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
Als we maar niet opnieuw een Murray-Djokovic-finale krijgen.
Moet kunnen.quote:
Dat lijkt me wel spektakel. Geen idee op wie ik dan mijn geld zou moeten zetten. Ik zou dan toch gokken op Wawrinka. Die raak geinspireerd door datsoort gelegenheden en dan is hij ook voor Nadal onbespeelbaar.quote:
Nee.quote:
Wordt wel een epische wedstrijd. Maar Wawa doet niet aan het verliezen van Grand-Slam finalesquote:Op maandag 5 juni 2017 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel spektakel. Geen idee op wie ik dan mijn geld zou moeten zetten.
[..]
Nee, dat idee heb ik ook. Hij staat 3 uit 3?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:22 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wordt wel een epische wedstrijd. Maar Wawa doet niet aan het verliezen van Grand-Slam finales
En alle 3x tegen de nummer 1 van de wereld, dat kan nu dan weer nietquote:Op maandag 5 juni 2017 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat idee heb ik ook. Hij staat 3 uit 3?
Doet 'ie goed.quote:
Nee, maar kan Djokovic nummer 1 worden als Murray in de kwartfinale verliest en hij de finale haalt?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En alle 3x tegen de nummer 1 van de wereld, dat kan nu dan weer niet
Nee, Murray heeft een miljoen punten voorsprong ofzoquote:Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar kan Djokovic nummer 1 worden als Murray in de kwartfinale verliest en hij de finale haalt?
haha, ja ik vind jouw sarcastische opmerkingen wel zo grappigquote:
Hangt van de loting af, kan ook gewoon 1v4 en 2v3 zijn jaquote:Op maandag 5 juni 2017 14:31 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is het eigenlijk 1v3 en 2v4 in de brackets? Zou toch 1v4 en 2v3 moeten zijn?
Wat zei hij dan?quote:
Begon te spreken over wedstrijd en dat de tegenstander iemand van de nieuwe generatie is etc etc om vervolgens als enige vraag te stellen 'je hebt vast nog wel iets te zeggen over wat er 2 dagen geleden in Londen gebeurde"quote:
Da's wel gaar ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Begon te spreken over wedstrijd en dat de tegenstander iemand van de nieuwe generatie is etc etc om vervolgens als enige vraag te stellen 'je hebt vast nog wel iets te zeggen over wat er 2 dagen geleden in Londen gebeurde"
uhm?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel gaar ja.Was trouwens niet in Londen maar in Manchester, maar maakt niet uit.
Zaterdagavond was er toch echt een aanslag in Londen helaas.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel gaar ja.Was trouwens niet in Londen maar in Manchester, maar maakt niet uit.
Mwoahquote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, die. Ja, gaat zo hard allemaal.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Zaterdagavond was er toch echt een aanslag in Londen helaas.
Dat houdt Nishikori toch nooit vol?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:47 schreef Tjacka het volgende:
Oeh denk dat Nishi tegen verdasco wel een 5 setter kan worden
Kloptquote:Op maandag 5 juni 2017 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat houdt Nishikori toch nooit vol?
Geld inzetten op verdascoquote:Op maandag 5 juni 2017 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Set Nishikori, 1-1. Ben benieuwd hoe lang hij het nog volhoudt.
Dat schijnt nog mee te vallen.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Nishikori zijn schouderblessure echt zo ernstig dan
Wawrinka is onklopbaar in een GS-finalequote:Op maandag 5 juni 2017 15:31 schreef danusz1986 het volgende:
Ohh wat is Wawrinka bagger.. makkir voor Nadal.
Dat werd op de US Open vorig jaar ook verwachtquote:Op maandag 5 juni 2017 15:12 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Je wil Kei toch niet tegen Murray zien. Geen schijn van kans.
US open had hij onderweg toch ook ergens match point tegen?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wawrinka is onklopbaar in een GS-finale
En sowieso zegt de vorm in eerdere rondes helemaal niks bij Wawrinka, dat bewees vooral de eerdere winst op RG wel.
Ja, mee eens. Een grandslamfinale geeft hem gewoon inspiratie/vleugels.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wawrinka is onklopbaar in een GS-finale
En sowieso zegt de vorm in eerdere rondes helemaal niks bij Wawrinka, dat bewees vooral de eerdere winst op RG wel.
Dat had Becker in 1989, tegen Derrick Rostago (hij redde het punt met een netbal) en ook hij won toen het toernooi.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
US open had hij onderweg toch ook ergens match point tegen?
Vooral vertrouwen denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Een grandslamfinale geeft hem gewoon inspiratie/vleugels.
Helaas wel ja.. heb persoonlijk niks met Nishikori.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Die Jap staat nu ook al weer een break voor in de 4e set.
Nishikori is toch exit next round.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
Nishikori op 0-6 6-4 6-4 *5-0. Dat had ik bepaald niet verwacht.
Ja,verwacht je niet na een bagel in de eerste set tegen een teer poppetje als Nishikori.quote:
Zou me niet verbazen als Nadal gewoon simpele 3-0 wordt... Had het inderdaad omgedraaid met Thiem - Djokovicquote:Op maandag 5 juni 2017 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is al uit. Ben heel verbaasd over het feit dat ze Carreno Busta-Nadal op Chatrier zetten en niet Thiem-Djokovic. Zal dan wel zijn omdat Nadal ook zijn vorige partij al op Lenglen had gespeeld, maar Thiem-Djokovic lijkt me veel interessanter.
Mij ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Nadal gewoon simpele 3-0 wordt
Ik kan me niet anders voorstellen dat dat ze Nadalniet twee keer op rij op Lenglen durven zetten. Maar goed, als de NOS of Eurosport maar Thiem-Djokovic laat zien, vind ik het prima.quote:... Had het inderdaad omgedraaid met Thiem - Djokovic
Ja, niet handig wat mij betreft. Morgen een VvE-vergadering en hoop dat Thiem-Djokovic dan niet nog bezig is.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf morgen niet meer vanaf 11.00, maar pas om 14.00.
Reken er maar niet op.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
Maar goed, als de NOS of Eurosport maar Thiem-Djokovic laat zien, vind ik het prima.
Dat is hij altijd geweest toch? Zonde dat hij bijna altijd zo verdedigend speelt, terwijl hij best aanvallend kan spelen..quote:Op maandag 5 juni 2017 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Monfils is echt walgelijk saai om naar te kijken tegenwoordig.
Nee, inderdaad.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 17:04 schreef suus21 het volgende:
Monfils is echt de domste speler van de tour..
Jammer, deze opmerking over je zoonquote:Op maandag 5 juni 2017 17:07 schreef CP360 het volgende:
Bij mijn zoon kun je er in ieder geval altijd op rekenen dat ie wat doms doet als het er écht om gaat.
Jouw zoon?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:07 schreef CP360 het volgende:
Bij mijn zoon kun je er in ieder geval altijd op rekenen dat ie wat doms doet als het er écht om gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Hij bedoelt Monfils (is Frans voor 'mijn zoon').quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Valt af en toe geen peil op te trekken inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is al uit. Ben heel verbaasd over het feit dat ze Carreno Busta-Nadal op Chatrier zetten en niet Thiem-Djokovic. Zal dan wel zijn omdat Nadal ook zijn vorige partij al op Lenglen had gespeeld, maar Thiem-Djokovic lijkt me veel interessanter.
We zijn een beetje overgeleverd aan het inschattingsvermogen van de NOS en Eurosport. Ik heb ook Eurosport 2 maar dat stoort alleen maar.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Valt af en toe geen peil op te trekken inderdaad.
Toch denk ik dat hij dit "gewoon" in 3 sets wintquote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjonge, Wawa toch.
Het is toch geen beste pot.
quote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
Die umpire loopt een beetje op de zaken vooruit met zijn 'Set partout'.
Als Wawrinka zo speelt, wint Murray.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:22 schreef Smoofie het volgende:
Monfils pakt wel allea. Goede matchup tegen wawa. Denk dat wawa minder moeite heeft met murray.
sowquote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik gun die Fransen niks behalve aanslagen.
Busta Rhymesquote:Op maandag 5 juni 2017 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Top-8 geplaatsten allemaal in QF behalve Raonic (5).
Mentaal gebrokenquote:Op maandag 5 juni 2017 17:43 schreef Smoofie het volgende:
Monfils te veel energie verbruikt ofzo? Lijkt wel leeg.
Dat kunnen we regelen door Nadal levenslang te schorsen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:53 schreef truedestiny het volgende:
en heeft die Ramos maar verteld dat die nooit meer een wedstrijd van hem zal leiden.
Volgens mij vertelde Nadal in de persconferentie na de wedstrijd dat de scheidsrechters inconsequent optreden. En dat hij graag duidelijke regels ziet waarop gehandhaaft wordt en niet zoals Ramos nu al renpaarden keer alleen bij nadal op de tijd let.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:53 schreef truedestiny het volgende:
Trouwens was het hier al voorbij gekomen wat Nadal tegen Ramos heeft gezegd tijdens de wedstrijd?!
Na de 2e keer overschrijden van de maximale tijd en dus het inleveren van de 1e service was Nadal nogal boos en heeft die Ramos maar verteld dat die nooit meer een wedstrijd van hem zal leiden.
Ik vind Ramos juist één van de betere umpire. Die laat tenminste niet over zich heen lopen..
Ook Djoko krijgt z'n waarschuwingen. Beide zouden er nog veel meer moeten krijgen. En als je dit(zie onderstaande) zegt tegen een umpire dan ben je echt niet lekker bezig hoor. Denken dat je boven de umpire staat.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde Nadal in de persconferentie na de wedstrijd dat de scheidsrechters inconsequent optreden. En dat hij graag duidelijke regels ziet waarop gehandhaaft wordt en niet zoals Ramos nu al renpaarden keer alleen bij nadal op de tijd let.
Volgens mij valt daar niks op af te dingen, zeker niet als ne Djokovic dit toernooi ziet tennissen
Allemaal goede vrouwen op de tourquote:Op maandag 5 juni 2017 18:13 schreef Max23 het volgende:
Pliskova kan de nummer 1 worden als ze de finale haalt.
Meteen 4-0 achter tegen Cepede Royg
Vrouwentennis
Is ook de enige die nog n beetje indruk heeft gemaakt tot nu toe.quote:
Zeker, vooral ook hoe hij met Djokovic omging. Maar ik weet niet of hij Nadal tussendoor al een keer had gewezen op zijn tijdsoverschrijding. Maar goed, ik heb liever dat ze gewoon een klok neerzetten en een decibelmeter.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:53 schreef truedestiny het volgende:
Trouwens was het hier al voorbij gekomen wat Nadal tegen Ramos heeft gezegd tijdens de wedstrijd?!
Na de 2e keer overschrijden van de maximale tijd en dus het inleveren van de 1e service was Nadal nogal boos en heeft die Ramos maar verteld dat die nooit meer een wedstrijd van hem zal leiden.
Ik vind Ramos juist één van de betere umpire. Die laat tenminste niet over zich heen lopen..
Beetje zoiets als dit:quote:Op maandag 5 juni 2017 19:08 schreef tja77 het volgende:
Een 2e service die eerst de grond raakte nog voor het net....
Godver...quote:
Neuh, Nijboer heeft zojuist de eerste ronde gewonnen bij de jongens in de juniorendubbelquote:Op zondag 4 juni 2017 16:23 schreef heywoodu het volgende:
Rojer gaat er ook in het gemengd dubbel uit, dan is Nederland echt klaar op RG.
Verdorie, ik kwam echt nu naar dit topic om precies dat te posten.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Neuh, Nijboer heeft zojuist de eerste ronde gewonnen bij de jongens in de juniorendubbel
De opvolging van Haase komt eraanquote:Op maandag 5 juni 2017 19:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jazeker, dubbelt samen met een Amerikaan. Wonnen zojuist van twee Fransen
Svitolina.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:21 schreef truedestiny het volgende:
https://www.facebook.com/(...)12309&type=3&theater
Mladenovic is volgens mij niet zo populair op de wta tour
Ik wist toen echt niet waar ik naar zat te kijken. Was alleen blij dat ik er alleen kijk-en-luistergeld voor had betaald en geen kaartje voor Wimbledon.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver...
Coordination not there at the moment
Ik heb het zojuist voor het eerst gezien...quote:Op maandag 5 juni 2017 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wist toen echt niet waar ik naar zat te kijken. Was alleen blij dat ik er alleen kijk-en-luistergeld voor had betaald en geen kaartje voor Wimbledon.
Dit is echt pijnlijkquote:
Ik moet aan The Human Centipede denken als ik die naam zie.quote:
Zendt de NOS geen Wimbledon meer uit?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:15 schreef borisz het volgende:
Hee. Nu bij Peptalk. Ziggo gaat Wimbledon uitzenden.![]()
/Benieuwd naar de de details. Want ik wist alleen dat Eurosport de rechten had voor NL.
Goh, ben ik niet de enige.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik moet aan The Human Centipede denken als ik die naam zie.
Al heel lang niet. FOX Sports deed het laatste jaren.quote:
Ik vind het een goede zaak, veel kanalen dus ruime keuze welke partijen je kunt kijken.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:15 schreef borisz het volgende:
Hee. Nu bij Peptalk. Ziggo gaat Wimbledon uitzenden.![]()
/Benieuwd naar de de details. Want ik wist dat Eurosport de exclusieve rechten had voor NL.
Ja, zeker jammer, want dan wordt FOX opeens duurder (ik kijk het alleen maar voor het tenis en nu valt Wimbledon dus weg en dat was inderdaad altijd fijn; Ziggo heeft niet zo veel kanalen toch?)quote:Op maandag 5 juni 2017 20:18 schreef BobW het volgende:
[..]
Al heel lang niet. FOX Sports deed het laatste jaren.
Jammer, want bij FOX had je van bijna alle banen streams.
Kanaal 14 en natuurlijk zes kanalen achter de decoder.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker jammer, want dan wordt FOX opeens duurder (ik kijk het alleen maar voor het tenis en nu valt Wimbledon dus weg en dat was inderdaad altijd fijn; Ziggo heeft niet zo veel kanalen toch?)
Dacht dat ik Wimbledon vorig jaar nog op NOS had gekeken, maar dat zal dan wel op EuroSport zijn geweest.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:18 schreef BobW het volgende:
[..]
Al heel lang niet. FOX Sports deed het laatste jaren.
Jammer, want bij FOX had je van bijna alle banen streams.
Oké. Nja, meesta hoef ik toch alleen maar het Centre Court en Lenglen te zien of hoe die tweede baan daar ook heet.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Kanaal 14 en natuurlijk zes kanalen achter de decoder.
Misschien ben je in de war met de samenvatting van de herenfinale van acht seconden.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dacht dat ik Wimbledon vorig jaar nog op NOS had gekeken, maar dat zal dan wel op EuroSport zijn geweest.
Dat zou zomaar kunnen met mijn aandachtsspanne.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien ben je in de war met de samenvatting van de herenfinale van acht seconden.
Ik zie ze bij de NOS zelfs een samenvatting geven van de finale van de 100 m sprint op de Olympische Spelen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen met mijn aandachtsspanne.
Dat verwacht ik wel ja. Als Djokovic het in drie sets afmaakt, heeft hij het heel goed gedaan. Ik kan me een 7-6 7-6 7-5 voor Djokovic voorstellen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:37 schreef hhh38 het volgende:
Mooie dag morgen. Hoop dat Thiem het Djokovic lastig kan maken.
[...]
Jij verwacht dat Djokovic gaat winnen?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel ja. Als Djokovic het in drie sets afmaakt, heeft hij het heel goed gedaan. Ik kan me een 7-6 7-6 7-5 voor Djokovic voorstellen.
Ja, het zou me ook niet verbazen als Thiem wint, maar ik zou mijn geld op Djokovic zetten.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Djokovic gaat winnen?
Ik vind het vrij lastig in te schatten, Thiem is tot op heden erg indrukwekkend geweest.
Mooi, hè.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:47 schreef tja77 het volgende:
Dus Djokovic - Nadal en Murray - Wawrinka als halve finales?
Ja, maar een potentiele Nadal-Djokovicfinale had mij mooier geleken. Dat vind ik toch wel de ultieme confrontatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |