*blockquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef Igen het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
Block the kitchen?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Tot je 12e ben je immuun voor strafvervolging. Je kunt een hele stad uitmoorden zonder daarvoor gestraft te worden.
Verkapte kijk-ons-eens-business-class-vliegen post.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:28 schreef Tijger_m het volgende:
Oh oh, de competentie van cabine personeel zelfs bij KLM (of juist) is toch wel twijfelachtig, mijn vrouw zit in business class en er is een scene aan de gang van epische proporties, stewardess heeft een persoon met een economy ticket een upgrade naar business gegeven alleen was die stoel al verkocht...en de persoon die de stoel had gekocht komt nu, weliswaar laat, opdagen en gaat uit zijn dak en trekt de bagage van de upgraded persoon uit de overheads....nou, met wat geluk komt er een taser aan te pas
Verkapte kijk-ons-eens-buiten-komen post.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Verkapte kijk-ons-eens-business-class-vliegen post.
Ons? Nope, alleen mijn vrouw en het is een zakenreis en als je een bepaald nivo bereikt in het bedrijfsleven dan is vliegen in business class nu eenmaal een onderdeel van je secundaire arbeidsvoorwaarden. Godzijdank, overigens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eh, ik ben tevreden om Singapore van video beelden te bekijken, 30C plus met 90-100% luchtvochtigheid is niet mijn idee van een leuke vakantie.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verkapte kijk-ons-eens-buiten-komen post.
Een bepaald niveau - jaja, jullie voelen je zeker gewoon te goed voor Economy-class.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ons? Nope, alleen mijn vrouw en het is een zakenreis en als je een bepaald nivo bereikt in het bedrijfsleven dan is vliegen in business class nu eenmaal een onderdeel van je secundaire arbeidsvoorwaarden. Godzijdank, overigens.
Wel lullig voor die gast die de upgrade gekregen heeft, zo'n debiel die met je koffers smijt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef Tijger_m het volgende:
Aww, ze hebben het geschikt, wat jammer nou, had de video wel willen zien hoe de politie in Singapore zoiets oplost
Uiteraard maar helaas, men vraagt heel veel geld voor business class tickets. Wie wil er nu in dezelfde klasse zitten als de filosofie studenten? Niemand toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:00 schreef Friek_ het volgende:
Een bepaald niveau - jaja, jullie voelen je zeker gewoon te goed voor Economy-class.
De debiel was een Rus, dat zegt genoeg, neem ik aanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel lullig voor die gast die de upgrade gekregen heeft, zo'n debiel die met je koffers smijt.
De wetgeving rond dieren is sowieso vrij belachelijk volgens mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus ook nog eens overtreding van artikel 461 van het wetboek van strafrecht. Maar dat en ook het doden van dieren schijnt allemaal niet strafbaar te zijn totdat je 12 bent.
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De debiel was een Rus, dat zegt genoeg, neem ik aan
Want?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De wetgeving rond dieren is sowieso vrij belachelijk volgens mij.
Er zijn weinig Russen met veel geld die daar op een schone wijze aan gekomen zijn volgens mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De debiel was een Rus, dat zegt genoeg, neem ik aan
O.a. hoe het gaat wanneer een andere hond jouw hond doodbijt.quote:
... Ja, ga door?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
O.a. hoe het gaat wanneer een andere hond jouw hond doodbijt.
Dat die bijtende hond niet afgemaakt wordt of iets.quote:
Dat kan wel en gebeurt ook. Niet altijd, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat die bijtende hond niet afgemaakt wordt of iets.
De Jongens van Zaandam Noord wijken voor niemand.quote:
Erg verkapt is dat allemaal niet. Spuit 11 na inlezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je een "bepaald niveau" hebt bereikt wil je niet anders meer natuurlijk. Dat zijn opgebouwde rechten. Je bent dan pauper-af.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een bepaald niveau - jaja, jullie voelen je zeker gewoon te goed voor Economy-class.
Zo iets vind ik vrij raar, dat een hond een of meerdere andere honden doodbijt en gewoon weer bij een eigenaar kan komen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan wel en gebeurt ook. Niet altijd, inderdaad.
Er wordt bij bijtincidenten een analyse gemaakt van de risico's die zo'n hond meebrengt. Niet elke hond die een ander bijt hoeft direct afgemaakt te worden, toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo iets vind ik vrij raar, dat een hond een of meerdere andere honden doodbijt en gewoon weer bij een eigenaar kan komen.
Verplichte training voor honden, in ieder geval vanaf een bepaald gewicht ben ik ook voor. Maar wanneer een hond een andere hond doodbijt vind ik dat wel aangetoond is dat het een gevaarlijk dier is, en die zie ik liever niet op straat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er wordt bij bijtincidenten een analyse gemaakt van de risico's die zo'n hond meebrengt. Niet elke hond die een ander bijt hoeft direct afgemaakt te worden, toch?
Ik denk trouwens dat verplichte training zoals hier wel eerder geopperd veel incidenten met honden kan voorkomen.
Tja, als kind vloog ik meestal mee in de cockpit of in de bedden van de cabin crew. Dan is businessclass ook wel een stap terug. En daarom blijf ik tegenwoordig liever gewoon in bed liggen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als je een "bepaald niveau" hebt bereikt wil je niet anders meer natuurlijk. Dat zijn opgebouwde rechten. Je bent dan pauper-af.
Ik vind dat ongevraagde gepoch van de geslaagde businessman ook zeer storend overigens.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tja, als kind vloog ik meestal mee in de cockpit of in de bedden van de cabin crew. Dan is businessclass ook wel een stap terug. En daarom blijf ik tegenwoordig liever gewoon in bed liggen.
Je kan niet in z'n algemeen zulke dingen stellen. De hond van een vriend van me beet de hond van zijn vriendin dood. Die doodgebeten hond was niet helemaal 100%, beet in schaduwen en had een misplaatst idee van superioriteit tegenover andere honden (hij was vrij klein van stuk).quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verplichte training voor honden, in ieder geval vanaf een bepaald gewicht ben ik ook voor. Maar wanneer een hond een andere hond doodbijt vind ik dat wel aangetoond is dat het een gevaarlijk dier is, en die zie ik liever niet op straat.
Ik denk dat het 99/100 keer gewoon aan de eigenaar ligt. En in jouw verhaal ook, die twee beesten hadden natuurlijk nooit meer samen moeten mogen zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ging vanaf dag 1 al niet lekker tussen die honden, omdat die mafklapper het idee had de baas te moeten zijn terwijl die andere hond veel groter en sterker was. Maar die gekke hond die gaf niet op, ondanks dat hij keer op keer compleet werd afgemaakt (toen nog spreekwoordelijk). Is al enkele keren naar de dierenarts gespoed om slagaderlijke bloedingen te stelpen en zo. Gingen vriend en vriendin samenwonen, met de honden uit elkaar. Ging op gegeven moment fout terwijl de man des huizes er niet was, heeft de ene hond de ander doodgebeten.
Hmmm ja, dat is waar, in dit geval zou het niet juist zijn. Alleen laatst las ik in een topic over een hond die al twee andere honden had doodgebeten en die gewoon bij de eigenaar bleef wonen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je kan niet in z'n algemeen zulke dingen stellen. De hond van een vriend van me beet de hond van zijn vriendin dood. Die doodgebeten hond was niet helemaal 100%, beet in schaduwen en had een misplaatst idee van superioriteit tegenover andere honden (hij was vrij klein van stuk).
Ging vanaf dag 1 al niet lekker tussen die honden, omdat die mafklapper het idee had de baas te moeten zijn terwijl die andere hond veel groter en sterker was. Maar die gekke hond die gaf niet op, ondanks dat hij keer op keer compleet werd afgemaakt (toen nog spreekwoordelijk). Is al enkele keren naar de dierenarts gespoed om slagaderlijke bloedingen te stelpen en zo. Gingen vriend en vriendin samenwonen, met de honden uit elkaar. Ging op gegeven moment fout terwijl de man des huizes er niet was, heeft de ene hond de ander doodgebeten.
Maar die hond die een ander doodbeet is echt een grote knuffelbeer, kan prima met andere honden/katten/kippen/eenden samen en maakt nooit problemen. Zou zonde zijn als die door zo'n algemeen geformuleerde regel dood zou moeten worden gemaakt.
Klopt. Er zijn ook heel veel mensen geweest die hebben gezegd dat een van de twee weg moest, maar ze wilden allebei hun hond niet opgeven. Dus toen hebben de honden het zelf maar uitgevochten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het 99/100 keer gewoon aan de eigenaar ligt. En in jouw verhaal ook, die twee beesten hadden natuurlijk nooit meer samen moeten mogen zijn.
Tsja, de omstandigheden waaronder zijn dan natuurlijk ook wel van belang.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm ja, dat is waar, in dit geval zou het niet juist zijn. Alleen laatst las ik in een topic over een hond die al twee andere honden had doodgebeten en die gewoon bij de eigenaar bleef wonen.
Verdient een lintje. Kutchihuahua's.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo'n flinke Dog die een Chihuahua een pats verkoopt...
Daarom moeten juist mensen met die grote honden gewoon goed de controle hebben over die beesten. Verderop bij mij in de straat woont zo'n groot beest die mijn hond al eens is aangevlogen , en dat beest luistert gewoon niet naar die vrouw; dat is nu dus een stuk geworden waar ik niet meer met mijn hond loop door zo'n achterlijk wijf.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, de omstandigheden waaronder zijn dan natuurlijk ook wel van belang.
Bovendien is het bij sommige honden snel gebeurd, en kan speels gedrag al hele nare gevolgen hebben voor een van de partijen. Zo'n flinke Dog die een Chihuahua een pats verkoopt...
Gemuteerde ratjes zijn het.quote:
Het bewijst m.i. wel hoe je door wat iemand ook zegt en in welke context je iedereen voor een racist of fascist kunt uitmaken. Of een combinatie van beiden. Dat is echt niet goed wat hij doet. Igen is een verstandig mens voor zover ik hem ken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:41 schreef LelijKnap het volgende:
Het is wel opvallend dat Igen hen Neanderthalers noemt terwijl het Neanderthaler-DNA vooral (volgens mij zelfs uitsluitend) terug te vinden is in Aziaten en Europeanen. Zo bezien, met de rest van de geschiedenis in acht nemend, is de term eerder inzetbaar als compliment dan als belediging.
Dat lijkt mij vrij bizar, als je hond spelenderwijs een ander beest doodbijt of trapt is het nog steeds een beest wat niet zo ongecontroleerd los moet lopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gemuteerde ratjes zijn het.
Maar goed, daarom kan een gedragsdeskundige ook uitsluitsel bieden over het gevaar van een hond. En dan kan het volgens mij statistisch gezien ook prima voorkomen dat een "veilige" hond twee keer een andere hond doodbijt.
Aan de andere kant, als je dan leest dat er in 2015 ongeveer 15.000 bijtincidenten met mensen waren en nog meer tussen honden onderling, dat aan de hand daarvan 61 honden in beslag zijn genomen en dat van hen 15% een euthanasie-beoordeling kreeg kun je je wel afvragen of het werkelijk zoden aan de dijk zet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gemuteerde ratjes zijn het.
Maar goed, daarom kan een gedragsdeskundige ook uitsluitsel bieden over het gevaar van een hond. En dan kan het volgens mij statistisch gezien ook prima voorkomen dat een "veilige" hond twee keer een andere hond doodbijt.
Dit vind ik ook een mooi bericht. De oude HiFi is wat op de achtergrond geraakt. Maar het schopt nog steeds ballen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Mooi hč![]()
Zelfs Netflix op de laptop is een stuk beter als je het aansluit op een goeie hifi-set.
Das Kut.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:53 schreef De_Nater het volgende:
Oké, #groennationalisme, wat denken jullie hiervan?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het bewijst m.i. wel hoe je door wat iemand ook zegt en in welke context je iedereen voor een racist of fascist kunt uitmaken. Of een combinatie van beiden. Dat is echt niet goed wat hij doet. Igen is een verstandig mens voor zover ik hem ken.
Eigen klimaat eerst?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:53 schreef De_Nater het volgende:
Oké, #groennationalisme, wat denken jullie hiervan?
Zo wordt het weer een beetje spannend, het houden van huisdieren.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:53 schreef Reya het volgende:
Hond plus eigenaar na elk incident laten inslapen. Probleem opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |