*blockquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef Igen het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
Block the kitchen?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Tot je 12e ben je immuun voor strafvervolging. Je kunt een hele stad uitmoorden zonder daarvoor gestraft te worden.
Verkapte kijk-ons-eens-business-class-vliegen post.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:28 schreef Tijger_m het volgende:
Oh oh, de competentie van cabine personeel zelfs bij KLM (of juist) is toch wel twijfelachtig, mijn vrouw zit in business class en er is een scene aan de gang van epische proporties, stewardess heeft een persoon met een economy ticket een upgrade naar business gegeven alleen was die stoel al verkocht...en de persoon die de stoel had gekocht komt nu, weliswaar laat, opdagen en gaat uit zijn dak en trekt de bagage van de upgraded persoon uit de overheads....nou, met wat geluk komt er een taser aan te pas
Verkapte kijk-ons-eens-buiten-komen post.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Verkapte kijk-ons-eens-business-class-vliegen post.
Ons? Nope, alleen mijn vrouw en het is een zakenreis en als je een bepaald nivo bereikt in het bedrijfsleven dan is vliegen in business class nu eenmaal een onderdeel van je secundaire arbeidsvoorwaarden. Godzijdank, overigens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eh, ik ben tevreden om Singapore van video beelden te bekijken, 30C plus met 90-100% luchtvochtigheid is niet mijn idee van een leuke vakantie.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verkapte kijk-ons-eens-buiten-komen post.
Een bepaald niveau - jaja, jullie voelen je zeker gewoon te goed voor Economy-class.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ons? Nope, alleen mijn vrouw en het is een zakenreis en als je een bepaald nivo bereikt in het bedrijfsleven dan is vliegen in business class nu eenmaal een onderdeel van je secundaire arbeidsvoorwaarden. Godzijdank, overigens.
Wel lullig voor die gast die de upgrade gekregen heeft, zo'n debiel die met je koffers smijt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef Tijger_m het volgende:
Aww, ze hebben het geschikt, wat jammer nou, had de video wel willen zien hoe de politie in Singapore zoiets oplost
Uiteraard maar helaas, men vraagt heel veel geld voor business class tickets. Wie wil er nu in dezelfde klasse zitten als de filosofie studenten? Niemand toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:00 schreef Friek_ het volgende:
Een bepaald niveau - jaja, jullie voelen je zeker gewoon te goed voor Economy-class.
De debiel was een Rus, dat zegt genoeg, neem ik aanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel lullig voor die gast die de upgrade gekregen heeft, zo'n debiel die met je koffers smijt.
De wetgeving rond dieren is sowieso vrij belachelijk volgens mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus ook nog eens overtreding van artikel 461 van het wetboek van strafrecht. Maar dat en ook het doden van dieren schijnt allemaal niet strafbaar te zijn totdat je 12 bent.
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De debiel was een Rus, dat zegt genoeg, neem ik aan
Want?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De wetgeving rond dieren is sowieso vrij belachelijk volgens mij.
Er zijn weinig Russen met veel geld die daar op een schone wijze aan gekomen zijn volgens mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De debiel was een Rus, dat zegt genoeg, neem ik aan
O.a. hoe het gaat wanneer een andere hond jouw hond doodbijt.quote:
... Ja, ga door?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
O.a. hoe het gaat wanneer een andere hond jouw hond doodbijt.
Dat die bijtende hond niet afgemaakt wordt of iets.quote:
Dat kan wel en gebeurt ook. Niet altijd, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat die bijtende hond niet afgemaakt wordt of iets.
De Jongens van Zaandam Noord wijken voor niemand.quote:
Erg verkapt is dat allemaal niet. Spuit 11 na inlezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je een "bepaald niveau" hebt bereikt wil je niet anders meer natuurlijk. Dat zijn opgebouwde rechten. Je bent dan pauper-af.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een bepaald niveau - jaja, jullie voelen je zeker gewoon te goed voor Economy-class.
Zo iets vind ik vrij raar, dat een hond een of meerdere andere honden doodbijt en gewoon weer bij een eigenaar kan komen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan wel en gebeurt ook. Niet altijd, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |