quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat heb je als eerste gedraaid op je net aangesloten hifi-set?
Dat is de eerste keer ook best lastig met Bluetoothquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, da's wat anders als je speakertje op de iPhone
Heh, het is kinderspel, het wordt pas lastig als je 5.1 of 7.1 sets hebt met sub woofers, dan moet je er ineens 7 of 9 aansluiten en allemaal in de juiste plaats maar zelfs dat is niet echt voor gevorderden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:04 schreef Friek_ het volgende:
Overigens is zo'n banaanstekker aansluiten behoorlijk eenvoudig. Gewoon klein stukje van de kabel af jassen, erin schroeven, aandraaien en klaar is kees.
Joh. Had je dat noh nooit gedaan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:04 schreef Friek_ het volgende:
Overigens is zo'n banaanstekker aansluiten behoorlijk eenvoudig. Gewoon klein stukje van de kabel af jassen, erin schroeven, aandraaien en klaar is kees.
Ja bizar. Maar de ouders moeten toch al lang gemerkt hebben dat er een steekje los is aan hun kind?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:08 schreef Tchock het volgende:
Meisje (10) wurgt 5 boerijdieren
Psychopaat in de dop.
Zelfs als dat zo is, wat dan? Opsluiten tot ze volwassen is?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja bizar. Maar de ouders moeten toch al lang gemerkt hebben dat er een steekje los is aan hun kind?
Nee, maar wel laten behandelen. En zeker niet alleen naar een kinderboerderij laten gaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo is, wat dan? Opsluiten tot ze volwassen is?
Ik stel voor dat we de basisschooljuf de schuld geven, omdat ze niet de juiste zorgvraagsignaleringsformulieren heeft ingevuld.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja bizar. Maar de ouders moeten toch al lang gemerkt hebben dat er een steekje los is aan hun kind?
Het was op een kinderdagverblijf dus lijkt me vrij logisch dat de ouders daar niet bij waren. Dat is het hele concept van een kinderdagverblijf.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel laten behandelen. En zeker niet alleen naar een kinderboerderij laten gaan.
Hihiquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was op een kinderdagverblijf dus lijkt me vrij logisch dat de ouders daar niet bij waren. Dat is het hele concept van een kinderdagverblijf.
Kinderen van 10 gaan niet meer naar een kinderdagverblijf. Het meisje was daar over het hek geklommen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was op een kinderdagverblijf dus lijkt me vrij logisch dat de ouders daar niet bij waren. Dat is het hele concept van een kinderdagverblijf.
Hmmm. Dan is het wel bijzonder wat ze daar alleen deed.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Kinderen van 10 gaan niet meer naar een kinderdagverblijf. Het meisje was daar over het hek geklommen.
Ik ken mijn deugdethiek. Humanisme, Kant, Rousseau etc.quote:
Dus ook nog eens overtreding van artikel 461 van het wetboek van strafrecht. Maar dat en ook het doden van dieren schijnt allemaal niet strafbaar te zijn totdat je 12 bent.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmmm. Dan is het wel bijzonder wat ze daar alleen deed.
Het is de manier waarop. Opzouten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ken mijn deugdethiek. Humanisme, Kant, Rousseau etc.
Ik verdedig een politiek die die waarden hoog houdt. Het is raar om dat onfatsoenlijk te noemen.
Het is niet dat het mag. Het idee is dat je kinderen niet (strafrechtelijk) verantwoordelijk kan -en wil- houden voor hun daden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus ook nog eens overtreding van artikel 461 van het wetboek van strafrecht. Maar dat en ook het doden van dieren schijnt allemaal niet strafbaar te zijn totdat je 12 bent.
Mooi hèquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:42 schreef Friek_ het volgende:
Wat een geluid mensen, wat een geluid.
Tevens voor het eerst in m'n leven een hifi-set aangesloten.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus ook nog eens overtreding van artikel 461 van het wetboek van strafrecht. Maar dat en ook het doden van dieren schijnt allemaal niet strafbaar te zijn totdat je 12 bent.
Tot je 12e ben je immuun voor strafvervolging. Je kunt een hele stad uitmoorden zonder daarvoor gestraft te worden.quote:Niemand kan strafrechtelijk worden vervolgd wegens een feit, begaan voordat hij de leeftijd van twaalf jaren heeft bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |