Ik vroeg mijn PVV-oom een tijdje terug of hij niet beter voortaan op Baudet zou stemmen. Daar was hij het eigenlijk wel mee eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel zeteltjes FvD van de PVV gaat afsnoepen over 4 jaar.
PVV stemmers bij mij op werk ook ja en de lokale leefbaar partijen in zeeland stappen ook veelal over naar Fvd jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn PVV-oom een tijdje terug of hij niet beter voortaan op Baudet zou stemmen. Daar was hij het eigenlijk wel mee eens.
Ik hoop heel weinig, het FvD is veel en veel gevaarlijker dan de PVV.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel zeteltjes FvD van de PVV gaat afsnoepen over 4 jaar.
Niet dat ik het echt volg, maar FvD vind ik nog wel te pruimen. En ik vind Baudet wel een leuke vent, hij krijgt het toch allemaal maar mooi voor elkaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop heel weinig, het FvD is veel en veel gevaarlijker dan de PVV.
Ik vind dat Baudet wel iets te lollig doet met zijn gandalf quotes en potjeslatijn in de kamer. Wel veel beter natuurlijk dan PVV en idd voor remlof is dat gevaarlijkerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet dat ik het echt volg, maar FvD vind ik nog wel te pruimen. En ik vind Baudet wel een leuke vent, hij krijgt het toch allemaal maar mooi voor elkaar.
Mochten zich er geen rariteiten voor doen, dan zal ik bij de komende verkiezingen eens wat serieuzer FvD overwegen. Desnoods wil ik wel Kamerlid bij ze worden om de vervoersparagraaf wat op te krikken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
PVV stemmers bij mij op werk ook ja en de lokale leefbaar partijen in zeeland stappen ook veelal over naar Fvd ja
Dat jij als oerconservatief een klassiek fascistische partij als FvD wel 'te pruimen' vindt is toch ietwat zorgwekkend.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet dat ik het echt volg, maar FvD vind ik nog wel te pruimen. En ik vind Baudet wel een leuke vent, hij krijgt het toch allemaal maar mooi voor elkaar.
Vervang aub Yernaz op de lijst dan, gaan ze er kwalitatief een stuk op vooruitquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mochten zich er geen rariteiten voor doen, dan zal ik bij de komende verkiezingen eens wat serieuzer FvD overwegen. Desnoods wil ik wel Kamerlid bij ze worden om de vervoersparagraaf wat op te krikken.
Waarom is FvD fascistisch?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij als oerconservatief een klassiek fascistische partij als FvD wel 'te pruimen' vindt is toch ietwat zorgwekkend.
Dan moet je https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme nog maar eens nalezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is wel wat kort door de bocht, vind ik.
En jij https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Forum_voor_Democratie .quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme nog maar eens nalezen.
*foutje*quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:58 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
wist helemaal niet dat meeste van Russische export naar Nederland is
Probeerde het te vinden en in de zoektocht op deze geweldige site gekomenquote:
Aha, olie dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 04:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Probeerde het te vinden en in de zoektocht op deze geweldige site gekomen
http://atlas.media.mit.ed(...)t/rus/nld/show/2015/
Mij wel, tot op het bot fascistisch. Daar doet een door fanboys geschreven wikipediapagina niets aan af.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En jij https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Forum_voor_Democratie .
Daar zie ik weinig fascistisch op staan. Toegegeven, de plannen zullen niet iedereen aan staan, maar fascistisch lijken ze mij niet.
Dat een advocaat iemand verdedigd hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij/zij het er persoonlijk mee eens is. Anders zouden moordenaars zelden tot nooit een advocaat kunnen vinden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 04:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Mij wel, tot op,het bot fascistisch.
Mrt Hiddema die zelfs de NSB-weduwe Rost-Van Tonningen verdedigde.
Mijn master was ook Engelstalig maar probeer Engelse termen als het even kan toch te ontwijken. Ons eigen taaltje is veel mooierquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het overigens altijd wel een sport om voor de Engelse term een bijpassende Nederlandse term te vinden.
Je bent voor het nationaliseren van Essent en Nuon? En het beschermen van Nederlandse bedrijven tegen buitenlandse overnames?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mochten zich er geen rariteiten voor doen, dan zal ik bij de komende verkiezingen eens wat serieuzer FvD overwegen. Desnoods wil ik wel Kamerlid bij ze worden om de vervoersparagraaf wat op te krikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |