abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:21:42 #2
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171381831
Job, die een open relatie wilde en vooral zo veel mogelijk triootjes en kwartetjes, vindt Aysen nu vies?

Dus. :')
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:33:00 #3
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171382073
Lucas kon die vrouwenkleding prima hebben :o
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:19:13 #4
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_171383328
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:21 schreef James1988 het volgende:
Job, die een open relatie wilde en vooral zo veel mogelijk triootjes en kwartetjes, vindt Aysen nu vies?

Dus. :')
En dan niet vergeten in 2001, dook die met Gladys (toenmalige vriendin van Rik) in bed.
pi_171387464
Ik vraag me sowieso af waarom ze Job lieten terugkomen.. Ik snap dat hij familie heeft enzo.. Maar dan had ik toch liever iemand van de familie Alberts teruggezien. Ik vind de acteur van Job net zo een als die van Danny, Mike en Anna. Een jaar of 2 in de serie en dan ga ik weer...

Doe mij dan maar een Helen Helmink ofzoiets :p
  vrijdag 2 juni 2017 @ 11:16:05 #6
436222 Japepk
Padvinder
pi_171393349
Dat ligt toch aan de schrijvers? Anna en Mike waren bijvoorbeeld echt wel karakters waarmee je kanten uit kon. Zeker toen Mike een dochter kreeg met Nina. Ik blijf het jammer vinden dat er niet meer wordt gekozen om een cohentere groep te schrijven. Die logisch op elkaars bruiloften, kerstdiners en begrafenissen komen. Nu is het vaak maar een bij elkaar geraapt zooitje.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:54:20 #7
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_171404723


Sanders Inc. O+

(Net toevallig langs gelopen)

[ Bericht 18% gewijzigd door Claude_Viole op 02-06-2017 21:11:10 ]
  † In Memoriam † vrijdag 2 juni 2017 @ 21:00:16 #8
230491 Zith
pls tip
pi_171404841
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:54 schreef Claude_Viole het volgende:
[ afbeelding ]

Sanders Inc. O+

Edit: Taffes Tinypic.
imgur.com
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 2 juni 2017 @ 21:11:51 #9
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_171405134
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:00 schreef Zith het volgende:

[..]

imgur.com
Heb al wat! Plaatje gefixed! :)
  vrijdag 2 juni 2017 @ 22:11:05 #10
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171406705
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:54 schreef Claude_Viole het volgende:
[ link | afbeelding ]

Sanders Inc. O+

(Net toevallig langs gelopen)
_O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 22:31:08 #11
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_171407215
Ik heb dus vandaag weer even voor een paar minuten naar GTST gekeken na ongeveer twee weken. Ik zie ineens een getinte jongeman met wilde krullen bij Sjors staan en Sjors hoor ik zeggen dat haar moeder dood is en zij net als haar moeder is.

Ik kan het echt niet meer volgen. Ik vind het jammer dat GTST zo veranderd is naar aanleiding van vroeger en dat er niet echt stabiliteit is met personages. Waar Ludo eerst de maffiarol evenaarde in zijn spannende scenes, is Teddy die Rikki het zwembad induwt nu zowat de cliffhanger van de week. Ik vind dat wel jammer.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_171407990
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:16 schreef Japepk het volgende:
Dat ligt toch aan de schrijvers? Anna en Mike waren bijvoorbeeld echt wel karakters waarmee je kanten uit kon. Zeker toen Mike een dochter kreeg met Nina. Ik blijf het jammer vinden dat er niet meer wordt gekozen om een cohentere groep te schrijven. Die logisch op elkaars bruiloften, kerstdiners en begrafenissen komen. Nu is het vaak maar een bij elkaar geraapt zooitje.
Mike had veel potentie, de rol kwam eigenlijk net op gang toen hij te pletter viel. Hij had een dochter bij Nina, Lorena vergiftigd, de Rozenboom in zijn macht... allemaal losse eindjes waar veel mee kon. Had hem dan gerecast als de acteur niet meer wilde. Samen met louche advocaat Thijs, horecaondernemer Bing en als zetbaas van Nick had dat best een leuk bende gevormd om de Sandersjes en Laura dwars te zitten.

Die flexwetmisbruik maakt dat ze een "vast" karakter 2 jaar geven met een startende acteur(de new kids on the block), een half jaar een tijdelijke oudere acteur inhuren die vaak beter speelt, sterkere rol heeft. Echter komt de vaste acteur met hangende pootjes dan weten ze niet hoe snel ze de gastacteur er weer uit moeten schrijven, waardoor de opbouw van de gastrol als een nachtkaars uit gaat. En de new kids met echte potentie gaan een half jaar hun vleugels uit slaan en gaan uiteindelijk echt weg; Wiet, Mike, Anna, Menno bijvoorbeeld. En wij blijven met de Snikkies, Stampvoetje en Sjorsje zitten.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 01:10:54 #13
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_171410905
Ik vind dat GTST ineens enorm is gericht naar jongeren op een negatieve manier voor de soap zelf. Dit vind ik spijtig.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_171422732
Ik heb net de spoilers op gtstfanclub gelezen: http://www.gtstfanclub.nl(...)en-met-16-juni-2017/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juni 2017 @ 18:31:45 #15
230491 Zith
pls tip
pi_171423621
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 3 juni 2017 @ 19:01:21 #16
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_171424233
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef Zith het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 5 juni 2017 @ 14:17:02 #17
251975 kissaa
fka: kissa
pi_171473504
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik heb dus vandaag weer even voor een paar minuten naar GTST gekeken na ongeveer twee weken. Ik zie ineens een getinte jongeman met wilde krullen bij Sjors staan en Sjors hoor ik zeggen dat haar moeder dood is en zij net als haar moeder is.

Ik kan het echt niet meer volgen. Ik vind het jammer dat GTST zo veranderd is naar aanleiding van vroeger en dat er niet echt stabiliteit is met personages. Waar Ludo eerst de maffiarol evenaarde in zijn spannende scenes, is Teddy die Rikki het zwembad induwt nu zowat de cliffhanger van de week. Ik vind dat wel jammer.
Duwde Teddy Rikki het water in? Dat was Bram toch? Of heb ik een bril nodig :{
  maandag 5 juni 2017 @ 20:12:56 #18
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171482580
Net terug, en nu al een andere actrice voor Sjors?,
pi_171492796
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:12 schreef James1988 het volgende:
Net terug, en nu al een andere actrice voor Sjors?,
Ik vind het best bijzonder dat schrijvers/productie eigenlijk altijd gehoor geven aan verzoeken tot pauze of andere projecten van acteurs. dat was vroeger wel anders, dan kon je meteen vertrekken...
pi_171493289
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 09:44 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Ik vind het best bijzonder dat schrijvers/productie eigenlijk altijd gehoor geven aan verzoeken tot pauze of andere projecten van acteurs. dat was vroeger wel anders, dan kon je meteen vertrekken...
Dat valt reuze mee hoor: Reinout kon naast GTST een carrière als presentator opbouwen, zijn verhaallijn en opnameschema werd er in het laatste seizoen zelfs op aangepast. Antonie kon gedurende seizoen 3 een aantal weken weg voor De Kleine Blonde Dood, Babette kon gedurende seizoen 5 ook een aantal weken weg om zo een gastrol in de Vlaamse soapserie Familie te vertolken. Zolang de productie maar tijdig wordt geïnformeerd is er veel mogelijk.

In het geval van Geert Hoes was dat ook het grote probleem: hij dacht dat het wel oké was en zei ja op een rol in Costa zonder de productie van GTST hiervoor eerst te informeren om te kijken of het wel kon. Bij Wim Zomer was het weer een ander geval: de productie had namelijk aangegeven tijdens het negende seizoen geen toestemming te verlenen voor andere uitstapjes naast de serie; daarbij kan ik mij ook voorstellen dat het voor de schrijvers wel genoeg was om ieder jaar rond dezelfde periode met een logische reden te komen waarom Daniël enkele weken niet aanwezig was.

En in dit geval bij Ingmar ligt er een persoonlijke reden ten grondslag: ze heeft moeite om het dagelijkse werk bij de serie te combineren met het gezinsleven (vergeet niet dat ze ook pas een paar maanden een tweede kindje heeft en haar eerste ook nog best jong is) en doet daarom tijdelijk een stapje terug "om ruimte te maken voor meer rust en tijd voor haar gezin." Dan is het wel heel hard als je als productie zegt "Ja, toedeledokie, blijf maar weg".
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 6 juni 2017 @ 12:11:36 #21
436222 Japepk
Padvinder
pi_171495454
Klein stapje off-topic, naar aanleiding van de pf van PeterKelder: hoe doet de Duitse serie het op het moment eigenlijk? Lange tijd hebben die qua verhaal half achter Nederland aangehobbeld, maar ik kan me voorstellen dat dat al even niet meer zo is. En is Laura nog steeds samen met Daniël? :P
Ze hebben wel gemeen dat ze hun iconische leader(muziek) hebben 'gemoderniseerd'. Vroeger was dat ook echt een lekkere tune:
't Echte en 't ware!
pi_171495772
De leader krijgt een update volgende week, nieuwe shots dus.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 6 juni 2017 @ 13:51:20 #23
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171497696
Ludo die pasta kookt _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:53:49 #24
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171497761
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo die pasta kookt _O-
Gesponsord door Grand'Italia? :')
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 6 juni 2017 @ 14:12:13 #25
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171498210
De schrijvers zijn ook vergeten dat Bing zelf een ex bajes klant is en zo de serie in kwam.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_171501341
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:11 schreef Japepk het volgende:
Klein stapje off-topic, naar aanleiding van de pf van PeterKelder: hoe doet de Duitse serie het op het moment eigenlijk? Lange tijd hebben die qua verhaal half achter Nederland aangehobbeld, maar ik kan me voorstellen dat dat al even niet meer zo is.
GZSZ doet het nog altijd goed in Duitsland. Na een kleine dip twee jaar geleden behalen ze nu weer de cijfers van 2013: zo rond de drie miljoen kijkers per aflevering. Vorige maand vierden zij hun 25-jarig bestaan met een extra lange aflevering van 90 minuten, een special en een nieuwe intro.

Overigens zijn zij best snel hun eigen weg gegaan hoor: in de eerste 230 vertaalde afleveringen werd het verhaal al behoorlijk aangepast. Zo bleven Robert en Laura (daar Clemens en Vera Richter) daar maar korte tijd weg en namen zij de functie over die Jef en Karin hier in het verhaal hadden en het reclamebureau bleef ook nog enkele jaren te zien. Er waren twee Jeanne Dekkers: een fake-Jeanne (Helga Markmann) die zich zo voordeed om te kunnen vluchten van Anton Bering, en de echte Jeanne (Helga Ullrich) die dit ontdekte toen fake-Jeanne zich verloofde met Menno Develing. De afwikkeling van het geheugenverlies van Simon (Frank Ullrich) verliep daar ook anders: niet Annette (Elke Opitz) maar de toen al teruggekeerde Linda (Tina) kreeg het auto-ongeluk. Echter bleek het teruggekeerde geheugen niet te zorgen voor een hereniging tussen Simon en Annette: hij vertrok met zijn psychologe Angela (Sybille) naar Zuid-Afrika.

Na die eerste 230 afleveringen besloot men daar over te gaan op eigen scripts, met de nodige veranderingen: Simon, Suzanne, John, Myriam en Mickey verdwenen allemaal binnen 20 afleveringen uit beeld. Personages als Stephanie Stenders en Emma Driessen, die hier maar een gastrol hadden, kregen in GZSZ juist een vaste rol en waren populair bij de kijkers. Ook de populariteit van de serie zelf steeg vanaf dat moment en na een ietwat moeizame start kon niemand meer om de serie heen.

De serie is zich daar steeds blijven ontwikkelen, en om het een nieuwe toekomst te geven werd daarom in 2006 een enorme verandering doorgevoerd door de serie. De personages kwamen van de ene op de andere dag allemaal te wonen in dezelfde (fictieve) buurt, bestaande uit twee straten, in het midden van Berlijn. Hiervoor is ook de speciale GZSZ-buitenset neergezet naast de opnamestudio (je kunt die buitenset ook echt bezoeken in Filmpark Babelsberg). Sindsdien is Berlijn als stad het middelpunt van de serie. Ook werd de serie door de invloed van de populaire telenovella's steeds meer down to earth en is het meer en meer gaan draaien om familiebanden en vriendschappen, waarbij de jongeren nog altijd centraal staan.

Het langstlopende personage daar is Prof. Dr. Hans-Joachim (Jo) Gerner, hier beter bekend als Frits van Houten, die al sinds 1993 de absolute slechterik van de serie is. En hij is nog altijd een man met een duistere kant: zo laat hij momenteel een personage (Chris Lehmann) vasthouden in een psychiatrische kliniek omdat die een bedreiging vormt voor het huwelijk van zijn kleindochter Sunny en Felix Lehmann (de broer van Chris, die overigens niet onderdoet voor Gerner qua schurkenstreken). Andere langlopende personages waren Clemens, Elisabeth en A.R. Daniël (hier beter bekend als Robert, Helen en Daniël Daniël). Laatstgenoemde verdween in 2009: hij vertrok per motor naar zijn zoon in Amerika. Clemens en Elisabeth vertrokken een jaar later naar Clemens' zoon Tim in Canada, en kwamen in 2011 nog eenmaal terug voor een begrafenis (al bleven ze tot 2014 te zien in de intro).

Dus ja, in vergelijk met GTST is het daar een compleet andere serie geworden.

quote:
En is Laura nog steeds samen met Daniël? :P
Op de korte affaire in het eerste jaar na, niet. Laura verdween daar al in 1997 uit de serie. Helen is daar echter wel jarenlang een koppel geweest met Daniël :P

quote:
Ze hebben wel gemeen dat ze hun iconische leader(muziek) hebben 'gemoderniseerd'. Vroeger was dat ook echt een lekkere tune:
Dat was al een hippere bewerking uit 1996 van de originele (en tergend saaie) leadermuziek uit 1992. Daarna volgden achtereenvolgens nog deze uit 2001, diens opvolger uit 2006 en de huidige leadermuziek is on-air sinds 2014.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 6 juni 2017 @ 16:47:00 #27
436222 Japepk
Padvinder
pi_171502197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:12 schreef PeterKelder het volgende:

Verhaal

Interessant! Frits is daar dus een beetje de Ludo van de serie. Zo zie je maar dat een pure bad guy echt wel slecht kan blijven én interessant kan zijn na 18 jaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:12 schreef PeterKelder het volgende:

Op de korte affaire in het eerste jaar na, niet. Laura verdween daar al in 1997 uit de serie. Helen is daar echter wel jarenlang een koppel geweest met Daniël :P

Ah ja, het was een nóg onmogelijkere combinatie!

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:12 schreef PeterKelder het volgende:
Dat was al een hippere bewerking uit 1996 van de originele (en tergend saaie) leadermuziek uit 1992. Daarna volgden achtereenvolgens nog deze uit 2001, diens opvolger uit 2006 en de huidige leadermuziek is on-air sinds 2014.
Goed, maar zo vind ik de leader van seizoen 1 en 2 van GTST ook oubollig. De leader die daarna 10 jaar draaide (in twe varianten) is naar mijn mening wél tijdloos, net als de leader van GZSZ die ik postte. De muziek die zij nu hebben pakt me niet zo.

Maar goed, iemand die onze serie in Duitsland zou omschrijven kan ook een goed verhaal vertellen.
't Echte en 't ware!
pi_171524748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee hoor: Reinout kon naast GTST een carrière als presentator opbouwen, zijn verhaallijn en opnameschema werd er in het laatste seizoen zelfs op aangepast. Antonie kon gedurende seizoen 3 een aantal weken weg voor De Kleine Blonde Dood, Babette kon gedurende seizoen 5 ook een aantal weken weg om zo een gastrol in de Vlaamse soapserie Familie te vertolken. Zolang de productie maar tijdig wordt geïnformeerd is er veel mogelijk.

In het geval van Geert Hoes was dat ook het grote probleem: hij dacht dat het wel oké was en zei ja op een rol in Costa zonder de productie van GTST hiervoor eerst te informeren om te kijken of het wel kon. Bij Wim Zomer was het weer een ander geval: de productie had namelijk aangegeven tijdens het negende seizoen geen toestemming te verlenen voor andere uitstapjes naast de serie; daarbij kan ik mij ook voorstellen dat het voor de schrijvers wel genoeg was om ieder jaar rond dezelfde periode met een logische reden te komen waarom Daniël enkele weken niet aanwezig was.

En in dit geval bij Ingmar ligt er een persoonlijke reden ten grondslag: ze heeft moeite om het dagelijkse werk bij de serie te combineren met het gezinsleven (vergeet niet dat ze ook pas een paar maanden een tweede kindje heeft en haar eerste ook nog best jong is) en doet daarom tijdelijk een stapje terug "om ruimte te maken voor meer rust en tijd voor haar gezin." Dan is het wel heel hard als je als productie zegt "Ja, toedeledokie, blijf maar weg".
Ingeborg Wieten aka Suzanne Balk werd wel ontslagen omdat ze zwanger was :(
pi_171528185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:46 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Ingeborg Wieten aka Suzanne Balk werd wel ontslagen omdat ze zwanger was :(
Zou wel leuk zijn als ze terug kwam, op bezoek bij Linda. Terugblikscenes met Sjors over Martines eerste bedrijfje. Kan ze zoon Guus droppen die dan wat krijgt met Sam en een baan krijgt als assistent bij Bill... zoiets.
pi_171528312
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:59 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn als ze terug kwam, op bezoek bij Linda. Terugblikscenes met Sjors over Martines eerste bedrijfje. Kan ze zoon Guus droppen die dan wat krijgt met Sam en een baan krijgt als assistent bij Bill... zoiets.
Inderdaad :P En ze was natuurlijk bffjes met Janine xD

Alleen is die Guus niet nog ouder dan Nina dan xD
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 18:51:16 #31
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171530700
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:59 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn als ze terug kwam, op bezoek bij Linda. Terugblikscenes met Sjors over Martines eerste bedrijfje. Kan ze zoon Guus droppen die dan wat krijgt met Sam en een baan krijgt als assistent bij Bill... zoiets.
Pak de zakdoeken er dan maar bij dat mens deed niks anders als huilen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 7 juni 2017 @ 20:20:20 #32
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_171533520
Die Jos doet het wel goed.
pi_171537604
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:03 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Inderdaad :P En ze was natuurlijk bffjes met Janine xD

Alleen is die Guus niet nog ouder dan Nina dan xD
Kan prima voor extra herrie zorgen. Een 10-jaar oudere vriend voor Sam. En of hij echt voor haar gaat of voor de baan bij Bill... een beetje een Mike 2.0.
  woensdag 7 juni 2017 @ 22:31:51 #34
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171538057
Op internet zit iedereen te zaniken dat die enge Jos eruit moet, want hij is te slecht... :') :') :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 7 juni 2017 @ 22:32:28 #35
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171538077
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Die Jos doet het wel goed.
Bas Keijzer vind ik echt een toffe acteur. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 7 juni 2017 @ 23:18:02 #36
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_171539248
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:31 schreef Frey het volgende:
Op internet zit iedereen te zaniken dat die enge Jos eruit moet, want hij is te slecht... :') :') :')
Dat is de waarschijnlijk de mening van 12 jarige pubertjes _O-
  woensdag 7 juni 2017 @ 23:28:02 #37
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171539476
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 23:18 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Dat is de waarschijnlijk de mening van 12 jarige pubertjes _O-
Een groep pubertjes + een oude bekende.

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 8 juni 2017 @ 00:30:37 #38
251975 kissaa
fka: kissa
pi_171540569
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:31 schreef Frey het volgende:
Op internet zit iedereen te zaniken dat die enge Jos eruit moet, want hij is te slecht... :') :') :')
:D Ik wilde juist zeggen wat een goede acteur hij is/ik hem vind. Hij speelt de slechterik met overtuiging.
  donderdag 8 juni 2017 @ 13:19:10 #39
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_171547055
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Pak de zakdoeken er dan maar bij dat mens deed niks anders als huilen.
Klopt, bij ons thuis heette ze dan ook Suzanne 'Huile' Balk.
pi_171562953
Spoilers 19 t/m 23 juni

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:47:20 #41
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171563205
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171563306
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:47 schreef James1988 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou best eens kunnen.

Zou ook wel een goede verhaallijn zijn als Aysen nu opeens toch op de natuurlijke weg zwanger blijkt te zijn, want van wie is het dan? Rik of Job?
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2017 @ 23:58:37 #43
230491 Zith
pls tip
pi_171563578
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:50 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Dat zou best eens kunnen.

Zou ook wel een goede verhaallijn zijn als Aysen nu opeens toch op de natuurlijke weg zwanger blijkt te zijn, want van wie is het dan? Rik of Job?
Uitstekende verhaallijn dit 14.gif
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171571473
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:47 schreef Japepk het volgende:

[..]

Interessant! Frits is daar dus een beetje de Ludo van de serie. Zo zie je maar dat een pure bad guy echt wel slecht kan blijven én interessant kan zijn na 18 jaar.
Absoluut. Familie (en ook aanzien) zijn belangrijk voor Jo en hij gaat daar dan ook ver in. Grappig is wel dat hij daar overigens altijd advocaat is gebleven en zelfs zo nu en dan nog een zaak op zich neemt. Maar daarnaast is hij net als Ludo een allround zakenman.

Gisteren is er een trailer verschenen voor wat er de komende zomermaanden gaat spelen. Zo zie je direct welke stijl de serie daar heeft:


quote:
[..]

Ah ja, het was een nóg onmogelijkere combinatie!
Hahaha, en toch een combinatie die jarenlang stabiel was :D Maar ja, daar hebben ze ook Annette aan Rien gekoppeld (het kind dat uit die relatie kwam bleek jaren later zelfs nog ineens van Frits te zijn), Peter heeft nog een affaire gehad met Linda en zelfs een langere relatie met Emma Driessen, Frits en Laura zijn daar nog kortstondig een koppel geweest... Het blijft vreemd :P

quote:
[..]

Goed, maar zo vind ik de leader van seizoen 1 en 2 van GTST ook oubollig. De leader die daarna 10 jaar draaide (in twe varianten) is naar mijn mening wél tijdloos, net als de leader van GZSZ die ik postte. De muziek die zij nu hebben pakt me niet zo.
Ik vond de versie van 1996-2001 ook het beste, maar die ze nu hebben vind ik ook niet slecht. Al past die muziek gewoon totaal niet bij de nieuwe leaders als je het mij vraagt, maar dat is weer iets anders :')

quote:
Maar goed, iemand die onze serie in Duitsland zou omschrijven kan ook een goed verhaal vertellen.
Dat denk ik ook ja, ze zullen vreemd opkijken als ze horen hoe de serie zich hier ontwikkeld heeft :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_171571586
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:46 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Ingeborg Wieten aka Suzanne Balk werd wel ontslagen omdat ze zwanger was :(
Klopt ja, dat is gewoon bizar. Al denk ik dat ze haar ook ontslagen hadden als ze niet zwanger was geweest, het paste namelijk in de hele Idse Grotenhuis-vernieuwing.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_171571628
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:50 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Dat zou best eens kunnen.

Zou ook wel een goede verhaallijn zijn als Aysen nu opeens toch op de natuurlijke weg zwanger blijkt te zijn, want van wie is het dan? Rik of Job?
Oh joepie, de "Wie is het kind van Sjors?"-saga 2.0 :{ :O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 9 juni 2017 @ 14:04:44 #47
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171572552
Suzanne Balk mocht dan veel huilen, ik vond het een erg interessant karakter. Ze kwam van de ene in de andere boeiende verhaallijn terecht, mede doordat haar escortverleden haar maar bleef achtervolgen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_171579437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 14:04 schreef Frey het volgende:
Suzanne Balk mocht dan veel huilen, ik vond het een erg interessant karakter. Ze kwam van de ene in de andere boeiende verhaallijn terecht, mede doordat haar escortverleden haar maar bleef achtervolgen.
inderdaad, en ze had soms van die droge opmerkingen waar ik echt om kan lachen :p
pi_171579454
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 13:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Absoluut. Familie (en ook aanzien) zijn belangrijk voor Jo en hij gaat daar dan ook ver in. Grappig is wel dat hij daar overigens altijd advocaat is gebleven en zelfs zo nu en dan nog een zaak op zich neemt. Maar daarnaast is hij net als Ludo een allround zakenman.

Gisteren is er een trailer verschenen voor wat er de komende zomermaanden gaat spelen. Zo zie je direct welke stijl de serie daar heeft:


Wow, dit is veel filmischer (is dat een woord? :p) gefilmt. Het komt veel 'duurder' over. Beter gaan ze dat ook bij GTST doen binnenkort.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 9 juni 2017 @ 19:28:31 #50
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_171579606
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 19:19 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Wow, dit is veel filmischer (is dat een woord? :p) gefilmt. Het komt veel 'duurder' over. Beter gaan ze dat ook bij GTST doen binnenkort.
In elk geval een heel stuk minder amateuristisch idd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_171584923
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 19:19 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Wow, dit is veel filmischer (is dat een woord? :p) gefilmt. Het komt veel 'duurder' over. Beter gaan ze dat ook bij GTST doen binnenkort.
Klopt! Zelf omschrijven ze het als een 'realistische, documentaire-achtige look'. Ze gebruiken er bepaalde camera's en een bepaalde techniek voor en dat zie je terug.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_171591359
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 22:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Klopt! Zelf omschrijven ze het als een 'realistische, documentaire-achtige look'. Ze gebruiken er bepaalde camera's en een bepaalde techniek voor en dat zie je terug.
Ja. En daardoor vind ik zelf dat je er voor je gevoel veel meer wordt ingezogen :)
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 10 juni 2017 @ 11:31:21 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171592871
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 19:19 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Wow, dit is veel filmischer (is dat een woord? :p) gefilmt. Het komt veel 'duurder' over. Beter gaan ze dat ook bij GTST doen binnenkort.
Valt mij ook op bij die Duitse serie die mijn moeder kijkt Rode Rozen en of storm der liebe.

Betere decors meer buiten scènes etc.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 11:45:01 #54
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171593077
Mijn moeder kijkt tijdens het eten altijd naar de Duitse soap Unter Uns die ook al meer dan 20 jaar oud is en ook dat ziet er vele malen boeiender uit dan de troep die wij hier voorgeschoteld krijgen. Leuke personages, spannende verhaallijnen en uiteraard betere muziek.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_171615535


Oké... Wie mailt Just dat ze het verkeerde logo op de cover hebben gezet? _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 11 juni 2017 @ 13:15:47 #56
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_171615593
Serieus wel de beste cover tot nu toe.
  zondag 11 juni 2017 @ 14:01:51 #57
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171616518
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

Oké... Wie mailt Just dat ze het verkeerde logo op de cover hebben gezet? _O-
Ach ja, het klopt voor vier afleveringen. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_171617375
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:01 schreef Frey het volgende:

[..]

Ach ja, het klopt voor vier afleveringen. :P
Bwhahaha, het zou mij niets verbazen als ze daarom dat logo hebben gebruikt omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 11 juni 2017 @ 15:20:23 #59
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171618292
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Bwhahaha, het zou mij niets verbazen als ze daarom dat logo hebben gebruikt omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is :')


Rohan Gottschalk probeerde het nog met een extra lange neus, maar ook hij zag het niet.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 11 juni 2017 @ 15:52:14 #60
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_171619003
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Bwhahaha, het zou mij niets verbazen als ze daarom dat logo hebben gebruikt omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is :')
Zoals ik ook op allesoverfilm (voorheen dvd.nl) tegen je zei; ik denk serieus dat ze dat deden omdat ze bij seizoen 20 gefaald hebben. :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_171620982
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:20 schreef Frey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Rohan Gottschalk probeerde het nog met een extra lange neus, maar ook hij zag het niet.
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_171621026
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:52 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Zoals ik ook op allesoverfilm (voorheen dvd.nl) tegen je zei; ik denk serieus dat ze dat deden omdat ze bij seizoen 20 gefaald hebben. :P
Mja, maar de hele continuïteit qua cover-art klopt toch al niet meer dus het had niks uitgemaakt als ze op deze box het 2005-2010 logo hadden gezet.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_171625063
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef Zith het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_171632674
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

Oké... Wie mailt Just dat ze het verkeerde logo op de cover hebben gezet? _O-
Serieus....?!?

Ik kan hier echt boos om worden
En mail vooral ja. Deed ik ook met seizoen 21

Deze is gecorrigeerd toen.

Ongelofelijk dat dit zo moeilijk is voor ze bij een dvd box die toch al niet uitblinkt in artwork
Hoe lastig kan het zijn: logo + castfoto
  maandag 12 juni 2017 @ 00:07:51 #65
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171632937

Rein Edzard de Vries is overleden op 4 januari 2017. :o ;(
Helemaal niets van langs zien komen, of ik heb het helemaal gemist.

Vond hem ook de beste van de twee Maximiliaans. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 12 juni 2017 @ 09:44:22 #66
436222 Japepk
Padvinder
pi_171635774
Wanneer hebben we hem als Maximiliaan gezien? Ik herinner me alleen Maximiliaan op zijn sterfbed, met die strijd om de erfenis.
't Echte en 't ware!
  maandag 12 juni 2017 @ 09:52:08 #67
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171635927
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:44 schreef Japepk het volgende:
Wanneer hebben we hem als Maximiliaan gezien? Ik herinner me alleen Maximiliaan op zijn sterfbed, met die strijd om de erfenis.
In de video van de opdracht.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 12 juni 2017 @ 10:12:44 #68
436222 Japepk
Padvinder
pi_171636377
Dat was ook Jules Hamel toch?
't Echte en 't ware!
pi_171641126
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:12 schreef Japepk het volgende:
Dat was ook Jules Hamel toch?
Klopt, dat vond ik toen echt heel erg bizar.
Omdat Jules Hamel echt meer Ludo's broer kon zijn dan z'n vader.
  maandag 12 juni 2017 @ 14:01:53 #70
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171642064
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 12 juni 2017 @ 14:28:04 #71
436222 Japepk
Padvinder
pi_171642655
Apart. Is daar bewegend beeld van? Ik weet nog dat ik dat toen een hele leuke/interessante lijn vond, maar achteraf is het een van Ludo's mindere verhalen/periodes. Kan ook komen doordat het tussen twee sterke periodes in zat.
't Echte en 't ware!
  maandag 12 juni 2017 @ 14:36:23 #72
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171642805
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:28 schreef Japepk het volgende:
Apart. Is daar bewegend beeld van? Ik weet nog dat ik dat toen een hele leuke/interessante lijn vond, maar achteraf is het een van Ludo's mindere verhalen/periodes. Kan ook komen doordat het tussen twee sterke periodes in zat.
Beelden staan op de DVD box. Heb er wel nog ergens een audiofragment van. :P

Maar hoezo een van Ludo's mindere periodes? De familie Sanders viel in seizoen 12 werkelijk van de ene in de andere boeiende verhaallijn, terwijl die opdracht van Maximiliaan er doorheen liep als een rode draad.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_171642965
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:36 schreef Frey het volgende:

[..]

Beelden staan op de DVD box. Heb er wel nog ergens een audiofragment van. :P
Maximiliaan

Dit audiofragment toch? Onmiskenbaar de stem van Rein Edzard _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 12 juni 2017 @ 14:54:35 #74
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171643176
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maximiliaan

Dit audiofragment toch? Onmiskenbaar de stem van Rein Edzard _O_
Inderdaad _O_

Dat hele laatste stukje kende ik na al die jaren gewoon nog precies uit mijn hoofd, zoveel indruk maakte die scène toen. Zonde dat hij een half jaar later niet terugkeerde in die rol...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 juni 2017 @ 16:11:09 #75
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171644716
Wat vinden jullie nou echt van Ludo als vader/familie man Ze gaan er altijd plat op dat hij alles over heeft voor zijn familie en je niet aan zijn familie moet komen however hij liet een dochter en een zoon voor niks jaren opgesloten zitten in een gesticht en haalde de gekste van de drie(Nina is minstens net zo gek als Amy en Nick) weer terug in huis ook is het vaste prik dat in tijden van crisis hij de schuld op zijn zoons en broers schuift zo als recentelijk met Marcus en eerder met Nick en Stefano.

Familie man is hij alleen voor zijn oudste dochter.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 12 juni 2017 @ 16:58:19 #76
436222 Japepk
Padvinder
pi_171645612
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:36 schreef Frey het volgende:

[..]

Beelden staan op de DVD box. Heb er wel nog ergens een audiofragment van. :P

Maar hoezo een van Ludo's mindere periodes? De familie Sanders viel in seizoen 12 werkelijk van de ene in de andere boeiende verhaallijn, terwijl die opdracht van Maximiliaan er doorheen liep als een rode draad.
Ik vond Ludo vs Dian/Bowien en daarna de schilderijenroof en Martine veel interessanter. Marcus, Roxy en Apollo vond ik echt niet zo boeiend. De nasleep van die erfenis met Sophia was wel leuk. In die periode vond ik de familie Alberts/Fischer leuker.


quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:54 schreef Frey het volgende:

[..]

Inderdaad _O_

Dat hele laatste stukje kende ik na al die jaren gewoon nog precies uit mijn hoofd, zoveel indruk maakte die scène toen. Zonde dat hij een half jaar later niet terugkeerde in die rol...
Ik heb dat dus met de ontknoping, waarop Ludo doorkrijgt dat ze live naar Maximiliaan aan het kijken zijn. Plus de scène waarin Ludo hem aanvliegt in bed.
't Echte en 't ware!
pi_171653393

Deze promo's hebben ze ook weer iedere week hè... Laatste keer dat ze dat in die frequentie deden was rond de kijkcijferval, nu tien jaar geleden. Ze zijn dus niet al te blij met de huidige kijkcijfers, dat is duidelijk.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 13 juni 2017 @ 00:00:36 #78
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_171657089
Ach seizoen 20 is al verpest :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_171669719
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

Oké... Wie mailt Just dat ze het verkeerde logo op de cover hebben gezet? _O-
Bedankt voor uw bericht. De studio had het al aangepast maar wacht nog op goedkeuring.
De nu vermelde afbeeldingen zijn allemaal nog niet definitief.

Met vriendelijke groet,
Just Entertainment
  dinsdag 13 juni 2017 @ 20:24:37 #80
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171675412
Ik vind Ludo zoals hij nu is best leuk. Vol energie en hij heeft er weer zin in.

Wat is Erik de Vogel een goede acteur. :)
pi_171676810
Die nieuwe Sjors vind ik maar niks, raar hoofd en kan niet acteren
  dinsdag 13 juni 2017 @ 23:15:18 #82
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_171679956
Een goede vraag: In welk seizoen gaat Ludo weer in Huize Sanders wonen, nadat Nick deze in seizoen 15 overgekocht heeft? En wanneer werd deze weer opnieuw geschilderd?
pi_171684903
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:34 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Bedankt voor uw bericht. De studio had het al aangepast maar wacht nog op goedkeuring.
De nu vermelde afbeeldingen zijn allemaal nog niet definitief.

Met vriendelijke groet,
Just Entertainment
Dus ze verstrekken onjuiste artwork om de webshops al iets te kunnen laten zien? Pfff, wat een armoede.
Maar wel mooi dat ze zelf ook doorhebben dat ze het verkeerde logo gebruikten, dat is al iets..
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 14 juni 2017 @ 13:56:19 #84
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171688890
Uiteindelijk hebben ze toch het juiste logo weten te vinden.

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_171689225
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:56 schreef Frey het volgende:
Uiteindelijk hebben ze toch het juiste logo weten te vinden.

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Ach, het zou mij niks verbazen als op de definitieve cover ineens het huidige logo staat :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:56:55 #86
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_171690232
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:24 schreef James1988 het volgende:
Ik vind Ludo zoals hij nu is best leuk. Vol energie en hij heeft er weer zin in.

Wat is Erik de Vogel een goede acteur. :)
Had het wel leuk gevonden als Ludo een tijdje een normale baan zou hebben gehad, en een leven zoals de gemiddelde burger. Maar denk dat dat snel weer over is.
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:40:11 #87
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171693612
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:56 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Had het wel leuk gevonden als Ludo een tijdje een normale baan zou hebben gehad, en een leven zoals de gemiddelde burger. Maar denk dat dat snel weer over is.
Ludo Sanders is een ondernemer, en een controlefreak, iemand die de route uitstippelt in plaats van hem te volgen. In loondienst zijn is niks voor dat personage.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 14 juni 2017 @ 17:59:01 #88
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171693947
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:40 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ludo Sanders is een ondernemer, en een controlefreak, iemand die de route uitstippelt in plaats van hem te volgen. In loondienst zijn is niks voor dat personage.
Laten ze nu wel mooi zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_171698022
quote:
10s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Laten ze nu wel mooi zien.
Maar dat ligt aan de schrijvers
't Echte en 't ware!
pi_171698775
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:40 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ludo Sanders is een ondernemer, en een controlefreak, iemand die de route uitstippelt in plaats van hem te volgen. In loondienst zijn is niks voor dat personage.
Hij kwam ooit de serie in als controleur van de bank, al zijn ze daar snel van afgestapt toen Ludo een vaste rol kreeg. Maar in principe kan hij dus prima in loondienst werken en zou hij moeten weten hoe dat is.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:33:21 #91
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_171728029
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:40 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ludo Sanders is een ondernemer, en een controlefreak, iemand die de route uitstippelt in plaats van hem te volgen. In loondienst zijn is niks voor dat personage.
Dat is juist zo leuk, omdat het niks is voor zijn personage. Kunnen ze leuke dingen mee doen.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 10:36:40 #92
230491 Zith
pls tip
pi_171728103
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:33 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Dat is juist zo leuk, omdat het niks is voor zijn personage. Kunnen ze leuke dingen mee doen.
Of een aflevering waarin ludo op z'n groundhogs day elke dag wakker wordt, koffie zet, in de file staat, in een stoffig kantoortje werkt... Rinse and repeat. En aan het einde van de aflevering zie je Dat hij er genoeg van heeft.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:39:54 #93
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_171728181
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:36 schreef Zith het volgende:

[..]

Of een aflevering waarin ludo op z'n groundhogs day elke dag wakker wordt, koffie zet, in de file staat, in een stoffig kantoortje werkt... Rinse and repeat. En aan het einde van de aflevering zie je Dat hij er genoeg van heeft.
Of hij gaat achter de bar werken ergens, of als ober. Toch leuk :D
pi_171729952
SPOILER: Aflevering Vrijdag 23 juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 12:14:24 #95
230491 Zith
pls tip
pi_171730094
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:05 schreef Nathvi het volgende:
SPOILER: Aflevering Vrijdag 23 juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top verhaallijn...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171732188
Toch jammer dat tante Wilma belde en niet tante Helen vanuit Canada...
pi_171734718
Spoilers 26 t/m 30 juni.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:31:01 #98
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_171748283
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:12 schreef MrsDuck het volgende:
Toch jammer dat tante Wilma belde en niet tante Helen vanuit Canada...
Tante van Linda of zus van Bill?
pi_171766940
Die persoon die nu die Marco speelt in GTST, is in het echt de zoon van Joop Wittermans, die Jan-Henk Gerritse [De oom van Jack] speelde in de beginjaren :p
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 18 juni 2017 @ 12:39:25 #100
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_171768626
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:51 schreef Nathvi het volgende:
Die persoon die nu die Marco speelt in GTST, is in het echt de zoon van Joop Wittermans, die Jan-Henk Gerritse [De oom van Jack] speelde in de beginjaren :p
Mads bedoel je?
Jemug wat is die dan veranderd, ondanks dat er wel erg veel trekken inderdaad van Joop in zitten lijkt hij bij lange na niet meer op het dreadlockje uit Fort Alpha

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 19 juni 2017 @ 12:45:08 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171787779
Rikkemans!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 19 juni 2017 @ 20:39:14 #102
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171797701
Noud :')
pi_171797927
quote:
99s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:39 schreef Nizno het volgende:

[..]

Mads bedoel je?
Jemug wat is die dan veranderd, ondanks dat er wel erg veel trekken inderdaad van Joop in zitten lijkt hij bij lange na niet meer op het dreadlockje uit Fort Alpha

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier lijkt hij nog meer op z'n vader.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 juni 2017 @ 21:06:57 #104
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_171798202
Kan iemand bij even bijpraten over de verhaallijn van de Sanders toren en het azielzoekerscentrum?

Bill heeft de Sanders Inc. toren overgekocht, en wil daar luxe appartementen in maken? Rover zet zich in voor een beter azielzoekscentrum omdat het huidige niet aan de eisen voldoet. Naast de Sanders Inc. toren staat een oud zorgcentrum die Ludo wil om transformeren tot azielzoekerscentrum?

Maar wat is nu het exacte verhaal precies? En hoe komt Ludo aan het geld om te investeren?

Kan iemand wat meer duidelijk maken tussen de verhaallijn van Bill en Ludo en Rover en het Azc? :?
  maandag 19 juni 2017 @ 21:09:16 #105
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171798248
Bill heeft de Sanderstoren gekocht en wil daar luxe appartementen van maken. Naast de Sanderstoren staat nog een oud, leeg gebouw, en de gemeente wil daar een AZC in gaat vestigen. Bill is bang dat dat negatief zal uitpakken op de waarde van de appartementen, en wil dat AZC dus ergens anders hebben.

Hij heeft Ludo een aanbod gedaan... als Ludo het voor elkaar krijgt dat dat AZC ergens anders gevestigd wordt, dan verkoopt Bill de resterende delen van Sanders, Inc. aan Ludo voor een redelijke prijs. Dat geld wil Ludo van Maxime lenen, maar omdat Maxime dan door haar reserves heen is wil ze de Koning verkopen.
  maandag 19 juni 2017 @ 22:37:56 #106
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_171800648
Thnx, ik ben weer bij.

Maar de vraag is alleen hoe Bill aan Sanders Inc. komt? Ludo had Sanders Inc. net voor zijn bankroet toch verkocht aan een Zwitsers bedrijf? Zat Martine daar achter, die het bedrijf uiteindelijk aan Bill had verkocht? Of was Bill zelf dat Zwitserse bedrijf?
pi_171808680
Spoilers voor de laatste week van dit seizoen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_171809379
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:32 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers voor de laatste week van dit seizoen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:O klinkt spannend! :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 14:16:37 #109
436222 Japepk
Padvinder
pi_171811782
Het klinkt alleszins beter dan de rommel van afgelopen jaren. Jammer dat de cliff afhangt van een 'ingevlogen' slechterik. Aan de andere kant ook wel fijn dat niet nog een vast karakter een moord pleegt ofzo.
't Echte en 't ware!
  woensdag 21 juni 2017 @ 10:45:30 #110
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_171830610
Lang niet meer gepost bij GTST, omdat ik al een paar jaar niet meer kijk.
Maar ben vandaag in een nostalgische bui.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Ole op 22-06-2017 22:15:19 ]
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 21 juni 2017 @ 10:59:44 #111
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_171830858
1996
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Ole op 22-06-2017 22:15:46 ]
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 21 juni 2017 @ 11:08:16 #112
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_171831020
1998, de bruiloft van Rik en Anita.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Ole op 22-06-2017 22:16:08 ]
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 21 juni 2017 @ 13:13:59 #113
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_171833521
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Ole op 22-06-2017 22:16:46 ]
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 21 juni 2017 @ 13:48:21 #114
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171834195
Goede Tijden, Beste Tijden _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 21 juni 2017 @ 14:16:59 #115
251975 kissaa
fka: kissa
pi_171834676
Leuk, al die oude foto's ^O^
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 21 juni 2017 @ 19:09:15 #116
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_171840044
Dat ‘gehack’ van Smullaria _O-
  woensdag 21 juni 2017 @ 22:41:21 #117
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_171846030
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Ole op 22-06-2017 22:17:09 ]
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 21 juni 2017 @ 22:47:25 #118
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_171846222
Leuke foto's ! O+
Bedankt voor 't delen :D

huwelijk Rik en Anita was alleen in 1996 :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  woensdag 21 juni 2017 @ 22:48:02 #119
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_171846243
Mijn favoriete GTST-periode, maffioso Ludo Sanders, Huib van Groeningen, Dian Alberts, Stefano, Marcus en Maximiliaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Ole op 22-06-2017 22:17:33 ]
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 21 juni 2017 @ 22:48:47 #120
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_171846268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef LetsGame het volgende:
Leuke foto's ! O+
Bedankt voor 't delen :D

huwelijk Rik en Anita was alleen in 1996 :P
Geen dank, af en toe zal er wel eens een foutje insluipen qua jaartal.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_171846544
Zo leuk al die oude foto's O+
Ik kijk al vanaf de eerste aflevering. Nu voel ik me oud :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 21 juni 2017 @ 22:58:03 #122
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_171846594
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Ole op 22-06-2017 22:18:35 ]
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 21 juni 2017 @ 23:31:24 #123
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_171847572
Heerlijk, al die oude foto's van Anp-archief.nl _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 22:58 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

1990 in den beginne.
[ afbeelding ]

Pssst... Deze was eigenlijk nooit geschoten voor GTST... ;) Lijkt me eerder uit 1989, in de tijd dat Wilbert 'Belfleur' voor de TROS deed.

Deze is wel echt heel mooi (en met een piepjonge Ron Boszhard op de achtergrond ook nog eens!):

Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 21 juni 2017 @ 23:55:06 #124
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_171848255
Om dit blokje 'terugkijken' af te ronden: nee, niet alles van vroeger was beter. Sommige dingen zouden beter ver weggestopt in de archieven mogen blijven. Prime example (hoofdtelefoon-waarschuwing):

Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:52:20 #125
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171853079
Dit blijven ook wel twee favorieten van mij, Onno P. Wassenaar in 1997:


Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_171856644

Komen ze nu mee terwijl dat seizoen al 11 jaar op dvd verkrijgbaar is en voor 30 euro in de schappen ligt :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 22 juni 2017 @ 13:14:04 #127
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171856868
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:01 schreef PeterKelder het volgende:

Komen ze nu mee terwijl dat seizoen al 11 jaar op dvd verkrijgbaar is en voor 30 euro in de schappen ligt :')
En seizoen 1 staat ook helemaal op YouTube. :')

Wat jaren geleden was het nog bijzonder met al die classics die we toen zelf konden kiezen. Alleen deden ze toen maar wat, want die met de meeste stemmen werden het nooit. _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_171868418
Iets zegt me dat we weer op een "Allochtone ik kom uit de kast dankzij Lucas" - verhaallijn afkoersen met die Afghaanse vluchteling...Net zoals bij Bilal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_171870167
quote:
leuk al die foto's maar sommige mensen zitten mobiel.

Beter in spoiler dan :@

Dank u!
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 juni 2017 @ 22:19:16 #130
22592 crew  Ole
pi_171872653
foto's in spoilers gezet :)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_171873552
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:19 schreef Ole het volgende:
foto's in spoilers gezet :)
dank je *O*
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:31:38 #132
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_171879867
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]

Pssst... Deze was eigenlijk nooit geschoten voor GTST... ;) Lijkt me eerder uit 1989, in de tijd dat Wilbert 'Belfleur' voor de TROS deed.
[ afbeelding ]
Oeps, ik had niet goed gelezen wat er onder de foto staat.
'Speelt o.a. in GTST.' staat er wel bij en ik lette dus alleen op 'GTST'. :D
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:41:15 #133
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_171880087
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:52 schreef Frey het volgende:
Dit blijven ook wel twee favorieten van mij, Onno P. Wassenaar in 1997:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onno P. Wassenaar inderdaad. _O_
De tijd dat de schurken de show stalen.
Frits van Houten, Rien Hoogendoorn, Martine Hafkamp, Herman Hoogendoorn, Ludo Sanders, Dian Alberts, Huib van Groeningen, Stefano Sanders.
De afleveringen van Stefano vs.Nick (The winner takes it all!) en later Rutger Goedhart (de nostalgie van Ome Willem speelt hierbij wel mee :D ).
En Nick Sanders die berekend wraak neemt op tante Maxime.
De Augusta van Houten, en Frits in de cryo, vond ik ook tof, de ontknoping met tweelingbroer Hans van Houten helaas wat minder.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:21:52 #134
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171882697
Hoe Wassenaar in 1997 ook weer vanuit het niets opdook. :D
Daniël die ging informeren naar Luigi Pavese en daar zat ineens Wassenaar op de voorgrond met zijn krant. Die verhaallijn was ook zo heerlijk duister, eigenlijk mijn favoriete Wassenaar lijn. Helaas zou het ook het definitieve einde betekenen van Onno P. Wassenaar, maar het was een einde dat iedereen bij is gebleven. _O_

En het was geweldig om Ludo nog met hem samen te zien. Ik wist namelijk niet meer zeker of die twee ooit samen scènes hadden gehad. :D _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 12:24:09 #135
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171882750
Die Jos doet het nu ook goed prima gecast met ze Rikkemans.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:32:37 #136
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171882943
Ik vind Jos en Bill best goede toevoegingen aan de cast. Prima acteurs met interessante verhaallijnen.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 12:47:36 #137
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171883258
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:32 schreef James1988 het volgende:
Ik vind Jos en Bill best goede toevoegingen aan de cast. Prima acteurs met interessante verhaallijnen.
Ja al ben ik bang dat Bill een Thijs/Mike gaat worden en het nooit ergens heen gaat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_171883589
Of die castfoto is een list, en Bill gaat dood met de cliffhanger :p
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 13:03:20 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171883627
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:01 schreef Nathvi het volgende:
Of die castfoto is een list, en Bill gaat dood met de cliffhanger :p
Wel castfoto en geen plekje in de leader kans is groot dat hij dood gaat inderdaad zou niet de eerste keer zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_171884151
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wel castfoto en geen plekje in de leader kans is groot dat hij dood gaat inderdaad zou niet de eerste keer zijn.
Eigenlijk denk ik dat het iemand is die nu in de leader zit (zoals Sjors of iets dergelijks) omdat ze Amir ook nog geen plekje in de leader hebben gegeven. En als ze iemand er voor de cliff al uithaalde dan was het weer een spoiler geweest ;)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 13:32:28 #141
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171884227
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:29 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Eigenlijk denk ik dat het iemand is die nu in de leader zit (zoals Sjors of iets dergelijks) omdat ze Amir ook nog geen plekje in de leader hebben gegeven. En als ze iemand er voor de cliff al uithaalde dan was het weer een spoiler geweest ;)
Dan gok ik op tante heks.
Na jaren vervelend en ziekelijk jaloers doen is ze opeens een normaal persoon geworden mooi exit moment.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_171884633
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dan gok ik op tante heks.
Na jaren vervelend en ziekelijk jaloers doen is ze opeens een normaal persoon geworden mooi exit moment.
Ik voel op een of andere manier een exit van Aysen aankomen :(
En Maxime vind ik ook leuk op dit moment :p
pi_171926843
Was dit bericht hier al bekend over Sjors Schrama.

http://www.tipsenweetjes.(...)cebook&utm_medium=fb

[ Bericht 3% gewijzigd door vronie op 25-06-2017 02:19:24 ]
pi_171929448
Ik hoop al jaren dat bambi eruit geschreven wordt. In al die jaren is het geen betere actrice geworden.
pi_171960779
quote:
Cliffhanger 2017: Sneakpreview

De jaarlijkse cliffhanger van GTST lijkt dit seizoen spannender dan ooit te worden. De wraakplannen van Jos hebben grote gevolgen voor meerdere inwoners van Meerdijk.

Boks is overvol: Maxime en Bill hebben een romantisch avondje in haar atelier. Lucas en Felix oefenen hun dans in een zaal. Rover en Amir speechen op een voorlichtingsavond van het AZC. Sjoerd, Rikki en de kinderen eten pannenkoeken in het café. Niemand weet van de wraakplannen die Jos heeft als Aysen ook Boks binnenstapt…

Bekijk hieronder een kleine sneakpreview van de cliffhangerfoto.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 26 juni 2017 @ 13:31:00 #146
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171962070
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 26 juni 2017 @ 13:47:29 #147
436222 Japepk
Padvinder
pi_171962452
Hoe is de verhaallijn rondom Bas Keijzer verder? De spoiler voor de cliff klinkt op zich prima. Niet bijster origineel, maar goed. Die foto lijkt me niet over dat tafereel in Boks te gaan. Ze doen het voorkomen alsof iederéén daar in een nare situatie komt. Op de foto is dat maar één iemand.
't Echte en 't ware!
pi_171963901
edit: foutje

[ Bericht 56% gewijzigd door AnnaWietFan op 26-06-2017 15:08:01 (Verkeerde link) ]
pi_171964131
Er zou toch ook een aanslag komen in Boks?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 00:24:21 #150
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_171979656
Ghehe, Stephan Evenblij heeft zelf Frey's filmpje ge-herupload. Held.

Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 13:50:03 #151
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_171988270
De zomercliff klinkt in ieder geval boeiender dan die van de laatste paar seizoenen, al was dat ook niet zo moeilijk.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_171989273
Zal er ook weer iets met Nina gebeuren nu Marly zwanger is?
pi_171992186
Meer over de cliff inclusief foto:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 16:52:42 #154
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171992943
Hopelijk overleefd Lucas het niet maar zou die Felix wel worden kan Ferry doedels weer zijn jank smoel opzetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_171995467
Zou Bing alweer kunnen zien?
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2017 @ 18:45:23 #156
230491 Zith
pls tip
pi_171995660
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 14:39 schreef Alieda-R het volgende:
Zal er ook weer iets met Nina gebeuren nu Marly zwanger is?
Paar maanden in coma is de standaard procedure hiervoor.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171999580
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk overleefd Lucas het niet maar zou die Felix wel worden kan Ferry doedels weer zijn jank smoel opzetten.
Yup ik zet mijn geld ook op Felix, wat op zich wel weer jammer is dat de schrijvers voor de 4e keer een relatie van Lucas laten stranden omdat ze 2 vaste homo's in de serie maar lastig vinden :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172005589
Of Bill. Dan kan Ludo straks weer naar zijn thuis :)
pi_172005681
Ik hoop dat er minstens 1 hoofdpersonage doodgaat. Gewoon puur omdat dat spannender is. Ik weet nog toen in 2011 dat Rosa eruit ging. Ik begon toen net met kijken [heb uiteraard veel teruggekeken] en toen ik eenmaal wist wie er vaste rollen waren en wie niet dacht ik al snel dat Rosa dood zou gaan. En eventueel Tanya destijds.
  woensdag 28 juni 2017 @ 00:03:21 #160
436222 Japepk
Padvinder
pi_172005955
Dat maakte de cliff van 2013 zo sterk. Er sprongen alleen hoofdpersonages. Wel jammer dat toen het moorden door hoofdpersonages ook open werd gezet.
't Echte en 't ware!
pi_172006347
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:03 schreef Japepk het volgende:
Dat maakte de cliff van 2013 zo sterk. Er sprongen alleen hoofdpersonages. Wel jammer dat toen het moorden door hoofdpersonages ook open werd gezet.
dat wel inderdaad, als Wiet het nou was, oké. Maar als ik Rik ken van de beginjaren was het sowieso niks voor hem om dat te doen. En dan ook na 2,5 jaar vrij komen... -.-
Als die Ferri Somogyi er nog een keer uit wil zou ik m gewoon dood laten gaan, dan krijg je dat gezeik niet iedere keer :P
pi_172009639
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:03 schreef Japepk het volgende:
Dat maakte de cliff van 2013 zo sterk. Er sprongen alleen hoofdpersonages. Wel jammer dat toen het moorden door hoofdpersonages ook open werd gezet.
En dat de twee hoofdrolspelers van toen nu zelfs een affaire hebben _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 28 juni 2017 @ 10:41:45 #163
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_172011236
Gokje wie de cliffhanger niet overleven:
Felix ---> Dan wordt Lucas depressief, en gaat dansen op zijn begrafenis.
Bill ---> Maxime ontroostbaar, wordt alcoholiste en Ludo grijpt zijn kans om zijn zaak en huis terug te bemachtigen
Amir ---> Dan kan Rover roepen dat er een asielzoeker is gedood tijdens Nederlands terreurgeweld _O-
pi_172011379
Het zal Felix of Bill worden. Dit zijn tijdelijke gastrollen toch? En ik zou niet kunnen bedenken op wat voor manier ze anders Meerdijk/de serie zouden verlaten.
pi_172017777
ALS er een hoofdrol komt te overlijden, heb ik vaag het vermoeden dat het Aysen is. Zou ik echt jammer vinden :(
pi_172023448
Straks een item over gtst en asielzoekers bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 18:57:38 #167
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172023730
Waarom schakelt Nina niet gewoon papie in om de boel te fixen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 19:03:53 #168
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172023851
Aflevering van dinsdag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 28 juni 2017 @ 20:05:35 #169
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_172039599
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:05 schreef Oliver23 het volgende:
_O_ Jos
Zeg dat...

Pijnlijk dat ze gastrol Jos wel boeiend kunnen maken
Terwijl Martine Hafkamp een grote grap was...
  donderdag 29 juni 2017 @ 13:43:04 #171
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_172042816
Baas Jos!

Rikkemanssss
  donderdag 29 juni 2017 @ 13:43:57 #172
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_172042834
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aflevering van dinsdag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 juni 2017 @ 13:47:30 #173
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_172042936
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 10:41 schreef Oliver23 het volgende:
Gokje wie de cliffhanger niet overleven:
Felix ---> Dan wordt Lucas depressief, en gaat dansen op zijn begrafenis.
Bill ---> Maxime ontroostbaar, wordt alcoholiste en Ludo grijpt zijn kans om zijn zaak en huis terug te bemachtigen
Amir ---> Dan kan Rover roepen dat er een asielzoeker is gedood tijdens Nederlands terreurgeweld _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:45 schreef Zith het volgende:

[..]

Paar maanden in coma is de standaard procedure hiervoor.
Tja, of iemand anders gaat die rol spelen zoals nu met Sjors.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 14:08:15 #174
230491 Zith
pls tip
pi_172043527
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 13:47 schreef GwaiLow het volgende:
Op woensdag 28 juni 2017 10:41 schreef Oliver23 het volgende:

Gokje wie de cliffhanger niet overleven:
Felix ---> Dan wordt Lucas depressief, en gaat dansen op zijn begrafenis.
Bill ---> Maxime ontroostbaar, wordt alcoholiste en Ludo grijpt zijn kans om zijn zaak en huis terug te bemachtigen
Amir ---> Dan kan Rover roepen dat er een asielzoeker is gedood tijdens Nederlands terreurgeweld

Dat is de SOP voor postnatale depressies.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172044130
Hahaha Jos doet wel goede imitatie volgende week van Rikkie :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 29 juni 2017 @ 15:52:00 #176
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_172046048
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:35 schreef RipCity het volgende:
Hahaha Jos doet wel goede imitatie volgende week van Rikkie :D
Onbeskoft!!! Zo noemen we die Jos, met zn ....Vosss ..ehh Beer

Nee Jos doet het geweldig :)
pi_172059808
Cliffhanger

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172060400
Cliffhanger! Spannend! Seizoen 14 herleeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 09:08:58 #179
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_172060662
Zo zo... Dat klinkt niet slecht zeg.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_172062599
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 07:52 schreef charmed_angel het volgende:
Cliffhanger

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Als je dit leest weet je misschien wie er dood zijn dus pas op
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 10:44:01 #181
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_172062758
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:35 schreef Nathvi het volgende:

[..]

SPOILER: Als je dit leest weet je misschien wie er dood zijn dus pas op
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172062832
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:44 schreef Woelli het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 10:47:33 #183
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_172062836
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 08:50 schreef AnnaWietFan het volgende:
Cliffhanger! Spannend! Seizoen 14 herleeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172062879
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 09:08 schreef Frey het volgende:
Zo zo... Dat klinkt niet slecht zeg.
Maar dat is altijd het probleem de laatste jaren: het klinkt niet slecht in eerste instantie, maar de uitwerking is vrijwel altijd belabberd.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_172062907
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:49 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar dat is altijd het probleem de laatste jaren: het klinkt niet slecht in eerste instantie, maar de uitwerking is vrijwel altijd belabberd.
Bedoel je dat de cliff wel goed is, maar als de serie dan weer verder gaat is het een grote flop omdat het weer een gastrol was die het lootje legde?
pi_172062909
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:44 schreef Woelli het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_172062954
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:51 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Bedoel je dat de cliff wel goed is, maar als de serie dan weer verder gaat is het een grote flop omdat het weer een gastrol was die het lootje legde?
Ook dat, maar gezien de belabberde uitwerking en exit van Martine een paar maanden terug heb ik geen goede hoop voor deze herhalingsoefening van de schrijvers met hun "niet aflatende creativiteit".
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_172062964
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Oh, en ik heb gekeken en ik vond de cliff wel goed hoor :)
Behalve dat moment dat er voor voor het ruit zit en dat mensen dan niet gwn denken ik sla het ruit in en spring een halve seconde door de vlammen, maar oke...
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 juni 2017 @ 11:27:37 #189
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172063658
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 13:43 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is zijn doodvonnis dan krijgen we weer wraakzuchtige Maxime.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 11:48:06 #190
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_172064114
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 13:12:46 #191
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_172065890
http://www.ad.nl/show/azc(...)onder-fans~a92859da/
Wat heb ik gemist afgelopen jaren? :P
Helemaal super.
pi_172065918
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:48 schreef Woelli het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft ze bij Bianca en Sascha ook niet tegenhouden :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 30 juni 2017 @ 13:20:43 #193
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_172066092
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door Woelli op 30-06-2017 13:32:18 ]
pi_172066740
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:20 schreef Woelli het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 juni 2017 @ 13:51:47 #195
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172066861
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat heeft ze bij Bianca en Sascha ook niet tegenhouden :D
Of bij Mike.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 20:15:38 #196
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172075066
Bas Keijzer, wat een acteur. Jos is echt een engerd :D
  vrijdag 30 juni 2017 @ 22:24:48 #197
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_172078246
Als er niet weer een geest door Meerdijk rond gaat zwerven, zoals in seizoen 15 met Benjamin. Even was het leuk, maar na 3,5 week ben je hem zat.

Kan ook Marco zijn die dood gaat. Molotov-cocktail die hem raakt. Heb je meteen de eerste Darwin in Meerdijk :+

Ik vrees alleen dat het Bill of Maxime gaat worden :(

Ben nu wel benieuwd naar de aflevering.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 juni 2017 @ 23:03:34 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172079132
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:20 schreef Woelli het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er een einde aan nieuwe tijden ? Dan mag die Mocro de overstap wel maken die was grappig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 23:48:06 #199
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_172080166
Bas Keijzer is echt het lichtpunt van dit seizoen, zeker na die Martine flop. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_172080725
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 20:15 schreef James1988 het volgende:
Bas Keijzer, wat een acteur. Jos is echt een engerd :D
Hij kan zo op een lieve toon je vertellen dat je het niet gaat overleven *)

Rikkemanssss *O*
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:45:44 #201
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_172080993
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:44 schreef Woelli het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 12:55:22 #202
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_172087451
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_172096664
Bas Keijzer acteert goed.
Maar man man, dat acteerwerk van Rik en Marco. Triest. :r

Kunnen ze geen cliffhanger maken in welke nou eens niemand het leven laat?
Het is elk jaar hetzelfde. :N
  zaterdag 1 juli 2017 @ 19:40:23 #204
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172096983
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:26 schreef Gruj0 het volgende:

Kunnen ze geen cliffhanger maken in welke nou eens niemand het leven laat?
Het is elk jaar hetzelfde. :N
Dat hadden ze twee jaar terug toch, toen na dat feest iedereen stomdronken was en Sjoerd met Rikki had geneukt?
pi_172097226
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:40 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat hadden ze twee jaar terug toch, toen na dat feest iedereen stomdronken was en Sjoerd met Rikki had geneukt?
Ben die alweer vergeten, zo goed was die cliffhanger.
Maar het kan echt wel beter zonder dat iemand eruit moet. Dat gedoe met Ludo, Janine, Barbara, Bing enzo op die boot was een goede cliff.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 20:13:37 #206
403253 Meke
after all this time? always.
pi_172097639
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ben die alweer vergeten, zo goed was die cliffhanger.
Maar het kan echt wel beter zonder dat iemand eruit moet. Dat gedoe met Ludo, Janine, Barbara, Bing enzo op die boot was een goede cliff.
Dat was toch juist opvolging van de cliff? Want de cliff was dat Janine Ludo doodschoot :+ Waarop we er later (maar in mijn herinnering heus geen jaar later) achterkwamen dat Ludo nog leefde en hij ze op een boot op ging sluiten om erachter te komen wie het had gedaan?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 1 juli 2017 @ 23:15:47 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172102209
Dendemonde Scala Box drie keer hetzelfde decor in de fik gezet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 23:25:28 #208
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_172102503
Zojuist de laatste drie afleveringen van dit seizoen gekeken en ik moet zeggen, ik kreeg een paar flashbacks naar eerdere cliffhangers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar we kunnen nu concluderen dat na het kijken van de cliffhanger dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik gok:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik denk dat de GTST app ons iedere week een castlid laat zien die de brand heeft overleefd _O-
pi_172103477
Heb de aflevering nog niet gezien maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 juli 2017 @ 08:34:30 #210
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_172106213
Medio november komt de box van seizoen 17 uit.
pi_172122166
Psst.. PeterKleder

Heb jij de cliffhanger al gezien? Want ik ben benieuwd wat je vind omdat ik op pagina 2 van:
GTST #308: Over heden én verleden
las dat je de [soortgelijke] cliffhanger van seizoen 14 de beste vond. :)

EDIT: vraag me niet hoe ik daar kwam, dat kwam door google hahaha
  zondag 2 juli 2017 @ 20:12:53 #212
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_172122226
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 08:34 schreef Claude_Viole het volgende:
Medio november komt de box van seizoen 17 uit.
Overuren voor LetsGame. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 2 juli 2017 @ 23:30:33 #213
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_172128739
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 20:12 schreef Frey het volgende:

[..]

Overuren voor LetsGame. :P
En voor mij.... :P Ik kijk de DVDbox van seizoen 15 niet elke dag vanwege tijdgebrek, maar vandaag zijn er weer 4 afleveringen van DVD nummer 15 doorheen gegaan. De verhaallijn van ober Anton die door draaide vanwege zijn ontslag. En natuurlijk Aunty Annie :P.

Ik hoop met ingang van de nieuwe DVD-box in augustus met seizoen 16 deze afgekeken te hebben. Met 5 DVD's te gaan moet dit wel lukken. En dan vanaf november proberen om DVD-box 17 af te gaan kijken. Maar ik denk dat dat eerder begin 2018 wordt voor mij :P.

Eindelijk de scenes met de moordaanslag op Ludo en de boot _O_ _O_
Damn, wat prachtig was dat _O_
pi_172134413
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 20:10 schreef Nathvi het volgende:
Psst.. PeterKleder

Heb jij de cliffhanger al gezien? Want ik ben benieuwd wat je vind omdat ik op pagina 2 van:
GTST #308: Over heden én verleden
las dat je de [soortgelijke] cliffhanger van seizoen 14 de beste vond. :)

EDIT: vraag me niet hoe ik daar kwam, dat kwam door google hahaha
Ik heb de cliffhanger van dit seizoen nog niet gezien, zal waarschijnlijk pas vrijdag worden :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 4 juli 2017 @ 07:06:19 #215
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_172156019
Ome Jos.
pi_172159197
Het mag gezegd worden...
Na een heel seizoen waar echt NIKS goed is uitgewerkt kan ik nu niet anders zeggen dan dat de cliffhanger....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima zomercliff... en dat is echt al heel lang geleden.
pi_172162776
Jef keert dus terug......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:11:19 #218
436222 Japepk
Padvinder
pi_172165252
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_172170190
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:33 schreef Nexum het volgende:
Jef keert dus terug......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 4 juli 2017 @ 19:36:51 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172171515
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172171971
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie cliff :Y
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:29:04 #222
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172173073
Nondeju Kimberly :9
pi_172175611

Vanaf 31:30 een speciale scène tussen Arnie en Sally Spectra :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_172182064
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:50 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou goed kunnen maar..

Maar de komst van een nieuwe allochtoon is in GTST ook veelzeggend...
pi_172184344
Ik vind Bill & Maxime, Lucas & Felix en Rikki & Sjoerd zo overdreven gelukkig. Ik ben dat niet gewend in Meerdijk dus heb allemaal het gevoel dat er met 1 van die stelletjes wat gaat gebeuren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:03:13 #226
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_172184632
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 juli 2017 @ 22:15:45 #227
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_172202685
Rohan zit gezellig bij RTL summernight
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 6 juli 2017 @ 06:21:40 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_172207259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:33 schreef Nexum het volgende:
Jef keert dus terug......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat opperde ik laatst ook al
  donderdag 6 juli 2017 @ 09:16:31 #229
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_172208501
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:15 schreef Nizno het volgende:
Rohan zit gezellig bij RTL summernight
Hij vertelde dat ze de zomercliff al langer dan een half jaar geleden hadden bedacht, in maart.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:10:32 #230
436222 Japepk
Padvinder
pi_172209480
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 09:16 schreef Frey het volgende:

[..]

Hij vertelde dat ze de zomercliff al langer dan een half jaar geleden hadden bedacht, in maart.
Ik ben benieuwd. Het zal er goed uit zien, en spannend zijn. Het goede aan de brand in scala is dat die ontstond doordat meerdere verhalen samenkwamen. Nu bedachten ze dus in maart dat er een maatje van Rik Boks in de fik zou komen steken.
't Echte en 't ware!
pi_172212958
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 09:16 schreef Frey het volgende:

[..]

Hij vertelde dat ze de zomercliff al langer dan een half jaar geleden hadden bedacht, in maart.
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:07:41 #232
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172224310
Ah, Ludo en Maxime gaan weer ruziën?
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:44:29 #233
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_172225512
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 09:16 schreef Frey het volgende:

[..]

Hij vertelde dat ze de zomercliff al langer dan een half jaar geleden hadden bedacht, in maart.
Ook vertelde hij dat Bowien nog leeft .... ....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:12:53 #234
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_172230435
Ik denk ook Rikkie. Vooral omdat de cliff om RIk draait, zal het dubbel ahrd aankomen.
Een graf die hij moet graven van Jossie, en daarna zijn kind kwijt door Marco, die de boel in de hens steekt.

Maar Ludo zit ook in het pand toch, om Janine te zoeken, die inmiddels al naar buiten is gevlucht?
of zag ik dat nou verkeerd?
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:28:10 #235
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_172230804
Kan je overigens nog ergens op internet de dag-beschrijving (die van teletekst en de TV-gids enzo) van de GTST afleveringen terugvinden die (al tijden) geweest zijn?
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 6 juli 2017 @ 23:40:44 #236
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172231074
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:12 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik denk ook Rikkie. Vooral omdat de cliff om RIk draait, zal het dubbel ahrd aankomen.
Een graf die hij moet graven van Jossie, en daarna zijn kind kwijt door Marco, die de boel in de hens steekt.

Maar Ludo zit ook in het pand toch, om Janine te zoeken, die inmiddels al naar buiten is gevlucht?
of zag ik dat nou verkeerd?
Ludo laten sterven in een verhaallijn waar hij niks mee te maken heeft zou de domste actie ooit zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:50:36 #237
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_172231299
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ludo laten sterven in een verhaallijn waar hij niks mee te maken heeft zou de domste actie ooit zijn.
Gokje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 17:48:19 #238
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_172249819
Jos heeft toch een tijdelijk rol? Zou jammer zijn al die eruit ging
  vrijdag 7 juli 2017 @ 18:20:28 #239
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_172250431
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:48 schreef GwaiLow het volgende:
Jos heeft toch een tijdelijk rol? Zou jammer zijn al die eruit ging
Ben bang dat de rol snel klaar zal zijn na de zomercliff en dan zakt alles zoals gewoonlijk weer in.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 7 juli 2017 @ 19:16:28 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172251614
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:48 schreef GwaiLow het volgende:
Jos heeft toch een tijdelijk rol? Zou jammer zijn al die eruit ging
Is jammer maar van hem een vaste rol maken na zo iets als de cliff geflikt te hebben lijkt mij te moeilijk voor deze schrijvers.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 20:21:14 #241
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_172253126
Kan niet anders zeggen dan dat het een hele sterke zomercliffhanger is. Zelfs de muziek was deze keer goed. En het acteerwerk van Bas Keijzer. _O_

Nu is het hopen dat het vervolg ook goed is. Een aflevering zoals de eerste van seizoen 15 en geen vage tijdsprong ofzo.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 20:25:02 #242
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172253218
Rik graaft snel :o
pi_172253453
Okay gekeken maar wat is dit SLECHT gefilmd zeg. Leek wel een goedkope studentenfilm nadat die brand uitbrak. Zelden zoiets gezien. Moest er bijna om lachen.

Stuk in het bos was wel mega goed maar die brand... manmanman :D :D

Jos en z'n collega zijn de eerste in jaren die echt FANTASTISCH zijn. In jaren niet zo'n goede gezien bij deze serie. Verademing.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 7 juli 2017 @ 20:38:49 #244
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172253577
Het filmwerk tijdens de brand vond ik een beetje chaotisch, maar het verhaal is goed. Prima cliffhanger.

Jammer genoeg verpesten ze het meteen weer met dat "ontdek wie blijven leven in de app"...
  vrijdag 7 juli 2017 @ 20:42:33 #245
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172253664
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ludo laten sterven in een verhaallijn waar hij niks mee te maken heeft zou de domste actie ooit zijn.
Ludo = god van gtst

tevens
LudoSanders _O_
  vrijdag 7 juli 2017 @ 20:45:26 #246
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172253732
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:50 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Gokje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172254169
Lucas zou er toch uitgeschreven worden
Twinning = boring
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 7 juli 2017 @ 21:02:07 #248
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172254190
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 20:21 schreef Frey het volgende:
Kan niet anders zeggen dan dat het een hele sterke zomercliffhanger is. Zelfs de muziek was deze keer goed. En het acteerwerk van Bas Keijzer. _O_

Nu is het hopen dat het vervolg ook goed is. Een aflevering zoals de eerste van seizoen 15 en geen vage tijdsprong ofzo.
Per week gaan ze via de app een naam onthullen die het heeft overleefd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 21:05:39 #249
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172254306
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 21:01 schreef Inca het volgende:
Lucas zou er toch uitgeschreven worden
Dat was hij ook. Maar hij is weer teruggekomen via Nieuwe Tijden.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 7 juli 2017 @ 21:52:49 #250
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172255669
Ik denk Maxime en Rikki of Job.
Die eerste denk ik vooral omdat ik al verschillende personages heb horen zeggen hoe gemeen en verschrikkelijk Bill kan zijn terwijl de kijker die kant van hem nog niet gezien heeft de dood van Maxime is een reden om die kant eens te laten zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 22:03:37 #251
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172256048
Job zou niet eens zo'n heel erg gemis zijn. Sinds het vertrek van Anna is zijn rol nogal leeg, zelfs Laura doet nog meer. :D
pi_172257551
Ik denk dat het Rikkie of Aysen is, maar het zou ook gewoon Rik zelf kunnen zijn... Alke rollen die verder opgesloten zitten zaten in groepjes bij elkaar, daar een dode laten vallen lijkt me wat vreemd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 23:02:43 #253
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_172257833
De dode is in ieder geval

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_172259362
Heel eerlijk: ik vond het maar matig. Al komt het vooral omdat ik de serie niet echt meer volg en dus niet meeleef met de personages. Maar ook het hele lachwekkende deel met die drie verdwaalde figuranten die vluchten alsof hun leven er van af hangt (terwijl alleen de entreehal in de fik stond) of dat er nergens sprinklerinstallaties zijn of ook maar een brandslang of -blusser. En de muziek bleef ruk: Servies gooide er wat vioolgejengel uit de computer tegenaan maar nergens werd het daardoor echt zenuwslopend, eerder irritant.

Het enige positieve aan dit alles: Bas Keijzer in de rol van Jos. Oh ja, en "Stievie Wonder" als bijnaam voor blinde Bing _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 08-07-2017 00:40:21 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_172260439
Jef reageerde niet overdreven geschokt vond ik dus misschien iemand waar hij wat minder close mee was. Als het Maxime was dan had hij bijv. wel anders gereageerd denk ik. Nu was het meer zo van "oh, wanneer is de begrafenis?"
  zaterdag 8 juli 2017 @ 02:55:03 #256
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_172260881
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 00:17 schreef PeterKelder het volgende:
Al komt het vooral omdat ik de serie niet echt meer volg en dus niet meeleef met de personages
Dat herken ik wel ja. Er is bijna niemand meer die je liever niet dood ziet gaan, in tegenstelling tot bij eerdere zomercliffhangers. Bij seizoen 21 had ik dat bijvoorbeeld wel nog en zelfs bij seizoen 23.

quote:
En de muziek bleef ruk: Servies gooide er wat vioolgejengel uit de computer tegenaan maar nergens werd het daardoor echt zenuwslopend, eerder irritant.
Ik vond de muziek bij de brand wel aardig en vooral het muziekje toen Sjoerd een keuze moest maken had heel even iets van de sfeer die Ronald altijd wist te creëren. Helaas krijg je er dan wel meteen weer zo'n standaard klap achteraan. Frons Servies heeft in ieder geval zijn excuses aangeboden voor de diversiteit hier en daar; hij was door zijn voorraad chipszakjes heen en de theekopjes waren uitgeleend.

quote:
Het enige positieve aan dit alles: Bas Keijzer in de rol van Jos. Oh ja, en "Stievie Wonder" als bijnaam voor blinde Bing _O-
Bas Keijzer! _O_
Vanaf het begin al enthousiast over geweest en gelukkig kreeg hij een leuke rol.
Kende hem van enkele films en als stemacteur. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 03:08:23 #257
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_172260915
Ze snijden zichzelf wel weer lelijk in de vingers met die app, net als in 2013. Dat leidde hier verder wel tot leuke taferelen en speculaties, maar het ging uiteindelijk wel ten koste van de spanning van een goed opgezette zomercliff.

Mads lijkt trouwens echt heel erg op zijn vader. Ook qua spel/mimiek. :D

[ Bericht 14% gewijzigd door Frey op 08-07-2017 03:16:02 ]
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 10:15:24 #258
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_172262746
Ok, ik heb even een stukje ''onderzoeksjournalistiek'' erop los gelaten. Een scene verraad eigenlijk al wie Sjoerd uit Boks heeft gered. Daarbij erg gelet op de haarkleur en paardenstaart van beide dames.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 10:34:35 #259
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_172262994
Is ook Aysen de twee hebben zelfde soort jas aan, maar was duidelijk Aysen's jas toen Sjoerd naar buiten kwam.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 10:35:07 #260
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_172263006
in de app zijn de eerste persfoto's (Amir en Bill) al vrijgegeven.
pi_172264344
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 02:55 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat herken ik wel ja. Er is bijna niemand meer die je liever niet dood ziet gaan, in tegenstelling tot bij eerdere zomercliffhangers. Bij seizoen 21 had ik dat bijvoorbeeld wel nog en zelfs bij seizoen 23.
Precies. Al zouden ze nu de helft van de cast laten sterven, zou het mij nog niks uitmaken. Ik zou dan eerder denken: "opgeruimd staat netjes".

quote:
[..]

Ik vond de muziek bij de brand wel aardig en vooral het muziekje toen Sjoerd een keuze moest maken had heel even iets van de sfeer die Ronald altijd wist te creëren. Helaas krijg je er dan wel meteen weer zo'n standaard klap achteraan. Frons Servies heeft in ieder geval zijn excuses aangeboden voor de diversiteit hier en daar; hij was door zijn voorraad chipszakjes heen en de theekopjes waren uitgeleend.
_O-
En met de lepeltjes kon hij niks? :P

quote:
[..]

Bas Keijzer! _O_
Vanaf het begin al enthousiast over geweest en gelukkig kreeg hij een leuke rol.
Kende hem van enkele films en als stemacteur. :P
Bas heeft met zijn spel deze nogal ongeïnspireerde cliffhanger gered wat mij betreft _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:40:04 #262
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_172265668
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
En met de lepeltjes kon hij niks? :P


Hij had helaas slechte kwaliteit in huis.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 juli 2017 @ 13:47:42 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172267325
Slechte cliffhanger was het eigenlijk Huib en Ludo + Brand in Scala = cliffhanger 2017.

En dan nog matig in beeld gebracht ook.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:55:15 #264
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_172267535
Top cliff. Muziek goed , spanning werd mooi opgebouwd tot een mooie climax. De zomer gaat nog lang duren
pi_172269354
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_172270096
Elvira Out maakt voorstelling over dood GTST-personage
http://nu.nl/cultuur-over(...)-gtst-personage.html
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:20:32 #267
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_172273404
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:55 schreef GayGuy het volgende:
Top cliff. Muziek goed , spanning werd mooi opgebouwd tot een mooie climax. De zomer gaat nog lang duren
Niet mee eens, niet mee eens, deels mee eens, maar absoluut niet eens met 'mooie climax'.

De zomer kan mij niet lang genoeg duren, maar leuk dat je als PR-mannetje van RTL zo'n inhoudsloze reactie neerplempt. _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_172277596
Ik denk Rikkie!
  zondag 9 juli 2017 @ 04:14:10 #269
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_172285351
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:20 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Niet mee eens, niet mee eens, deels mee eens, maar absoluut niet eens met 'mooie climax'.

De zomer kan mij niet lang genoeg duren, maar leuk dat je als PR-mannetje van RTL zo'n inhoudsloze reactie neerplempt. _O-
ha ha ik een pr mannetje van rtl? You're kidding me. Ik geef gewoon mijn mening, daar kan je het mee eens zijn of niet, maar dat is een kwestie van smaak, en als je het allemaal zo slecht vind nu, waarom kijk je dan nog steeds?
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 9 juli 2017 @ 11:20:39 #270
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172288457
Schijnt dat Anton de vader is van een van die kinderen uit Nieuwe Tijden zou het kunnen dat die serie stopt en er bij de GTST cliffhanger meerdere doden vallen om ruimte te maken voor Amy Sill en andere lui?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172289350
Alles hoeft niet politiek correct te zijn, maar om in de slotaflevering termen als 'Turkse snol' en 'Turkse truttebak' voor Aysen te gebruiken vind ik weer het andere uiterste.

PS: ik vind Aysen :9~
  zondag 9 juli 2017 @ 15:16:26 #272
269767 miaeak
haw haw!
pi_172295102
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:15 schreef Oliver23 het volgende:
Ok, ik heb even een stukje ''onderzoeksjournalistiek'' erop los gelaten. Een scene verraad eigenlijk al wie Sjoerd uit Boks heeft gered. Daarbij erg gelet op de haarkleur en paardenstaart van beide dames.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnt dat Anton de vader is van een van die kinderen uit Nieuwe Tijden zou het kunnen dat die serie stopt en er bij de GTST cliffhanger meerdere doden vallen om ruimte te maken voor Amy Sill en andere lui?
En Neeee... Niet weer een kind voor Anton... Hoe vruchtbaar is die gast!?

Anyways, I vond het een top cliffhanger ^O^ Zat op 't puntje van mijn stoel! Inderdaad een aantal de-ja-vu momentjes, maar dat kun je toch niet voorkomen als een soap al zoveel jaren meegaat. Toen ik Bartho op het einde zag zat er ineens spontaan iets in mijn oog ;( :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door miaeak op 09-07-2017 15:30:00 ]
pi_172301085
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 20:33 schreef RipCity het volgende:
Okay gekeken maar wat is dit SLECHT gefilmd zeg. Leek wel een goedkope studentenfilm nadat die brand uitbrak. Zelden zoiets gezien. Moest er bijna om lachen.

Stuk in het bos was wel mega goed maar die brand... manmanman :D :D

Jos en z'n collega zijn de eerste in jaren die echt FANTASTISCH zijn. In jaren niet zo'n goede gezien bij deze serie. Verademing.
Serieus?
Kijk dan maar eens de brand in de cliffhanger van seizoen 14
Dan was dit echt uitmuntend goed gedaan
  zondag 9 juli 2017 @ 22:24:16 #274
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_172306709
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 04:14 schreef GayGuy het volgende:

[..]

ha ha ik een pr mannetje van rtl? You're kidding me. Ik geef gewoon mijn mening, daar kan je het mee eens zijn of niet, maar dat is een kwestie van smaak, en als je het allemaal zo slecht vind nu, waarom kijk je dan nog steeds?
Zo'n drogreden: "Als je het allemaal zo slecht vind nu, waarom kijk je dan nog steeds?" Je weet namelijk helemaal niet of ik nog kijk. ;) Door zoiets lachwekkends als shorties kan iedereen stoppen met kijken en tóch weten waar het nu over gaat.

En leuk dat je je mening geeft, maar geef dan ook je mening en ventileer dat niet als een feit. Jij víndt het een top cliff, maar het ís niet per definitie een topcliff.

En naar mijn mening is het alles behalve een topcliff. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 10 juli 2017 @ 00:12:14 #275
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_172309155
We hebben het nu wel over wie de brand overleefd in Boks en wie niet, maar zijn we ook benieuwd hoe het met Jos, Rik en Bing afloopt?

Het ligt voor de hand dat Bing de schop pakt en Jos neerslaat, toch? ;)
pi_172313988
Ik kom niet op 2 woorden uit de rebus 😂
  maandag 10 juli 2017 @ 12:09:43 #277
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_172314946
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:28 schreef ChilllayD het volgende:
Ik kom niet op 2 woorden uit de rebus 😂
ben pas bij het cijferslot

[ Bericht 4% gewijzigd door Oliver23 op 10-07-2017 12:16:42 ]
  maandag 10 juli 2017 @ 12:25:03 #278
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_172315249
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:28 schreef ChilllayD het volgende:
Ik kom niet op 2 woorden uit de rebus 😂
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172315661
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:25 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😊 thx
  maandag 10 juli 2017 @ 13:42:04 #280
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_172316715
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Zo'n drogreden: "Als je het allemaal zo slecht vind nu, waarom kijk je dan nog steeds?" Je weet namelijk helemaal niet of ik nog kijk. ;) Door zoiets lachwekkends als shorties kan iedereen stoppen met kijken en tóch weten waar het nu over gaat.

En leuk dat je je mening geeft, maar geef dan ook je mening en ventileer dat niet als een feit. Jij víndt het een top cliff, maar het ís niet per definitie een topcliff.

En naar mijn mening is het alles behalve een topcliff. :')
Ik ventileer helemaal niets als een feit, ik geef gewoon mijn mening
  maandag 10 juli 2017 @ 15:49:46 #281
269767 miaeak
haw haw!
pi_172319957
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 00:12 schreef Oliver23 het volgende:
We hebben het nu wel over wie de brand overleefd in Boks en wie niet, maar zijn we ook benieuwd hoe het met Jos, Rik en Bing afloopt?

Het ligt voor de hand dat Bing de schop pakt en Jos neerslaat, toch? ;)
Lijkt me wel. Je zag in het stukje waar hij naar de tafel kijkt (oesters ofzo?) dat je een beetje een vaag beeld zag. Ik nam aan dat dit het zicht van Bing voor moest stellen en dat hij dus zijn zicht weer terug krijgt? Wel erg voor de hand liggend en zeer onlogisch in het donker, maar oke. ;)
pi_172348530
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Zo'n drogreden: "Als je het allemaal zo slecht vind nu, waarom kijk je dan nog steeds?" Je weet namelijk helemaal niet of ik nog kijk. ;) Door zoiets lachwekkends als shorties kan iedereen stoppen met kijken en tóch weten waar het nu over gaat.

En leuk dat je je mening geeft, maar geef dan ook je mening en ventileer dat niet als een feit. Jij víndt het een top cliff, maar het ís niet per definitie een topcliff.

En naar mijn mening is het alles behalve een topcliff. :')
Moet ie dan bij elk zinnetje 'IK VIND' 'IK VIND' 'IK VIND'

Hij heeft nergens iemand afgekraakt die zei dat hij of zij de cliff niet goed vond. :')
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 20:26:27 #283
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172349497
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:25 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Lucas denk ik.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 12 juli 2017 @ 02:36:37 #284
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_172356637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:49 schreef Nexum het volgende:

[..]

Moet ie dan bij elk zinnetje 'IK VIND' 'IK VIND' 'IK VIND'

Hij heeft nergens iemand afgekraakt die zei dat hij of zij de cliff niet goed vond. :')
Ook weer waar.

En daarnaast, iemand die deze cliff serieus een topcliff vond kan ik toch al niet bijster serieus nemen :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 13 juli 2017 @ 09:08:15 #285
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_172381368
Dat 'Steeeevie' vond ik gewoon zielig voor Bing :@

Ik had gehoopt op Nieuwe Tijden, is dat er niet?
pi_172381535
Ik vond het een goeie cliff. Beter dan voorgaande jaren. Maar ik zit niet op het puntje van mijn stoel af te wachten wie er dood zal zijn. Ik heb wel mijn voorkeur natuurlijk :P
  donderdag 13 juli 2017 @ 09:28:12 #287
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172381662
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 09:08 schreef Marrije het volgende:

Ik had gehoopt op Nieuwe Tijden, is dat er niet?
Op RTL 5, dagelijks om 18:00. Ze zijn begonnen bij de eerste aflevering.
pi_172392728
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:19 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Serieus?
Kijk dan maar eens de brand in de cliffhanger van seizoen 14
Dan was dit echt uitmuntend goed gedaan
De cliff was dit jaar ook niet heel veel, maar als je kijkt naar de rest van het seizoen ( :') ), dan lijkt het opeens heel wat. Dan vond ik het eerlijk gezegd zo slecht nog niet.

Tot je gaat vergelijken met cliffhangers zoals die van 14, dan is het ineens waardeloos ja :')
pi_172393501
Ik heb het eerste GTST Magazine maar gekocht... En over de vader van Tiffy van nieuwe tijden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172393908
omg lol, in het magazine staat dat Hannie Frits vermoord heeft... -.-
Dat was Hans, z'n tweelingbroer toch. Lol. Als je iets niet weet zet het dan niet neer :p
  donderdag 13 juli 2017 @ 20:08:29 #291
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_172396747
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 09:28 schreef James1988 het volgende:

[..]

Op RTL 5, dagelijks om 18:00. Ze zijn begonnen bij de eerste aflevering.
dank je. ah daar en on 18:00 uur, maar hh dus, daar heb ik niks aan.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 14 juli 2017 @ 19:16:26 #292
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172420268
Eerste overlevende is bekend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172491930
Ik hoop dat Rikkie dood is *O*
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_172505158
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerste overlevende is bekend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 18 juli 2017 @ 15:56:55 #295
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172506153
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:06 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Nina .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172508661
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is Nina .
Oooh. Dan ben ik scheel 🤣

[ Bericht 0% gewijzigd door ChilllayD op 20-07-2017 11:00:33 ]
  dinsdag 18 juli 2017 @ 17:55:20 #297
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_172508723
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:50 schreef Nathvi het volgende:
Ik heb het eerste GTST Magazine maar gekocht... En over de vader van Tiffy van nieuwe tijden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karakter van Tiffy is wel echt het tegenovergestelde van die van Anton haha! Lekkere combi zal dat worden zeg. Benieuwd of Tiffy ook in gtst gaat spelen. Hoop het niet, ze hoort echt in Nieuwe Tijden nl.
pi_172518557
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:55 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Karakter van Tiffy is wel echt het tegenovergestelde van die van Anton haha! Lekkere combi zal dat worden zeg. Benieuwd of Tiffy ook in gtst gaat spelen. Hoop het niet, ze hoort echt in Nieuwe Tijden nl.
Hoop het ook niet, maar denk niet dat ze die brug voor niets maken...
pi_172541590
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 01:11 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Hoop het ook niet, maar denk niet dat ze die brug voor niets maken...
Kan is groot
Het gat van Anna moet opgevuld worden, dus dan is het wel voor de hand liggend dat het daar heen gaat
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2017 @ 01:21:50 #300
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_172541954
Ik denk dat jef de vader is dan heeft hij meteen een verhaallijn in de serie
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_172549968
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 01:21 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ik denk dat jef de vader is dan heeft hij meteen een verhaallijn in de serie
Had mij ook leuk geleken (weer meer familie Alberts), maar helaas gaat het dus om Anton :s
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')