Coureurs:quote:12 maart St. Petersburg (Stratencircuit)
9 april Long Beach (Stratencircuit)
23 april Barber Motorsports Park (Permanent)
29 april Phoenix International Raceway (Oval)
13 mei Grand Prix of Indianapolis (Permanent)
28 mei Indianapolis 500 (Oval)
3 juni Belle Isle Park (Stratencircuit)
4 juni Belle Isle Park (Stratencircuit)
10 juni Texas Motor Speedway (Oval)
25 juni Road America (Permanent)
9 juli Iowa Speedway (Oval)
16 juli Toronto (Stratencircuit)
30 juli Mid-Ohio Sports Car Course (Permanent)
20 augustus Pocono Raceway (Oval)
26 augustus Gateway Motorsports Park (Oval)
3 september Watkins Glen (Permanent)
17 september Sonoma Raceway (Permanent)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | #1 Simon Pagenaud Team Penske (Chevrolet) #2 Joseph Newgarden Team Penske (Chevrolet) #3 Helio Castroneves Team Penske (Chevrolet) #4 Conor Daly A.J. Foyt Enterprises (Chevrolet) #5 James Hinchcliffe Schmidt Peterson Motorsports (Honda) #7 Mikhail Aleshin Schmidt Peterson Motorsports (Honda) #8 Max Chilton Chip Ganassi Racing (Honda) #9 Scott Dixon Chip Ganassi Racing (Honda) #10 Tony Kanaan Chip Ganassi Racing (Honda) #12 Will Power Team Penske (Chevrolet) #14 Carlos Munoz A.J. Foyt Enterprises (Chevrolet) #15 Graham Rahal Rahal Letterman Lanigan Racing (Honda) #18 Ed Jones (R) Dale Coyne Racing (Honda) #19 Sebastien Bourdais Dale Coyne Racing (Honda) #21 JR Hildebrand Ed Carpenter Racing (Chevrolet) #26 Takuma Sato Andretti Autosport (Honda) #27 Marco Andretti Andretti Autosport (Honda) (ism Lendium) #28 Ryan Hunter-Reay Andretti Autosport (Honda) #83 Charley Kimball Chip Ganassi Racing (Chevrolet) #98 Alexander Rossi Andretti Herta Autosport (Honda) (ism Curb Aganjan) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | #16 Oriol Servia Rahal Letterman Lanigan Racing (Honda) (Indy 500, Detroit, ?) #20 Ed Carpenter Ed Carpenter Racing (Chevrolet) (ovals) #20 Spencer Pigot Ed Carpenter Racing (Chevrolet) (niet-ovals) #22 Juan Pablo Montoya Team Penske (Chevrolet) (Indy GP, Indy 500) #24 Sage Karam Dreyer & Reinbold Racing (Chevrolet) (Indy 500) #29 Fernando Alonso Andretti Autosport (Honda) (Indy 500) (i.s.m. McLaren) #40 Zack Veach (R) A.J. Foyt Enterprises (Chevrolet) (Indy 500) #50 Jack Harvey (R) Andretti Autosport (Honda) (Indy 500) (i.s.m. Michael Shank Racing) #63 Pippa Mann Dale Coyne Racing (Honda) (Indy 500) #77 Jay Howard Schmidt Peterson Motorsports (Honda) (Indy 500) #88 Gabby Chaves Harding Racing Team (Chevrolet) (Indy 500) #?? TBA Juncos Racing (Chevrolet) (Indy 500) #?? TBA Juncos Racing (Chevrolet) (Indy 500) |
Nah ben geen fan van hemquote:Op zondag 28 mei 2017 21:49 schreef Max23 het volgende:
Of Montoya die hem weer pakt, zou ook genot zijn
Goeie keuzequote:Op zondag 28 mei 2017 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even een Westmalle Tripel pakken voor die laatste 14 ronden.
quote:
Nogmaals wat drinkt ie de laatste 12 rondes.quote:
Rip Chiltonquote:Op zondag 28 mei 2017 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Oh wacht, Sato achter Chilton? Die beukt hem er sowieso nog af.
Nee, is idd een interview met Alonso opquote:Op zondag 28 mei 2017 21:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
heb ik een kutstream of is er een interview met alonso ipv de laatste tien rondjes?
Hopelijk. Vandaag in de F1 ook al geen dooien.quote:
Denk ik ook. Zou gaaf zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alonso gaat nog ergens een jaartje indycar doen hoor
Zal hij wel bij Honda moeten blijvenquote:
Wat?!quote:
die mag sowieso niet winnen, met zo'n kakker kop heeft die zeker een lactose-intolerantie.quote:
Ze spelen totaal geen rol.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat?!
Geen ongeluk veroorzaakt! Vooralsnog
Hij is wel een beetje klaar met Honda denk ik. F1 motoren zijn ook al niet geweldig. Om de race achteraan starten schiet niet op.quote:
Denk niet dat een ander team een F1-race laat missenquote:Op zondag 28 mei 2017 21:54 schreef Light het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje klaar met Honda denk ik. F1 motoren zijn ook al niet geweldig. Om de race achteraan starten schiet niet op.
een optocht en een renstal die de boel naaidequote:Op zondag 28 mei 2017 21:54 schreef Dos37 het volgende:
Waar hebben we in vredesnaam vanmiddag naar zitten kijken.
En Ron Brandstichter.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]
een optocht en een renstal die de boel naaide
Naar ploffende Honda'squote:Op zondag 28 mei 2017 21:54 schreef Dos37 het volgende:
Waar hebben we in vredesnaam vanmiddag naar zitten kijken.
Das ook weer zo, blijft raar dat oval racenquote:Op zondag 28 mei 2017 21:56 schreef Vriezzer het volgende:
Vindt Castroneves prima. Je wilt nu niet op P1 rijden.
Maakt niet uit, gewoon juichen.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Voor wie moet ik zijn nu alonso eruit ligt?
Satoquote:Op zondag 28 mei 2017 21:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Montoyaquote:Op zondag 28 mei 2017 21:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
nee ik wil wel voor iemand juichen. dan kan ik ook schelden als die het niet haaltquote:
Verstappenquote:Op zondag 28 mei 2017 21:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Voor Tom danquote:Op zondag 28 mei 2017 21:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Whoop whoopquote:
Juich voor Sato.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nee ik wil wel voor iemand juichen. dan kan ik ook schelden als die het niet haalt
Te laat.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:00 schreef DeeBee het volgende:
SatoSan.
Honda mannetjes van collectieve zelfmoord gered.
ik wilde bijna zeggen goede motoren bouwen .....quote:Op zondag 28 mei 2017 22:01 schreef Nober het volgende:
Hoe kan het dat Honda telkens wint?
Er doen er godverdomme 18 mee.
quote:Op zondag 28 mei 2017 22:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik wilde bijna zeggen goede motoren bouwen .....
quote:Op zondag 28 mei 2017 22:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zelfs hier wisten ze er drie op te blazenquote:Op zondag 28 mei 2017 22:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
Is dat ja? Was ik inmiddels vergeten. Hij is al ff weg natuurlijk. Mooiquote:Op zondag 28 mei 2017 22:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Wel gaaf dat die Japanner nog altijd de zelfde helm design heeft als in zin F1 tijd
Dat Montoya nog in zo'n bak past.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Al drie jaar op rij met Montoya en Rossi.
Viel me ook op inderdaad, redelijk uniek in een tijd waarin coureurs het liefst iedere wedstrijd van design veranderen.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Wel gaaf dat die Japanner nog altijd de zelfde helm design heeft als in zin F1 tijd
Die moet je in de gaten houden.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:05 schreef Martinello het volgende:
Sato kan behoorlijk goed Engels voor een Japanner.
Mag ook wel als je jaren F1 en Indy Car rijdtquote:Op zondag 28 mei 2017 22:05 schreef Martinello het volgende:
Sato kan behoorlijk goed Engels voor een Japanner.
Niet zo geweldig in combinatie met bier denk ik.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die moet je bij de fastfoodboer halen
Kan een rijders bijgeloof zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Viel me ook op inderdaad, redelijk uniek in een tijd waarin coureurs het liefst iedere wedstrijd van design veranderen.
Bier en nootjesquote:Op zondag 28 mei 2017 22:05 schreef flipsen het volgende:
Dan de dag maar verder afsluiten met bier en nootjes (c) Geralt
[ afbeelding ]
Mani?!quote:Op zondag 28 mei 2017 22:05 schreef flipsen het volgende:
Dan de dag maar verder afsluiten met bier en nootjes (c) Geralt
[ afbeelding ]
Ik kan me nog figuren als Katayama en Takagi herinneren die het er minder goed vanaf brachten.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Mag ook wel als je jaren F1 en Indy Car rijdt
lijkt me ook nietquote:Op zondag 28 mei 2017 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo geweldig in combinatie met bier denk ik.
Zakken zonder lucht.quote:
Butterball?quote:Op zondag 28 mei 2017 22:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met vloeibare boter helpen ze hem erin.
Dat waren ook meer pay-drivers als ik mij goed herinner.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik kan me nog figuren als Katayama en Takagi herinneren die het er minder goed vanaf brachten.
quote:
gastquote:
Cateringservice Vosssquote:Op zondag 28 mei 2017 22:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
gastfix een Makro of Sligro pas.....
Dikke lul, de laatste keer kostte me dat zo een 5000 euro.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
gastfix een Makro of Sligro pas.....
weer een weekend waar ik niets gedaan ga krijgenquote:Op zondag 28 mei 2017 22:09 schreef Nattekat het volgende:
Goed, het vooruitkijken naar de derde punt van de triple crown kan beginnen.
Le Mans![]()
![]()
Test day volgende week zondag.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:09 schreef Nattekat het volgende:
Le Mans![]()
![]()
Dan heb ik gelukkig geen tentamen op maandagquote:Op zondag 28 mei 2017 22:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
weer een weekend waar ik niets gedaan ga krijgen
je moet die spullen dan ook betalen, niet pikkenquote:Op zondag 28 mei 2017 22:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke lul, de laatste keer kostte me dat zo een 5000 euro.
Tussen Canada en Alsjeberdan volgens mij. Dus het kan. Als Alonso wil.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:09 schreef Nattekat het volgende:
Le Mans![]()
![]()
Niet gepikt, lang verhaal, pas was ook niet van mij maar van Brennie, expositie op broadway ditdatalles, maakt niet uit. Kutbelastingdienstquote:Op zondag 28 mei 2017 22:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je moet die spullen dan ook betalen, niet pikken
Well done Bakuquote:Op zondag 28 mei 2017 22:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tussen Canada en Alsjeberdan volgens mij. Dus het kan. Als Alonso wil.
quote:Op zondag 28 mei 2017 22:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tussen Canada en Alsjeberdan volgens mij. Dus het kan. Als Alonso wil.
Well done jaquote:
Om 12 uur pas dacht ik.quote:
Vanaf middernacht ja, de diehards gaan het daar hier over hebben:quote:
Er staan 600 flessen langs de baan?quote:Op zondag 28 mei 2017 22:16 schreef Geralt het volgende:
Nascar 600 coca cola flessen ofzo heet die race.
Wel meer coureurs, Kurt Busch niet al te lang geleden ookquote:Op zondag 28 mei 2017 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
Deed een Tony Stewart in het verleden niet aan beide races mee? Eerst de Indy500 en dan snel vliegen naar de locatie van de Coca Cola 600?
Uurtje of 4 is het wel afgelopen. Kan je zelfs nog wat slaap meepakken.quote:
Thnx, ga ik waarschijnlijk niet redden... al iets teveel feest gevierd als Bredanaar... go NAC!quote:Op zondag 28 mei 2017 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanaf middernacht ja, de diehards gaan het daar hier over hebben:
SPT / NASCAR #12 2017 Knallen en crashen in Talladega
Gaat 'm niet worden. Dan ga ik morgen gegarandeerd fouten maken op m'n werk.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uurtje of 4 is het wel afgelopen. Kan je zelfs nog wat slaap meepakken.
In theorie zou ik het kunnen kijken. Ik lig met middagdiensten wel vaker om die tijd in mn nest. Maar ik vind Nascar niet zo heel spannend om daar voor op te blijven vandaag.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uurtje of 4 is het wel afgelopen. Kan je zelfs nog wat slaap meepakken.
Ideaal om bij in slaap te vallen dusquote:Op zondag 28 mei 2017 22:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
In theorie zou ik het kunnen kijken. Ik lig met middagdiensten wel vaker om die tijd in mn nest. Maar ik vind Nascar niet zo heel spannend om daar voor op te blijven vandaag.
Zet ik wat vangnetten rondom de Honda fabrieken.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:28 schreef gbm het volgende:
Alonso die uitvalt met een ploffende Honda tho... Ik zou Fernando under suicide watch plaatsen...
Of wellicht homicide watchquote:Op zondag 28 mei 2017 22:28 schreef gbm het volgende:
Alonso die uitvalt met een ploffende Honda tho... Ik zou Fernando under suicide watch plaatsen...
Le Mans wel toch?quote:Op zondag 28 mei 2017 22:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
In theorie zou ik het kunnen kijken. Ik lig met middagdiensten wel vaker om die tijd in mn nest. Maar ik vind Nascar niet zo heel spannend om daar voor op te blijven vandaag.
Le Mans wel zo veel mogelijkquote:
Tinypicquote:Op zondag 28 mei 2017 22:39 schreef DutchTrain het volgende:
Wat een baas ook, die Alonso; uitvallen en dan toch nog een persco doen en een pakje melk meenemen
[ afbeelding ]
Net op Facebook live...
Met humor afscheid genomen inderdaad. Erg mooi.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:39 schreef DutchTrain het volgende:
Wat een baas ook, die Alonso; uitvallen en dan toch nog een persco doen en een pakje melk meenemen
[ afbeelding ]
Net op Facebook live...
Ah, die doet het weer eens niet.quote:
Ik moet daar toch eens naar kijken. Niet veel geld, maar gewoon eens een tientje ofzo. Lijkt me wel leuk om te doen.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
Zo. Met bijna een uur vertraging de finish gezien.
Had ik nou maar geld op Sato gezet zoals ik van plan was.
Kun je beter aan heywoodu vragen. Ik heb er ook geen ervaring mee (wat de reden is dat ik het niet gedaan heb)quote:Op zondag 28 mei 2017 23:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik moet daar toch eens naar kijken. Niet veel geld, maar gewoon eens een tientje ofzo. Lijkt me wel leuk om te doen.
Binnenkort eens in verdiepen hoe dat precies werkt en welke websites enzo je hebt om in te zetten.
Voornamelijk dan F1 denk ik, want dat volg ik het meest.
Als je tips hebt hoor ik het graag.
Ik heb nog nooit geld verdiend met de F1quote:Op zondag 28 mei 2017 23:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik moet daar toch eens naar kijken. Niet veel geld, maar gewoon eens een tientje ofzo. Lijkt me wel leuk om te doen.
Binnenkort eens in verdiepen hoe dat precies werkt en welke websites enzo je hebt om in te zetten.
Ik ook. Tot aan de pitstop.quote:
Eens kijken of hij zich nog meldt hier.quote:
Betfair.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
SPT / Wedden op Sport #1368 - ek voetbalquote:Op zondag 28 mei 2017 23:11 schreef Geralt het volgende:
Ik weet van een collega die zette dan een euro in op die voetbalclub wint met bv 1-0 tegen die club en die club speelt gelijk en die club verliest met 3-1 en in die wedstrijd valt een rooie kaart.
Ik roep maar iets. In elk geval zo een reeks van alles een eurootje inzetten en als die hele reeks dan klopte dan zou ie een paar honderd euro winnen. Geen idee of zoiets qua betten ook mogelijk is op F1.
Bv die wint, die valt als eerste uit en dat team krijgt een drivethrough en er zijn 2 SC's. En dan overal een euro op zetten en dat je dan dus echt best een leuk bedrag kan winnen als het allemaal uitkomt.
Geen idee hoe ze dat noemen en of er uberhaupt een naam voor is, maar dat je dus weddenschap op weddenschap op weddenschap zet ofzo. Zegmaar.
Iemand die daar meer vanaf weet toevallig?
Live uitcashen en tactiek wisselen. Het zegt me niets.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Betfair.
Kan je ook live uitcashen of van tactiek wisselen.
Ow hey een hele reeksquote:Op zondag 28 mei 2017 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPT / Wedden op Sport #1368 - ek voetbal
Allesquote:Op zondag 28 mei 2017 23:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow hey een hele reeks
Is dat alleen voor voetbal en kan ik daar terecht met misschien domme vragen of valt mij dan hoongelach ten deel?
Ok dus ik kan domme vragen stellen en dan lachen jullie me uitquote:
Domme vragen bestaan niet.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok dus ik kan domme vragen stellen en dan lachen jullie me uit
Een hele reeks en ook zat "how to betfair" tips, do's and dont's.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Live uitcashen en tactiek wisselen. Het zegt me niets.
Is daar niet een tutoarial van in jip en janneke taal ofzo voor iemand die geen enkel idee of notie heeft?
Ik was niet van plan geld uit te geven aan een boek om te leren hoe te betten.quote:Op zondag 28 mei 2017 23:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een hele reeks en ook zat "how to betfair" tips, do's and dont's.
Voor 10 euro heb je ook Betfair voor Dummies.
200.000 kijkers in de UK? Vind dat oprecht weinigquote:Op maandag 29 mei 2017 19:01 schreef Beach het volgende:
https://f1broadcasting.co(...)with-203000-viewers/
het Alonso effect
200k officiele BT sport (betaalzender) kijkers eh.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:19 schreef franklop het volgende:
[..]
200.000 kijkers in de UK? Vind dat oprecht weinig
Terecht. Hij had in 2012 al moeten winnen ware het niet dat hij door Franchitti in het vuil werd geduwd waardoor hij crashte.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:14 schreef Marcoss het volgende:
Alonso![]()
Hij reed wel als een baas verder.
En zonde dat Castroneves hem niet pakte op het einde, heb niet zoveel met die Japanse kamikaze-coureur.
Uhh, wat? Franchitti hield gewoon zijn lijn, die 'actie' van Sato was veel te laat. Hij had een ronde moeten wachten, net als Castroneves nu.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Terecht. Hij had in 2012 al moeten winnen ware het niet dat hij door Franchitti in het vuil werd geduwd waardoor hij crashte.
Een ronde? Het was de laatste ronde en hij zat volledig naast Franchitti, die hem geen ruimte gaf en het vuil opduwde. Iets wat Sato toen zelf ook zei.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uhh, wat? Franchitti hield gewoon zijn lijn, die 'actie' van Sato was veel te laat. Hij had een ronde moeten wachten, net als Castroneves nu.
Er was meer dan genoeg ruimte, Sato ging er gewoon veel te hard in.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een ronde? Het was de laatste ronde en hij zat volledig naast Franchitti, die hem geen ruimte gaf
Ben ik niet met je eens. Heb het nog nagekeken maar hij zit onder de witte lijn in het vuil omdat Franchitti hem geen ruimte geeft.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er was meer dan genoeg ruimte, Sato ging er gewoon veel te hard in.
Wat Sato zelf zegt boeit niemand wat. Altijd al een kamikazerijder geweest.
Hoppa hahaquote:
Dat kan dus niet als er iemand naast zit.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:49 schreef beantherio het volgende:
Twee observaties:
- het gebeurde een ronde voor het einde en was mogelijk Sato's laatste kans om Franchitti voorbij te steken
- een ronde ervoor slaagde een vrijwel identieke actie van Sato op Dixon wel
Sato nam misschien iets teveel risico, en Franchitti deed niet zo veel vreemds (hij volgde gewoon de racelijn) maar evengoed zou ik de actie van Sato ook niet als "kamikaze" aanmerken.
Sato zat er nooit helemaal naast. En Franchitti zat wel heel duidelijk op de racelijn. Ik zou Sato niets durven verwijten maar Franchitti ook niet. Niet bij deze actie in ieder geval.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat kan dus niet als er iemand naast zit.
Had liever Montoya gezien...quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:30 schreef sasquatsch het volgende:
Esteban Gutierrez vervangt Sebastien Bourdais in de Detroit double header.
En Tony Kanaan vervangt Bourdais in de 24 uur van Le Mans
Servis rijdt dit weekend al voor RLL. Maar andere keuzes zoals Sage Karam, Gabby Chavez of Montoya waren inderdaad logischer geweest.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:36 schreef Funzel het volgende:
Vremede keuze wel. Ik denk dat een ervaren Indycar man als Servia nu wel meer punten had binnnen gehaald.
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:28 schreef Geralt het volgende:
Die Kimball heeft die suikerziekte? Of waarom staat er Racewithinsulin op zijn auto?
Op tijd eten danquote:
Dat zijn vast de bomen van Belle Islequote:
Gewoon overtime invoeren, net als bij NASCAR.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:21 schreef sasquatsch het volgende:
Ja hoor, maak het nog erger doir de achterblijvers er tussen uit te halen. Rahal had nu al afgevlagd moeten zijn.
Kut IndyCar
Het is competitievervalsing om plots de rode vlag tevoorschijn te halen. Aan de andere kant krijgen we nog een paar spannende rondjes. Hoop wel dat Rahal wint, want het zou wel erg zuur zijn mocht hij plots naast de zege grijpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:29 schreef sasquatsch het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind al dat kunstmatige gedoe om per se onder groen te finishen onzin.
De race had nu gewoon onder geel afgevlagd moeten worden.
Dat vind ik niet. Prima opgelost zo, het duurde niet al te lang allemaal en je moet mensen ook wel enthousiast houden voor een klasse, dat doe je niet met finishes onder geel want dat is geen ruk aan. Zelfs Rahal zei na afloop dat hij er wel van baalde, maar het ook prima begreep dat ze niet onder geel willen finishen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:29 schreef sasquatsch het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind al dat kunstmatige gedoe om per se onder groen te finishen onzin.
De race had nu gewoon onder geel afgevlagd moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |