Dat is het al jaren niet meer. Vorig jaar was het op CarChannel, maar de jaren ervoor heb ik het ook via een stream gekeken omdat het niet uitgezonden werd. 2006 of 2007 of zo was het voor het laatst op RTL te zien.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:37 schreef chufi het volgende:
Jammer dat het niet te zien was op TV en dat we moesten streamen terwijl hedt hewoon de afgelopen jaren te zien was bij RTL dacht ik
Inderdaad, het scoorde niet denderend op RTL7, dat zal niet hebben opgewogen tegen de kosten voor uitzendrechten en dergelijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is het al jaren niet meer. Vorig jaar was het op CarChannel, maar de jaren ervoor heb ik het ook via een stream gekeken omdat het niet uitgezonden werd. 2006 of 2007 of zo was het voor het laatst op RTL te zien.
Hildebrand ging op die manier eerder nog meer achterblijvers voorbij. Maar zijn banden waren in de laatste bocht te versleten om het nog een keer te doen. Het is wel heel goed mogelijk, maar dus niet met versleten banden.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:19 schreef Atreidez het volgende:
Tja, ervaring.. Je rijdt in de 200e ronde, dus het was 199 keer goed gegaanIk kan er nog steeds niet bij dat hij met dat gat op Wheldon zo'n knullige fout maakt en zich niet bewust is van de verminderde downforce bij t inhalen van die achterblijver.
2009 heb ik 'm nog op RTL gekeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is het al jaren niet meer. Vorig jaar was het op CarChannel, maar de jaren ervoor heb ik het ook via een stream gekeken omdat het niet uitgezonden werd. 2006 of 2007 of zo was het voor het laatst op RTL te zien.
Nee, dat was Val Hillebrand.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:19 schreef Alleskids het volgende:
Racing for Holland/Jan Lammers heeft eens de 24 uur van Le Mans gereden meteen Hildebrand, toen een half Nederlandse/Belgische rijder. Is dit dezelfde Hildebrand?
Motegi niet op oval maar op road coursequote:Jay Howard will get an additional IndyCar outing with Sam Schmidt Motorsports and Rahal Letterman Lanigan Racing at Texas next weekend.
The Briton drove for the Schmidt/Rahal partnership at Indianapolis, where a strong month was ended by a crash in the pit exit when a wheel came loose following a tyre change.
The teams and their sponsors have now been able to put together a package for Howard to contest the double-header event at Texas as well.
quote:The IndyCar Series has announced that it will run on the road course during its final visit to the Motegi circuit this year.
The Motegi event had always taken place on the egg-shaped oval version of the track since the series made its debut there in 2003.
However, with the damage sustained during the March earthquakes, IndyCar has announced that the race will instead take place in the 2.98-mile road course.
The event, scheduled for September 18, will be the last one at Motegi, which will not return to the calendar next year.
Die heeft er even over gedaan om het geld bij elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:58 schreef sasquatsch het volgende:
30 deelnemers voor de Texas dubbelrace. Dat is het hoogste aantal sinds 1997 (Indy 500 uitgezonderd).
Naast de reguliere rijders hebben we ook aan de start:
#99 Wade Cunningham (Sam Schmidt) die zijn debuut maakt na in 2005 (!) de Indy Lights te hebben gewonnen
Ik ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:44 schreef LennyD het volgende:
Nu wachten dat Texas dubbelrace op newsgroups te vinden in.
Voor de ongeduldige en geen probleem hebben met slecht beeld en taal staat die al op yt.
Maar ik wacht nog wel even
Je moet er van houden, Texas en Vegas zijn voornamelijk plankgas en zorgen dat je op de baan blijft, maar zoals vanavond; Milwaukee Mile en binnenkort Loudon (New Hampshire) zijn technisch moeilijker voor de coureur, moeten ze schakelen en remmen e.d.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef Atreidez het volgende:
Bij gebrek aan tijd heb ik maar besloten alle oval races (muv indy) niet meer te kijken, of ga ik met deze races iets missen wat bij andere oval races nog niet is voorgekomen? Zo ja, laat t hier ff weten
F1 is net zo eerlijk. Alleen is de opzet anders.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:33 schreef BeautevilDeath het volgende:
[..]
Je moet er van houden, Texas en Vegas zijn voornamelijk plankgas en zorgen dat je op de baan blijft, maar zoals vanavond; Milwaukee Mile en binnenkort Loudon (New Hampshire) zijn technisch moeilijker voor de coureur, moeten ze schakelen en remmen e.d.
Voor ieder wat wils natuurlijk, ik vind 't stiekum leuker dan F1, door de diversiteit van banen en de eerlijkere competitie (hoewel Penske en Ganassi altijd voorsprong lijken te hebben, maar 't gaat om 't idee!)
quote:Martin Plowman zal later dit jaar zijn debuut in de IndyCars maken. Op het circuit van Mid-Ohio zal de Brit een auto besturen die voortkomt uit een samenwerkingsverband tussen Sam Schmidt Motorsports en AFS Racing, het team waar hij vorig jaar derde mee werd in de Indy Lights.
“De samenwerking met Sam Schmidt zal geweldig worden. Het team heeft zichzelf al jaren in de Indy Lights weten te bewijzen en dit seizoen hebben ze ook de pole-position gescoord in Indianapolis en Texas”, aldus Plowman. “Mid-Ohio is bovendien een van mijn favoriete racebanen. Ik moet Gary Peterson van AFS bedanken, omdat hij deze deal mogelijk heeft gemaakt.”
Plowman zal ook in actie komen op de Infineon Raceway en de race op het nieuwe stratencircuit in Baltimore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |