Had liever Montoya gezien...quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:30 schreef sasquatsch het volgende:
Esteban Gutierrez vervangt Sebastien Bourdais in de Detroit double header.
En Tony Kanaan vervangt Bourdais in de 24 uur van Le Mans
Servis rijdt dit weekend al voor RLL. Maar andere keuzes zoals Sage Karam, Gabby Chavez of Montoya waren inderdaad logischer geweest.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:36 schreef Funzel het volgende:
Vremede keuze wel. Ik denk dat een ervaren Indycar man als Servia nu wel meer punten had binnnen gehaald.
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:28 schreef Geralt het volgende:
Die Kimball heeft die suikerziekte? Of waarom staat er Racewithinsulin op zijn auto?
Op tijd eten danquote:
Dat zijn vast de bomen van Belle Islequote:
Gewoon overtime invoeren, net als bij NASCAR.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:21 schreef sasquatsch het volgende:
Ja hoor, maak het nog erger doir de achterblijvers er tussen uit te halen. Rahal had nu al afgevlagd moeten zijn.
Kut IndyCar
Het is competitievervalsing om plots de rode vlag tevoorschijn te halen. Aan de andere kant krijgen we nog een paar spannende rondjes. Hoop wel dat Rahal wint, want het zou wel erg zuur zijn mocht hij plots naast de zege grijpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:29 schreef sasquatsch het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind al dat kunstmatige gedoe om per se onder groen te finishen onzin.
De race had nu gewoon onder geel afgevlagd moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |