Goh, verrassend...quote:Op maandag 22 mei 2017 12:03 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)agente-met-hoofddoek
De doekdraagster krijgt geen sancties
Die gedachte is ook niet slechts een gedachte. Met het normaliseren van de hoofddoek gedragen meer mannen zich onbeheerst richting vrouwen zonder hoofddoek. Het zet wel degelijk druk op vrouwen om een hoofddoek te dragen en alleen daarom al zou de overheid in geen enkel opzicht mee moeten werken met die normalisering.quote:Op maandag 22 mei 2017 12:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het is niet als symbool van ondergeschiktheid, het dient als bescherming van vrouwen. Mannen schijnen zich namelijk niet te kunnen beheersen, , dat is de gedachte achter dit soort idioterie. Derhalve vind ik die kleding ook zeer beledigend richting mij als man.
Nederland heeft de pech opgezadeld te zitten met een grote groep Berber Marokkanen. Die hebben een laag IQ en een gigantisch minderwaardigheidscomplex jegens Arabieren. Vandaar die bewijsdrang om zo religieus mogelijk over te komen. Dat vult hun lege identiteit aan. Bij Turken heeft dat extreme nationalisme van hun die rol. In landen als Libanon lopen veel minder vrouwen met hoofddoek om. In delen van India waar de Islam heerst zie je dat fenomeen ook nauwelijks.quote:Op maandag 22 mei 2017 12:46 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
[..]
Moedig en mooi als je als vrouw / wijkagent in functie vrijwillig de uiterlijke kenmerken van een antiek en debiel religieus gedachtegoed gaat uitdragen en propageert?
En ook nog debiel religieus gedachtegoed verzonnen en in stand gehouden door (seksueel) gefrustreerde übermacho mannen.
Hoe triest en policor de weg kwijt ben je dan als politiewoordvoerder in Nederland anno 2017 om zoiets uit je strot te persen?
Prachtige samenleving.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:36 schreef Nober het volgende:
Met grote trots presenteer ik jullie de nieuwe paarden.
[ afbeelding ]
Oh, dat is absoluut zo. Er wordt wel eens gezegd dat binnen islamitische landen wel degelijk respect is voor de vrouw, maar dit telt alleen voor vrouwen die zich conservatief kleden en dragen.quote:Op maandag 22 mei 2017 13:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Die gedachte is ook niet slechts een gedachte. Met het normaliseren van de hoofddoek gedragen meer mannen zich onbeheerst richting vrouwen zonder hoofddoek. Het zet wel degelijk druk op vrouwen om een hoofddoek te dragen en alleen daarom al zou de overheid in geen enkel opzicht mee moeten werken met die normalisering.
Bij een uniform is het natuurlijk helemaal belachelijk.
Ach, je hierover heel boos maken speelt alleen maar de veelal gespeelde slachtofferrol in de kaart.quote:Op maandag 22 mei 2017 13:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Goh, verrassend...
Politiek activisme bedrijven als agent in diensttijd wordt kennelijk normaal gevonden.
In mijn stad Den Haag e.o. lopen dit soort wezens ook rond.quote:
Goh..quote:Op maandag 22 mei 2017 12:03 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)agente-met-hoofddoek
De doekdraagster krijgt geen sancties
quote:Op maandag 22 mei 2017 19:36 schreef sp3c het volgende:
och op zich heb ik er weinig last van in Den Haag, heel af en toe zie je zo'n stelletje door de trein schuivelen maar het valt me eigenlijk nauwelijks op en het kan me persoonlijk ook totaal niet boeien wat ze aanhebben
maar als agent moeten we het niet willen, het pak heet een uniform met een reden, houd de boel ook gewoon lekker uniform
bovendien zie ik het punt niet want het politieuniforum bied genoeg mogelijkheden om aan de voorschriften van de imam te voldoen
Je bent serieus?quote:maar het valt me eigenlijk nauwelijks op
ja natuurlijk ben ik serieusquote:
nee misschien let ik gewoon niet zoveel op wat anderen aan het doen zijn maar die 2 tenten die ik in de week door de tram zie schuivelen vallen mij echt nauwelijks opquote:
quote:De Amsterdamse televisietop overweegt een hoofddoekje toe te staan als onderdeel van het redactie-uniform. Zo hoopt de eenheidsleiding meer allochtone medewerkers te werven. Nu mogen televisiemakers bij de VARA geen geloofsuitingen – zoals een hoofddoekje, keppeltje of kruisje – dragen. De Amsterdamse eenheidsleiding denkt erover na om dat verbod in de hoofdstad van tafel te vegen. "We hebben het erover", bevestigt presentator Matthijs van Nieuwkerk in een interview bij de AD Misdaadmeter, die morgen verschijnt (raar dit, red.). "Stel dat het niet lukt om voldoende redacteurs met een migratieachtergrond te werven, dan is dat een maatregel die effect kan hebben." Van Nieuwkerk wil dat de helft van de nieuwe redacteurs in Amsterdam van allochtone afkomst is. Op dit moment heeft 52 procent van de Amsterdammers een niet-Nederlandse achtergrond, bij DWDD is dat HELEMAAL NIEMAND WITTER DAN DE KKK JONGEN. "Amsterdam verandert qua samenstelling", zegt Van Nieuwkerk. "Ik vind dat het een onderwerp van debat moet zijn. Dat moet je niet alleen zelf vinden, daar moet je ook de burgers bij betrekken."
Over enkele decennia loopt het merendeel van de vrouwen er zo bij, onder dwang van de dan grootste moslimpartij.quote:Op maandag 22 mei 2017 19:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee misschien let ik gewoon niet zoveel op wat anderen aan het doen zijn maar die 2 tenten die ik in de week door de tram zie schuivelen vallen mij echt nauwelijks op
als het er al 2 per week zijn
In tegenstelling tot velen die zo langzamerhand de hele dag in hun mobiel leven kijk ik graag om me heen en beleef zo mijn omgeving.quote:Op maandag 22 mei 2017 19:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee misschien let ik gewoon niet zoveel op wat anderen aan het doen zijn maar die 2 tenten die ik in de week door de tram zie schuivelen vallen mij echt nauwelijks op
als het er al 2 per week zijn
ja ok als je het sowieso al weerzinwekkend vind dan zal het je sneller opvallen ja, dat geloof ik gelijkquote:Op maandag 22 mei 2017 19:51 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
In tegenstelling tot velen die zo langzamerhand de hele dag in hun mobiel leven kijk ik graag om me heen en beleef zo mijn omgeving.
Zal mijn leeftijd, interesse in echte mensen wel zijn en mijn "sociale" media haat.
Dus ja, ik zie ze wel , tussen de mensen om me heen die in alle kleuren en soorten en maten voorbij komen en ik vind het weerzinwekkende aandachtstenten.
Zeker in dit land is het een ongepast en wereldvreemd fenomeen.
Maar dat is mijn mening.
Lig je na afloop van concert dood te gaan omdat zo'n plofmoslim het nodig vond om zich zelf te laten ploffen komt de hoofddoek politie ter plaatse om dat Islam de religie van vrede is.quote:Op maandag 22 mei 2017 09:19 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dat is naïef. Geloof is een onzichtbaar mentaal/spiritueel object dat mensen met zich meedragen. En zolang je niet probeert anderen te converteren of jouw opvattingen op te dringen, zie ik geen probleem daar mee.
Zo te zien mogen de kleurlingen bij de VARA nog niet eens hun huidskleur uiten.quote:Op maandag 22 mei 2017 19:45 schreef wolkentoetje het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_een_werkwoord.html
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |