Jezelf uiten doe je maar in je vrije tijd, niet met een politie-uniform aan. Dat zou in dit land helemaal geen punt van discussie moeten zijn. Maar ja, sommige mensen willen zo graag buigen voor de islam dat het vanzelf toch een discussie wordt. Te bezopen voor woorden.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:45 schreef Baconbus het volgende:
Precies. Het zijn onze normen en waarden en daar heeft men zich naar te gedragen.
Als mensen zich opeens gaan uiten en laten zien wie ze zijn gaat het de verkeerde kant op.
Dat moeten we inderdaad niet hebben. Zij moeten zich aanpassen naar onze normen en waarden.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jezelf uiten doe je maar in je vrije tijd, niet met een politie-uniform aan. Dat zou in dit land helemaal geen punt van discussie moeten zijn. Maar ja, sommige mensen willen zo graag buigen voor de islam dat het vanzelf toch een discussie wordt. Te bezopen voor woorden.
En zoals hierboven al werd gezegd: als ik als agent met een vergiet op en een voetbalshirtje aan mijn werk ga doen, komt daar geheid gedonder van en mag het niet.
Mensen die er niet mee kunnen leven dat we een seculier land zijn met scheiding van kerk en staat kunnen hun heil desgewenst ergens anders gaan zoeken.
Nieuwkomers in dit land moeten zich inderdaad aanpassen aan onze normen en waarden. Ze moeten hier integreren of weer vertrekken. Tegenwoordig heb je mensen die vinden dat autochtone bewoners van volksbuurten zelf maar moeten integreren....quote:Op zondag 21 mei 2017 13:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat moeten we inderdaad niet hebben. Zij moeten zich aanpassen naar onze normen en waarden.
Als ik op bezoek ben ga ik ook niet bepalen hoe de dingen moeten.
En als wij een vergiet en voetbalshirt aan willen moet dat kunnen. Echte agenten en burgers kunnen daar mee omgaan.
Autochtone bewoners van volksbuurten moeten lekker zichzelf kunnen blijven.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nieuwkomers in dit land moeten zich inderdaad aanpassen aan onze normen en waarden. Ze moeten hier integreren of weer vertrekken. Tegenwoordig heb je mensen die vinden dat autochtone bewoners van volksbuurten zelf maar moeten integreren....
En nee: we gaan dus niet toelaten dat agenten zich op allerlei manieren uiten. Tijdens het werk draag je een politie-uniform, punt uit. Wat je in je vrije tijd doet, moet je zelf weten.
Ik haat moslims niet omdat ze moslims zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap je volledig en deel je ergernis en mening voor 85 - 90 procent. Ik ben nog niet zo ver dat ik mensen per definitie haat omdat ze moslim zijn. Voor mij is gedrag leidend, niet afkomst of religie. Zolang mensen hun religie niet opdringen, vind ik hun religie geen probleem.
Maar ik deel zeker je mening dat "we" in het westen zijn doorgeslagen qua begrip en tolerantie voor een religie die omgekeerd alleen maar (op)eist.
Autochtone bewoners zijn ons volk, ja. Mensen die verder niks fout doen, kun je niet gaan dwingen tot "integratie" in hun eigen land.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Autochtone bewoners van volksbuurten moeten lekker zichzelf kunnen blijven.
Dat is namelijk ons volk. De rest is van ondergeschikt belang.
Helaas doen de andere mensen niet genoeg hun best, en dan zit je met de gebakken peren.
Ons volk valt niks aan te rekenen, die doen niks fout en hebben nergens om gevraagd.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Autochtone bewoners zijn ons volk, ja. Mensen die verder niks fout doen, kun je niet gaan dwingen tot "integratie" in hun eigen land.
En hoewel ik je sarcasme heus wel door heb, klopt het wat je zegt: andere mensen doen niet goed genoeg hun best. Een groot deel van de in Nederland woonachtige moslims is slecht geïntegreerd. Het enige dat ze doen is hun hand ophouden en dingen eisen. Precies wat DrMabuse hierboven zegt.
Het argument hiertegen is natuurlijk dat NL in rap tempo verandert en dat je daartegen niets kunt doen, behalve accomoderen, aanpassen, mee veranderen, uitburgeren voor de NL'ers dus ipv inburgeren.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nieuwkomers in dit land moeten zich inderdaad aanpassen aan onze normen en waarden. Ze moeten hier integreren of weer vertrekken. Tegenwoordig heb je mensen die vinden dat autochtone bewoners van volksbuurten zelf maar moeten integreren....
En nee: we gaan dus niet toelaten dat agenten zich op allerlei manieren uiten. Tijdens het werk draag je een politie-uniform, punt uit. Wat je in je vrije tijd doet, moet je zelf weten.
Die kunnen er niets aan doen.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bizar dat niet meer mensen dit snappen.
Ze hoeven ook niet te stoppen. Als ze zo nodig willen buigen voor een onzichtbare man moeten ze dat vooral doen. Zolang ze maar zo min mogelijk andere mensen betrekken bij dat verderfelijke gedrag.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Rokers krijg je misschien zo gek om te stoppen met roken. Maar de radicale aanhangers van de Islam krijg je nooit weg zonder hulp van rokers.
Des te groter de kans dat de mening dus niet klopt.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wel toevallig de mening die enorm veel moslims zijn toegedaan.
Maar we kunnen ze wel op de hoogte brengen en laten weten dat het de hoogste tijd is.quote:
Het zogenaamde argument is natuurlijk geen argument. Je kunt van alles doen tegen ongewenste veranderingen. Maar ja, in kringen van GroenLinks, D66, PvdA en dergelijke partijen wordt inderdaad gedacht zoals je hier beschrijft. Kritiek op moslims is meteen islamofobie, paal en perk stellen aan bepaalde uitingen / gedragingen is automatisch racisme.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het argument hiertegen is natuurlijk dat NL in rap tempo verandert en dat je daartegen niets kunt doen, behalve accomoderen, aanpassen, mee veranderen, uitburgeren voor de NL'ers dus ipv inburgeren.
O, en islamitisch terrorisme bestaat niet: https://sheherkhan.wordpr(...)orisme-niet-bestaat/
Een belemmering opwerpen voor moslims is racisme en islamofobie.
Voel je vrij!quote:Op zondag 21 mei 2017 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar we kunnen ze wel op de hoogte brengen en laten weten dat het de hoogste tijd is.
Als het in Canada en in het Verenigd-Koninkrijk wel kan dan zie ik niet in waarom niet in Nederland en omringende landen.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Die kunnen er niets aan doen.
[..]
Ze hoeven ook niet te stoppen. Als ze zo nodig willen buigen voor een onzichtbare man moeten ze dat vooral doen. Zolang ze maar zo min mogelijk andere mensen betrekken bij dat verderfelijke gedrag.
[..]
Des te groter de kans dat de mening dus niet klopt.
Kritiek op de islam kan je anders in Canada een arrestatie opleveren, door agenten met Haatdoeken om hun hoofd.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Als het in Canada en in het Verenigd-Koninkrijk wel kan dan zie ik niet in waarom niet in Nederland en omringende landen.
Die openheid en acceptatie die je in Canada ziet zal zich verder verspreiden over andere westerse naties geloof ik.
Ik vind dat een vreemde gedachtegang. In andere landen kunnen zoveel zaken wel of juist niet wat in Nederland ook tot de mogelijkheden behoort. Dat zegt niets over de wenselijkheid ervan en bovendien zijn er ongetwijfeld ook zaken in andere landen die jij liever niet in Nederland wilt terug zien.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Als het in Canada en in het Verenigd-Koninkrijk wel kan dan zie ik niet in waarom niet in Nederland en omringende landen.
Openheid en acceptatie hebben sowieso weinig met de discussie te maken. Het is niet alsof moslima's niet mogen solliciteren, immers.quote:Die openheid en acceptatie die je in Canada ziet zal zich verder verspreiden over andere westerse naties geloof ik.
Ik las dat er nog geen aanvragen zijn gedaan in Canada door agentes die een hoofddoek willen dragen. Alleen een paar keer voor een training ofzo.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kritiek op de islam kan je anders in Canada een arrestatie opleveren, door agenten met Haatdoeken om hun hoofd.
Er zijn zat landen met een dictatuur, waarom kan dat in Nederland niet dan?quote:Op zondag 21 mei 2017 15:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Bovendien kan een politieagent(e) ook veel beter te werk gaan zonder iets om het hoofd.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
De politie hoort neutraal te zijn. Dat zijn ze niet meer als men hun geloof uitdraagt dmv allerlei kledingstukken of sieraden die duiden op hun geloof.
Het is nu al realiteit dat jongeren in de Schilderswijk niet naar de politie luisteren, maar wél naar buurtvaders die, hesjes van de moskee dragend, de orde bewaken.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Als het de politie niet lukt dan zal het wel Stadstoezicht BOA Elite zijn die met Haatdoeken om gaat patrouilleren, zij werken dan immers direct voor de door DENK geregeerde stadsdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |