abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171094123
quote:
17s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:45 schreef Baconbus het volgende:
Precies. Het zijn onze normen en waarden en daar heeft men zich naar te gedragen.
Als mensen zich opeens gaan uiten en laten zien wie ze zijn gaat het de verkeerde kant op.
Jezelf uiten doe je maar in je vrije tijd, niet met een politie-uniform aan. Dat zou in dit land helemaal geen punt van discussie moeten zijn. Maar ja, sommige mensen willen zo graag buigen voor de islam dat het vanzelf toch een discussie wordt. Te bezopen voor woorden.

En zoals hierboven al werd gezegd: als ik als agent met een vergiet op en een voetbalshirtje aan mijn werk ga doen, komt daar geheid gedonder van en mag het niet.

Mensen die er niet mee kunnen leven dat we een seculier land zijn met scheiding van kerk en staat kunnen hun heil desgewenst ergens anders gaan zoeken.
  zondag 21 mei 2017 @ 13:56:17 #152
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171094207
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Jezelf uiten doe je maar in je vrije tijd, niet met een politie-uniform aan. Dat zou in dit land helemaal geen punt van discussie moeten zijn. Maar ja, sommige mensen willen zo graag buigen voor de islam dat het vanzelf toch een discussie wordt. Te bezopen voor woorden.

En zoals hierboven al werd gezegd: als ik als agent met een vergiet op en een voetbalshirtje aan mijn werk ga doen, komt daar geheid gedonder van en mag het niet.

Mensen die er niet mee kunnen leven dat we een seculier land zijn met scheiding van kerk en staat kunnen hun heil desgewenst ergens anders gaan zoeken.
Dat moeten we inderdaad niet hebben. Zij moeten zich aanpassen naar onze normen en waarden.
Als ik op bezoek ben ga ik ook niet bepalen hoe de dingen moeten.

En als wij een vergiet en voetbalshirt aan willen moet dat kunnen. Echte agenten en burgers kunnen daar mee omgaan.
wooblabalurg
pi_171094495
quote:
17s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:56 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat moeten we inderdaad niet hebben. Zij moeten zich aanpassen naar onze normen en waarden.
Als ik op bezoek ben ga ik ook niet bepalen hoe de dingen moeten.

En als wij een vergiet en voetbalshirt aan willen moet dat kunnen. Echte agenten en burgers kunnen daar mee omgaan.
Nieuwkomers in dit land moeten zich inderdaad aanpassen aan onze normen en waarden. Ze moeten hier integreren of weer vertrekken. Tegenwoordig heb je mensen die vinden dat autochtone bewoners van volksbuurten zelf maar moeten integreren....

En nee: we gaan dus niet toelaten dat agenten zich op allerlei manieren uiten. Tijdens het werk draag je een politie-uniform, punt uit. Wat je in je vrije tijd doet, moet je zelf weten.
  zondag 21 mei 2017 @ 14:12:29 #154
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171094585
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nieuwkomers in dit land moeten zich inderdaad aanpassen aan onze normen en waarden. Ze moeten hier integreren of weer vertrekken. Tegenwoordig heb je mensen die vinden dat autochtone bewoners van volksbuurten zelf maar moeten integreren....

En nee: we gaan dus niet toelaten dat agenten zich op allerlei manieren uiten. Tijdens het werk draag je een politie-uniform, punt uit. Wat je in je vrije tijd doet, moet je zelf weten.
Autochtone bewoners van volksbuurten moeten lekker zichzelf kunnen blijven.
Dat is namelijk ons volk. De rest is van ondergeschikt belang.
Helaas doen de andere mensen niet genoeg hun best, en dan zit je met de gebakken peren.
wooblabalurg
  zondag 21 mei 2017 @ 14:15:06 #155
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171094643
Even een reeksje gemacht. Mocht wel, na vier delen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171094782
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik snap je volledig en deel je ergernis en mening voor 85 - 90 procent. Ik ben nog niet zo ver dat ik mensen per definitie haat omdat ze moslim zijn. Voor mij is gedrag leidend, niet afkomst of religie. Zolang mensen hun religie niet opdringen, vind ik hun religie geen probleem.

Maar ik deel zeker je mening dat "we" in het westen zijn doorgeslagen qua begrip en tolerantie voor een religie die omgekeerd alleen maar (op)eist.
Ik haat moslims niet omdat ze moslims zijn.

Ik haat het deel van de moslims dat zich gedraagt zoals we in heel de wereld en zo ook in het Westen zien : dominant, klagen, eisen, provoceren, en onverdraagzaam zijn.

En daarbij de zo langzamerhand wel aangetoonde weigering te assimileren en het volledig vasthouden aan antieke veelal religieuze abjecte normen en waarden die averechts staan op die van het land waarin ze veelal vrijwillig verblijven en (komen) wonen.

Dat deel mag van mij nu eigenlijk wel prima verkassen / oprotten naar een land van eigen keuze.

Financiële voordelen zullen ze echter in het gastland houden.

Met opgehouden hand de gever blijven benaderen maar tegelijk die gever met opgeheven vinger verketteren en vervloeken.

Het is en blijft een schaamteloos en ranzig fenomeen waarmee ze echter prima mee weg blijven komen.
pi_171094884
quote:
17s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:12 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Autochtone bewoners van volksbuurten moeten lekker zichzelf kunnen blijven.
Dat is namelijk ons volk. De rest is van ondergeschikt belang.
Helaas doen de andere mensen niet genoeg hun best, en dan zit je met de gebakken peren.
Autochtone bewoners zijn ons volk, ja. Mensen die verder niks fout doen, kun je niet gaan dwingen tot "integratie" in hun eigen land.

En hoewel ik je sarcasme heus wel door heb, klopt het wat je zegt: andere mensen doen niet goed genoeg hun best. Een groot deel van de in Nederland woonachtige moslims is slecht geïntegreerd. Het enige dat ze doen is hun hand ophouden en dingen eisen. Precies wat DrMabuse hierboven zegt.
  zondag 21 mei 2017 @ 14:27:05 #158
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171094977
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:23 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Autochtone bewoners zijn ons volk, ja. Mensen die verder niks fout doen, kun je niet gaan dwingen tot "integratie" in hun eigen land.

En hoewel ik je sarcasme heus wel door heb, klopt het wat je zegt: andere mensen doen niet goed genoeg hun best. Een groot deel van de in Nederland woonachtige moslims is slecht geïntegreerd. Het enige dat ze doen is hun hand ophouden en dingen eisen. Precies wat DrMabuse hierboven zegt.
Ons volk valt niks aan te rekenen, die doen niks fout en hebben nergens om gevraagd.
Het is net alsof de rest niet mee wil doen, niet met ons samen wil leven.
Terwijl dat toch echt hun taak is. Vervolgens zit ons volk met een problematische samenleving.
wooblabalurg
pi_171095018
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het argument hiertegen is natuurlijk dat NL in rap tempo verandert en dat je daartegen niets kunt doen, behalve accomoderen, aanpassen, mee veranderen, uitburgeren voor de NL'ers dus ipv inburgeren.

O, en islamitisch terrorisme bestaat niet: https://sheherkhan.wordpr(...)orisme-niet-bestaat/

Een belemmering opwerpen voor moslims is racisme en islamofobie.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ryan3 op 21-05-2017 14:34:53 ]
I´m back.
  zondag 21 mei 2017 @ 14:37:33 #160
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_171095243
Als ik door een agent met een hoofddoek op straat wordt aangesproken dan dien ik een klacht in. Ik wens niet geconfronteerd te worden met een symbool van onverzoenlijkheid, onrecht, achterlijkheid, discriminatie van vrouwen en homohaat.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_171095475
quote:
17s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:39 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Bizar dat niet meer mensen dit snappen.
Die kunnen er niets aan doen.
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:42 schreef torentje het volgende:

[..]

Rokers krijg je misschien zo gek om te stoppen met roken. Maar de radicale aanhangers van de Islam krijg je nooit weg zonder hulp van rokers.
Ze hoeven ook niet te stoppen. Als ze zo nodig willen buigen voor een onzichtbare man moeten ze dat vooral doen. Zolang ze maar zo min mogelijk andere mensen betrekken bij dat verderfelijke gedrag.
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Wel toevallig de mening die enorm veel moslims zijn toegedaan.
;)
Des te groter de kans dat de mening dus niet klopt.
Conscience do cost.
  zondag 21 mei 2017 @ 14:49:58 #162
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171095611
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar we kunnen ze wel op de hoogte brengen en laten weten dat het de hoogste tijd is.
wooblabalurg
pi_171095619
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het argument hiertegen is natuurlijk dat NL in rap tempo verandert en dat je daartegen niets kunt doen, behalve accomoderen, aanpassen, mee veranderen, uitburgeren voor de NL'ers dus ipv inburgeren.

O, en islamitisch terrorisme bestaat niet: https://sheherkhan.wordpr(...)orisme-niet-bestaat/

Een belemmering opwerpen voor moslims is racisme en islamofobie.
Het zogenaamde argument is natuurlijk geen argument. Je kunt van alles doen tegen ongewenste veranderingen. Maar ja, in kringen van GroenLinks, D66, PvdA en dergelijke partijen wordt inderdaad gedacht zoals je hier beschrijft. Kritiek op moslims is meteen islamofobie, paal en perk stellen aan bepaalde uitingen / gedragingen is automatisch racisme.

Bottom-line: we krijgen stukje bij beetje een samenleving door de strot geduwd die de onze niet is. Onze eigen tradities worden stukje bij beetje afgebroken, ondertussen wordt - eveneens stukje bij beetje - ruim baan gemaakt voor de islam en alle bijbehorende uitingen en feesten.
pi_171095636
quote:
17s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:49 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Maar we kunnen ze wel op de hoogte brengen en laten weten dat het de hoogste tijd is.
Voel je vrij!
Conscience do cost.
  zondag 21 mei 2017 @ 14:55:03 #165
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171095730
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:50 schreef ems. het volgende:

[..]

Voel je vrij!
Ik verspreid het goede woord zo vaak als ik kan.
wooblabalurg
  zondag 21 mei 2017 @ 15:04:09 #166
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_171095917
Als het de politie niet lukt dan zal het wel Stadstoezicht BOA Elite zijn die met Haatdoeken om gaat patrouilleren, zij werken dan immers direct voor de door DENK geregeerde stadsdelen.
pi_171095925
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:45 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Ze hoeven ook niet te stoppen. Als ze zo nodig willen buigen voor een onzichtbare man moeten ze dat vooral doen. Zolang ze maar zo min mogelijk andere mensen betrekken bij dat verderfelijke gedrag.

[..]

Des te groter de kans dat de mening dus niet klopt.
Als het in Canada en in het Verenigd-Koninkrijk wel kan dan zie ik niet in waarom niet in Nederland en omringende landen.
Die openheid en acceptatie die je in Canada ziet zal zich verder verspreiden over andere westerse naties geloof ik.
  zondag 21 mei 2017 @ 15:06:15 #168
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_171095955
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Als het in Canada en in het Verenigd-Koninkrijk wel kan dan zie ik niet in waarom niet in Nederland en omringende landen.
Die openheid en acceptatie die je in Canada ziet zal zich verder verspreiden over andere westerse naties geloof ik.
Kritiek op de islam kan je anders in Canada een arrestatie opleveren, door agenten met Haatdoeken om hun hoofd.
pi_171095982
quote:

[..]

Ik vind dat een vreemde gedachtegang. In andere landen kunnen zoveel zaken wel of juist niet wat in Nederland ook tot de mogelijkheden behoort. Dat zegt niets over de wenselijkheid ervan en bovendien zijn er ongetwijfeld ook zaken in andere landen die jij liever niet in Nederland wilt terug zien.
quote:
Openheid en acceptatie hebben sowieso weinig met de discussie te maken. Het is niet alsof moslima's niet mogen solliciteren, immers.
Conscience do cost.
pi_171096051
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Kritiek op de islam kan je anders in Canada een arrestatie opleveren, door agenten met Haatdoeken om hun hoofd.
Ik las dat er nog geen aanvragen zijn gedaan in Canada door agentes die een hoofddoek willen dragen. Alleen een paar keer voor een training ofzo.
  zondag 21 mei 2017 @ 15:13:41 #171
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_171096126
quote:

[..]

Er zijn zat landen met een dictatuur, waarom kan dat in Nederland niet dan?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 15:19:47 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_171096267
De politie hoort neutraal te zijn. Dat zijn ze niet meer als men hun geloof uitdraagt dmv allerlei kledingstukken of sieraden die duiden op hun geloof.
  zondag 21 mei 2017 @ 15:22:13 #173
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_171096333
In het Canadese leger draagt men ook rustig een tulband :')
  zondag 21 mei 2017 @ 15:24:23 #174
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171096380
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
De politie hoort neutraal te zijn. Dat zijn ze niet meer als men hun geloof uitdraagt dmv allerlei kledingstukken of sieraden die duiden op hun geloof.
Bovendien kan een politieagent(e) ook veel beter te werk gaan zonder iets om het hoofd.
Anders zit dat alleen maar in de weg. Denk bijvoorbeeld aan SWAT-teams.
wooblabalurg
pi_171096884
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Als het de politie niet lukt dan zal het wel Stadstoezicht BOA Elite zijn die met Haatdoeken om gaat patrouilleren, zij werken dan immers direct voor de door DENK geregeerde stadsdelen.
Het is nu al realiteit dat jongeren in de Schilderswijk niet naar de politie luisteren, maar wél naar buurtvaders die, hesjes van de moskee dragend, de orde bewaken.

We staan erbij en kijken ernaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')