Nostradamus is er ook zo eentje, die zag het allemaal lang van tevoren.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb de koran waar meerdere wetenschappelijke feiten in staan lang voordat Europeanen ze wisten. Jij hebt je eigen arrogantie tegen god.
Ja, joh, ook in de zomer?quote:Op zondag 21 mei 2017 19:41 schreef remlof het volgende:
Ik zie een hoofddoek niet als religieus symbool, dus ik zou er geen probleem mee hebben als politie-agenten het zouden mogen dragen.
Mijn grootmoeders droegen ook hoofddoeken.
Maar moslims zien het wel als een religieus symbool, dus herleidend uit je eerste zin kan ik opmaken dat je het dan wel een probleem vindt .quote:Op zondag 21 mei 2017 19:41 schreef remlof het volgende:
Ik zie een hoofddoek niet als religieus symbool, dus ik zou er geen probleem mee hebben als politie-agenten het zouden mogen dragen.
Nou het zijn de cultureel-antropologen ook met name. En allerlei andere figuren (academisch opgeleid vaak) die gewoon niet moslim zijn, krijg ik de indruk. En dat zijn ook de figuren die moslims, met de grondwet en wet in handen, doordrijven tot het uiterste. In ieder geval een niet te onderschatten factor imho, in NL althans.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat gelovigen geen goede argumenten hebben, dus zetten ze je weg als racist.
Doodlopend kul tegenargument sws idd.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:45 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar moslims zien het wel als een religieus symbool, dus herleidend uit je eerste zin kan ik opmaken dat je het dan wel een probleem vindt .
Nee hoor, het is een kledingaccessoire en ik denk dat de meeste moslima's dat ook zo zien. Of ben jij een moslima dat je het beter weet?quote:Op zondag 21 mei 2017 19:45 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar moslims zien het wel als een religieus symbool, dus herleidend uit je eerste zin kan ik opmaken dat je het dan wel een probleem vindt .
Nee, mijn argument is dat het geen religieus symbool maar een modeaccessoire is, daarom noemde ik mijn grootmoeders.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doodlopend kul tegenargument sws idd.
Mijn grootmoeders droegen hoofddoekjes en dus mogen politie-agentes van islamitische huize hoofddoekjes dragen..
http://www.pluralism.ca/en/quote:Op zondag 21 mei 2017 17:25 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Niet snappen dat religie compleet haaks staat op culturele diversiteit. Geef mij 1 voorbeeld waar religie staat voor diversiteit?
quote:Op zondag 21 mei 2017 19:50 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, het is een kledingaccessoire en ik denk dat de meeste moslima's dat ook zo zien. Of ben jij een moslima dat je het beter weet?
Dat is het wel dus. Moslima's dragen dat niet tegen de regen of storm oid, zoals je grootmoeders. Is omdat Mo'tje dat voorschrijft. Was laatst nog zo'n moslima-doos in het onderwijs die een heel drama maakte omdat ze voortaan met hoofddoek les ging geven, weet je dat niet meer, ergens in het Gooi.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mijn argument is dat het geen religieus symbool maar een modeaccessoire is, daarom noemde ik mijn grootmoeders.
quote:Mijn grootmoeders droegen hoofddoekjes en dus mogen politie-agentes van islamitische huize hoofddoekjes dragen.
Hij zit te trollen, dat kan niet anders. Ik ken geen enkele moslima die zegt dat ze het vanuit modieus oogpunt draagt (ook al zal er vast wel eentje te vinden zijn, uitzondering/regel).quote:Op zondag 21 mei 2017 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is het wel dus. Moslima's dragen dat niet tegen de regen of storm oid, zoals je grootmoeders. Is omdat Mo'tje dat voorschrijft. Was laatst nog zo'n moslima-doos in het onderwijs die een heel drama maakte omdat ze voortaan met hoofddoek les ging geven, weet je dat niet meer, ergens in het Gooi.
Ja hoor, nu is het opeens een modeaccessoire.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mijn argument is dat het geen religieus symbool maar een modeaccessoire is, daarom noemde ik mijn grootmoeders.
Ja, ik denk alleen niet dat-ie loopt te trollen. Ik snap ook niet hoe hij echt dit soort argumentatie kan gebruiken. Begrijp niet wat er met hem gebeurd is eigenlijk.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hij zit te trollen, dat kan niet anders. Ik ken geen enkele moslima die zegt dat ze het vanuit modieus oogpunt draagt (er zal er vast wel eentje te vinden zijn, uitzondering/regel).
1 Woord, uniform.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:41 schreef remlof het volgende:
Mijn grootmoeders droegen ook hoofddoeken.
Ben jij een moslima, dat je denkt te weten wat hun beweegredenen zijn?quote:Op zondag 21 mei 2017 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een kledingaccessoire en ik denk dat de meeste moslima's dat ook zo zien. Of ben jij een moslima dat je het beter weet?
Als het om mode-accessoires zou gaan kun je het resoluut afwijzen. Geen mode bij de politie. Uniform. Mode doe je maar thuis, in je vrije tijd idd.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hij zit te trollen, dat kan niet anders. Ik ken geen enkele moslima die zegt dat ze het vanuit modieus oogpunt draagt (ook al zal er vast wel eentje te vinden zijn, uitzondering/regel).
De grap is natuurlijk dat als het om een modeaccessoire zou gaan, deze discussie al helemaal niet valide meer is.
Nou ja, als alle vrouwen in de politie dan weer een hoofddoek zouden krijgen is het weer uniform hè.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
1 Woord, uniform.
Zoek de betekenis en functie eens op. Het zal me verder jeuken wat voor betekenis er aan zo'n doekje gegeven wordt.
quote:Op zondag 21 mei 2017 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Decennialang schreeuwen ze: "Vrijheid van Godsdienstquote:
Alle vrouwen én mannen toch?quote:Op zondag 21 mei 2017 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, als alle vrouwen in de politie dan weer een hoofddoek zouden krijgen is het weer uniform hè.
Een rok kan toch ook onderdeel zijn van een uniform? En kijk eens naar de Britse politie, daar zijn hoofddoeken ook geen probleem.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
1 Woord, uniform.
Zoek de betekenis en functie eens op. Het zal me verder jeuken wat voor betekenis er aan zo'n doekje gegeven wordt.
Als het een modeaccessoire is dan ben je het zeker wel met me eens dat islamitische meisjes het verboden moet worden die kopvodjes in de klas te dragen?quote:Op zondag 21 mei 2017 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |