abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171096950
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:23 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Autochtone bewoners zijn ons volk, ja. Mensen die verder niks fout doen, kun je niet gaan dwingen tot "integratie" in hun eigen land.

En hoewel ik je sarcasme heus wel door heb, klopt het wat je zegt: andere mensen doen niet goed genoeg hun best. Een groot deel van de in Nederland woonachtige moslims is slecht geīntegreerd. Het enige dat ze doen is hun hand ophouden en dingen eisen. Precies wat DrMabuse hierboven zegt.
Precies, en het zijn ook nog eens geen kleine fijne handen die de moslims ophouden. Ikzelf zou op die opgehouden handen kunnen staan, zonder dat de moslims zouden bezwijken. Triest toch?
pi_171098246
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 08:43 schreef thedeedster het volgende:
Ongelofelijk, alweer het vierde draadje over dit onderwerp.
Wat begrijpen mensen niet?
Het is niet dat mensen het niet begrijpen. Het is gewoon dat er een aantal moslims zijn, zo ook op fok, die de confrontatie willen opzoeken. Net als in de rest van de wereld willen dit soort moslims ook hier conflicten veroorzaken, polariseren en segregeren.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171098629
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het is nu al realiteit dat jongeren in de Schilderswijk niet naar de politie luisteren,
Oh jee, nu gaat heel Nederland naar de klote. Omdat enkele jongeren in een kansenwijk niet allemaal even goed naar de politie luisteren. :')
pi_171098677
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:33 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het is niet dat mensen het niet begrijpen. Het is gewoon dat er een aantal moslims zijn, zo ook op fok, die de confrontatie willen opzoeken. Net als in de rest van de wereld willen dit soort moslims ook hier conflicten veroorzaken, polariseren en segregeren.
hahaha aahhhhww :D
pi_171098949
quote:
9s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:49 schreef Drug het volgende:
hahaha aahhhhww :D
Ah, nieuwe inzichten, leermomentje.
pi_171098986
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:21 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

[..]

Dit is een merkwaardige invalshoek. Dit is niet waar het omgaat. Dan zou het wel gebracht worden dat ze hijab willen toestaan om zo makkelijker toegang te krijgen tot recalcitrante moslimjongeren.

Dat is echter niet het doel. Diversiteit binnen het korps is het doel.

[..]

Een diender spreekt geen recht. En een hijab dragen agente kan gewoon handhaven op basis van de Nederlandse wet, en niet op basis van sharia.
En diversiteit omwille van diversiteit is natuurlijk onzin. Ze willen die diversiteit juist om zo een betere representatie van de samenleving te zijn, om zo het gevoel van vertrouwen (en daarmee gepaard het gevoel van veiligheid) bij de burger te vergroten.

Dus ja, betere aansluiting bij de burger is wel degelijk het doel.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 21 mei 2017 @ 17:06:04 #182
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_171099024
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:33 schreef truthortruth het volgende:

[..]

We zitten redelijk op éénlijn, maar mijn vraag was meer retorisch. :)

Ik vind de discussie an sich, niet meer de moeite waard.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:09:21 #183
172669 Papierversnipperaar
Cafeīne is ook maar een drug.
pi_171099083
Oh ja, het VK was toch ons vooruitstrevende voorland?

quote:
quote:
Thirty people have been stabbed to death in London this year, a rise of almost a third on the same period in 2016. There have been 14 deaths in the last month alone. The latest occurred on Thursday afternoon, shortly after Dick met concerned parents in Putney, south London, when a 20-year-old man was stabbed in front of his girlfriend as the couple walked to their car, after watching a film in Romford, east London.

Critics warned that an increased reliance on stop and search to tackle knife crime risked making it harder to acquire the policing intelligence needed to effectively protect communities most affected.

Simon Woolley, a former commissioner for race on the Equality and Human Rights Commission, said: “I would implore Cressida Dick to rethink this because if she stops every black person and every young person she would reduce knife crime – but at what price?”

Wooley, also the director and one of the founders of Operation Black Vote, said the legacy of stop and search meant tackling the current rise in knife crime was more problematic than it might have been.

The prevailing sentiment among many young black males in London was, he said, that they felt targeted by the police force and therefore did not trust the Met. Last year the official police watchdog said stops of black people remained at an “eye-watering” level compared with stops of white people.
Het zou prima zijn om te fouilleren maar omdat sommige minderheden daar iets negatiefs bij voelen moeten we het toch maar niet doen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_171099303
Al 4 topics over een stukje textiel :'). Wen er maar aan boze witte mannen dat de toekomst niet meer bij jullie ligt maar bij culturele diversiteit.
pi_171099314
Ach, in de UK sluit de politie zelfs het toestaan van het dragen van een burka/niqab tijdens dienst (nog) niet uit.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:21:26 #186
pi_171099317
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:20 schreef Glazenmaker het volgende:
Al 4 topics over een stukje textiel :'). Wen er maar aan boze witte mannen dat de toekomst niet meer bij jullie ligt maar bij culturele diversiteit.
Culturele diversiteit heeft niets te maken met het verminken van een uniform.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_171099342
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Culturele diversiteit heeft niets te maken met het verminken van een uniform.
Ik zie niet in hoe vrouwen respectvol laten kleden een verminking is.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:23:35 #188
pi_171099355
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Er is niets respectvol aan een hoofddoek.
pi_171099367
quote:
:') _!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_171099380
quote:
Niet snappen dat religie compleet haaks staat op culturele diversiteit :') . Geef mij 1 voorbeeld waar religie staat voor diversiteit?
pi_171099391
quote:
Daar heb je een punt.
De pionierslanden zoals Canada en de UK zijn voorbeelden voor de rest der westerse landen.
Wil je echt een inclusieve samenleving dan moet je bepaalde toegevingen stellen.
Water bij de wijn doen en dit langs beide kanten.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:26:01 #192
pi_171099393
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:21 schreef Physsic het volgende:
Ach, in de UK sluit de politie zelfs het toestaan van het dragen van een burka/niqab tijdens dienst (nog) niet uit.
Het land waar ze een sexschandaal onder tafel veegden om de allochtonen daders niet te stigmatiseren.

quote:
quote:
“Sara was not only removed from her role as a sexual health worker with young children, she was later made redundant from her post,” says the petition. “The very lady who believed these children, supported these children, never once dismissing these children or gave up on these children was tossed aside.”

The petition calls for Rowbotham to be recognised by Greater Manchester police and the Crown Prosecution Service as well as by “the government and crown for her services for young people”.

Last year, nine men were sentenced to up to 25 years in prison each for a number of serious sexual offences against victims as young as 13, including rape and conspiracy to engage in sexual activity with a child. A 10th man pleaded guilty and was sentenced in September 2015.

The earliest reported offences took place in 2005, and while some of the offences were reported by victims shortly after they took place, these were not pursued at the time, either because victims decided not to continue to assist with police inquiries or because police decided not to continue investigating the allegations.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:26:33 #193
pi_171099406
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Daar heb je een punt.
De pionierslanden zoals Canada en de UK zijn hele slechte voorbeelden voor de rest der westerse landen.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:27:11 #194
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_171099423
quote:
Wen er maar aan dat je je geloof lekker thuis uitoefent, met je leefgemeenschapje maar niet in autoritaire beroepen.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  zondag 21 mei 2017 @ 17:28:21 #195
pi_171099435
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dat noem jij respectvol!!!!, het zou veel respectvoller zijn als een vrouw zelf mag bepalen wat ze aantrekt!!!!
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  zondag 21 mei 2017 @ 17:29:03 #196
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_171099448
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dit. Is onderdanig.

Maar ja, "respect" is als woord natuurlijk gigantisch gedevalueerd.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_171099459

We zijn inmiddels bij stap 5/6 aanbeland.
pi_171099460
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:28 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
het zou veel respectvoller zijn als een vrouw zelf mag bepalen wat ze aantrekt!!!!
Bingo. Als een agente dus een hijab wil dragen, mag ze dat zelf bepalen. Net zoals een agente die dat niet wil, het niet hoeft.

Zijn we het toch nog eens. ^O^
  zondag 21 mei 2017 @ 17:31:14 #199
pi_171099490
quote:

[..]

Daar heb je een punt.
De pionierslanden zoals Canada en de UK zijn voorbeelden voor de rest der westerse landen.
Wil je echt een inclusieve samenleving dan moet je bepaalde toegevingen stellen.
Dat zit dus net het probleem, want de westerse landen doen water bij de wijn en de andere kant wil alleen maar meer en meer.
pi_171099494
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Echt wel. Je draagt een hoofddoek niet voor je man of vader, maar voor Allah. En een beetje nederigheid naar de schepper van het universum is op zijn plaats lijkt mij.
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:25 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Niet snappen dat religie compleet haaks staat op culturele diversiteit :') . Geef mij 1 voorbeeld waar religie staat voor diversiteit?
Diversiteit:varriatie/verscheidenheid. Vroeger waren er twee religies: het christendom en een klein beetje jodendom. Nu zijn het er drie.
quote:

[..]

Daar heb je een punt.
Inderdaad. De UK zijn een goed voorbeeld van hoe het ook kan. Af en toe is er een klein incidentje, naar de inclusieve maatschappij is belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')