Onderschat de rol van Wouters nietquote:Op maandag 15 mei 2017 12:13 schreef timmmmm het volgende:
Met drie werkelijke iconen van de club, Kuyt, Gio en JP, kon het ook eigenlijk niet mis gaan.
60 plus?quote:Op maandag 15 mei 2017 12:11 schreef Strani het volgende:
Nou heb ik drie kampioenschappen van Feyenoord bewust meegemaakt. Ik ben dus officieel oud.
Ik vier.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:11 schreef Strani het volgende:
Nou heb ik drie kampioenschappen van Feyenoord bewust meegemaakt. Ik ben dus officieel oud.
Coke er in en rellenquote:
Voor feyenoord is dit wel bijzonder ja. Echte topclubs is dit normaal.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
is dit nou zo bijzonder, daar op de coolsingel? ziet er uit als elk ander kampioensfeest.
Schijnt nogal lang geleden te zijnquote:Op maandag 15 mei 2017 12:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
is dit nou zo bijzonder, daar op de coolsingel? ziet er uit als elk ander kampioensfeest.
Ja vond het bij dat Vitesse in Arnhem indrukwekkenderquote:Op maandag 15 mei 2017 12:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
dan zijn we even oud maatquote:Op maandag 15 mei 2017 12:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor die van 1984 was ik net iets te jong (3).
ja weet ik wel, maar er werd gedaan alsof het echt iets absurd moois was altijd op de coolsingel.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Schijnt nogal lang geleden te zijn
Ajax toch zeker ff bij willy en max op bezoek als ze de cup pakken.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Voor feyenoord is dit wel bijzonder ja. Echte topclubs is dit normaal.
Flikker op man, je hebt niets in dit topic te zoeken.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Voor feyenoord is dit wel bijzonder ja. Echte topclubs is dit normaal.
En dat komt omdat?quote:Op maandag 15 mei 2017 12:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Flikker op man, je hebt niets in dit topic te zoeken.
Verschil is dat er bij Feyenoord 150.000 man op een huldiging afkomen en bij andere clubs hooguit 50.000.
Open dagen zijn ook altijd gekkenwerk. Andere clubs een halve paardenkop.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verschil is dat er bij Feyenoord 150.000 man op een huldiging afkomen en bij andere clubs hooguit 50.000.
Een mod die gaat lopen zieken in het kampioenstopic van de tegenstander.. ik dacht dat ik alles wel gezien hadquote:
Omdat Feyenoord meer leeft onder die aanhang dan dat de andere clubs leven bij hun aanhang.quote:
Wat ben jij steeds zuur in dit topic zeg.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat dit het Feyenoordtopic is wil niet zeggen dat het verboden terrein is voor niet-Feyenoordersquote:Op maandag 15 mei 2017 12:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
ok dat kan. En nu?quote:Op maandag 15 mei 2017 12:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Open dagen zijn ook altijd gekkenwerk. Andere clubs een halve paardenkop.
Serieus?quote:Op maandag 15 mei 2017 12:19 schreef Travel. het volgende:
Verdachte vrachtauto 2 straten vanaf coolsingel, veel politie, kan het zien vanuit kantoor. Linie van 50m/100m waar niemand mag komen. 5 ME bussen er omheen..
zat ook al te sniperen, bohhquote:Op maandag 15 mei 2017 12:20 schreef timmmmm het volgende:
Is die lekkere dame daar de dochter van Yellow?
Ik erger me kapot aan zielige joden die zelfs nu nog moeten komen trollen.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ben jij steeds zuur in dit topic zeg.
"ons"quote:Op maandag 15 mei 2017 12:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan zielige joden die zelfs nu nog moeten komen trollen.
Laat ons dit moment beleven, er valt verder vrij weinig op af te dingen.
Ik wil net zeggen, waarom sta je dan niet op de Coolsingelquote:
Eens. Maar je moet niet iedereen aanvallen, niet iedereen bedoelt het even slecht als een Joeziquote:Op maandag 15 mei 2017 12:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ultra-mad.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eckte SCF'ers vierde hun feestje gisteren al.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:24 schreef Abed het volgende:
Jammer dat Tomatenboer niet van dit feestje kan genieten.
Ach, die geniet vanavond weer van je moeder, dus die overleeft het welquote:Op maandag 15 mei 2017 12:24 schreef Abed het volgende:
Ik wel hoor.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:24 schreef Abed het volgende:
Maak maar gewoon een TR aan, werkt voor iedereen beterquote:Op maandag 15 mei 2017 12:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Overigens heb ik m'n feestje gisteren al gehad.
Maar ik vind best dat ik users op trollgedrag mag aanspreken.
quote:Op maandag 15 mei 2017 12:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, die geniet vanavond weer van je moeder, dus die overleeft het wel
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
De gabber heeft wel bezit genomen van het voetbal zeg.
Wij zijn niet bang want Bruma is er bij.quote:
De tuchtcommissie kan dit nog beoordelen. Geen geel.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:31 schreef Dagoduck het volgende:
Meteen even een nummer er hard overheen draaien.
Niet grappig meer.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:32 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
KAAAAAAAAAAAARIM REKIKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Zulk soort huldigingen zou je dan ook meteen na de wedstrijd moeten organiseren. Nu is alles veel te kunstmatig.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij heeft de selectie wat alcohol nodig
Gado Gado Genotquote:Op maandag 15 mei 2017 12:35 schreef timmmmm het volgende:
Jezus is dat de moeder? Zou ik nog gewoon keihard doen
Daar is Rotterdam nog niet klaar voor.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:35 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zulk soort huldigingen zou je dan ook meteen na de wedstrijd moeten organiseren. Nu is alles veel te kunstmatig.
meen mij te herinneren dat er bij PSV vorig jaar ook 100.000 + warenquote:Op maandag 15 mei 2017 12:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Werd op een zondagavond georganiseerd. Zou in het geval van Feyenoord zeker wel een mannetje of 300.000 zijn geweest.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:38 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
meen mij te herinneren dat er bij PSV vorig jaar ook 100.000 + waren
Klopt, Feyenoord is veel cooler dan PSV!!quote:Op maandag 15 mei 2017 12:40 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Werd op een zondagavond georganiseerd. Zou in het geval van Feyenoord zeker wel een mannetje of 300.000 zijn geweest.
100 k idd. Ik schat het aantal vierders nu op minimaal 250 k in rotterdam op dit momentquote:Op maandag 15 mei 2017 12:38 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
meen mij te herinneren dat er bij PSV vorig jaar ook 100.000 + waren
Laat m nog lekker de CL naar rotterdam brengen?quote:Op maandag 15 mei 2017 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Natuurlijk stopt ie, stond in de krant vanochtend.
Ik vraag me af of ze lang nagedacht heeft voordat ze besloot deze kleding aan te trekken. Misschien wist ze niet dat de mannen netjes in pak gingen.quote:
goedkope hoertjes inderdaadquote:Op maandag 15 mei 2017 12:46 schreef timmmmm het volgende:
Die spelers weten ze well uit te kiezen, jezus
Je moet hem nog wat lessen gevenquote:Op maandag 15 mei 2017 12:50 schreef GGMM het volgende:
Joezi zn getrol pakt niet echt succesvol uit.
Als hij jouw pohi bekijkt zal hem de moed in de schoenen zakkenquote:Op maandag 15 mei 2017 12:50 schreef GGMM het volgende:
Joezi zn getrol pakt niet echt succesvol uit.
twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 15-05-2017 om 12:54:44Ondertussen boven het huis van Patrick Kluivert in Laren.. 😱😱😱 #huldiging #feyenoord #voetbalinside https://t.co/Qu3zAH67om reageer retweet
quote:Op maandag 15 mei 2017 13:15 schreef Dekatria het volgende:
Klik hier om de 1-0 in verschillende camerastandpunten te bekijken
Godverdomme wat mooiquote:Op maandag 15 mei 2017 13:15 schreef Dekatria het volgende:
Wat hebben al deze mensen met Feyenoord te maken? Rutger begrijp ik nog maar de rest?quote:
FEYENOORD.quote:
Zolang hij nog keept zoals hij doet vooral doen. Ik was echt verrast toen ik erachter kwam dattie al 35 is, maar dat boeit niet als hij het nog steeds laat zien.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:46 schreef Piles het volgende:
Van Geel is ver met het verlengen van het contract van Jones![]()
Keeperoverschot.
Jones lekker in de basis houden.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:46 schreef Piles het volgende:
Van Geel is ver met het verlengen van het contract van Jones![]()
Keeperoverschot.
Ik ben benieuwd hoeveel seizoenen Jones dit niveau nog kan vasthouden. Bijlow moet nog worden klaargestoomd.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vind ik ook prima hoor. Maar dan zal Vermeer wel weg moeten
quote:Op maandag 15 mei 2017 14:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Iemand nog goede foto's die ik kan gebruiken als achtergrond voor m'n pc?
Dit jaquote:Op maandag 15 mei 2017 10:54 schreef Divje het volgende:
Krijg nog steeds de kriebels en waterige oogjes bij de beelden vn het stadhuisplein bij de 1-0
quote:Op maandag 15 mei 2017 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit ja. Dat was echt een grandioos moment. Man man man. "Het is 1-0! Het is 1-0!". Chaos.
Dat. En de eerste 10 minuten was er natuurlijk geen fuck te zien door de rookquote:Op maandag 15 mei 2017 15:20 schreef Scrummie het volgende:
En toch was die huldiging een apart geregisseerd feestje. Schitterend natuurlijk, maar alle spontaniteit is eraf, geen half dronken spelers. Zal vast ouderwets zijn, maar het doet me een stuk minder.
Ook dat ja, maar dat was wel weer gaafquote:Op maandag 15 mei 2017 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat. En de eerste 10 minuten was er natuurlijk geen fuck te zien door de rook
De GOEDE Logan is te downloaden![]()
Bijlow kunnen ze beter verhuren aan een JL clubje imoquote:Op maandag 15 mei 2017 15:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel seizoenen Jones dit niveau nog kan vasthouden. Bijlow moet nog worden klaargestoomd.
Ik vind het ook een beetje raar.. gisteren het hele feest gehad en dan nu weer opnieuw.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:20 schreef Scrummie het volgende:
En toch was die huldiging een apart geregisseerd feestje. Schitterend natuurlijk, maar alle spontaniteit is eraf, geen half dronken spelers. Zal vast ouderwets zijn, maar het doet me een stuk minder.
Ja idd. En het blijft prachtig zoveel mensen te zien natuurlijk. Voelt een beetje als een Open dag ofzo.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:25 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje raar.. gisteren het hele feest gehad en dan nu weer opnieuw.
Maar wel beter voor mensen die er gisteren niet bij waren
Het is inderdaad een beetje apart feest zo, maar de blijdschap was er bij mij niet minder omquote:Op maandag 15 mei 2017 15:20 schreef Scrummie het volgende:
Oh nee, dat laatste zeker nietquote:Op maandag 15 mei 2017 15:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje apart feest zo, maar de blijdschap was er bij mij niet minder om
De coolsingel stroomde ik ook al heel snel leeg..quote:Op maandag 15 mei 2017 15:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik vrees dat wij die dag nooit meer mee zullen maken, en dat komt niet omdat wij geen prijzen gaan winnen.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh nee, dat laatste zeker niet. Hopelijk komt het ooit nog weer zover dat het wel op dezelfde dag kán.
Ja, dat was wel bijzonder. Ene shot stond alles nog vol en plop, toen gingen ze naar binnen voor wat interviews, volgende shot buiten was alles leeg.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:29 schreef eight het volgende:
[..]
De coolsingel stroomde ik ook al heel snel leeg..
Die laatste fotoquote:Op maandag 15 mei 2017 15:30 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, gaat nooit meer gebeuren. Volgende keer dat we wat winnen gebruiken ze hetzelfde draaiboek aangezien alles goed is gegaan. Dat het ten koste is gegaan van de spontaniteit kan alleen de fans wat boeien. Politie, horeca, gemeente en club vinden het wel prima zo.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik vrees dat wij die dag nooit meer mee zullen maken, en dat komt niet omdat wij geen prijzen gaan winnen.
quote:Op maandag 15 mei 2017 15:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ook mijn post ff geedit
Wacht maar tot ik burgermeester ben van Rotterdamquote:Op maandag 15 mei 2017 15:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, gaat nooit meer gebeuren. Volgende keer dat we wat winnen gebruiken ze hetzelfde draaiboek aangezien alles goed is gegaan. Dat het ten koste is gegaan van de spontaniteit kan alleen de fans wat boeien. Politie, horeca, gemeente en club vinden het wel prima zo.
Helaas wel logisch ook. Zie de beelden van 1999 en de beelden van vandaag.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, gaat nooit meer gebeuren. Volgende keer dat we wat winnen gebruiken ze hetzelfde draaiboek aangezien alles goed is gegaan. Dat het ten koste is gegaan van de spontaniteit kan alleen de fans wat boeien. Politie, horeca, gemeente en club vinden het wel prima zo.
quote:Op maandag 15 mei 2017 13:00 schreef Zipportal het volgende:
twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 15-05-2017 om 12:54:44Ondertussen boven het huis van Patrick Kluivert in Laren.. 😱😱😱 #huldiging #feyenoord #voetbalinside https://t.co/Qu3zAH67om reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is inderdaad wel te begrijpen.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Helaas wel logisch ook. Zie de beelden van 1999 en de beelden van vandaag.
quote:Op maandag 15 mei 2017 15:29 schreef Breuls het volgende:
En een nog wat grotere selectie foto's:
[ Flickr Photoset ]
Deze weergave toont niet alle foto's in de set, dus klik vooral door.
Denk dat daarvoor de roep om het gewoon op de dag zelf te doen te klein is. Je hoort het gros er niet over.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:42 schreef hhh38 het volgende:
Stel dat we nou iedere 3 jaar kampioen gaan worden en het gaat nog 3x goed, dan zullen ze toch wel weer eens de zondag aandurven?
Niet dat dat realistisch is
Met het nieuwe stadion worden we elk jaar toch kampioen? En winnen we de CL? Dus in 2023 is het op zondagquote:Op maandag 15 mei 2017 15:42 schreef hhh38 het volgende:
Stel dat we nou iedere 3 jaar kampioen gaan worden en het gaat nog 3x goed, dan zullen ze toch wel weer eens de zondag aandurven?
Niet dat dat realistisch is
Mwuah, de dag zelf zal meer vraag naar zijn, maar het is gewoon niet verantwoord denk ik om zowel een feest met schermen en alcohol te organiseren en daarna ook nog de huldiging erbij op dat plein. Je moet de boel op de één of andere manier afsluiten en het als festivalterrein behandelen. Dat houdt jammer genoeg in dat ik er geen zin meer heb om er tussen te staan. Voor vaders met kinderen is het een veilig uitje.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk dat daarvoor de roep om het gewoon op de dag zelf te doen te klein is. Je hoort het gros er niet over.
Je hoorde er mij tot vandaag ook niet over, maar ik vond het gebrek aan spontaniteit echt heel erg jammer. Maar ook dat het zo snel weer was afgelopen, daar heb je dan 3 uur op staan wachten. Waarom niet nog wat meer spelers aan het woord laten?quote:Op maandag 15 mei 2017 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk dat daarvoor de roep om het gewoon op de dag zelf te doen te klein is. Je hoort het gros er niet over.
Het maakt helemaal geen fuk uit hoe en wat....quote:Op maandag 15 mei 2017 15:25 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje raar.. gisteren het hele feest gehad en dan nu weer opnieuw.
Maar wel beter voor mensen die er gisteren niet bij waren
Ja, dat vond ik ook jammer. Alleen Kuyt en Gio hebben de microfoon gehad. Zei nog thuis, waarom niet die kutmuziek een half uur uitzetten, de microfoon rond laten gaan, kijken wat er ontstaat.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoorde er mij tot vandaag ook niet over, maar ik vond het gebrek aan spontaniteit echt heel erg jammer. Maar ook dat het zo snel weer was afgelopen, daar heb je dan 3 uur op staan wachten. Waarom niet nog wat meer spelers aan het woord laten?
Ik vind het ook prima hoorquote:Op maandag 15 mei 2017 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het maakt helemaal geen fuk uit hoe en wat....
We praten over een traditie die je niet mag verneuken....de coolsingel bordes scene is gewoon een heilige traditie voor feyenoord en supporters
Het gaat erom te laten zien hoe verbonden de club is met de supporters en hoe het leeft in heel rotterdam en daarbuiten
Mee eensquote:Op maandag 15 mei 2017 15:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoorde er mij tot vandaag ook niet over, maar ik vond het gebrek aan spontaniteit echt heel erg jammer. Maar ook dat het zo snel weer was afgelopen, daar heb je dan 3 uur op staan wachten. Waarom niet nog wat meer spelers aan het woord laten?
Werdquote:Op maandag 15 mei 2017 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mee eens
Volgens mij werdt bij vorige kampioenschap elke speler stuk voor stuk naar buiten geroepen
Dat miste ik ook
Dat maak ik zelf wel uit goser😋quote:
Bijna hetzelfde als dit seizoen. Alleen Elia en Karsdorp/Kongolo vertrekken. Er zullen schat ik 3 aankopen gedaan worden en 1 speler gehuurd.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:51 schreef fathank het volgende:
Lekker weer voor een feestje boys. Geniet er van.
Al zorgen over hoe jullie selectie van volgend seizoen eruit gaat zien?
Ik ben ook direct weer in de trein gestapt. Had honger, een halve zonnesteek en vooral gisteren al een goed feestje gevierd. Was leuk om ff te zien en ik kan nu wel zeggen dat ik er bij wasquote:Op maandag 15 mei 2017 15:50 schreef hhh38 het volgende:
Maar ook dat het zo snel weer was afgelopen, daar heb je dan 3 uur op staan wachten. Waarom niet nog wat meer spelers aan het woord laten?
Kuyt stopt wellicht, Toornstra wil misschien wel stap opzij maken naar het buitenland, Vilhena zou ik ook niet 100% zeker van zijn dat hij blijft.quote:Op maandag 15 mei 2017 16:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als dit seizoen. Alleen Elia en Karsdorp/Kongolo vertrekken. Er zullen schat ik 3 aankopen gedaan worden en 1 speler gehuurd.
Dat lijkt me nietquote:Op maandag 15 mei 2017 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit goser😋
Werdt.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mee eens
Volgens mij werdt bij vorige kampioenschap elke speler stuk voor stuk naar buiten geroepen
Dat miste ik ook
Kongolo en Karsdorp zie ik nog wel een seizoen blijven. Berghuis zie ik eigenlijk wel vertrekken. Of Watford wilt hem terug of ze vragen meer dan Feyenoord voor hem wilt betalen.quote:Op maandag 15 mei 2017 16:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als dit seizoen. Alleen Elia en Karsdorp/Kongolo vertrekken. Er zullen schat ik 3 aankopen gedaan worden en 1 speler gehuurd.
tyf opquote:
Één van de meest legendarische Feyenoord-doelpunten ooit. Man man manquote:Op maandag 15 mei 2017 13:15 schreef Dekatria het volgende:
Het niet mogenquote:De selectie van Feyenoord heeft genoten van de huldiging op de Coolsingel. ‘We hebben met zijn allen genoten’, zegt Steven Berghuis tegen Voetbal International. ‘Het is jammer dat er op een gegeven moment de microfoon niet meer gebruikt mocht worden. Waarom weet ik niet. Dat was wel een beetje teleurstellend. Dan hadden we het nog mooier kunnen maken, maar dat lag niet binnen onze handen.’
Het hoogtepunt van de buitenspeler blijft toch de kampioenswedstrijd van gisteren. ‘Die laatste wedstrijd. Het was zo spannend. 33 rondes bovenaan, dan gaat het toch door je heen van wat als je hem nu verspeelt in de laatste speelronde.’
twitter:rvanliempdt twitterde op maandag 15-05-2017 om 12:20:34Mooi Man, Van Gastel dezelfde bril als in 1999
🔴⚪️💪 #Feyenoord #Coolsingel #huldiging @Feyenoord https://t.co/MGqzvAxbss reageer retweet
Dan had je dus vooral een kater ipv een zonnesteek gok ikquote:Op maandag 15 mei 2017 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben ook direct weer in de trein gestapt. Had honger, een halve zonnesteek en vooral gisteren al een goed feestje gevierd. Was leuk om ff te zien en ik kan nu wel zeggen dat ik er bij was
twitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 15-05-2017 om 16:44:59Helemaal up-to-date, eind vd week verkrijgbaar FEYENOORD, de eerste van de eeuw. 240 p met en over alle betrokkenen… https://t.co/cgiuYinEF5
reageer retweet
GastelGenotquote:Op maandag 15 mei 2017 17:04 schreef Scrummie het volgende:
En:twitter:rvanliempdt twitterde op maandag 15-05-2017 om 12:20:34Mooi Man, Van Gastel dezelfde bril als in 1999
🔴⚪️💪 #Feyenoord #Coolsingel #huldiging @Feyenoord https://t.co/MGqzvAxbss reageer retweet
Had die van FRFC al ge pre-ordert, en samen met die van Feyenoord zelf vind ik het wel weer prima zo. Dan hebbie het van de supporters en van de clubquote:Op maandag 15 mei 2017 17:24 schreef Grifte het volgende:
Komt echt een shitload aan kampioensboeken uit nu![]()
Voor de geïnteresseerden:[ afbeelding ]twitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 15-05-2017 om 16:44:59Helemaal up-to-date, eind vd week verkrijgbaar FEYENOORD, de eerste van de eeuw. 240 p met en over alle betrokkenen… https://t.co/cgiuYinEF5[ afbeelding ] reageer retweet
http://www.kickuitgevers.(...)etelijk-2016-2017/39
[ afbeelding ]
https://debesteboeken.nl/(...)ign=feyenoord&ref=ad
En uiteraard het FRFC1908-boek, die jaarlijks, ongeacht de eindstand, een boekie produceren.
[ afbeelding ]
http://www.frfc1908.nl/webshop/categorie/boeken/
Je moet toch een graantje meepikken he. Willem Vissers.quote:Op maandag 15 mei 2017 17:24 schreef Grifte het volgende:
Komt echt een shitload aan kampioensboeken uit nu![]()
Voor de geïnteresseerden:[ afbeelding ]twitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 15-05-2017 om 16:44:59Helemaal up-to-date, eind vd week verkrijgbaar FEYENOORD, de eerste van de eeuw. 240 p met en over alle betrokkenen… https://t.co/cgiuYinEF5[ afbeelding ] reageer retweet
http://www.kickuitgevers.(...)etelijk-2016-2017/39
[ afbeelding ]
https://debesteboeken.nl/(...)ign=feyenoord&ref=ad
En uiteraard het FRFC1908-boek, die jaarlijks, ongeacht de eindstand, een boekie produceren.
[ afbeelding ]
http://www.frfc1908.nl/webshop/categorie/boeken/
Link?quote:Op maandag 15 mei 2017 17:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat filmpje met die Feyenoord jeugdspelers in Amsterdam
quote:Op maandag 15 mei 2017 18:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BUEsm87llr4/
ik heb hier gewoon even 10 minuten naar zitten kijkenquote:Op maandag 15 mei 2017 18:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 mei 2017 18:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Pffffquote:Op maandag 15 mei 2017 18:46 schreef onlogisch het volgende:
Wat een weekend was dit mannen. Wat een spanning. Grote mannen zien huilen. Kleine jongens zien brullen.
FEYENOORD TILL I DIE
Adem in, Adem Zuid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit filmpje is echt mooi gemaakt.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:46 schreef onlogisch het volgende:
Wat een weekend was dit mannen. Wat een spanning. Grote mannen zien huilen. Kleine jongens zien brullen.
FEYENOORD TILL I DIE
Adem in, Adem Zuid
Welke klapmongool verbied nou zoiets ?quote:Op maandag 15 mei 2017 17:00 schreef Scrummie het volgende:
De selectie van Feyenoord heeft genoten van de huldiging op de Coolsingel. ‘We hebben met zijn allen genoten’, zegt Steven Berghuis tegen Voetbal International. ‘Het is jammer dat er op een gegeven moment de microfoon niet meer gebruikt mocht worden. Waarom weet ik niet. Dat was wel een beetje teleurstellend. Dan hadden we het nog mooier kunnen maken, maar dat lag niet binnen onze handen.’
quote:Op maandag 15 mei 2017 18:58 schreef Piles het volgende:
Ik ben wel lekker roodwit thuisgekomen. Daar kan geen schmink tegenopIk was gister al verbrand, vandaag maar meteen factor 50 erop gegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
What a time to be alive.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Bij Feyenoord hebben ze Youtube wel ontdekt zeg, 80 filmpjes in 2 dagen. Ultiem nageniet genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |