Jep. Vorige halve. Had veel wenkbrauwen en was een tikje gay.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:09 schreef yvonne het volgende:
Als ik al die achtergronden zie is het bij ons toch wel erg triest gesteld hoor.
Daar missen we toch Pannecouckequote:Op donderdag 11 mei 2017 22:09 schreef yvonne het volgende:
Als ik al die achtergronden zie is het bij ons toch wel erg triest gesteld hoor.
Ik snap de opwinding ookniet, aten we eerst maar zien dat we doorgaan, want ik heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En oh-en-ah al die mensen daar hadden doorgegeven dat het zo mooi in beeld gebracht werd.
Wat dan? De meisjes zuiver in beeld?
Zou je op onze inzending stemmen als wij het niet waren?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:15 schreef yvonne het volgende:
Jodelaar, Hun, en verder weet ik het niet, oh ja, die Noor.
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je op onze inzending stemmen als wij het niet waren?
Ik denk ook bijna niemand.quote:
Met een breinaald door het haar, niet te vergeten.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ze klinkt als een haperende Ruth Jacott.
Nee, blijft niet hangen, act niet, liedje niet, ik zou er niet op stemmen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je op onze inzending stemmen als wij het niet waren?
Ja zeker welquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Maar als ik tien landen moest selecteren, zat Nederland er wel tussen
Als NL niet doorgaat in deze enorm slechte 2e ronde dan is dat best erg.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel en de rest is kutquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nou dat was nog eens leuk vroegahquote:
nee dusquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:24 schreef Childofthe90s het volgende:
Kijken of Israël een keer zuiver weet op te treden
Eensquote:
Mooi om de beurt scherp in beeld. Ja dat was het dan ook.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:24 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit hoor ' ja het is zo goed in beeld gebracht' WAT DAN?!
En met die 'engel' erbij en ze zingen you're an angel lijkt het net alsof moeders al dood isquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:24 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit hoor ' ja het is zo goed in beeld gebracht' WAT DAN?!
Dat kan zelfs ikquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi om de beurt scherp in beeld. Ja dat was het dan ook.
Ik hoop steeds dat ze doorschijnen, maar valt tegenquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:26 schreef yvonne het volgende:
Waarom hebben al die kerel van die witte luierpakjes aan? In de 1e ronde ook al ( Griekenland?)
Gaarne. Doe Fred van Leer maar of zo.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:28 schreef yvonne het volgende:
Van mij mag ie door, en mag dit ajb! het laatste jaar voor die Smit zijn?!
Hier, serbia, ok zo'n luierpakje.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik hoop steeds dat ze doorschijnen, maar valt tegen
Jolingquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaarne. Doe Fred van Leer maar of zo.
Voor mijn part, het was iig vrolijkquote:
Misschien wel dat jonge meisje dat niet op de foto staatquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:31 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat het worden? Ik heb geen idee meer.
Dat jonge meisje staat in het midden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien wel dat jonge meisje dat niet op de foto staat
Portugal! Ik ben sowieso team Portugal. Hoe leuk ik het ook vind dat NL door is.. ik zie ons niet winnen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:31 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
De magie van Portugal of de diaspora van Bulgarijequote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:31 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Nietquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:47 schreef rubbereend het volgende:
hoe krijgen ze het geloot
23. België: Blanche – City Lights
24. Zweden: Robin Bengtsson – I Can’t Go On
25. Bulgarije:Kristian Kostov – Beautiful Mess
26. Frankrijk: Alma – Requiem
Lekker dichtbij voor de mensen die er heen willen volgend jaarquote:
Ja, das het enige positieve dat ik bij Belgische winst zou voelen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker dichtbij voor de mensen die er heen willen volgend jaar
Dat is dan weer het leuke dat er, wie er ook wint, altijd mensen blij zijn hier.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, das het enige positieve dat ik bij Belgische winst zou voelen.
Het lied zelf zou ik op zich wel een terechte winnaar kunnen vinden hoor. Ik heb geen afschuw zoals bij Roemenië ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is dan weer het leuke dat er, wie er ook wint, altijd mensen blij zijn hier.
Voor mij zou de winst betekenen dat ik voor het eerst in een paar jaar een winnaar weer tof vindt
Ja! Voor Greys' sakequote:Op zaterdag 13 mei 2017 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker dichtbij voor de mensen die er heen willen volgend jaar
quote:
Wat is dat toch met al die mensen die een beetje hun eigen feestje gaan zitten plannen op de belangrijkste avond van het jaar. Belachelijk, wereldvreemd zijn ze. Allemaal!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
Vanaf vier uur moet ik alle heerlijk ESF discussies hier al missen.. Blijkbaar duurt zo'n 60 jaar getrouwd feest meer dan 5 uur lang.
Dank!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat toch met al die mensen die een beetje hun eigen feestje gaan zitten plannen op de belangrijkste avond van het jaar. Belachelijk, wereldvreemd zijn ze. Allemaal!![]()
Zo, nu weer serieus:
Renesite, gefeliciteerd met je schoonzusje. Doe haar de groeten van ons.![]()
Cyan9, hoop dat het een mooie avond wordt, feliciteer opa en oma ook maar namens ons met hun diamanten huwelijk. Op naar platina.
Veel toffer dan wat ze in de show doen vind ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:14 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien lang niet iedereen in het Noorwegen-topic kijkt, wil ik deze uitvoering van Grab The Moment hier ook nog even delen....
Zo'n leuk nummer.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:14 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien lang niet iedereen in het Noorwegen-topic kijkt, wil ik deze uitvoering van Grab The Moment hier ook nog even delen....
Sterkte kerelquote:Op zaterdag 13 mei 2017 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
Vanaf vier uur moet ik alle heerlijk ESF discussies hier al missen.. Blijkbaar duurt zo'n 60 jaar getrouwd feest meer dan 5 uur lang.
Whehehe ja.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaarne. Doe Fred van Leer maar of zo.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:48 schreef Soof123 het volgende:
Is dit het langzame livetopic voor vanavond?
Have fun!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga lekker beneden op de bank kijken.
Veel kijkplezier en tot later.
Dit,quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:58 schreef Greys het volgende:
Als Jodelo wint ga ik janken![]()
Het mag best hoog eindigen maar NIET winnen. Vind ik dan. Dan krijgen we de komende jaren allemaal van die schijtlollige inzendingen.
Ik hoop dezelfde 3, maar met Italië als favoriet.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn hoop is België. Met Italië of Portugal zou ik ook zeer tevreden zijn
Wij hebben goede smaak, Fredquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hoop dezelfde 3, maar met Italië als favoriet.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Niemand die ook ff een lokquote doet of zo... ik dacht echt ff: wie zijn de meeste van deze mensen in het live-topic? Oh ja, geen voetbal
Ja. Ik zat me tijdje terug nog af te vragen wanneer de trend is ontstaan bij VBL om dit te gaan kijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Niemand die ook ff een lokquote doet of zo... ik dacht echt ff: wie zijn de meeste van deze mensen in het live-topic? Oh ja, geen voetbal
Dit is even voor de intro hèquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen loopt nu vanaf de presentatie naar de green room/die hokjes dus? Zitten ze daar dan te wachten tot ze moeten optreden of hoe zit dat? Lijkt me toch dat je een eigen kleedruimte of iets hebt, achter de schermen, tot je opgetreden hebt?
Dat snap ik, maar omdat de commentator het erover had dat ze naar de green room gaan vroeg ik me af of ze daar dan ook blijven en daaruitvolgend hoe die green room gebruikt wordt: is die bijvoorbeeld tot na het allerlaatste optreden helemaal leeg?quote:
Jaap Zondernekquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Portugal heeft een beetje de schouders van Jaap, Jaap hoeheetieookalweer. Ex-talentenjacht, met Kim Kotter.
quote:
Degenen die al hebben opgetreden gaan bij hun clubje zitten. De schrijver van het lied zit er bv al.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar omdat de commentator het erover had dat ze naar de green room gaan vroeg ik me af of ze daar dan ook blijven en daaruitvolgend hoe die green room gebruikt wordt: is die bijvoorbeeld tot na het allerlaatste optreden helemaal leeg?
Ah ok, dus elk 'kamertje' daar is tijdens de show bezet met de aanhang en de artiesten zitten tot hun optreden achter de schermen? Duidelijkquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Degenen die al hebben opgetreden gaan bij hun clubje zitten. De schrijver van het lied zit er bv al.
Nee. Albanië had in 2015 ook verschillende outfits. Maar denk wel dat ze zich nog omkleedt, want ze moet wel hetzelfde aan als gisteren.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:07 schreef Moira. het volgende:
Huh heeft Blanche nou een broekpak aan? Je moet toch hetzelfde aan als in de semi?
In principe gaan ze daar na hun optreden zitten, want tijdens de onderbrekingen wordt daar ook mee geschakeld. Maar de Oostenrijkse zangeres hing vorig jaar naar het schijnt de hele rest van de show kettingrokend en nagelbijtend backstage rond.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar omdat de commentator het erover had dat ze naar de green room gaan vroeg ik me af of ze daar dan ook blijven en daaruitvolgend hoe die green room gebruikt wordt: is die bijvoorbeeld tot na het allerlaatste optreden helemaal leeg?
Ja eensquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:08 schreef heywoodu het volgende:
Wat vinden jullie overigens van de drie presentatoren? Ik vind ze nog erger nepgrappig/nepenthousiast dan normaal eigenlijk
De meest verschrikkelijk presentatoren ever. Die linker leest ook alles fonetisch op, kan volgens mij geen woord Engels ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:08 schreef heywoodu het volgende:
Wat vinden jullie overigens van de drie presentatoren? Ik vind ze nog erger nepgrappig/nepenthousiast dan normaal eigenlijk
haha ja. Heerlijkquote:
Was dat Zoë? Ik kan me zo'n schattig meisje niet kettingrokend voorstellenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In principe gaan ze daar na hun optreden zitten, want tijdens de onderbrekingen wordt daar ook mee geschakeld. Maar de Oostenrijkse zangeres hing vorig jaar naar het schijnt de hele rest van de show kettingrokend en nagelbijtend backstage rond.
En het publiek? Ik heb het idee dat het véél stiller en doodser is dan normaalquote:
Nu kan je nog makkelijk ff gaanquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn scoreformulier ligt boven bij de printer, nu wil ik niet meer naar boven
Nee, ik vind het nog altijd belachelijk dat dat niet gewoon gratis met een app kanquote:
Televisie is één grote illusiequote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:10 schreef Soof123 het volgende:
[..]
Was dat Zoë? Ik kan me zo'n schattig meisje niet kettingrokend voorstellen
Ik ga voor het eerst stemmen, en wel op Italië. Puur vanwege het nummer en performance tijdens SanRemo, want wat ik dinsdag heb ik gezien viel nogal tegen ...quote:
Nu pakken, over een jaar kan het pas weerquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn scoreformulier ligt boven bij de printer, nu wil ik niet meer naar boven
Ik hoor vooral het gelul van Cornald en Jan, maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben iddquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het publiek? Ik heb het idee dat het véél stiller en doodser is dan normaal![]()
Alsof het totaal niet leeft in de zaal ofzo.
Ik ga vanuit duitsland op og3ne stemmenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, ik vind het nog altijd belachelijk dat dat niet gewoon gratis met een app kan
Door jouw post gegaan, heeft de printer niks geprintquote:
Niet alleen Portugal? Wel liefquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door jouw post gegaan, heeft de printer niks geprintIk skip maar
Mwah zit te vroeg, daar gaat ie op verliezenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb deze nog op 8.4 meegepakt voor Top 10 (al denk ik rond de de 12e plaats ofzo).
Dat wel, maar alles hierna tot Armenië zuigt, dus het springt eruit.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah zit te vroeg, daar gaat ie op verliezen
Polen vond ik juist vrij goedquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wel, maar alles hierna tot Armenië zuigt, dus het springt eruit.
gemute zeker?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de enige die dit wel mooi vindt.
Lijkt wel zes minuten te duren ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:18 schreef Moira. het volgende:
Dit nummer is er zo eentje die maar door blijft slepen, gaat nergens over
quote:
Ja, Niki Lauda doet overigens niet mee.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Blonde vraag, maar draagt iedereen 2 oortjes bij het zingen?
Mumford en altijdhetzelfdequote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Dit vind ik niks, maar ik hou dan ook niet van Momphord en dinges.
Zuiver gezongen op hun eigen manierquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de enige die dit wel mooi vindt.
Aiaiaiaia-hey.quote:
+ degene die de songtekst schreef.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:21 schreef Ewelina het volgende:
Degene die verantwoordelijk is voor de staging en styling van dit lied moet ontslagen worden.
Wit-Russisch.quote:
Dat liedje oogt net iets minder kneuterig.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aiaiaiaia-hey.
Ik hoor nog liever Jodeleyhihi
dat gehaiaiai is wel irritant maar verder wel aardig ja. Wel dramatische stagingquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
En dit was uw rondvaart met Amish United
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |