Jep. Vorige halve. Had veel wenkbrauwen en was een tikje gay.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:09 schreef yvonne het volgende:
Als ik al die achtergronden zie is het bij ons toch wel erg triest gesteld hoor.
Daar missen we toch Pannecouckequote:Op donderdag 11 mei 2017 22:09 schreef yvonne het volgende:
Als ik al die achtergronden zie is het bij ons toch wel erg triest gesteld hoor.
Ik snap de opwinding ookniet, aten we eerst maar zien dat we doorgaan, want ik heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En oh-en-ah al die mensen daar hadden doorgegeven dat het zo mooi in beeld gebracht werd.
Wat dan? De meisjes zuiver in beeld?
Zou je op onze inzending stemmen als wij het niet waren?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:15 schreef yvonne het volgende:
Jodelaar, Hun, en verder weet ik het niet, oh ja, die Noor.
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je op onze inzending stemmen als wij het niet waren?
Ik denk ook bijna niemand.quote:
Met een breinaald door het haar, niet te vergeten.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ze klinkt als een haperende Ruth Jacott.
Nee, blijft niet hangen, act niet, liedje niet, ik zou er niet op stemmen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je op onze inzending stemmen als wij het niet waren?
Ja zeker welquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Maar als ik tien landen moest selecteren, zat Nederland er wel tussen
Als NL niet doorgaat in deze enorm slechte 2e ronde dan is dat best erg.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel en de rest is kutquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nou dat was nog eens leuk vroegahquote:
nee dusquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:24 schreef Childofthe90s het volgende:
Kijken of Israël een keer zuiver weet op te treden
Eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |