Prima, DM je adres maar.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja dan is de visite er nog niet kunnen we ff 2 keer wegwerken daarna kon je het wel met publiek toch?
Ja dan is it sowieso te luchtigquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kijk, heb je het over een frikandel dan is het wellicht anders, maar zit je met je bifiworstje dan ben je al snel uitgespeeld.
Dit hoor ik graag. Dat zorgt voor minder concurrentie als je meer mannen overhaaltquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nogal de neighing hetero's te versieren, die dan twijfelende homo's blijken te zijn, die dan met mij dingen uitproberen om vervolgens na een tijd hun verdure stappen in de wijde wereld te gaan nemen
Story of my life
Mwa. Neuh. Al heeft t wel een sort van trophy gehalte.quote:
Nee, total niet dusquote:Heeft dit langetermijnswaarde?
Het is toch bij jou thuis? Hoe stel je voor dat ik erachter kom zonder het te vragen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik moet ook altijd initiatief nemen he
Welcome to the pink side, we've got cookies. And glitter.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit hoor ik graag. Dat zorgt voor minder concurrentie als je meer mannen overhaalt
Omelette met spekjes ook?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Want jullie zijn irritant en we hadden dopfles al
Als je ons gaat vergelijken met dopfles zijn we zo weg.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar is t dopje eigenlijk?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
is het eens druk en met positieve posts....quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
omdat ik moet beginnen met DM-enquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is toch bij jou thuis? Hoe stel je voor dat ik erachter kom zonder het te vragen?
Zo gaat het vaak jaquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan is it sowieso te luchtig
Zit ie? Ja ben al klaar! O....
Wat een klapjosti was dat zegquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is nooit goed he, maar dat ligt niet aan deze SC hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
is het eens druk en met positieve posts....
wij zijn helemaal niet irritantquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
inderdaad ik vind t wel gezelliequote:Op donderdag 11 mei 2017 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
is het eens druk en met positieve posts....
Ben jij zo'n chick die van een 7.5 terugvalt naar een 4 zonder make-up?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:41 schreef Allures het volgende:
Godverdomme dit weer. En dan dat ESF nr van België op repeat
Ik ben alleen vergeten make up op te doenbeetje een domper
Geeft niet dropje, zonder make-up ben je ook prachtig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:41 schreef Allures het volgende:
Jow vanavond ESF sc in de klb-sc! Daar zittrn meer kijkersquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:41 schreef Allures het volgende:
Wat vind je precies irritant aan ons? Of is het gewoon de verandering waar je niet tegen kan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op donderdag 11 mei 2017 11:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben jij zo'n chick die van een 7.5 terugvalt naar een 4 zonder make-up?
Als een stel chihuahuas die tegen een tafelpoot oprijen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Wel veel testosteron in dit topic nu.
nee van een 4 naar een 2quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben jij zo'n chick die van een 7.5 terugvalt naar een 4 zonder make-up?
Een chick met een katten ava is waarschijnlijk zo'n verzuurde huismoeder van 35+ die niet tegen al die nieuwe alpha mannen kan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat vind je precies irritant aan ons? Of is het gewoon de verandering waar je niet tegen kan.
ja wat denk je van die kutjong van 12 bij masterchef die een ravioli gevuld met eend maken?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:42 schreef Knal_Erwt het volgende:
Ken je die momenten dat je naar de carrière van een leeftijdsgenoot kijkt en jezelf meteen als een totale nobody beschouwt? Zet je dan maar schrap. Sterretje is nog maar 31 en hij komt nu al naakt op tv. En jij? Wat heb jij tot nu toe met je leven gedaan?
Wie de neuk is sterretje en waarom komt hij naakt op tvquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:42 schreef Knal_Erwt het volgende:
Ken je die momenten dat je naar de carrière van een leeftijdsgenoot kijkt en jezelf meteen als een totale nobody beschouwt? Zet je dan maar schrap. Sterretje is nog maar 31 en hij komt nu al naakt op tv. En jij? Wat heb jij tot nu toe met je leven gedaan?
zo'n zin in het esfquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jow vanavond ESF sc in de klb-sc! Daar zittrn meer kijkers
Dit vraagt om een fotoquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:43 schreef Allures het volgende:
[..]
nee van een 4 naar een 2
Weet ik veelik draag 6 uit 7 dagen geen make up. Maar zo met dit weer dan is alles zo mooi en wil ik daar wel aan mee doen
Sexy muziekjes op
Awesome zonnebril. Al liggen die ook nog thuis
Goeie tweede.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:44 schreef Allures het volgende:
[..]
ja wat denk je van die kutjong van 12 bij masterchef die een ravioli gevuld met eend maken?
Maar ze heeft wel die kekke Dexter's Laboratory reference.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een chick met een katten ava is waarschijnlijk zo'n verzuurde huismoeder van 35+ die niet tegen al die nieuwe alpha mannen kan.
Ik kan een eend wel vullen, maar niet met ravioliquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:44 schreef Allures het volgende:
[..]
ja wat denk je van die kutjong van 12 bij masterchef die een ravioli gevuld met eend maken?
Ik hou niet van katten, ik ben geen huismoeder, geen 35+ en ik zit mobiel dus ik zie niet of je n man bent of niet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een chick met een katten ava is waarschijnlijk zo'n verzuurde huismoeder van 35+ die niet tegen al die nieuwe alpha mannen kan.
Om z'n sterretje te showen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie de neuk is sterretje en waarom komt hij naakt op tv
LOLquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo gaat het vaak ja![]()
Maar ik denk dat het voor mannen is? Dan speel je eerst ook nog helikoptertje samen
Ontkenningsfase, wat schattigquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hou niet van katten, ik ben geen huismoeder, geen 35+ en ik zit mobiel dus ik zie niet of je n man bent of niet.
All alone in the daaaaaanger zoooooone!quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:41 schreef Allures het volgende:
Aha, een film voor Ang3l dusquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:45 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Om z'n sterretje te showen natuurlijk.
Nu je het zegt ja. Misschien is ze dan toch niet zo erg als je op het eerste gezicht zou denken. Misschien is zij de Catkiller van deze SC?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel die kekke Dexter's Laboratory reference.
Nee dat ben ik al.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De SC gaat te snel en jullie zijn vooral bezig met t beledigen van anderen. Wat Dopfles ook al deed en waar hij eindelijk gister op aangesproken is. En daarom vind ik t verdacht dat jullie dan uitgerekend nu hier komen en ik denk dat jullie dat doen om te zieken.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat vind je precies irritant aan ons? Of is het gewoon de verandering waar je niet tegen kan.
quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:46 schreef Allures het volgende:
[..]
en die vraag vraagt om een hell naw
[ afbeelding ]
Live klinkt ze echt als een aangereden konijn, maar het liedje is zo lekkerquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
All alone in the daaaaaanger zoooooone!
quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
De SC gaat te snel en jullie zijn vooral bezig met t beledigen van anderen. Wat Dopfles ook al deed en waar hij eindelijk gister op aangesproken is. En daarom vind ik t verdacht dat jullie dan uitgerekend nu hier komen en ik denk dat jullie dat doen om te zieken.
Ja ik heb t live niet gezien dinsdag, maar t nummer zelf vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Live klinkt ze echt als een aangereden konijn, maar het liedje is zo lekker
Ik beledig nooit iemand (hier).quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
De SC gaat te snel en jullie zijn vooral bezig met t beledigen van anderen. Wat Dopfles ook al deed en waar hij eindelijk gister op aangesproken is. En daarom vind ik t verdacht dat jullie dan uitgerekend nu hier komen en ik denk dat jullie dat doen om te zieken.
Ik zei toch: Come to the pink sidequote:
Misschien hoorde dat erbijquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb t live niet gezien dinsdag, maar t nummer zelf vond ik wel leuk.
Hoorde idd dat ze t live niet mooi zong en er uit zag alsof ze ging janken
Moest lachenquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Live klinkt ze echt als een aangereden konijn,
Dat is wel jammer inderdaadquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:46 schreef Allures het volgende:
[..]
en die vraag vraagt om een hell naw
[ afbeelding ]
Kutgifje doet het niet
Ik bedoelde eigenlijk iets met een konijn in de koplampen ofzo maar er ging iets mis.quote:
Ik ga vanavond pas kijken. Al vind ik t verder nooit echt boeiend, samen kijken maakt t wel leuk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien hoorde dat erbijMaar het was niet best en toch is ze door.
Ah joh, af en toe laten ze het hek openstaan en rennen de kleuters de weg op. Morgen zijn ze het weer zat.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hou wel van belachelijk hardquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan heb je Elrond met de lange vlecht gemistquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond pas kijken. Al vind ik t verder nooit echt boeiend, samen kijken maakt t wel leuk.
Ik heb scorecards gemaakt met:
Zang
Performance
Kleding
En Boner points voor geile zangers cq dansers
Ik vind het nummer best leuk, maar die nasale stemquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk iets met een konijn in de koplampen ofzo maar er ging iets mis.
Zijn de kleuters allemaal aangeredenquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah joh, af en toe laten ze het hek openstaan en rennen de kleuters de weg op. Morgen zijn ze het weer zat.
ja live was kutquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb t live niet gezien dinsdag, maar t nummer zelf vond ik wel leuk.
Hoorde idd dat ze t live niet mooi zong en er uit zag alsof ze ging janken
Ik had zelfs nog nooit van dopfles gehoord.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:50 schreef Fripsel het volgende:
Elvi, ik denk echt dat Dopfles nergens zo geliefd is dat ze dat voor m doen.
Wishful thinking. Figuurlijk dan he, voordat ik een doosverwensing doe.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn de kleuters allemaal aangereden
Niet per se, maar anders zit ik van half 9 tot 5 op dezelfde plek vandaag en daar heb ik geen zin in. Dus ga zo ff langs mijn side chick, daarna boterhammetje halen en dan weer fris en fruitig aan de 2e helft v/d dag beginnenquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had zelfs nog nooit van dopfles gehoord.
Anders gebruik je je quote knop even zodat ik Gvd weet waar het over gaat.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:50 schreef Fripsel het volgende:
Elvi, ik denk echt dat Dopfles nergens zo geliefd is dat ze dat voor m doen.
Zuur is ook een smaakquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:54 schreef rival het volgende:
Ik zie alleen Elvi en Dino zuur doen/mensne beledigen
O ja, die helicopterquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je Elrond met de lange vlecht gemist
Terwijl we in vrede komenquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:54 schreef rival het volgende:
Doet me denken aan de dochter van Sting (I blame coco).quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het nummer best leuk, maar die nasale stem
Jij bent ook zo'n miepje he.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:54 schreef rival het volgende:
Van mij ook.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Witlofje is 1 van mijn favoriete users
Zure mattenquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
En een goede ook, mits in de juiste dosis.
Was er niet eens bij 4 handen op 1 buik ofzo een jongen die geen gebit meer had door de zure mattenquote:
Eensch.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
En een goede ook, mits in de juiste dosis.
Gemiste kans. Gister at ik Subwayquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Standaard op woensdag, maar gister niet gehad
quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet eens bij 4 handen op 1 buik ofzo een jongen die geen gebit meer had door de zure matten
Spannend!quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
Ik droomde laatst dat ik met Rival een gigantische zure mat aan het opeten was.
Smakelijkquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:57 schreef rival het volgende:
ff lunchen en onderdelen halen. Houden jullie de tent heel?
Vroege lunchquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:57 schreef rival het volgende:
ff lunchen en onderdelen halen. Houden jullie de tent heel?
O kut, t is al 12!quote:
goeie testquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
En zo zet je ineens een testversie op je productie server. Paniek in de tent
Hoe dan?quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
Het is al gelukt! Mij geen link willen geven hequote:
Ik was vergeten een parameter aan te passen die de base url bepaaltquote:
Zou me niets verbazen als we collega's waren.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
eh, gescheiden netwerken en rechten?quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik was vergeten een parameter aan te passen die de base url bepaalt
Zou je hier stokslagen opleveren.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik was vergeten een parameter aan te passen die de base url bepaalt
Niet nodig, is een website, url verwees gewoon naar de test server.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:06 schreef clixplicity het volgende:
[..]
eh, gescheiden netwerken en rechten?
5 meter van de voordeur naar de auto, dat telt niet echtquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:07 schreef Allures het volgende:
Waarom weet iedereen wat Hosti zegt daar
Zo een lege werkruimte zoeken en wat falco benz en inspector norse kei hard opzetten
Damn mijn humeur
Zijn jullie al buiten geweest?
Was binnen 3 minuten opgelost. En aangezien ik degene ben die de stokslagen hier uitdeelt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou je hier stokslagen opleveren.
Ik kom nooit buitenquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:07 schreef Allures het volgende:
Zo een lege werkruimte zoeken en wat falco benz en inspector norse kei hard opzetten
Damn mijn humeur
quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:07 schreef Allures het volgende:
Damn mijn humeur
Gewoon kopen wat er aan benodigdheden op het pak staat toch?quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:21 schreef Lot88 het volgende:
Zo moeders op de koffie gehadNu weer verder zoeken naar dat verdraaide boodschappenlijstje
zijn grote ballen, werd iets teveel van het goede. Wil niet tonnetje rond worden zoals mijn collega die dat wel doetquote:
ik doe niet aan pakkenquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon kopen wat er aan benodigdheden op het pak staat toch?
o hier hebben ze kleine soepjes en grote soepjesquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
zijn grote ballen, werd iets teveel van het goede. Wil niet tonnetje rond worden zoals mijn collega die dat wel doet
En daar vis je dan de ballen uit?quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o hier hebben ze kleine soepjes en grote soepjes
nee vegetarische soepjes hebben ze ookquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En daar vis je dan de ballen uit?
wij moeten echt een keer samen koken, bakken enzquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ik ben zo blij met mijn fornuis/oven.
vegetarische ballenquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee vegetarische soepjes hebben ze ook
quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wij moeten echt een keer samen koken, bakken enz
Lekker bezig!quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:29 schreef Lot88 het volgende:
ik ben dubbel happy
Mail van eerste en tweede lezer mijn plan van aanpak heeft een go
Ik had net nog lasagne voor de lunchquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:28 schreef Elvi het volgende:
Ik eet vanavond lasagne en ik heb er zo'n zin in
Feliquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:29 schreef Lot88 het volgende:
ik ben dubbel happy
quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:29 schreef Lot88 het volgende:
ik ben dubbel happy
Top!!quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:29 schreef Lot88 het volgende:
ik ben dubbel happy
Nadat ik het moest uitleggen, een beetje. Dus nee.quote:
Ik heb nooit overquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had net nog lasagne voor de lunch.
Er was nog een beetje over van gisteren.
Dan is ze dus geen nerd.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nadat ik het moest uitleggen, een beetje. Dus nee.
Daar was ik ook niet he?quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben je zelfs gaan zoeken op je eigen plekje omdat mijn leven volkomen doelloos was
Allemaal nerdsquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:07 schreef Allures het volgende:
Damn mijn humeur
Vitamine D scorenquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Kom net weer binnen, even 40 min in de zon
Dat is wel een toffe achternaam.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:57 schreef Harmankardon het volgende:
Ik had net een knakker aan de lijn met als achternaam Liefhebber![]()
![]()
They taste the same!quote:
Da's wel narcistisch die naam, want je houdt altijd van jezelf.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:57 schreef Harmankardon het volgende:
![]()
Heb nu weer te maken met iemand met een lange driedubbele achternaam. Lang leve Twentse namenquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:57 schreef Harmankardon het volgende:
![]()
waarom vertel je ons dat? Vertel Alex dat...quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's wel narcistisch die naam, want je houdt altijd van jezelf.
Ik ben Alex Liefhebber!
Het is te doen. Te doen zeg ik je.quote:
Zelfs voor een hetero is hij te doen? Of meer voor homo's die gewoon veel pandapunten hebben gespaardquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is te doen. Te doen zeg ik je.
Plausibel.
"Te doen" heeft niks met geaardheid te makenquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zelfs voor een hetero is hij te doen? Of meer voor homo's die gewoon veel pandapunten hebben gespaard
Die van Temptation island?quote:
Nou, in de regel kom ik zelden mannen tegen waarbij ik iets heb: 'die zou ik doen', dus dat speelt zeker wel een rol vriendquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Te doen" heeft niks met geaardheid te maken
Houden zoquote:
O nee, ik bedoelde meer dat als ik zeg dat ik iemand te doen vind, als in "lekker", dat dat niets te maken heft of ie hetero of homo isquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou, in de regel kom ik zelden mannen tegen waarbij ik iets heb: 'die zou ik doen', dus dat speelt zeker wel een rol vriend
Niemand. Move along.quote:
Ik voel wat je bedoelt broerquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee, ik bedoelde meer dat als ik zeg dat ik iemand te doen vind, als in "lekker", dat dat niets te maken heft of ie hetero of homo isLekker is lekker.
quote:
Ik wil je onderonsje met Ang3l niet verstoren.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wij allemaal
Maar ik wil jou ook wel beter leren kennen
Liefje ik ga je alleen laten maak verstandige keuzes, doe geen dingen die ik niet zou doen en take care. Ik moet boodschappen halen!quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wil je onderonsje met Ang3l niet verstoren.
Kom je snel terug?quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Liefje ik ga je alleen laten maak verstandige keuzes, doe geen dingen die ik niet zou doen en take care. Ik moet boodschappen halen!
The more the merrierquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
*kijkt naar z'n broek*quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:16 schreef Allures het volgende:
De naam Alex doet me denken aan een accountmanager in skinny jeans
En van mannen in skinny jeans word ik altijd wat moeilijk
Knetterdop.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Een vriendin van em gaat een kilo knetterdip kopen bij de sligro.
Knetterdip op ALLES!
Oeiquote:
Mag welquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Inderdaad. Zolang we maar niet hoeven te zwaardvechten en Fripsel is erbij dan ben ik een gelukkig manquote:
Hey, zullen wij elkaar beter leren kennenquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Hou die gedachte vast als je haar uitnodigt
Ik heb al dips op Fripsel broer. Kies een anderquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey, zullen wij elkaar beter leren kennen
wat zijn dips nou!?quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb al dips op Fripsel broer. Kies een ander
Nee jij had alleen dibs op lot.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je hem maar niet meer teruggeeft dan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is dibs. Met een b. Van dibs.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ken je nou echt serieus dips niet?
Welke smaak lolly is dat?quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:20 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je hem maar niet meer teruggeeft dan.![]()
Ik heb mij bedacht en ik ga voor Fripsel, dips is dips broer. Die moet je ten alle tijden respecterenquote:
nee schat ik loop hier net 3 weken rond ofzo en dips heb ik nog niet eerder voorbij zien komen hierquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ken je nou echt serieus dips niet?
Ook als je die dibs zo ineens kunt wijzigen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb mij bedacht en ik ga voor Fripsel, dips is dips broer. Die moet je ten alle tijden respecteren
Ja, er is nergens wettelijk geregeld hoeveel dips je mag claimenquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook als je die dibs zo ineens kunt wijzigen?
Ik wil ook.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Een vriendin van em gaat een kilo knetterdip kopen bij de sligro.
Knetterdip op ALLES!
gelukkig, wispelturig typjequote:Op donderdag 11 mei 2017 13:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb mij bedacht en ik ga voor Fripsel, dips is dips broer. Die moet je ten alle tijden respecteren
quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee schat ik loop hier net 3 weken rond ofzo en dips heb ik nog niet eerder voorbij zien komen hier
Huhquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:20 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je hem maar niet meer teruggeeft dan.![]()
Zat meer aan de brugklas te denken.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:23 schreef dopfles1 het volgende:
Deze sc is in een grote orgie verandert
Komt door jou. Jij hebt ons hier naartoe gehaald vanwege je banquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:23 schreef dopfles1 het volgende:
Deze sc is in een grote orgie verandert
Aha, nee je broer hoef ik nietquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn broer. Je mag hem hebben en ik hoef hem nooit meer terug.
Wat zit je nu te zemelen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zat meer aan de brugklas te denken.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:25 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik moet eigenlijk echt ff wat doen op het werk, maar het is hier te gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |