Prima, DM je adres maar.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja dan is de visite er nog niet kunnen we ff 2 keer wegwerken daarna kon je het wel met publiek toch?
Ja dan is it sowieso te luchtigquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kijk, heb je het over een frikandel dan is het wellicht anders, maar zit je met je bifiworstje dan ben je al snel uitgespeeld.
Dit hoor ik graag. Dat zorgt voor minder concurrentie als je meer mannen overhaaltquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nogal de neighing hetero's te versieren, die dan twijfelende homo's blijken te zijn, die dan met mij dingen uitproberen om vervolgens na een tijd hun verdure stappen in de wijde wereld te gaan nemen
Story of my life
Mwa. Neuh. Al heeft t wel een sort van trophy gehalte.quote:
Nee, total niet dusquote:Heeft dit langetermijnswaarde?
Het is toch bij jou thuis? Hoe stel je voor dat ik erachter kom zonder het te vragen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik moet ook altijd initiatief nemen he
Welcome to the pink side, we've got cookies. And glitter.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit hoor ik graag. Dat zorgt voor minder concurrentie als je meer mannen overhaalt
Omelette met spekjes ook?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Want jullie zijn irritant en we hadden dopfles al
Als je ons gaat vergelijken met dopfles zijn we zo weg.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar is t dopje eigenlijk?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
is het eens druk en met positieve posts....quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
omdat ik moet beginnen met DM-enquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is toch bij jou thuis? Hoe stel je voor dat ik erachter kom zonder het te vragen?
Zo gaat het vaak jaquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan is it sowieso te luchtig
Zit ie? Ja ben al klaar! O....
Wat een klapjosti was dat zegquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is nooit goed he, maar dat ligt niet aan deze SC hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
is het eens druk en met positieve posts....
wij zijn helemaal niet irritantquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
inderdaad ik vind t wel gezelliequote:Op donderdag 11 mei 2017 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
is het eens druk en met positieve posts....
Ben jij zo'n chick die van een 7.5 terugvalt naar een 4 zonder make-up?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:41 schreef Allures het volgende:
Godverdomme dit weer. En dan dat ESF nr van België op repeat
Ik ben alleen vergeten make up op te doenbeetje een domper
Geeft niet dropje, zonder make-up ben je ook prachtig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:41 schreef Allures het volgende:
Jow vanavond ESF sc in de klb-sc! Daar zittrn meer kijkersquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:41 schreef Allures het volgende:
Wat vind je precies irritant aan ons? Of is het gewoon de verandering waar je niet tegen kan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op donderdag 11 mei 2017 11:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben jij zo'n chick die van een 7.5 terugvalt naar een 4 zonder make-up?
Als een stel chihuahuas die tegen een tafelpoot oprijen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Wel veel testosteron in dit topic nu.
nee van een 4 naar een 2quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben jij zo'n chick die van een 7.5 terugvalt naar een 4 zonder make-up?
Een chick met een katten ava is waarschijnlijk zo'n verzuurde huismoeder van 35+ die niet tegen al die nieuwe alpha mannen kan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat vind je precies irritant aan ons? Of is het gewoon de verandering waar je niet tegen kan.
ja wat denk je van die kutjong van 12 bij masterchef die een ravioli gevuld met eend maken?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:42 schreef Knal_Erwt het volgende:
Ken je die momenten dat je naar de carrière van een leeftijdsgenoot kijkt en jezelf meteen als een totale nobody beschouwt? Zet je dan maar schrap. Sterretje is nog maar 31 en hij komt nu al naakt op tv. En jij? Wat heb jij tot nu toe met je leven gedaan?
Wie de neuk is sterretje en waarom komt hij naakt op tvquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:42 schreef Knal_Erwt het volgende:
Ken je die momenten dat je naar de carrière van een leeftijdsgenoot kijkt en jezelf meteen als een totale nobody beschouwt? Zet je dan maar schrap. Sterretje is nog maar 31 en hij komt nu al naakt op tv. En jij? Wat heb jij tot nu toe met je leven gedaan?
zo'n zin in het esfquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jow vanavond ESF sc in de klb-sc! Daar zittrn meer kijkers
Dit vraagt om een fotoquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:43 schreef Allures het volgende:
[..]
nee van een 4 naar een 2
Weet ik veelik draag 6 uit 7 dagen geen make up. Maar zo met dit weer dan is alles zo mooi en wil ik daar wel aan mee doen
Sexy muziekjes op
Awesome zonnebril. Al liggen die ook nog thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |