Prima, DM je adres maar.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja dan is de visite er nog niet kunnen we ff 2 keer wegwerken daarna kon je het wel met publiek toch?
Ja dan is it sowieso te luchtigquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kijk, heb je het over een frikandel dan is het wellicht anders, maar zit je met je bifiworstje dan ben je al snel uitgespeeld.
Dit hoor ik graag. Dat zorgt voor minder concurrentie als je meer mannen overhaaltquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nogal de neighing hetero's te versieren, die dan twijfelende homo's blijken te zijn, die dan met mij dingen uitproberen om vervolgens na een tijd hun verdure stappen in de wijde wereld te gaan nemen
Story of my life
Mwa. Neuh. Al heeft t wel een sort van trophy gehalte.quote:
Nee, total niet dusquote:Heeft dit langetermijnswaarde?
Het is toch bij jou thuis? Hoe stel je voor dat ik erachter kom zonder het te vragen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik moet ook altijd initiatief nemen he
Welcome to the pink side, we've got cookies. And glitter.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit hoor ik graag. Dat zorgt voor minder concurrentie als je meer mannen overhaalt
Omelette met spekjes ook?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Want jullie zijn irritant en we hadden dopfles al
Als je ons gaat vergelijken met dopfles zijn we zo weg.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar is t dopje eigenlijk?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
is het eens druk en met positieve posts....quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
omdat ik moet beginnen met DM-enquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is toch bij jou thuis? Hoe stel je voor dat ik erachter kom zonder het te vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |