Jongens, stiekem is Wise 1.40mquote:
Preventieve kaapquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niemand heeft gekaapt
Lapo heeft nieuw topic.
Zeker weten.quote:
nounounouquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Scrupukneus moet geen topic openen.
Want we neuken hem de moederquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Scrupukneus moet geen topic openen.
Valt hier nog mee.quote:
okquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:06 schreef scrupuleus het volgende:
Topics volbaggeren is gewoon top.
Niet eens met de intentie om een nieuw topic te openen.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:07 schreef Rozevla het volgende:
Eerst nog ff een AZC bekladden met de groetjes van Fok!
Zal hier dan ook wel heen komenquote:
Zo vanquote:
Buurmanquote:
Nee, isquote:
Dat is minder, die van mij stond onder mijn carport.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman
Lekker weer he, gisteren ?
Mijn auto is nu een rijdende poffertjespan geworden van de hagel
Nou nog een paar poffertjes op je kop!!!!quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman
Lekker weer he, gisteren ?
Mijn auto is nu een rijdende poffertjespan geworden van de hagel
Hoe is het met Romana?quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou nog een paar poffertjes op je kop!!!!
zal ik je vergelijken met een zomersdagquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:39 schreef zeer het volgende:
[..]
iedere dag dat onze vriendschap bloeit voelt als midzomerdag
Gruwelijk nat, vol in der kont gepakt.quote:
Morgen ff kijken op jewtube.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:13 schreef Rozevla het volgende:
" pass the juice, not gas the jews you silly "
- Adolf H may '45
Lekkerwijffie hequote:Op woensdag 3 mei 2017 09:13 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die belly vol zaadquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:13 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maakt eigenlijk ook niet uit want zit toch binnen iddquote:
precies.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maakt eigenlijk ook niet uit want zit toch binnen idd
Jij zou nergens kunnen werken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben ju uitzendburwau
Jesus wat een kantoortuin ik zou evht niet daarin kunnen werken hoor
Wat zou jij nou echt willen doen dan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben ju uitzendburwau
Jesus wat een kantoortuin ik zou evht niet daarin kunnen werken hoor
ze?quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
je lichaam ligt op de lakens
van zoete woorden en papier
ik kan de woorden niet zeggen
dus ik heb je in mijn couplet geschreven
niemand die dit leestquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
je lichaam ligt op de lakens
van zoete woorden en papier
ik kan de woorden niet zeggen
dus ik heb je in mijn couplet geschreven
WANSMAAKquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die vrouwtjes van Ogene zijn best lekker.
Zijn leuke dames, ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die vrouwtjes van Ogene zijn best lekker.
Liever geen pakkies hahaquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die glitterpakkies staat ze goed.
zou jou ook goed staanquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die glitterpakkies staat ze goed.
hahaquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zouden ze nu wel op 1 staan, denk ik.
Bij mij sowiesoquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zouden ze nu wel op 1 staan, denk ik.
mss hebben ze hangtietenquote:
Vast niet, denk ik.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:24 schreef Rozevla het volgende:
Jij was mijn hartendief
Ik vond jou zo lief
Maar je had een grote bek
Nu lig je in het bos op een zonnige plek
Bwohhhh, hosselman ben je hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eentje persoonlijk waar ik af en toe mee whatsapp, de andere twee niet echt.
Ik ken Arjan Robben.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:24 schreef Rozevla het volgende:
Jij was mijn hartendief
Ik vond jou zo lief
Maar je had een grote bek
Nu lig je in het bos op een zonnige plek
Die voetballer? nee die niet.quote:
Oké ciabatta-boyquote:
Zou ik niet erg vinden als ik ze daarna op mag eten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou nog een paar poffertjes op je kop!!!!
quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:13 schreef Rozevla het volgende:
" pass the juice, not gas the jews you silly "
- Adolf H may '45
Ga je naar vlaggetjesdag ?quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Word ik daar even in de maling genomen.
Een klassieke Nootjeskraker noemen we dat.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Word ik daar even in de maling genomen.
Alleen hij kan dat.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een klassieke Nootjeskraker noemen we dat.
Ergens begin juni ...quote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:41 schreef Iommi het volgende:
Laatste dag vandaag en dan gaan we morgen de doden herdenken. En gaat Braddie nog live?
Lucht je hart kindquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Ging echt verrot
Na 12 minuten sta ik alweer buite
Wise is een dikke neger van 1.40mquote:
zou je hem neuken?quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise is een dikke neger van 1.40m
Oké, ik eet wel een harinkje extra danquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben ik (serieus) met vakantie.
Wat is dit nou weer voor vraag ?quote:
Ben jij slank/dun/gezet/of extreem dik?quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst naar Frankrijk en daarna Mallorca.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oké, ik eet wel een harinkje extra dan
Waar gaat de reis naartoe?
eentje die een vraag oproept blijkbaar.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag ?
Vriend vertel eens hoe het ging en hoe wij constructief bij kunnen dragen aan een beter vervolg.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Ging echt verrot
Na 12 minuten sta ik alweer buite
Zou je mij doen?quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag ?
je bent dat zelf hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Extreem dik: morbide obesitasquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij slank/dun/gezet/of extreem dik?
Ja, is goed hoor ..quote:
Dat hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt, ik hang daar mijn eigenwaarde aan vast.
Ehhhh...quote:
quote:
Te laat.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor.
Allemaal zo oppervlakkig.
Blijkbaarquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
eentje die een vraag oproept blijkbaar.
De stad Den Haag beeft als nooit te voren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Extreem dik: morbide obesitas
Hoezo?
Mallorca lijkt mij ook leuk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst naar Frankrijk en daarna Mallorca.
Kind.quote:
Klopt ja, Menorca ben ik vorig jaar geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mallorca lijkt mij ook leuk.
Je hebt een kleine toch? Menorca schijnt ook heel geschikt te zijn voor jonge gezinnen.
En het is echt heeeeel moooi qua omgeving
Ja sorry, ik liep naar de keuken om wat te eten te makenquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De stad Den Haag beeft als nooit te voren.
Goeie blender heb je wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry, ik liep naar de keuken om wat te eten te maken
Randstadrail :/quote:
Klopt,quote:
goed voor de lijnquote:
Milkshakesquote:
het is mei, Haags.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:00 schreef kdricklamar het volgende:
Het is mei en nog steeds kut weer manmanman
Als het in de middag weer gaat regenen, zodat ik weer een uur in de file sta dan word ik woest.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:00 schreef kdricklamar het volgende:
Het is mei en nog steeds kut weer manmanman
brings all the boys to the yard,quote:
Dat wil ik zien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het in de middag weer gaat regenen, zodat ik weer een uur in de file sta dan word ik woest.
OV sowiesoquote:
Oké is goedquote:
Deze week niet, volgende week wel weerquote:
Ik neem vaak RR2.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze week niet, volgende week wel weer
Laat dat lekker maar weg.quote:
heb je verlof van schoolżquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze week niet, volgende week wel weer
niet echt last van. Genoeg sluipwegen en lekker muziekje aan.quote:
wordt er ook gemasturbeerd in de file?quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat dat lekker maar weg.
9 van de 10 keer zit de buurman in z'n neus te peuteren
Wasn't me.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat dat lekker maar weg.
9 van de 10 keer zit de buurman in z'n neus te peuteren
Anderen mensen hebben verlof, waardoor ik binnen 20 min op het werk kan zijn.quote:
Weet ik niet, ik ben daar te klein voor om dat te zien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
wordt er ook gemasturbeerd in de file?
Genieten deze week.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anderen mensen hebben verlof, waardoor ik binnen 20 min op het werk kan zijn.
Jajaquote:
Zekerquote:
balen manquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben daar te klein voor om dat te zien.
Eyyquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:28 schreef Crack_ het volgende:
Ohh fuck ja, dacht al jippie geen file.. Maar is vakantie he. Jammerr
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen niet.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Jij modelburger.
Op woensdag en vrijdag is het wel over het algemeen wel rustiger.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:28 schreef Crack_ het volgende:
Ohh fuck ja, dacht al jippie geen file.. Maar is vakantie he. Jammerr
Woensdagmiddag vooral ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op woensdag en vrijdag is het wel over het algemeen wel rustiger.
Vind ik leukquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben blij dat Noel en ik niet meer permanent in de clinch liggen. Dat FOK!t toch een stuk ontspannender. Wanneer komt xcachet terug?
Nou dat is wel eens anders geweest HAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er heerst alleen maar liefde hier.
lol.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou dat is wel eens anders geweest HAHAHAHHAHAHAHAHA
Ik mag het hopen, gisteren vast gestaan bij Delft, Rijswijk en Ypenburgquote:
Daar is het continu drama.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, gisteren vast gestaan bij Delft, Rijswijk en Ypenburg
Daarom op ma/di en do met de trein. Anders is het helemaal niet meer te doen. Wel raar dat ik op de heenweg geen problemen hebquote:
ik vertrek vaak voor 06.00 dan is het ook nog goed te doen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom op ma/di en do met de trein. Anders is het helemaal niet meer te doen. Wel raar dat ik op de heenweg geen problemen heb
Jeetje. Ik vind opstaan om 06:00 al rampzalig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vertrek vaak voor 06.00 dan is het ook nog goed te doen.
Kan het je aanraden als je nog knapper wilt worden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jeetje. Ik vind opstaan om 06:00 al rampzalig.
Had gesprek met een jongen en een meisje. Het was een heel suf low energy gesprekje. Ik praatte soms ook zweverig en onduidelijk. En toen gesprek klaar was liepen we zo kamertje uit richting de receptie, die boy liep voor me en chick achter me maar die boy liep gelijk door naar zn kantoortuin, ik draaide om en gaf die chick een hand en toen even later kwam die boy ook nog ff aanzetten, slecht teken dit etc. Na 10 minuten al klaar alles pfffquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend vertel eens hoe het ging en hoe wij constructief bij kunnen dragen aan een beter vervolg.
Overigens mijn complimenten dat je het wel allemaal gewoon aangaat en je best doet om aan de bak te gaan. Je kan ook thuis zitten huilen dat je geen geld hebt en lekker FOK!ken de hele dag, maar daar word niemand blij van.
Dus chapeau.
Om 8 uur is het ook nog te doen, de andere kant richting Amsterdam is dan al muurvastquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stimmt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om 8 uur is het ook nog te doen, de andere kant richting Amsterdam is dan al muurvast
Ik ga dit ook doen ja, tussen 06.00 en 06.30quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom er pas uit om 8:45.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verstandig. Maar waar moet jij heen dan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga dit ook doen ja, tussen 06.00 en 06.30
Werken in Amsterdam is om die reden voor mij geen optiequote:
Dikzak gespotquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker 8,5-9 uur per nacht slapen.
Doe maar zo.quote:
Je zal het nodig hebben. Ik doe met gemiddeld 5-6 uurtjes.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat laten wij achter ons.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou dat is wel eens anders geweest HAHAHAHHAHAHAHAHA
Helaas wel, ik kan echt heel slecht tegen weinig slapen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zal het nodig hebben. Ik doe met gemiddeld 5-6 uurtjes.
Dat is voor mij nooit een optie geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werken in Amsterdam is om die reden voor mij geen optie
Is voor iedereen ook anders.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Helaas wel, ik kan echt heel slecht tegen weinig slapen.
Overal waar ik kom regelen ze een gratis parkeerplek voor mij. Super chill.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:50 schreef Crack_ het volgende:
Op stage moeten gasten 30 cent per 10 minuten betalen om te parkeren en als medewerker 3 euro per dag. Ik vind 3 euro per dag echt veel?
Mehhh, mis gratis ov echt
66 euro per maand inleveren om te kunnen werken is best een hoop geld ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:50 schreef Crack_ het volgende:
Op stage moeten gasten 30 cent per 10 minuten betalen om te parkeren en als medewerker 3 euro per dag. Ik vind 3 euro per dag echt veel?
Man dat zou ik graag willen zeg. Maar dan zou ik echt maar een uur vrije tijd per dag overhoudenquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Krijg je dat wel terug van je baas ?quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:50 schreef Crack_ het volgende:
Dat is waar.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is voor iedereen ook anders.
Dat is niet zo mooi vriend.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Man dat zou ik graag willen zeg. Maar dan zou ik echt maar een uur vrije tijd per dag overhouden
Utrecht. Ben sowieso voorstander van vroeg beginnen, werkdag lijkt dan veel sneller te gaanquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verstandig. Maar waar moet jij heen dan?
Ik ook. Als ik minder dan acht uur slaap is mijn dag naar de kut. En ik slaap gemiddeld 7,5 uur dus kan je zien hoe kut dat isquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Helaas wel, ik kan echt heel slecht tegen weinig slapen.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:50 schreef Crack_ het volgende:
Klopt wel ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Utrecht. Ben sowieso voorstander van vroeg beginnen, werkdag lijkt dan veel sneller te gaan
Ik snooze meestal van 6:00 tot 8:45, de laatste tijd van 7:00 tot 8:45.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik minder dan acht uur slaap is mijn dag naar de kut. En ik slaap gemiddeld 7,5 uur dus kan je zien hoe kut dat is
Goed bezig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar gelukkig ga ik binnenkort verhuizen![]()
hou ik veel meer vrije tijd over.
snooze word ik echt knetterkrankjorum van.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik snooze meestal van 6:00 tot 8:45, de laatste tijd van 7:00 tot 8:45.
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik snooze meestal van 6:00 tot 8:45, de laatste tijd van 7:00 tot 8:45.
jij gaat heimwee krijgenquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar gelukkig ga ik binnenkort verhuizen![]()
hou ik veel meer vrije tijd over.
Ik ook.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snooze word ik echt knetterkrankjorum van.
Crackie.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Utrecht. Ben sowieso voorstander van vroeg beginnen, werkdag lijkt dan veel sneller te gaan
Ja, en het erge is als je hier eenmaal mee begint gaat het echt van kwaad tot ergerquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben er helaas (voor iedereen inclusief mijzelf) iedere dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stond vanmorgen om 7:40 op om te plassen, daarna ging ik terug naar bed. Zo erg is het bij mij.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan liever meteen gewoon opstaan.
Dodelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen om 7:40 op om te plassen, daarna ging ik terug naar bed. Zo erg is het bij mij.
Welnee, ik ben eerder vijf jaar uit huis geweest. Ben wegens omstandigheden weer twee jaar thuis gaan wonen en nu weer weg.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen om 7:40 op om te plassen, daarna ging ik terug naar bed. Zo erg is het bij mij.
Ik werd tot mijn 18e wakker gemaakt door mijn ouders dus ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en het erge is als je hier eenmaal mee begint gaat het echt van kwaad tot erger
Alleen op de terugweg als ik tegenwind heb, dan heb wel eens de neiging om keihard te gaan janken omdat ik ook gewoon met de auto kan gaan.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:55 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Sorry ik zal mijn best doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Ik wil je daddy wel worden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welnee, ik ben eerder vijf jaar uit huis geweest. Ben wegens omstandigheden weer twee jaar thuis gaan wonen en nu weer weg.
Ik ga m'n ouders om me heen wel missen hoor, maar dat gaat helemaal goed komen.
Omgquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik werd tot mijn 18e wakker gemaakt door mijn ouders dus ja.![]()
De mijne niet. Die vonden het vanaf het moment dat ik naar de middelbare school ging ernstig mijn probleem en eigen schuld wanneer ik te laat kwam.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
fijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welnee, ik ben eerder vijf jaar uit huis geweest. Ben wegens omstandigheden weer twee jaar thuis gaan wonen en nu weer weg.
Ik ga m'n ouders om me heen wel missen hoor, maar dat gaat helemaal goed komen.
Zo waren die van mij ook, ja. Wel beter op zich. Althans, is mijn mening.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mijne niet. Die vonden het vanaf het moment dat ik naar de middelbare school ging ernstig mijn probleem en eigen schuld wanneer ik te laat kwam.
ZOSKKKKKK WELKEN!!quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
30+ it has begunquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik moet laatste tijd ineens vaak om 3 uur 's nachts plassen, sta dan vaak een uur later op. Dat is dodelijk kut.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo waren die van mij ook, ja. Wel beter op zich. Althans, is mijn mening.
Was gewoon prima hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Dat lijkt me echt kut, weer terug naar je ouders moeten als je al op je zelf bent gaan wonen.
Altijd als ik moet werken word ik ergens midden in de nacht wakker. Ik heb nu een app die mijn slaapgedrag bijhoudt en het is compleet willekeurig. In het weekend nooit.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik moet laatste tijd ineens vaak om 3 uur 's nachts plassen, sta dan vaak een uur later op. Dat is dodelijk kut.
Waarom zou je er voor schamen?quote:
wat een geil ideequote:Op woensdag 3 mei 2017 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We wonen straks op fietsafstand van elkaar
Dat probeerden ze bij mij ook maar ik kwam iedere dag te laat en daardoor veel gesprekken gehad, daar hadden ze geen zin meer in dus maakten ze me liever wakker.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mijne niet. Die vonden het vanaf het moment dat ik naar de middelbare school ging ernstig mijn probleem en eigen schuld wanneer ik te laat kwam.
Stigma toch.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je er voor schamen?mijn ouders zouden dat alleen nooit doen.
Jouw leven jouw verantwoordelijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |