Welnee, ik ben eerder vijf jaar uit huis geweest. Ben wegens omstandigheden weer twee jaar thuis gaan wonen en nu weer weg.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen om 7:40 op om te plassen, daarna ging ik terug naar bed. Zo erg is het bij mij.
Ik werd tot mijn 18e wakker gemaakt door mijn ouders dus ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en het erge is als je hier eenmaal mee begint gaat het echt van kwaad tot erger
Alleen op de terugweg als ik tegenwind heb, dan heb wel eens de neiging om keihard te gaan janken omdat ik ook gewoon met de auto kan gaan.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:55 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Sorry ik zal mijn best doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Ik wil je daddy wel worden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welnee, ik ben eerder vijf jaar uit huis geweest. Ben wegens omstandigheden weer twee jaar thuis gaan wonen en nu weer weg.
Ik ga m'n ouders om me heen wel missen hoor, maar dat gaat helemaal goed komen.
Omgquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik werd tot mijn 18e wakker gemaakt door mijn ouders dus ja.![]()
De mijne niet. Die vonden het vanaf het moment dat ik naar de middelbare school ging ernstig mijn probleem en eigen schuld wanneer ik te laat kwam.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
fijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welnee, ik ben eerder vijf jaar uit huis geweest. Ben wegens omstandigheden weer twee jaar thuis gaan wonen en nu weer weg.
Ik ga m'n ouders om me heen wel missen hoor, maar dat gaat helemaal goed komen.
Zo waren die van mij ook, ja. Wel beter op zich. Althans, is mijn mening.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mijne niet. Die vonden het vanaf het moment dat ik naar de middelbare school ging ernstig mijn probleem en eigen schuld wanneer ik te laat kwam.
ZOSKKKKKK WELKEN!!quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
30+ it has begunquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik moet laatste tijd ineens vaak om 3 uur 's nachts plassen, sta dan vaak een uur later op. Dat is dodelijk kut.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo waren die van mij ook, ja. Wel beter op zich. Althans, is mijn mening.
Was gewoon prima hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Dat lijkt me echt kut, weer terug naar je ouders moeten als je al op je zelf bent gaan wonen.
Altijd als ik moet werken word ik ergens midden in de nacht wakker. Ik heb nu een app die mijn slaapgedrag bijhoudt en het is compleet willekeurig. In het weekend nooit.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik moet laatste tijd ineens vaak om 3 uur 's nachts plassen, sta dan vaak een uur later op. Dat is dodelijk kut.
Waarom zou je er voor schamen?quote:
wat een geil ideequote:Op woensdag 3 mei 2017 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We wonen straks op fietsafstand van elkaar
Dat probeerden ze bij mij ook maar ik kwam iedere dag te laat en daardoor veel gesprekken gehad, daar hadden ze geen zin meer in dus maakten ze me liever wakker.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mijne niet. Die vonden het vanaf het moment dat ik naar de middelbare school ging ernstig mijn probleem en eigen schuld wanneer ik te laat kwam.
Stigma toch.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je er voor schamen?mijn ouders zouden dat alleen nooit doen.
Jouw leven jouw verantwoordelijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |