het is mei, Haags.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:00 schreef kdricklamar het volgende:
Het is mei en nog steeds kut weer manmanman
Als het in de middag weer gaat regenen, zodat ik weer een uur in de file sta dan word ik woest.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:00 schreef kdricklamar het volgende:
Het is mei en nog steeds kut weer manmanman
brings all the boys to the yard,quote:
Dat wil ik zien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het in de middag weer gaat regenen, zodat ik weer een uur in de file sta dan word ik woest.
OV sowiesoquote:
Oké is goedquote:
Deze week niet, volgende week wel weerquote:
Ik neem vaak RR2.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze week niet, volgende week wel weer
Laat dat lekker maar weg.quote:
heb je verlof van school¿quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze week niet, volgende week wel weer
niet echt last van. Genoeg sluipwegen en lekker muziekje aan.quote:
wordt er ook gemasturbeerd in de file?quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat dat lekker maar weg.
9 van de 10 keer zit de buurman in z'n neus te peuteren
Wasn't me.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat dat lekker maar weg.
9 van de 10 keer zit de buurman in z'n neus te peuteren
Anderen mensen hebben verlof, waardoor ik binnen 20 min op het werk kan zijn.quote:
Weet ik niet, ik ben daar te klein voor om dat te zien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
wordt er ook gemasturbeerd in de file?
Genieten deze week.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anderen mensen hebben verlof, waardoor ik binnen 20 min op het werk kan zijn.
Jajaquote:
Zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |