quote:
Te laat.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor.
Allemaal zo oppervlakkig.
Blijkbaarquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
eentje die een vraag oproept blijkbaar.
De stad Den Haag beeft als nooit te voren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Extreem dik: morbide obesitas
Hoezo?
Mallorca lijkt mij ook leuk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst naar Frankrijk en daarna Mallorca.
Kind.quote:
Klopt ja, Menorca ben ik vorig jaar geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mallorca lijkt mij ook leuk.
Je hebt een kleine toch? Menorca schijnt ook heel geschikt te zijn voor jonge gezinnen.
En het is echt heeeeel moooi qua omgeving
Ja sorry, ik liep naar de keuken om wat te eten te makenquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De stad Den Haag beeft als nooit te voren.
Goeie blender heb je wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry, ik liep naar de keuken om wat te eten te maken
Randstadrail :/quote:
Klopt,quote:
goed voor de lijnquote:
Milkshakesquote:
het is mei, Haags.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:00 schreef kdricklamar het volgende:
Het is mei en nog steeds kut weer manmanman
Als het in de middag weer gaat regenen, zodat ik weer een uur in de file sta dan word ik woest.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:00 schreef kdricklamar het volgende:
Het is mei en nog steeds kut weer manmanman
brings all the boys to the yard,quote:
Dat wil ik zien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het in de middag weer gaat regenen, zodat ik weer een uur in de file sta dan word ik woest.
OV sowiesoquote:
Oké is goedquote:
Deze week niet, volgende week wel weerquote:
Ik neem vaak RR2.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze week niet, volgende week wel weer
Laat dat lekker maar weg.quote:
heb je verlof van school¿quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze week niet, volgende week wel weer
niet echt last van. Genoeg sluipwegen en lekker muziekje aan.quote:
wordt er ook gemasturbeerd in de file?quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat dat lekker maar weg.
9 van de 10 keer zit de buurman in z'n neus te peuteren
Wasn't me.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat dat lekker maar weg.
9 van de 10 keer zit de buurman in z'n neus te peuteren
Anderen mensen hebben verlof, waardoor ik binnen 20 min op het werk kan zijn.quote:
Weet ik niet, ik ben daar te klein voor om dat te zien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
wordt er ook gemasturbeerd in de file?
Genieten deze week.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anderen mensen hebben verlof, waardoor ik binnen 20 min op het werk kan zijn.
Jajaquote:
Zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |