balen manquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben daar te klein voor om dat te zien.
Eyyquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:28 schreef Crack_ het volgende:
Ohh fuck ja, dacht al jippie geen file.. Maar is vakantie he. Jammerr
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen niet.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Jij modelburger.
Op woensdag en vrijdag is het wel over het algemeen wel rustiger.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:28 schreef Crack_ het volgende:
Ohh fuck ja, dacht al jippie geen file.. Maar is vakantie he. Jammerr
Woensdagmiddag vooral ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op woensdag en vrijdag is het wel over het algemeen wel rustiger.
Vind ik leukquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben blij dat Noel en ik niet meer permanent in de clinch liggen. Dat FOK!t toch een stuk ontspannender. Wanneer komt xcachet terug?
Nou dat is wel eens anders geweest HAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er heerst alleen maar liefde hier.
lol.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou dat is wel eens anders geweest HAHAHAHHAHAHAHAHA
Ik mag het hopen, gisteren vast gestaan bij Delft, Rijswijk en Ypenburgquote:
Daar is het continu drama.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, gisteren vast gestaan bij Delft, Rijswijk en Ypenburg
Daarom op ma/di en do met de trein. Anders is het helemaal niet meer te doen. Wel raar dat ik op de heenweg geen problemen hebquote:
ik vertrek vaak voor 06.00 dan is het ook nog goed te doen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom op ma/di en do met de trein. Anders is het helemaal niet meer te doen. Wel raar dat ik op de heenweg geen problemen heb
Jeetje. Ik vind opstaan om 06:00 al rampzalig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vertrek vaak voor 06.00 dan is het ook nog goed te doen.
Kan het je aanraden als je nog knapper wilt worden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jeetje. Ik vind opstaan om 06:00 al rampzalig.
Had gesprek met een jongen en een meisje. Het was een heel suf low energy gesprekje. Ik praatte soms ook zweverig en onduidelijk. En toen gesprek klaar was liepen we zo kamertje uit richting de receptie, die boy liep voor me en chick achter me maar die boy liep gelijk door naar zn kantoortuin, ik draaide om en gaf die chick een hand en toen even later kwam die boy ook nog ff aanzetten, slecht teken dit etc. Na 10 minuten al klaar alles pfffquote:Op woensdag 3 mei 2017 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend vertel eens hoe het ging en hoe wij constructief bij kunnen dragen aan een beter vervolg.
Overigens mijn complimenten dat je het wel allemaal gewoon aangaat en je best doet om aan de bak te gaan. Je kan ook thuis zitten huilen dat je geen geld hebt en lekker FOK!ken de hele dag, maar daar word niemand blij van.
Dus chapeau.
Om 8 uur is het ook nog te doen, de andere kant richting Amsterdam is dan al muurvastquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stimmt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om 8 uur is het ook nog te doen, de andere kant richting Amsterdam is dan al muurvast
Ik ga dit ook doen ja, tussen 06.00 en 06.30quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom er pas uit om 8:45.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |