Hey Jappie, weet jij trouwens nog hoe dat boek over de geschiedenis van de CIA heet? Dat boek dat George aanraadde? (Ik reageer later trouwens nog op die post in dat topic).quote:
Bedoel je nou die formulieren van het UWV?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hey Jappie, weet jij trouwens nog hoe dat boek over de geschiedenis van de CIA heet? Dat boek dat George aanraadde? (Ik reageer later trouwens nog op die post in dat topic).
Nee, formulieren van de gemeente heb ik zojuist al ingevuld.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bedoel je nou die formulieren van het UWV?
Oh, verkeerde gequotequote:Op maandag 1 mei 2017 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bedoel je nou die formulieren van het UWV?
De mannelijke doch wat lievere versie van Hillary.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Binnenkort weer Frans Underwood kijken.
Ik maakte een grap, baklap.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij niet nee, saaibal.
Nee, je hebt wél iets te verbergen
Claire als Bill. Doet het ook met anderen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De mannelijke doch wat lievere versie van Hillary.
Ff stemmen kapen bij die blonde.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef GSbrder het volgende:
Hihi, de pro-EU kandidaat Macron wil dat de EU gaat veranderen.
Die blonde wil juist in de EU blijven.quote:
Dat willen de meeste 'pro-EU kandidaten' toch ook wel?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef GSbrder het volgende:
Nou ja, "willen".quote:Op maandag 1 mei 2017 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat willen de meeste 'pro-EU kandidaten' toch ook wel?
En Le Pen wil de Euro houden en Frexit uitstellen. Rare wereld.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef GSbrder het volgende:
Heeft de GBL al woest getwitterd?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Le Pen wil de Euro houden en Frexit uitstellen. Rare wereld.
Geertje heeft de EU eigenlijk ook losgelaten. Is alleen nog maar islamhaat wat er gepredikt wordt.quote:
De EU bashen is pas hip als er nieuwe cijfers naar boven komen hoeveel de Brexit Nederland kost, of wanneer Zuid-Europese landen om hulp vragen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geertje heeft de EU eigenlijk ook losgelaten. Is alleen nog maar islamhaat wat er gepredikt wordt.
And the home of the Brave.quote:
Vind 'm ook maar erg stil over Polen de laatste jaren.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De EU bashen is pas hip als er nieuwe cijfers naar boven komen hoeveel de Brexit Nederland kost, of wanneer Zuid-Europese landen om hulp vragen.
quote:
Zeker dapper om met TUI naar Curaçao te vliegen. Of überhaupt naar Curaçao vliegen.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 22:27:39Dank aan de geweldige bemanning van TUI voor de prima vlucht naar Curacao! https://t.co/peRXUZabWv reageer retweet
Local islam is ook geen pretje, anders.quote:
TUI, lekker met alle tokkies naar strandresorts vliegen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]Zeker dapper om met TUI naar Curaçao te vliegen. Of überhaupt naar Curaçao vliegen.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 22:27:39Dank aan de geweldige bemanning van TUI voor de prima vlucht naar Curacao! https://t.co/peRXUZabWv reageer retweet
Er zullen wel een paar anti-pattriotten uit het vliegtuig zijn gegooid. Op z'n United's.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]Zeker dapper om met TUI naar Curaçao te vliegen. Of überhaupt naar Curaçao vliegen.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 22:27:39Dank aan de geweldige bemanning van TUI voor de prima vlucht naar Curacao! https://t.co/peRXUZabWv reageer retweet
De vrouwelijke bemanning wordt dan ook onderdrukt.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:58 schreef xpompompomx het volgende:
Greet zal wel nooit met Emirates vliegen denk ik.
Ik ken een meisje dat voor Emirates vliegt, dat lijkt me ook eersteklas kutwerk zeg.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vrouwelijke bemanning wordt dan ook onderdrukt.
Vliegen lijkt me minder vervelend dan bedienen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat voor Emirates vliegt, dat lijkt me ook eersteklas kutwerk zeg.
Een voormalig scharrel is ook stewardess, en volgens mij is het gewoon altijd kutwerk, voor welke maatschappij je ook vliegtquote:Op maandag 1 mei 2017 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat voor Emirates vliegt, dat lijkt me ook eersteklas kutwerk zeg.
Ik bedoel dat ze stewardess is. Dus inderdaad bedienen, beetje rijke lui pamperen en ontelbaar veel keer zo'n safetybriefing doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vliegen lijkt me minder vervelend dan bedienen.
Komt op de tv hoeven die niet veel aan te doen!quote:Op maandag 1 mei 2017 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze stewardess is. Dus inderdaad bedienen, beetje rijke lui pamperen en ontelbaar veel keer zo'n safetybriefing doen.
Stewardess lijkt me ook niet lang vol te houden.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al was het alleen al omdat je afgedankt wordt als je niet mooi genoeg meer bent.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Stewardess lijkt me ook niet lang vol te houden.
Dan kun je bij de KLM komen werken.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al was het alleen al omdat je afgedankt wordt als je niet mooi genoeg meer bent.
En mooi blijven op 10km hoogte is vrij moeilijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al was het alleen al omdat je afgedankt wordt als je niet mooi genoeg meer bent.
Onder de 10 km niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En mooi blijven op 10km hoogte is vrij moeilijk.
Zou hij dit menen of?quote:De sociaal-liberale favoriet bij de Franse presidentsverkiezingen, Emmanuel Macron, vindt dat de Europese Unie (EU) drastisch moet hervormen.
Zo niet, dan moet Frankrijk rekening houden met het vooruitzicht van een 'Frexit', het verlaten van de EU, vertelt de pro-EU-kandidaat maandag tegen BBC.
Macron zegt dat hij nog steeds vindt dat de EU belangrijk is voor Frankrijk. "Maar tegelijkertijd moeten we naar onze mensen luisteren die extreem boos zijn, en vinden dat de EU in deze staat niet meer houdbaar is." De presidentskandidaat zegt bovendien dat het "verraad" zou zijn als hij de EU in de huidige staat als president zou laten functioneren.
Franse kiezers gaan zondag naar de stembus om te bepalen of Macron of zijn rivaal Marine Le Pen van het rechtse Front National de nieuwe president van Frankrijk wordt.
Gebruikte termen die ik niet begreep, bedoel een lening van een vriend waarover geen rente betaald hoeft te worden en die terug betaald mag worden wanneer ik zelf wil.quote:
Goed bezig.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:19 schreef eriksd het volgende:
De zoektocht naar een racefiets is begonnen.
Aha een Griekenlandje?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:22 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Gebruikte termen die ik niet begreep, bedoel een lening van een vriend waarover geen rente betaald hoeft te worden en die terug betaald mag worden wanneer ik zelf wil.
Het is een politicus. Natuurlijk niet.quote:
Mjah, dit is wel een beetje de issue waarom ik huiverig ben voor Macron. Wil natuurlijk geen frexit, maar als hij dit meent ben ik wel voor zijn presidentschap te porren.quote:
Dat is geen lening.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:22 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Gebruikte termen die ik niet begreep, bedoel een lening van een vriend waarover geen rente betaald hoeft te worden en die terug betaald mag worden wanneer ik zelf wil.
Dan weet je zeker dat alles wat hij zegt puur is omdat hij denkt dat het hem op dit moment het beste uitkomt.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Deze komt toch uit het bankwezen dacht ik, dan is het dubbel natuurlijk niet toch?
Hipsters zou ik sowieso niet herdenken, ongeacht welk lot hen ten deel is gevallen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:30 schreef skysherrif het volgende:
Fok topic over kruisen op 4 mei niet gelezen
maar kan me in dit artikel op jalta wel vinden
http://jalta.nl/binnenlan(...)-een-andere-dag-uit/
Het is wat je uitkomt, wat anderen kunnen kan jij toch zeker ook!quote:
Ik ben benieuwd hoe je dit gaat samenvatten.quote:
Terugbetalingsverplichting lijkt me essentieel onderdeel van een lening. Als die er niet is wordt er ook niet "geleend", toch?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je dit gaat samenvatten.
Hangt ervanaf of hij een aflossingsdatum bedoelt of het algehele ontbreken van de verplichting. In dat laatste geval is het op zijn minst een schijnhandeling. Neig dan zelfs naar een gift.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Terugbetalingsverplichting lijkt me essentieel onderdeel van een lening. Als die er niet is wordt er ook niet "geleend", toch?
Misschien zit ik te veel in de VPB met mijn hoofd.
Inmiddels mag je daar wel van spreken, toch? Hij was bankier, hij is nu politicus. Zo rond twee derde van de Fransen lijkt op hem te gaan stemmen.quote:
Tenzij hij als politicus vermomd gaat natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Inmiddels mag je daar wel van spreken, toch? Hij was bankier, hij is nu politicus. Zo rond de twee derde van de Fransen lijkt op hem te gaan stemmen.
Probeer je nou te betwisten dat de Franse presidentskandidaat een politicus is?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tenzij hij als politicus vermomd natuurlijk.
Tja, ben ik een clown als ik een clownspak aantrek? Nu hoeft hij geen ander outfit aan te trekken maar toch.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Probeer je nou te betwisten dat de Franse presidentskandidaat een politicus is?
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef john2406 het volgende:
Hoe ging dat spreekwoord of gezegde?
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken?
Als je zo'n pak aan hebt en domme schoenen en je gedraagt je als een debiel en vertelt grapjes dan ben je een clown ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tja, ben ik een clown als ik een clownspak aantrek?
Ja, dom voorbeeld. Als ik een artsenoutfit draag en m'n buurvrouw behandel, ben ik dan een arts?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je zo'n pak aan hebt en domme schoenen en je gedraagt je als een debiel en vertelt grapjes dan ben je een clown ja.
Nee, nog steeds een pauperige werkloze.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dom voorbeeld. Als ik een artsenoutfit draag en m'n buurvrouw behandel, ben ik dan een arts?
Nee, want om arts te zijn moet je een specifieke opleiding hebben gedaan. Eentje die niet bestaat voor het vak van politicus.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dom voorbeeld. Als ik een artsenoutfit draag en m'n buurvrouw behandel, ben ik dan een arts?
Anders?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef Kowloon het volgende:
Volgens mij ben je fiscaal gezien ook verplicht een in het algemeen economisch verkeer geldend rentetarief te rekenen.
Definieer algemeen economisch verkeer.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef Kowloon het volgende:
Volgens mij ben je fiscaal gezien ook verplicht een in het algemeen economisch verkeer geldend rentetarief te rekenen.
Ja, da's ook pas recentelijk bepaald, hè. Wat ik er onder schreef.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want om arts te zijn moet je een specifieke opleiding hebben gedaan. Eentje die niet bestaat voor het vak van politicus.
Wat probeer je nou te betogen? Vaag gedoe dit.
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij wordt de Franse Thatcher.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:42 schreef LelijKnap het volgende:
En zo kan ik mij voorstellen dat hij Frankrijk gaat uitkleden.
Je lijkt te suggereren dat Macron zich voordoet als politicus terwijl hij dat niet is met kwade bedoelingen maar je blijft zo vaag dat ik het niet zeker weet. Als dat is wat je bedoelt dan slaat het nergens op.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, da's ook pas recentelijk bepaald, hè. Wat ik er onder schreef.
Ik dacht 6 %.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Definieer algemeen economisch verkeer.
Voor een populist niet idd.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is toch niet iets heel bijzonders wat hij roept?
Je moet een zakelijke rente rekenen, dat wil zeggen de rente die een onafhankelijke derde zou hebben berekend (het at arms length-principe). Maar dat is geen vast percentage.quote:
Hoe komt het toch dat je zo optimistisch bent? Wat in de (recente) menselijke geschiedenis en haar elite heeft daartoe geleid?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je lijkt te suggereren dat Macron zich voordoet als politicus terwijl hij dat niet is met kwade bedoelingen maar je blijft zo vaag dat ik het niet zeker weet. Als dat is wat je bedoelt dan slaat het nergens op.
En wat als je het niet doet?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet een zakelijke rente rekenen, dat wil zeggen de rente die een onafhankelijke derde zou hebben berekend (het at arms length-principe). Maar dat is geen vast percentage.
Anders wordt het voor de lener voordelige verschil als gift gezien. Maar dat weet jij ongetwijfeld beter dan ik.quote:
Wat je zegt is gewoon onzinnig. Een politicus is iemand die een publiekelijk ambt of functie vervult (en eventueel kandidaten daarvoor). Dat zegt verder geen reet over iemands vak, bedoelingen of kwaliteiten. Een dokter die burgemeester wordt is politicus. Een kamerlid zonder enige opleiding is politicus. Iemand in een clownspak die in de gemeenteraad zetelt is politicus en een presidentskandidaat is zéker een politicus.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat je zo optimistisch bent? Wat in de (recente) menselijke geschiedenis en haar elite heeft daartoe geleid?
Rentetarief gelijk aan een deposito bij een bank voor dezelfde duur als de lening. In de huidige tijd is dat een lachertje.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef Kowloon het volgende:
halal lening.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef Kowloon het volgende:
Dat geknutsel met particulieren boeit me niet zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Anders wordt het voor de lener voordelige verschil als gift gezien. Maar dat weet jij ongetwijfeld beter dan ik.
Bedrag moet uiteraard terug betaald worden maar mag zelf weten wanneer.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of hij een aflossingsdatum bedoelt of het algehele ontbreken van de verplichting. In dat laatste geval is het op zijn minst een schijnhandeling. Neig dan zelfs naar een gift.
Dus ook over vijftig jaar?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:50 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Bedrag moet uiteraard terug betaald worden maar mag zelf weten wanneer.
Een politicus doet wel meer dan een 'publiekelijk ambt' vervullen. 't is niet Hannie achter de balie bij je lokale gemeenteloket. Je maakt een inschatting van de kandidaten en dat doe je op basis van het verleden (van de kandidaat en zijn partij) en de door hem/haar gehanteerde retoriek.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat je zegt is gewoon onzinnig. Een politicus is iemand die een publiekelijk ambt of functie vervult (en eventueel kandidaten daarvoor). Dat zegt verder geen reet over iemands vak, bedoelingen of kwaliteiten.
Dat is verder geen optimisme, eerder neutraliteit.
Dat is ook geen ambt.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een politicus doet wel meer dan een 'publiekelijk ambt' vervullen. 't is niet Hannie achter de balie bij je lokale gemeenteloket.
Huh? Wat heeft dat te maken met of iemand politicus is?quote:Je maakt een inschatting van de kandidaten en dat doe je op basis van het verleden (van de kandidaat en zijn partij) en de retoriek.
Wel als het ook daadwerkelijk gaat gebeuren, of hij bedoelt natuurlijk met hervormingen het vormen van een federatie.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is toch niet iets heel bijzonders wat hij roept?
quote:
Ik ken deze regels helemaal niet, waar gaat dit over?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Rentetarief gelijk aan een deposito bij een bank voor dezelfde duur als de lening. In de huidige tijd is dat een lachertje.
Geld lenen aan jezelf.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik ken deze regels helemaal niet, waar gaat dit over?
Huh? We hadden het over de intentie van een politicus. Dat iemand officieel een politicus is (een ambt vervult) zegt helemaal niets over de intentie.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:53 schreef Tchock het volgende:
Huh? Wat heeft dat te maken met of iemand politicus is?
Ik vroeg in het topic ook al; wat bedoelt hij met hervormingen? Heeft ie dat toegelicht? En zo niet; waarom niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel als het ook daadwerkelijk gaat gebeuren, of hij bedoelt natuurlijk met hervormingen het vormen van een federatie.
Ik denk hervormen op basis van hoe de wind waait tijdens zijn ambtsperiode. Dus dat kan alle kanten op.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel als het ook daadwerkelijk gaat gebeuren, of hij bedoelt natuurlijk met hervormingen het vormen van een federatie.
Nee, jij ontkende dat Macron überhaupt politicus was en kwam daarna met slechte vergelijkingen over wanneer je een clown of arts bent.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Huh? We hadden het over de intentie van een politicus. Dat iemand officieel een politicus is (een ambt vervult) zegt helemaal niets over de intentie.
Omdat mensen het daarmee oneens kunnen zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vroeg in het topic ook al; wat bedoelt hij met hervormingen? Heeft ie dat toegelicht? En zo niet; waarom niet?
Le Pen en Macron trekken naar elkaar toe. Macron wil de boze burger bereiken en Le Pen de niet-boze-burger. Ik zou er niet te veel achter zoeken.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vroeg in het topic ook al; wat bedoelt hij met hervormingen? Heeft ie dat toegelicht? En zo niet; waarom niet?
Ja, ik stelde dat hij als politicus vermomd gaat op basis van mijn vermoeden dat hij daar niet staat als iemand die het volk wilt bedienen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, jij ontkende dat Macron überhaupt politicus was en kwam daarna met slechte vergelijkingen over wanneer je een clown of arts bent.
Wat? Onduidelijk als de neten weer dit.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, ik stelde dat hij als politicus vermomd gaat op basis van mijn vermoeden dat hij daar niet staat als iemand die het volk wilt bedienen.
Vieze populist dus die macron.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Le Pen en Macron trekken naar elkaar toe. Macron wil de boze burger bereiken en Le Pen de niet-boze-burger. Ik zou er niet te veel achter zoeken.
En is daarom bereid om -over zo'n fundamenteel punt- een suggestieve leugen het land in te slingeren.quote:
Als dingen zeggen om stemmen te winnen populisme is, dan is elke politicus een populist. De stelling dat de EU moet veranderen is niet onredelijk noch onlogisch. Ik vermoed niet dat Macron daadwerkelijk een Frexit wil maar dat zegt hij ook niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vieze populist dus die macron.
Waar is Fillon als je hem nodig hebt
Geld lenen van een rechtspersoon. Ik heb zo'n verhouding met mijn holding.quote:
Wel als het dus een totale lege huls is en de uitspraak later alle kanten op kan.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dingen zeggen om stemmen te winnen populisme is, dan is elke politicus een populist.
Die regeling is natuurlijk vooraf getoetst.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:02 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als de inspecteur de aangifte van Paper_Tiger onder ogen krijgt.
Ah, op die manier. Als je geld leent van je eigen BV moet je inderdaad een zakelijke rente opnemen. Anders wordt een bedrag ter hoogte van een zakelijke rente als onttrekking beschouwd. Die looptijd van 30 jaar heeft daar volgens mij niet zo veel mee te maken, maar dat zal in de praktijk (dus) wel handig zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Geld lenen van een rechtspersoon. Ik heb zo'n verhouding met mijn holding.
Nee, zo verstandig is hij wel inderdaad. De suggestieve toon is vrij kenmerkend. Huichelarij.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dingen zeggen om stemmen te winnen populisme is, dan is elke politicus een populist. De stelling dat de EU moet veranderen is niet onredelijk noch onlogisch. Ik vermoed niet dat Macron daadwerkelijk een Frexit wil maar dat zegt hij ook niet.
Een mening hebben die niet extreem eenzijdig is wordt al gezien als huichelarij, verraad, populisme.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zou je hier populist voor moeten zijn? Zo schokkend is het allemaal toch niet?
Een hypotheek mag 30 jaar lopen dus maak je er een hypotheek van. De betaalde rente keer je weer aan jezelf uit als salaris. Als je verder geen inkomsten meer hebt, zoals ik, komt het geld bijna netto weer bij je terug.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Als je geld leent van je eigen BV moet je inderdaad een zakelijke rente opnemen. Anders wordt een bedrag ter hoogte van een zakelijke rente als onttrekking beschouwd. Die looptijd van 30 jaar heeft daar volgens mij niet zo veel mee te maken, maar dat zal in de praktijk (dus) wel handig zijn.
De Franse president heeft maar een beperkte macht. Maar zie niet in waarom hij niet stevig aan zou kunnen drukken op hervormingen van de EU. Daar is ook elders wel draagvlak voor.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Remy?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zonder dat Pokkel of Remy het vraagt, is toch heel wat of niet?
Men lijkt wat simpel en snel opgewonden inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een mening hebben die niet extreem eenzijdig is wordt al gezien als huichelarij, verraad, populisme.
Welke mening? Als hij nou eens echt inhoud geeft aan zijn "hervormingen" dan kan men hem daar op beoordelenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een mening hebben die niet extreem eenzijdig is wordt al gezien als huichelarij, verraad, populisme.
Welke hervormingen dus?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Franse president heeft maar een beperkte macht. Maar zie niet in waarom hij niet stevig aan zou kunnen drukken op hervormingen van de EU. Daar is ook elders wel draagvlak voor.
Zo'n initiatief uit Franse hoek, daar zie ik weinig goeds van komen.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Franse president heeft maar een beperkte macht. Maar zie niet in waarom hij niet stevig aan zou kunnen drukken op hervormingen van de EU. Daar is ook elders wel draagvlak voor.
Toch wel apart. Volgens Macron bestaat er geen Franse cultuur, maar volgens mij is dit toch echt wel een culturele eigenschap.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:04 schreef Monolith het volgende:
Rellende Fransen is gewoon een gevalletje 'same shit, different day'.
Voor de praktijk is dat wel wat vaag natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet een zakelijke rente rekenen, dat wil zeggen de rente die een onafhankelijke derde zou hebben berekend (het at arms length-principe). Maar dat is geen vast percentage.
Hoe kom je er bij dat hij die mening überhaupt heeft?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje schermen met een Frexit, boze burgers naar de mond praten. Komt nogal populistisch en opportunistisch op me over.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zou je hier populist voor moeten zijn? Zo schokkend is het allemaal toch niet?
Misschien moet je niet zo blindstaren op wat 'ie zegt of gezegd schijnt te hebben.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Toch wel apart. Volgens Macron bestaat er geen Franse cultuur, maar volgens mij is dit toch echt wel een culturele eigenschap.
Het aantal deelnemers is natuurlijk een fractie van de gehele bevolking. Naar de Toppers gaan is ook geen onderdeel van de Nederlandse cultuur.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Toch wel apart. Volgens Macron bestaat er geen Franse cultuur, maar volgens mij is dit toch echt wel een culturele eigenschap.
Wat? Je kunt geen hypotheek "maken". Een hypotheek wordt gevestigd op een onroerende zaak. Ik snap je niet, je adviseur zal het wel netjes uitgewerkt hebben.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een hypotheek mag 30 jaar lopen dus maak je er een hypotheek van. De betaalde rente keer je weer aan jezelf uit als salaris. Als je verder geen inkomsten meer hebt, zoals ik, komt het geld bijna netto weer bij je terug.
Leuk joh. Soort BHV-serveerster in een coach-bus.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze stewardess is. Dus inderdaad bedienen, beetje rijke lui pamperen en ontelbaar veel keer zo'n safetybriefing doen.
Fransen gaan ook naar volkszangers, maar dit soort protesten kennen we in nederland niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het aantal deelnemers is natuurlijk een fractie van de gehele bevolking. Naar de Toppers gaan is ook geen onderdeel van de Nederlandse cultuur.
Juist wel, daaruit kan je -als je goed oplet- destilleren hoe huichelachtig iemand is. Belangrijker is echter om te luisteren naar wat ie niet zegt.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo blindstaren op wat 'ie zegt of gezegd schijnt te hebben.
Een ezel stoot zich maar 1X aan dezelfde steen, ken jij Paper zijn geschiedenis?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Je kunt geen hypotheek "maken". Een hypotheek wordt gevestigd op een onroerende zaak. Ik snap je niet, je adviseur zal het wel netjes uitgewerkt hebben.
Gelijk heb je.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat geknutsel met particulieren boeit me niet zo.
Het reflecteert natuurlijk wel iets - relatief t.o.v. andere Europese landen. Als er x % mensen naar de toppers gaan kun je een inschatting maken hoeveel Topperfans er in totaal zijn. Daarom hoeft toch ook niet altijd de hele bevolking op de dam te staan om de politiek ergens heen te bewegen?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het aantal deelnemers is natuurlijk een fractie van de gehele bevolking. Naar de Toppers gaan is ook geen onderdeel van de Nederlandse cultuur.
Ja, en dan concludeer je dat iedereen huichelaar is. Ben je dan veel wijzer? Nee, je hebt tijd verspild die je zou kunnen besteden aan echt begrijpen wat er gebeurt.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Juist wel, daaruit kan je -als je goed oplet- destilleren hoe huichelachtig iemand is.
Ja, Fransen zijn sterker geneigd tot confrontatie. Wereldschokkend, wel. Had ook tot nog toe niemand uitgevonden.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het reflecteert natuurlijk wel iets - relatief t.o.v. andere Europese landen.
Inderdaad. En het is ook nogal naïef om een politicus een huichelaar te noemen omdat hij niet compleet en volledig zegt wat hij wil. Dat hoort bij het politieke spel.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja, en dan concludeer je dat iedereen huichelaar is. Ben je dan veel wijzer? Nee, je hebt tijd verspild die je zou kunnen besteden aan echt begrijpen wat er gebeurt.
Niets zeggen is geen liegen en ook geen valse belofte!quote:Op maandag 1 mei 2017 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. En het is ook nogal naïef om een politicus een huichelaar te noemen omdat hij niet compleet en volledig zegt wat hij wil. Dat hoort bij het politieke spel.
Nou, vertel maar eens waarom Baudet een huichelaar is bijvoorbeeld? En je hebt ook nog te maken met 'maten van huichelarij', hè. Bij sommige kom je er al snel achter dat niets van wat ze zeggen geloven/aanhangen en 'r om heel andere redenen zitten.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja, en dan concludeer je dat iedereen huichelaar is. Ben je dan veel wijzer? Nee, je hebt tijd verspild die je zou kunnen besteden aan echt begrijpen wat er gebeurt.
Bel Macron dan even.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, Fransen zijn sterker geneigd tot confrontatie. Wereldschokkend, wel. Had ook tot nog toe niemand uitgevonden.
Beetje opletten, ik zei net dat het tijdverspilling is om alle uitspraken van een politicus uit te pluizen. En dan helemaal voor een irrelevant figuur als Baudet.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou, vertel maar eens waarom Baudet een huichelaar is bijvoorbeeld? En je hebt ook nog te maken met 'maten van huichelarij', hè. Bij sommige kom je er al snel achter dat niets van wat ze zeggen geloven/aanhangen en 'r om heel andere redenen zitten.
Oh allichtquote:Op maandag 1 mei 2017 17:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo'n initiatief uit Franse hoek, daar zie ik weinig goeds van komen.
Wie zegt dat hier, wat een hullie doen het ook uitspraak zeg.quote:
De naam Thierry betekent "heerser van mensen".quote:
En de gebruikelijke gefrustreerde typjes hier laten zich weer verleiden tot boze reactiesquote:Op maandag 1 mei 2017 17:08 schreef Reya het volgende:
Politici praten kiezers naar de mond. Stop die persen maar weer.
Wat je ook van z'n standpunten denkt, ik denk dat je er moeite mee zal hebben om het vermoeden, dat hij met andere motieven dan de geuite in de tweede kamer zit, concreet te maken.quote:
Zo'n Jozef Stalin, die was er tenminste nog duidelijk in dat iedereen de tering kon krijgen. Voorbeeldje, mensen.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En de gebruikelijke gefrustreerde typjes hier laten zich weer verleiden tot boze reacties
Dat zegt uiteraard geen drol, want dat kun jij bij Macron ook niet concreet maken.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat je ook van z'n standpunten denkt, ik denk dat je er moeite mee zal hebben om het vermoeden, dat hij met andere motieven dan de geuite in de tweede kamer zit, concreet te maken.
Dat beargumenteerde je a.d.h.v. de stelling dat 'ze allemaal huichelaars zijn' (dat je daarop zal uitkomen).quote:Op maandag 1 mei 2017 17:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Beetje opletten, ik zei net dat het tijdverspilling is om alle uitspraken van een politicus uit te pluizen. En dan helemaal voor een irrelevant figuur als Baudet.
Stalin zou worstelen met Twitter.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo'n Jozef Stalin, die was er tenminste nog duidelijk in dat iedereen de tering kon krijgen. Voorbeeldje, mensen.
Jawel, zie zijn verleden en uitspraken (zoals deze). Ik kan concreet maken dat er een hoge mate van waarschijnlijkheid bestaat dat hij geen socialist is.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt uiteraard geen drol, want dat kun jij bij Macron ook niet concreet maken.
Zozo. Je hebt daar zeker een uitgebreide studie naar gedaan?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jawel, zie zijn verleden en uitspraken (zoals deze). Ik kan concreet maken dat er een hoge mate van waarschijnlijkheid bestaat dat hij geen socialist is.
Zo'n Baudet is dan ook een schoolvoorbeeld van een huichelaar.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat beargumenteerde je a.d.h.v. de stelling dat 'ze allemaal huichelaars zijn' (dat je daarop zal uitkomen).
Nou, dat zie ik graag tegemoet dan. En wel concreet, hè.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jawel, zie zijn verleden en uitspraken (zoals deze). Ik kan concreet maken dat er een hoge mate van waarschijnlijkheid bestaat dat hij geen socialist is.
Wat een Frans arbeidsethos.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben mij een partij klaar met werken vandaag. Straks gewoon lekker een fles wijn kopen en wat kaasjes om alvast de frexit te vieren.
Ik heb daar een neusje voor.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Zozo. Je hebt daar zeker een uitgebreide studie naar gedaan?
Een zgn. juichelaar.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo'n Baudet is dan ook een schoolvoorbeeld van een huichelaar.
En zijn aanhang juicht het toe.
Ja, geef eens een voorbeeld wat dat aantoont dan.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo'n Baudet is dan ook een schoolvoorbeeld van een huichelaar.
En zijn aanhang juicht het toe.
Ja omdat politici mensen zijn. Geen enkel mens is altijd eerlijk of vertelt altijd de volledige waarheid, om meerdere redenen.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat beargumenteerde je a.d.h.v. de stelling dat 'ze allemaal huichelaars zijn' (dat je daarop zal uitkomen).
Neuh, hij zou alle Twitteraars gewoon wegens landverraad naar een Goelag sturen.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stalin zou worstelen met Twitter.
Daar heb je tegenwoordig een echte leider voor nodig.
Ik scoor zeer constant.quote:
Zou ik wel sympathie voor kunnen opbrengen.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, hij zou alle Twitteraars gewoon wegens landverraad naar een Goelag sturen.
Linkse vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, hij zou alle Twitteraars gewoon wegens landverraad naar een Goelag sturen.
Respect voor dit bedrijf.quote:The company keeps about 82% of the revenue generated by franchisees, compared with only about 16% of the revenue from its company-operated locations, which is reduced by the expenses of running those operations, according to the investment blog Wall Street Survivor.
Of hij zou een Sovjet-versie laten maken, met enkel keuze uit bepaalde patriottische zinnen.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Da's niet helemaal eerlijk, hè. Zo gaan wij niet met elkaar om. We spuien hier af en toe wat dingen die een geheel maken. Dus je kan of al mijn posts doorspitten (waaronder ook verwijzingen naar artikelen incluis achtergrondonderzoek) of mij op mijn woord geloven dat ik dat kan.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, dat zie ik graag tegemoet dan. En wel concreet, hè.
Eerder de HBC van de burgerflippers, maar inderdaad Starbucks voor het fiscale voordeeltje.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Starbucks van de hamburgerrestaurants.
quote:The US tax code includes several provisions favorable to real estate investors and landlords
Wie was dat ook weer van de VVD welke dat met mensen wou doen?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom zo belangrijk; de mate van. Niet iedereen verdient te titel huichelaar mi.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja omdat politici mensen zijn. Geen enkel mens is altijd eerlijk of vertelt altijd de volledige waarheid, om meerdere redenen.
Vorig najaar beweerde hij nog geen politieke ambities te hebben, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, geef eens een voorbeeld wat dat aantoont dan.
Niet meer dan logisch.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou ik wel sympathie voor kunnen opbrengen.
Je zegt net dat je het concreet kunt maken. Ik betwijfel dat ten zeerste. Ik heb al je posts over Macron gelezen (14 stuks) en daarin maak je werkelijk niets concreet, behalve dat je een lang Engelstalig artikel post zonder bron, wat je ongetwijfeld niet zelf geschreven hebt, waarin allerlei claims over Macron worden gedaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Da's niet helemaal eerlijk, hè. Zo gaan wij niet met elkaar om. We spuien hier af en toe wat dingen die een geheel maken. Dus je kan of al mijn posts doorspitten (waaronder ook verwijzingen naar artikelen incluis achtergrondonderzoek) of mij op mijn woord geloven dat ik dat kan.
Nou goed, dat kun je als een leugen zien. Zeer onwaarschijnlijk dat dat het geval is maar goed, waar het om gaat zijn de inhoudelijke leugens; waaruit blijkt dat hij niet achter zijn geuite standpunten staat? Dat hij ze slechts strooit om macht te vergaren? Veelzeggend is dat zijn politieke stellingnames (bijna volledig) in lijn liggen met zijn politieke opinies van zijn tijd als schrijver. Zelfs over een, voor de mentaal zwakkere onder ons (en daar zijn er vele van tegenwoordig), onderwerp als vrouwen wijkt hij niet af - terwijl hem dat echt mogelijk stemmen heeft gekost.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vorig najaar beweerde hij nog geen politieke ambities te hebben, bijvoorbeeld.
quote:Moet werkgever betalen voor in elkaar geslagen kapper?
Ja. Dankjewel Nederlands arbeidsrecht.
Mag werkgever de loonkosten verhalen op de daders?
Ja. > 5k.
Bron: DasKapital
Ik vat het als een enorm compliment op dat je ook daadwerkelijk m'n posts hebt nagezochtquote:Op maandag 1 mei 2017 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zegt net dat je het concreet kunt maken. Ik betwijfel dat ten zeerste. Ik heb al je posts over Macron gelezen (14 stuks) en daarin maak je werkelijk niets concreet, behalve dat je een lang Engelstalig artikel post zonder bron, wat je ongetwijfeld niet zelf geschreven hebt, waarin allerlei claims over Macron worden gedaan.
Je lult gewoon maar wat en nu je er op aangesproken wordt ontwijk je het punt. En nee, ik ga absoluut niet "op je woord geloven" dat je dit kunt. Over huichelarij gesproken.
Dus als jij zegt "Ik kan concreet maken dat er een hoge mate van waarschijnlijkheid bestaat dat hij geen socialist is." bedoel je dat je één artikel hebt gelezen waarin dat beweerd wordt.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vat het als een enorm compliment op dat je ook daadwerkelijk m'n posts hebt nagezocht. Maar alle claims en voorbeelden (dus met name die in dat artikel ook), maken het concreet dat er een mate van waarschijnlijkheid bestaat dat hij er met oneigenlijke intenties zit.
Post hij ook in deze sc?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:27 schreef Reya het volgende:
Verder is Baudet natuurlijk een marginaal schertsfiguur.
Wat is dit?quote:
Zijn gedraai over eerdere onhandige uitspraken kan je ook prima als huichelarij zien. Zoals gesteld is hij nogal een schoolvoorbeeld, ondanks dat hij zo nieuw in de politiek is.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou goed, dat kun je als een leugen zien. Zeer onwaarschijnlijk dat dat het geval is maar goed, waar het om gaat zijn de inhoudelijke leugens; waaruit blijkt dat hij niet achter zijn geuite standpunten staat? Dat hij ze slechts strooit om macht te vergaren? Veelzeggend is dat zijn politieke stellingnames (bijna volledig) in lijn liggen met zijn politieke opinies van zijn tijd als schrijver. Zelfs over een, voor de mentaal zwakkere onder ons (en daar zijn er vele van tegenwoordig), onderwerp als vrouwen wijkt hij niet af - terwijl hem dat echt mogelijk stemmen heeft gekost.
Een typisch Brabants tafereel.quote:
Dus de les is: geen mensen aannemen die mogelijk in elkaar geslagen worden.quote:
Ik snap het punt van die post en daskapitaal niet echt.quote:
Dat lijkt me sowieso fijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dus de les is: geen mensen aannemen die mogelijk in elkaar geslagen worden.
Okéquote:Op maandag 1 mei 2017 17:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap het punt van die post en daskapitaal niet echt.
Deze zin, pareltje weer.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zelfs over een, voor de mentaal zwakkere onder ons (en daar zijn er vele van tegenwoordig), onderwerp als vrouwen wijkt hij niet af - terwijl hem dat echt mogelijk stemmen heeft gekost.
Nee, dat ene artikel is wat ik heb aangedragen heb. Dat zegt niet of ik wel of niet meer artikelen gelezen heb. Zo werkt dat, hè. Je leest van alles, zijn uitgesproken 'meningen', over zijn geschiedenis, artikelen die verbanden duiden, etc, en een enkel artikel draag je aan (omdat je daar toevallig zin in hebt). Ik stel nergens (volledig) overtuigd te zijn, mijn mening over hem is op basis hiervan het meest waarschijnlijk. Wat je ook moet beseffen is dat een mening over Macron binnen een context valt; en niet slechts gebaseerd is op hem als individu. Als hij een voormalig bankier van Rothschild was kun je of enerzijds stellen; ''irrelevant, want hij is nu politicus, maar ook; 'oppassen, want mogelijk ...''. Als je van het laatste uitgaat, dan neem je ook mee wat de belangen van die bank zijn, en of die aansluiten bij zijn retoriek.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus als jij zegt "Ik kan concreet maken dat er een hoge mate van waarschijnlijkheid bestaat dat hij geen socialist is." bedoel je dat je één artikel hebt gelezen waarin dat beweerd wordt.
Nee, oké, dan weet ik wat jouw maatstaf van overtuiging is.
herken me hier in.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou, vertel maar eens waarom Baudet een huichelaar is bijvoorbeeld? En je hebt ook nog te maken met 'maten van huichelarij', hè. Bij sommige kom je er al snel achter dat niets van wat ze zeggen geloven/aanhangen en 'r om heel andere redenen zitten.
Zoals welke dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn gedraai over eerdere onhandige uitspraken kan je ook prima als huichelarij zien. Zoals gesteld is hij nogal een schoolvoorbeeld, ondanks dat hij zo nieuw in de politiek is.
Had ie maar een klantjes-met-losse-handjes polis moeten nemen.quote:
Daadwerkelijke uitspraken doen er juist wel toe, juist omdat ze de eigenlijke intentie kunnen verraden. En zo ook met feiten, zoals het feit dat hij een elitaire bankier was van een bank met 'nogal een geschiedenis'. Je moet alleen niet de vergissing maken dat een uitgesproken hetzelfde is als een feitelijke weergaven van wat mensen denken.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:56 schreef 99.999 het volgende:
Mooi is dat, verzin een context en feiten of daadwerkelijke uitspraken doen er niet meer toe
Jaja, hoe lang had hij ook alweer bij die bak gewerkt?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daadwerkelijke uitspraken doen er juist wel toe, juist omdat ze de eigenlijke intentie kunnen verraden. En zo ook met feiten, zoals het feit dat hij een elitaire bankier was van een bank met 'nogal een geschiedenis'. Je moet alleen niet de vergissing maken dat een uitgesproken hetzelfde is als een feitelijke weergaven van wat mensen denken.
Een hoop gewauwel en nul concrete punten. Je verzet simpelweg de doelen omdat ik doorvroeg. Eerst moet ik maar je posts lezen, maar daar staat het ook niet in, dus ik moet het maar gewoon van je aannemen en ten slotte ligt het aan de context. Volkomen doorzichtig.quote:
Tijdverspilling dit. Ik ga lekker iets anders doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
waar het om gaat zijn de inhoudelijke leugens;
Hij zei; 'ik had het beter niet kunnen zeggen, nu ik weet hoe er op gereageerd wordt'. Dat is geen gedraai, dat is erkennen dat je met randdebielen te maken hebt.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Over de homeopathische verdunning van volk of cultuur, bijvoorbeeld.
Lang genoeg om erkent te worden als potentieel marionet.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jaja, hoe lang had hij ook alweer bij die bak gewerkt?
Je bent vanuit je frustratie steeds wilder om je heen aan het slaan
Dat komt omdat je blijft doorvragen omdat ik de cruciale punten (waarvan de belangrijkste: de Rothschild-connectie) al aangedragen had. Die vallen samen in een geheel van andere zaken, zoals kennis van de Rotschildbank, de mens an sich, de situatie in Frankrijk, zijn retoriek aangaande migratie en de EU. Dat even uiteenzetten doe je niet zo één, twee, drie. Concreet verhaal =/= concreet bewijs. Bestond dat maar, dan zouden we ook niet meer na hoeven te denken en konden we alle politici op hun woord geloven.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een hoop gewauwel en nul concrete punten. Je verzet simpelweg de doelen omdat ik doorvroeg. Eerst moet ik maar je posts lezen, maar daar staat het ook niet in, dus ik moet het maar gewoon van je aannemen en ten slotte ligt het aan de context. Volkomen doorzichtig.
Hier doe je het trouwens ook:
[..]
Tijdverspilling dit. Ik ga lekker iets anders doen.
Lekker met je "Free Kurdistan"-shirt.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef Friek_ het volgende:
Deze donderdag een andere date in Rotterdam, mensen. Vlakbij het Turkse consulaat.
Ik ken weer iemand die 'Soros' heet. Prima kerel.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:10 schreef Reya het volgende:
Ik werk samen met iemand die "Rothschild" heet. Goede lui.
Nice.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef Friek_ het volgende:
Deze donderdag een andere date in Rotterdam, mensen. Vlakbij het Turkse consulaat.
Goede lui zo lang je geen rare dingen over Israël zegt.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:10 schreef Reya het volgende:
Ik werk samen met iemand die "Rothschild" heet. Goede lui.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Goede lui zo lang je geen rare dingen over Israël zegt.
Weer een stoffige theologe?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef Friek_ het volgende:
Aan de Oude Binnenweg waarschijnlijk dan, vlakbij Westblaak. Als ze niks is gewoon mij even optrommelen om bier te drinken.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef Friek_ het volgende:
Meh, gewoon weer zo'n gare maandag waarin je zin hebt vervelende collega's op hun muil te timmeren.quote:
Dat was om vrede te bewaren na de oorlog. Je moet toch uiteindelijk je buurlanden enigszins te vriend houden, ook al hebben ze je meerdere malen aangevallen.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:19 schreef LelijKnap het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk waarom Israël het na de oorlog gewonnen landgebied teruggeven had? Je leest namelijk vaak dat ze uit zijn op meer landgebied én heel machtig zijn. Waarom dan zoveel gedoe om de Joordaanoever?
Vervelende collega's?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, gewoon weer zo'n gare maandag waarin je zin hebt vervelende collega's op hun muil te timmeren.
Jaweeeel, gewoon oprotten uit de Westelijke Jordaanoever.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat was om vrede te bewaren na de oorlog. Je moet toch uiteindelijk je buurlanden enigszins te vriend houden, ook al hebben ze je meerdere malen aangevallen.
Meer grondgebied hoeven ze overigens helemaal niet. Wat ze nu hebben is voldoende, echter geen centimeter minder.
Nice.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, nu een of andere designmiep van 8 jaar ouder met voorliefde voor Tom Waits.
Ja, DM effe je nummer, ik ben 'm weer eens kwijtgeraakt (nieuwe telefoon).quote:Op maandag 1 mei 2017 18:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aan de Oude Binnenweg waarschijnlijk dan, vlakbij Westblaak. Als ze niks is gewoon mij even optrommelen om bier te drinken.
Joequote:Op maandag 1 mei 2017 18:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, DM effe je nummer, ik ben 'm weer eens kwijtgeraakt (nieuwe telefoon).
Ben toch geen IT-erquote:Op maandag 1 mei 2017 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vervelende collega's?
Jij hebt toch allemaal mededrakenshirts?
Ook gedaan?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, gewoon weer zo'n gare maandag waarin je zin hebt vervelende collega's op hun muil te timmeren.
Nou nou. In feite ligt heel Israel + Palestina op de Westelijke Jordaanoever.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jaweeeel, gewoon oprotten uit de Westelijke Jordaanoever.
Nou ja, wat niet-pakkendragers dan ook dragen naar kantoor.quote:
Konden ze dat dan niet gewoon afdwingen (met steun vd VS)? Bovendien geen verhaal vd slechterik toch? Zij werden aangevallen. Verloren? Dit is de prijs. Wbd die vriendschappelijke relaties net buurlanden... die zijn nooit echt vd grond gekomen.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat was om vrede te bewaren na de oorlog. Je moet toch uiteindelijk je buurlanden enigszins te vriend houden, ook al hebben ze je meerdere malen aangevallen.
Meer grondgebied hoeven ze overigens helemaal niet. Wat ze nu hebben is voldoende, echter geen centimeter minder.
Nee Amerika had ook liever dat ze teruggingen. En de relatie met Jordanië en Egypte is nu best prima.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Konden ze dat dan niet gewoon afdwingen (met steun vd VS)? Bovendien geen verhaal vd slechterik toch? Zij werden aangevallen. Verloren? Dit is de prijs. Wbd die vriendschappelijke relaties net buurlanden... die zijn nooit echt vd grond gekomen.
Ah oke.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee Amerika had ook liever dat ze teruggingen. En de relatie met Jordanië en Egypte is nu best prima.
Pakkendragersquote:Op maandag 1 mei 2017 18:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, wat niet-pakkendragers dan ook dragen naar kantoor.
Trainingspakken?
Mogelijk een ex van Tem.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, nu een of andere designmiep van 8 jaar ouder met voorliefde voor Tom Waits.
Spijkerbroeken en overhemden met glitters.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Trainingspakken?
Nice.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Trainingspakken?
Ik vind het altijd zo lelijk wanneer iemand ruimte open laat boven de knoop van de das, waardoor je het hemd erdoorheen ziet.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:39 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een geschikt pak voor Kaas-.
Ben jelly.quote:
Nog verder?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jelly.
Ik wil nu ook, maar moet even rustig aan doen want ben weer wat toegenomen in bolheid.
Had ik eigenlijk ook aan moeten denken, maar de schoorsteen moet roken.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jelly.
Ik wil nu ook, maar moet even rustig aan doen want ben weer wat toegenomen in bolheid.
Omdat Rabin laatste gematigde Israëlische premier waarmee te praten is is, hij wilde land terug geven om onderhandelingen over vrede en oprichting Palestina serieus vorm te geven, toen vermoorde een zionextremist Rabin.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:19 schreef LelijKnap het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk waarom Israël het na de oorlog gewonnen landgebied teruggeven had? Je leest namelijk vaak dat ze uit zijn op meer landgebied én heel machtig zijn. Maar earom dan zoveel gedoe om de Joordaanoever terwijl ze al zoveel meer hadden.
Kosten van een pak wegen niet op tegen de opbrengsten van een formele werkplek. Dus de MKBA lijkt me een no-brainer.quote:
Sowieso een foute kraag.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lelijk wanneer iemand ruimte open laat boven de knoop van de das, waardoor je het hemd erdoorheen ziet.
Maar dat is hier inderdaad mijn enige kritiek.
Kan ze geen baan vinden buiten de dark side?quote:Zij verloor een baan voor 38 uur bij een incassobureau en vond vervolgens een baan voor 24 uur bij een makelaar.
Het vriendje bevindt zich nu in Kaas z'n orbit.quote:
Wat een stom toeval. Ik hoorde de term 'MKBA' vandaag op het werk voor het eerst en weet toevallig net sinds vanmiddag wat het is.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kosten van een pak wegen niet op tegen de opbrengsten van een formele werkplek. Dus de MKBA lijkt me een no-brainer.
Is ook een ontzettende ambtenarenterm. Moest het ooit voor een vakje volkshuisvesting opzoeken. Zo rekenen woco's alles recht.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een stom toeval. Ik hoorde de term 'MKBA' vandaag op het werk voor het eerst en weet toevallig net sinds vanmiddag wat het is.
Hoe zit dat met die lening van een vriend waarover geen rente betaald hoeft te worden en terug betaald mag worden wanneer men wil, telt dat mee als eigen vermogen voor belegginghpotheek?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sowieso een foute kraag.
Geen riem/bretels ook.
Ik heb nog steeds geen idee eigenlijk. Maar als het niks met stalen balken van doen heeft is de kans dat ik het ooit nog ga snappen nihil.quote:
Ik heb al ergens antwoord gegeven. Zoek maar op.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:48 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die lening van een vriend waarover geen rente betaald hoeft te worden en terug betaald mag worden wanneer men wil, telt dat mee als eigen vermogen voor belegginghpotheek?
"Ik vraag dit voor een vriend."quote:Op maandag 1 mei 2017 18:48 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die lening van een vriend waarover geen rente betaald hoeft te worden en terug betaald mag worden wanneer men wil, telt dat mee als eigen vermogen voor belegginghpotheek?
Ik draag bij voorkeur eigenlijk geen riem als statement dat het maatwerk is. Maar volgens mij ziet niemand anders het zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sowieso een foute kraag.
Geen riem/bretels ook.
De rest van de wereld ziet gewoon een corpulent figuur met een te strakke broek.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik draag bij voorkeur eigenlijk geen riem als statement dat het maatwerk is. Maar volgens mij ziet niemand anders het zo.
Even gegoogled, en het is inderdaad iets wat alleen ambtenaren hoeven te begrijpen.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee eigenlijk. Maar als het niks met stalen balken van doen heeft is de kans dat ik het ooit nog ga snappen nihil.
Heb je dan wel gespjes?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik draag bij voorkeur eigenlijk geen riem als statement dat het maatwerk is. Maar volgens mij ziet niemand anders het zo.
Afkorting voor of je d'r wat aan hebt of niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee eigenlijk. Maar als het niks met stalen balken van doen heeft is de kans dat ik het ooit nog ga snappen nihil.
Ha.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De rest van de wereld ziet gewoon een corpulent figuur met een te strakke broek.
Gelukkig.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Even gegoogled, en het is inderdaad iets wat alleen ambtenaren hoeven te begrijpen.
Gelukkig zijn ze aangemeten in verschillende fases van bolheid, dus heb voor elk seizoen een andere.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je dan wel gespjes?
Maatwerk, is dat niet wat optimistisch met jouw gejojo?
Ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat een riem in jouw geval sowieso vrij overbodig is.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of SCBA, voor de Engelstalige civil servants.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Even gegoogled, en het is inderdaad iets wat alleen ambtenaren hoeven te begrijpen.
terug naar grenzen van '47. Bovendien is dat een leugen, waarom bouwen ze illegale nederzettingen indien ze niet meer land willen?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jaweeeel, gewoon oprotten uit de Westelijke Jordaanoever.
Slim. Ik moet weer een nieuwe.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze aangemeten in verschillende fases van bolheid, dus heb voor elk seizoen een andere.
Goed kijken naar fashion trendsetter Keizer (VVD) voor inspiratie.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Slim. Ik moet weer een nieuwe.
Denk aan blauw met streep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |