Hey Jappie, weet jij trouwens nog hoe dat boek over de geschiedenis van de CIA heet? Dat boek dat George aanraadde? (Ik reageer later trouwens nog op die post in dat topic).quote:
Bedoel je nou die formulieren van het UWV?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hey Jappie, weet jij trouwens nog hoe dat boek over de geschiedenis van de CIA heet? Dat boek dat George aanraadde? (Ik reageer later trouwens nog op die post in dat topic).
Nee, formulieren van de gemeente heb ik zojuist al ingevuld.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bedoel je nou die formulieren van het UWV?
Oh, verkeerde gequotequote:Op maandag 1 mei 2017 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bedoel je nou die formulieren van het UWV?
De mannelijke doch wat lievere versie van Hillary.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Binnenkort weer Frans Underwood kijken.
Ik maakte een grap, baklap.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij niet nee, saaibal.
Nee, je hebt wél iets te verbergen
Claire als Bill. Doet het ook met anderen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De mannelijke doch wat lievere versie van Hillary.
Ff stemmen kapen bij die blonde.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef GSbrder het volgende:
Hihi, de pro-EU kandidaat Macron wil dat de EU gaat veranderen.
Die blonde wil juist in de EU blijven.quote:
Dat willen de meeste 'pro-EU kandidaten' toch ook wel?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef GSbrder het volgende:
Nou ja, "willen".quote:Op maandag 1 mei 2017 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat willen de meeste 'pro-EU kandidaten' toch ook wel?
En Le Pen wil de Euro houden en Frexit uitstellen. Rare wereld.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef GSbrder het volgende:
Heeft de GBL al woest getwitterd?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Le Pen wil de Euro houden en Frexit uitstellen. Rare wereld.
Geertje heeft de EU eigenlijk ook losgelaten. Is alleen nog maar islamhaat wat er gepredikt wordt.quote:
De EU bashen is pas hip als er nieuwe cijfers naar boven komen hoeveel de Brexit Nederland kost, of wanneer Zuid-Europese landen om hulp vragen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geertje heeft de EU eigenlijk ook losgelaten. Is alleen nog maar islamhaat wat er gepredikt wordt.
And the home of the Brave.quote:
Vind 'm ook maar erg stil over Polen de laatste jaren.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De EU bashen is pas hip als er nieuwe cijfers naar boven komen hoeveel de Brexit Nederland kost, of wanneer Zuid-Europese landen om hulp vragen.
quote:
Zeker dapper om met TUI naar Curaçao te vliegen. Of überhaupt naar Curaçao vliegen.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 22:27:39Dank aan de geweldige bemanning van TUI voor de prima vlucht naar Curacao! https://t.co/peRXUZabWv reageer retweet
Local islam is ook geen pretje, anders.quote:
TUI, lekker met alle tokkies naar strandresorts vliegen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]Zeker dapper om met TUI naar Curaçao te vliegen. Of überhaupt naar Curaçao vliegen.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 22:27:39Dank aan de geweldige bemanning van TUI voor de prima vlucht naar Curacao! https://t.co/peRXUZabWv reageer retweet
Er zullen wel een paar anti-pattriotten uit het vliegtuig zijn gegooid. Op z'n United's.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]Zeker dapper om met TUI naar Curaçao te vliegen. Of überhaupt naar Curaçao vliegen.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 22:27:39Dank aan de geweldige bemanning van TUI voor de prima vlucht naar Curacao! https://t.co/peRXUZabWv reageer retweet
De vrouwelijke bemanning wordt dan ook onderdrukt.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:58 schreef xpompompomx het volgende:
Greet zal wel nooit met Emirates vliegen denk ik.
Ik ken een meisje dat voor Emirates vliegt, dat lijkt me ook eersteklas kutwerk zeg.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vrouwelijke bemanning wordt dan ook onderdrukt.
Vliegen lijkt me minder vervelend dan bedienen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat voor Emirates vliegt, dat lijkt me ook eersteklas kutwerk zeg.
Een voormalig scharrel is ook stewardess, en volgens mij is het gewoon altijd kutwerk, voor welke maatschappij je ook vliegtquote:Op maandag 1 mei 2017 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat voor Emirates vliegt, dat lijkt me ook eersteklas kutwerk zeg.
Ik bedoel dat ze stewardess is. Dus inderdaad bedienen, beetje rijke lui pamperen en ontelbaar veel keer zo'n safetybriefing doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vliegen lijkt me minder vervelend dan bedienen.
Komt op de tv hoeven die niet veel aan te doen!quote:Op maandag 1 mei 2017 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze stewardess is. Dus inderdaad bedienen, beetje rijke lui pamperen en ontelbaar veel keer zo'n safetybriefing doen.
Stewardess lijkt me ook niet lang vol te houden.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al was het alleen al omdat je afgedankt wordt als je niet mooi genoeg meer bent.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Stewardess lijkt me ook niet lang vol te houden.
Dan kun je bij de KLM komen werken.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al was het alleen al omdat je afgedankt wordt als je niet mooi genoeg meer bent.
En mooi blijven op 10km hoogte is vrij moeilijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al was het alleen al omdat je afgedankt wordt als je niet mooi genoeg meer bent.
Onder de 10 km niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En mooi blijven op 10km hoogte is vrij moeilijk.
Zou hij dit menen of?quote:De sociaal-liberale favoriet bij de Franse presidentsverkiezingen, Emmanuel Macron, vindt dat de Europese Unie (EU) drastisch moet hervormen.
Zo niet, dan moet Frankrijk rekening houden met het vooruitzicht van een 'Frexit', het verlaten van de EU, vertelt de pro-EU-kandidaat maandag tegen BBC.
Macron zegt dat hij nog steeds vindt dat de EU belangrijk is voor Frankrijk. "Maar tegelijkertijd moeten we naar onze mensen luisteren die extreem boos zijn, en vinden dat de EU in deze staat niet meer houdbaar is." De presidentskandidaat zegt bovendien dat het "verraad" zou zijn als hij de EU in de huidige staat als president zou laten functioneren.
Franse kiezers gaan zondag naar de stembus om te bepalen of Macron of zijn rivaal Marine Le Pen van het rechtse Front National de nieuwe president van Frankrijk wordt.
Gebruikte termen die ik niet begreep, bedoel een lening van een vriend waarover geen rente betaald hoeft te worden en die terug betaald mag worden wanneer ik zelf wil.quote:
Goed bezig.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:19 schreef eriksd het volgende:
De zoektocht naar een racefiets is begonnen.
Aha een Griekenlandje?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:22 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Gebruikte termen die ik niet begreep, bedoel een lening van een vriend waarover geen rente betaald hoeft te worden en die terug betaald mag worden wanneer ik zelf wil.
Het is een politicus. Natuurlijk niet.quote:
Mjah, dit is wel een beetje de issue waarom ik huiverig ben voor Macron. Wil natuurlijk geen frexit, maar als hij dit meent ben ik wel voor zijn presidentschap te porren.quote:
Dat is geen lening.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:22 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Gebruikte termen die ik niet begreep, bedoel een lening van een vriend waarover geen rente betaald hoeft te worden en die terug betaald mag worden wanneer ik zelf wil.
Dan weet je zeker dat alles wat hij zegt puur is omdat hij denkt dat het hem op dit moment het beste uitkomt.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Deze komt toch uit het bankwezen dacht ik, dan is het dubbel natuurlijk niet toch?
Hipsters zou ik sowieso niet herdenken, ongeacht welk lot hen ten deel is gevallen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:30 schreef skysherrif het volgende:
Fok topic over kruisen op 4 mei niet gelezen
maar kan me in dit artikel op jalta wel vinden
http://jalta.nl/binnenlan(...)-een-andere-dag-uit/
Het is wat je uitkomt, wat anderen kunnen kan jij toch zeker ook!quote:
Ik ben benieuwd hoe je dit gaat samenvatten.quote:
Terugbetalingsverplichting lijkt me essentieel onderdeel van een lening. Als die er niet is wordt er ook niet "geleend", toch?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je dit gaat samenvatten.
Hangt ervanaf of hij een aflossingsdatum bedoelt of het algehele ontbreken van de verplichting. In dat laatste geval is het op zijn minst een schijnhandeling. Neig dan zelfs naar een gift.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Terugbetalingsverplichting lijkt me essentieel onderdeel van een lening. Als die er niet is wordt er ook niet "geleend", toch?
Misschien zit ik te veel in de VPB met mijn hoofd.
Inmiddels mag je daar wel van spreken, toch? Hij was bankier, hij is nu politicus. Zo rond twee derde van de Fransen lijkt op hem te gaan stemmen.quote:
Tenzij hij als politicus vermomd gaat natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Inmiddels mag je daar wel van spreken, toch? Hij was bankier, hij is nu politicus. Zo rond de twee derde van de Fransen lijkt op hem te gaan stemmen.
Probeer je nou te betwisten dat de Franse presidentskandidaat een politicus is?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tenzij hij als politicus vermomd natuurlijk.
Tja, ben ik een clown als ik een clownspak aantrek? Nu hoeft hij geen ander outfit aan te trekken maar toch.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Probeer je nou te betwisten dat de Franse presidentskandidaat een politicus is?
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef john2406 het volgende:
Hoe ging dat spreekwoord of gezegde?
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken?
Als je zo'n pak aan hebt en domme schoenen en je gedraagt je als een debiel en vertelt grapjes dan ben je een clown ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tja, ben ik een clown als ik een clownspak aantrek?
Ja, dom voorbeeld. Als ik een artsenoutfit draag en m'n buurvrouw behandel, ben ik dan een arts?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je zo'n pak aan hebt en domme schoenen en je gedraagt je als een debiel en vertelt grapjes dan ben je een clown ja.
Nee, nog steeds een pauperige werkloze.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dom voorbeeld. Als ik een artsenoutfit draag en m'n buurvrouw behandel, ben ik dan een arts?
Nee, want om arts te zijn moet je een specifieke opleiding hebben gedaan. Eentje die niet bestaat voor het vak van politicus.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dom voorbeeld. Als ik een artsenoutfit draag en m'n buurvrouw behandel, ben ik dan een arts?
Anders?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef Kowloon het volgende:
Volgens mij ben je fiscaal gezien ook verplicht een in het algemeen economisch verkeer geldend rentetarief te rekenen.
Definieer algemeen economisch verkeer.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef Kowloon het volgende:
Volgens mij ben je fiscaal gezien ook verplicht een in het algemeen economisch verkeer geldend rentetarief te rekenen.
Ja, da's ook pas recentelijk bepaald, hè. Wat ik er onder schreef.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want om arts te zijn moet je een specifieke opleiding hebben gedaan. Eentje die niet bestaat voor het vak van politicus.
Wat probeer je nou te betogen? Vaag gedoe dit.
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij wordt de Franse Thatcher.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:42 schreef LelijKnap het volgende:
En zo kan ik mij voorstellen dat hij Frankrijk gaat uitkleden.
Je lijkt te suggereren dat Macron zich voordoet als politicus terwijl hij dat niet is met kwade bedoelingen maar je blijft zo vaag dat ik het niet zeker weet. Als dat is wat je bedoelt dan slaat het nergens op.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, da's ook pas recentelijk bepaald, hè. Wat ik er onder schreef.
Ik dacht 6 %.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Definieer algemeen economisch verkeer.
Voor een populist niet idd.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is toch niet iets heel bijzonders wat hij roept?
Je moet een zakelijke rente rekenen, dat wil zeggen de rente die een onafhankelijke derde zou hebben berekend (het at arms length-principe). Maar dat is geen vast percentage.quote:
Hoe komt het toch dat je zo optimistisch bent? Wat in de (recente) menselijke geschiedenis en haar elite heeft daartoe geleid?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je lijkt te suggereren dat Macron zich voordoet als politicus terwijl hij dat niet is met kwade bedoelingen maar je blijft zo vaag dat ik het niet zeker weet. Als dat is wat je bedoelt dan slaat het nergens op.
En wat als je het niet doet?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet een zakelijke rente rekenen, dat wil zeggen de rente die een onafhankelijke derde zou hebben berekend (het at arms length-principe). Maar dat is geen vast percentage.
Anders wordt het voor de lener voordelige verschil als gift gezien. Maar dat weet jij ongetwijfeld beter dan ik.quote:
Wat je zegt is gewoon onzinnig. Een politicus is iemand die een publiekelijk ambt of functie vervult (en eventueel kandidaten daarvoor). Dat zegt verder geen reet over iemands vak, bedoelingen of kwaliteiten. Een dokter die burgemeester wordt is politicus. Een kamerlid zonder enige opleiding is politicus. Iemand in een clownspak die in de gemeenteraad zetelt is politicus en een presidentskandidaat is zéker een politicus.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat je zo optimistisch bent? Wat in de (recente) menselijke geschiedenis en haar elite heeft daartoe geleid?
Rentetarief gelijk aan een deposito bij een bank voor dezelfde duur als de lening. In de huidige tijd is dat een lachertje.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef Kowloon het volgende:
halal lening.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef Kowloon het volgende:
Dat geknutsel met particulieren boeit me niet zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Anders wordt het voor de lener voordelige verschil als gift gezien. Maar dat weet jij ongetwijfeld beter dan ik.
Bedrag moet uiteraard terug betaald worden maar mag zelf weten wanneer.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of hij een aflossingsdatum bedoelt of het algehele ontbreken van de verplichting. In dat laatste geval is het op zijn minst een schijnhandeling. Neig dan zelfs naar een gift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |