Wilders's dubbele maat mbt buitenlandse belangen is erger.quote:Op zondag 30 april 2017 23:12 schreef Tchock het volgende: [..] Hpocrisie is zulke figuren niet vreemd inderdaad. Aangiftes zijn sowieso een goede bron daarvoor, dat zag je bij Wilders ook. Bij aangiftes tegen hem is het land te klein en als iemand dan iets lelijks zegt gaat hij zelf aangifte doen.
Ja en nee. Inderdaad, hij geeft gewoon antwoord op vragen zonder die te ontwijken zoals veel politici doen. Maar vage abstracte verhalen vertellen is ongeveer zijn handelsmerk. Hij overbluft discussiepartners door heel veel moeilijke begrippen te gebruiken terwijl zijn punt eenvoudiger gemaakt had kunnen worden.quote:Op zondag 30 april 2017 23:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja goed, hij heeft zijn terminologie (partijkartel, etc) die deel uitmaken van zijn retoriek, maar het valt altijd binnen een inhoudelijk verhaal. Als iemand hem op 'onwenselijke bewoording' wijst, dan legt hij gewoon uit waarom hij voor die bepaalde verwoording koos. Hij houd van beargumenteren en discussiëren, dat doet hij veel liever dan abstracte vage verhaaltjes houden en het ontwijken van kritische vragen. Hetgeen lang de standaard is geweest in de Nederlandse politiek. Dus ja, natuurlijk, er is ook retoriek, dat is inherent aan het doen van een verhaal; maar in een interactieve setting (in de kamer of aan tafel bij Buitenhof) bewijst hij keer op keer op de inhoud te willen blijven; ondanks alle beledigingen die richting hem gesmeten worden. Dan is ie toch echt wel een keizer die de tomaten van het anti-intellectuele volk (Wiegel, etc) trotseert.
http://nos.nl/artikel/217(...)dan-paracetamol.htmlquote:Onderzoek: bier bestrijdt pijn beter dan paracetamol
En ze gaan het vooral intens nadoen. Wat Lelijk net zei was echt een goed voorbeeld.quote:Op zondag 30 april 2017 23:47 schreef Monolith het volgende:
Sommige mensen zijn nogal gevoelig voor breedsprakige verhalen met veel 'moeilijke' woorden waarin feitelijk nauwelijks iets wordt gezegd. Dat wordt er bij een bèta-opleiding wel uitgeramd.
quote:Op zondag 30 april 2017 23:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij blijft op de inhoud gefocust, en alhoewel men nu nog -in alle wanhoop- daar van weg probeert te blijven zal men uiteindelijk zwichten onder het gewicht van de onzin (beledigingen, hokjestermen) die ze zelf ter afleiding spuien. Zolang hij het bij de inhoud houd, zal de rest van Nederland er niet aan komen te leren te discussiëren; inhoudelijk en fatsoenlijk. Het doek van de politieke poppenkast zal uiteindelijk komen te vallen.
Je ziet wel vaker dat inderdaad dat mensen vallen voor een verhaal dat nu eenmaal mooi verwoord is, zonder dat het feitelijk veel voorstelt. "Je kan zeggen wat je wil, maar Baudet blijft beschaafd." En zo kun je zelfs beschaafd heel veel nonsens of gebakken lucht verkopen.quote:Op zondag 30 april 2017 23:47 schreef Monolith het volgende:
Sommige mensen zijn nogal gevoelig voor breedsprakige verhalen met veel 'moeilijke' woorden waarin feitelijk nauwelijks iets wordt gezegd. Dat wordt er bij een bèta-opleiding wel uitgeramd.
Ik heb dit experiment al menigmaal succesvol gerepliceerd.quote:Op zondag 30 april 2017 23:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/217(...)dan-paracetamol.html
Warempel.
Dat verbaast niemand inderdaad. Ben wel eens thuisgekomen met mijn hele handen en shirt onder het bloed omdat ik iets doms had gedaan als een kapot glas pakken of zo. Merk je geen reet van.quote:Op zondag 30 april 2017 23:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Warempel.
quote:Op zondag 30 april 2017 23:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Warempel.
Ook ja en nee. Abstract was wellicht geen goede woordkeuze omdat politiek-filosofische verhandelingen moeilijk zonder abstracte ideeën kunnen. Misschien heeft ie er af en toe moeite mee het concreter te maken. Of hij nou expres met 'moeilijke termen' strooit, dat weet ik niet. Misschien is ie op dat vlak simpelweg onkundig. Het nadeel van hetgeen ik bewonder. Vergeet niet dat het nooit z'n intentie is geweest om in de politiek te stappen. Hoelang heeft hij zich kunnen voorbereiden om zich dat aan te leren, die kunde? Als je z'n boeken leest, zal je opvallen dat hij het zich niet eerder aangeleerd had.quote:Op zondag 30 april 2017 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja en nee. Inderdaad, hij geeft gewoon antwoord op vragen zonder die te ontwijken zoals veel politici doen. Maar vage abstracte verhalen vertellen is ongeveer zijn handelsmerk. Hij overbluft discussiepartners door heel veel moeilijke begrippen te gebruiken terwijl zijn punt eenvoudiger gemaakt had kunnen worden.
En wat je vooral mist: hij is lang niet de enige die vragen niet vermijdt. Luister eens naar een politicus als Klaas Dijkhof: die kan ook gewoon een vraag beantwoorden en desnoods met twee woorden. Het idee dat het hele "partijkartel" bestaat uit politici van de oude signatuur is gewoon onjuist en dat is een belangrijk hiaat in je argumentatie.
Over dat ontwijken van de vraag sloeg wat Henry Keizer laatst deed trouwens echt alles. Er werd hem gevraagd of hij volkomen integer had gehandeld en hij zei "dat door de overlegde stukken vast was komen te staan dat de procedure zoals 'wij' die gevolgd hadden integer was geweest" of iets dergelijks.
Alsof "ja" ontbreekt in zijn woordenschat.
Nah, da's anders. Dit gesprek volgde na enkele opmerkingen over Baudet. Dat verdient tegenspraak van hetzelfde niveau. Ik heb Wilders bijvoorbeeld ook altijd een (ongewenste) clown genoemd terwijl hij de enige was waar ik het op de belangrijkste punten mee eens was.quote:Op zondag 30 april 2017 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ze gaan het vooral intens nadoen. Wat Lelijk net zei was echt een goed voorbeeld.
[..]
Dit is gewoon revisionisme. Wilders was al kamerlid láng voordat Fortuyn vermoord werd, sterker nog, hij was al kamerlid voor Fortuyn überhaupt de politiek in ging.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:04 schreef LelijKnap het volgende:
Wilders is door het partijkartel geïnstalleerd om na de dood van Fortuyn als bliksemafleider te fungeren. Er is genoeg reden om die verdenking te onderzoeken.
Ik geloof echt geen seconde dat Baudet niet in staat zou zijn helder te praten. Niemand gebruikt woorden als oikofobie, hagiografisch en ga zo maar door "omdat ze geen beter synoniem weten". Nee, dat is totaal bewust en nog effectief ook. Ik vind het nogal naïef om dat te ontkennen.quote:Ook ja en nee. Abstract was wellicht geen goede woordkeuze omdat politiek-filosofische verhandelingen moeilijk zonder abstracte ideeën kunnen. Misschien heeft ie er af en toe moeite mee het concreter te maken. Of hij nou expres met 'moeilijke termen' strooit, dat weet ik niet. Misschien is ie op dat vlak simpelweg onkundig. Het nadeel van hetgeen ik bewonder. Vergeet niet dat het nooit z'n intentie is geweest om in de politiek te stappen. Hoelang heeft hij zich kunnen voorbereiden om zich dat aan te leren, die kunde? Als je z'n boeken leest, zal je opvallen dat hij het zich niet eerder aangeleerd had.
Ja, maar ik moet dan juist denken aan speeches van Obama bijvoorbeeld. Daarom vroeg ik, toevallig genoeg, eerder vandaag naar een filosoof/intellectueel die de voordelen/het nut van de multiculturele (incluis het islamitische) (EU)-staat heeft uitgelegd. Helaas geen naam zien vallen...quote:Op zondag 30 april 2017 23:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je ziet wel vaker dat inderdaad dat mensen vallen voor een verhaal dat nu eenmaal mooi verwoord is, zonder dat het feitelijk veel voorstelt. "Je kan zeggen wat je wil, maar Baudet blijft beschaafd." En zo kun je zelfs beschaafd heel veel nonsens of gebakken lucht verkopen.
Dan is de seizoensopening na de zomer Feyenoord - Vitesse om de Cruijffschaal.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
De prijzen naar Rotterdam en Arnhem dit jaar, helemaal goed
Yep, dat wordt ook weer leukquote:Op maandag 1 mei 2017 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is de seizoensopening na de zomer Feyenoord - Vitesse om de Cruijffschaal.
Dat hij eerder bij de VVD zat maakt hem alleen maar meer verdacht. Ja, daarvoor kaartte hij de islam ook wel aan, maar heel erg gematigd en om die gematigdheid te verduidelijken werd Fortuyn door hem als het weggezet. (''I.t.t. tot Fortuyn, zeg ik niet dat...'').quote:Op maandag 1 mei 2017 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is gewoon revisionisme. Wilders was al kamerlid láng voordat Fortuyn vermoord werd, sterker nog, hij was al kamerlid voor Fortuyn überhaupt de politiek in ging.
[..]
Kan ook een kwestie van gewenning zijn. Sommige termen leggen meer uit dan je in enkele zinnen kan uitleggen. Als je gewent bent om te discussiëren, leer je jezelf vanzelf afsnijroutes aan.quote:Ik geloof echt geen seconde dat Baudet niet in staat zou zijn helder te praten. Niemand gebruikt woorden als oikofobie, hagiografisch en ga zo maar door "omdat ze geen beter synoniem weten". Nee, dat is totaal bewust en nog effectief ook. Ik vind het nogal naïef om dat te ontkennen.
Wilders was vanwege zijn islamkritiek al uit de kamer gewerkt vóór Fortuyn vermoord werd. Was niets gematigds aan.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat hij eerder bij de VVD zat, maakt hem alleen maar meer verdacht. Ja, daarvoor kaartte hij de islam ook wel aan, maar heel erg gematigd en om die gematigdheid te verduidelijken werd Fortuyn door hem als het weggezet. (''I.t.t. tot Fortuyn, zeg ik niet dat...'').
Ik ga hier verder geen moeite meer insteken. Baudet zegt nota bene zelf dingen als "hier verzin ik mooie zinnen om linkse mensen boos te maken" en jij denkt nog steeds dat dit zijn normale spreekstijl is. Ga iemand anders voor de gek houden, zeg.quote:Kan ook een kwestie van gewenning zijn. Sommige termen leggen meer uit dan je in enkele zinnen kan uitleggen. Als je gewent bent om te discussiëren, leer je jezelf vanzelf afsnijroutes aan.
Het was gematigd t.o.v. Fortuyn en al helemaal t.o.v. van zijn eigen retoriek van de laatste jaren. Maar uit de kamer gezet? Ik heb iets gemist? Hij stapte in 2004 uit de VVD.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wilders was vanwege zijn islamkritiek al uit de kamer gewerkt vóór Fortuyn vermoord werd. Was niets gematigds aan.
[..]
Ik ga hier verder geen moeite meer insteken. Baudet zegt nota bene zelf dingen als "hier verzin ik mooie zinnen om linkse mensen boos te maken" en jij denkt nog steeds dat dit zijn normale spreekstijl is. Ga iemand anders voor de gek houden, zeg.
Hij werd voor de verkiezingen van 2002 (dus vóór Fortuyns dood) op plek 30 van de kandidatenlijst van de VVD gezet waardoor hij zijn zetel verloor. Ik zei niet uit de kamer gezet maar gewerkt. De breuk met de VVD volgde inderdaad later.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het was gematigd t.o.v. Fortuyn en al helemaal t.o.v. van zijn eigen retoriek van de laatste jaren. Maar uit de kamer gezet? Ik heb iets gemist? Hij stapte in 2004 uit de VVD.
Ah oke, dat was mij ontgaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij werd voor de verkiezingen van 2002 (dus vóór Fortuyns dood) op plek 30 van de kandidatenlijst van de VVD gezet waardoor hij zijn zetel verloor.
Ik denk dat de VVD-kandidatencommissie daar in grote mate de toekomst van de Nederlandse politiek bepaald heeft.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah oke, dat was mij ontgaan.
Lees het nu;
Voor de Tweede Kamerverkiezingen van mei 2002 had de kandidatencommissie – waarvan de latere premier Mark Rutte één van de leden was – Wilders op nummer 30 geplaatst. Zodoende was hij na de verloren verkiezingen Kamerlid af, om na januari 2003 met een eervolle veertiende plek op de kieslijst – lager dan staatssecretaris Rutte op 11 – als mentor van Rutte terug te keren.
Ja, morgen vrij. En om 20:00 de huldiging van Vites op de marktquote:Op maandag 1 mei 2017 00:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heb je morgen wel vrij geregeld? Anders ga je een zware dag tegemoet vermoed ik.
Bizar. Dit lijkt me ook in strijd met Europees recht, vooral de nemo tenetur-leer uit artikel 6 van het EVRM, maar dat is lang niet het enige. Het gevolg zal in elk geval zijn dat mensen die veroordeeld worden op grond van lichaamsmateriaal dat verkregen wordt uit ziekenhuizen dat met succes zullen kunnen aanvechten bij het EHRM.quote:Op maandag 1 mei 2017 01:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ziekenhuis wordt DNA-databank voor justitie
Demissionair minister Schippers van Volksgezondheid (VVD) wil dat gegevens over afgenomen lichaamsmateriaal in de zorg beschikbaar komen voor politie en justitie. Ook in het verleden afgestaan materiaal valt hieronder. Patiënten wordt daarbij niet om toestemming gevraagd. De minister heeft hiervoor een wetsvoorstel ter consultatie gepubliceerd. De volledige reactie van Privacy Barometer op dit voorstel kunt u hier lezen.
https://www.privacybarome(...)tabank_voor_justitie
Dat kun je in de VS nu al doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 01:53 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat nog tijdens ons leven DNA-banken volstrekt normaal zullen worden. Gerichte advertenties omdat uit jouw genen blijkt dat je een voorliefde voor pinda's hebt, dat soort zaken, het is allemaal niet heel ver weg meer.
Hoppa.quote:France election: Macron says EU must reform or face 'Frexit'
[..]"I'm a pro-European, I defended constantly during this election the European idea and European policies because I believe it's extremely important for French people and for the place of our country in globalisation," Mr Macron, leader of the recently created En Marche! party, told the BBC.
"But at the same time we have to face the situation, to listen to our people, and to listen to the fact that they are extremely angry today, impatient and the dysfunction of the EU is no more sustainable.[..]
Lijkt me een prima standpunt. Vooral omdat het verkondigd wordt door iemand die wel doordrongen is van het belang van Europese samenwerking en die niet een populist is die enkel redeneert dat Europa alleen maar zinvol is als het voor hem persoonlijk werkt. Maar om wat hervormingen aan dat logge apparaat te bewerkstelligen mag je best wel hoog spel spelen. Anders wordt het weer een feest van consensus en concessies.quote:
Verkapte PVVer dus.quote:
Nou, Macron kent de Franse geschiedenis ook wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoewel iets doen omdat het electoraat "impatient" is me niet zo'n goede drijfveer lijkt
Hij bedoelt natuurlijk dat hij de maandelijkse verhuizing naar Straatsburg eindelijk de nek om gaat draaien.quote:Op maandag 1 mei 2017 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lijkt me een prima standpunt. Vooral omdat het verkondigd wordt door iemand die wel doordrongen is van het belang van Europese samenwerking en die niet een populist is die enkel redeneert dat Europa alleen maar zinvol is als het voor hem persoonlijk werkt. Maar om wat hervormingen aan dat logge apparaat te bewerkstelligen mag je best wel hoog spel spelen. Anders wordt het weer een feest van consensus en concessies.
Hoewel iets doen omdat het electoraat "impatient" is me niet zo'n goede drijfveer lijkt
Het is een Fransman. Waarschijnlijk moet daarom de maandelijkse verhuizing naar Brussel er aan geloven, hernoemen we de EU naar Groot-Frankrijk en wordt een lunchpauze van 3 uur bij wet verplicht.quote:Op maandag 1 mei 2017 07:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk dat hij de maandelijkse verhuizing naar Straatsburg eindelijk de nek om gaat draaien.
"Hervormen" is altijd een mooi woord voor "doen wat mij net goed uitkomt".quote:Op maandag 1 mei 2017 07:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is een Fransman. Waarschijnlijk moet daarom de maandelijkse verhuizing naar Brussel er aan geloven.
hoelang lunchen french en hoelang duurt dag school/werk?quote:Op maandag 1 mei 2017 07:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is een Fransman. Waarschijnlijk moet daarom de maandelijkse verhuizing naar Brussel er aan geloven, hernoemen we de EU naar Groot-Frankrijk en wordt een lunchpauze van 3 uur bij wet verplicht.
Ik weet het niet precies, maar volgens mij op z'n minst een uur lunch.quote:Op maandag 1 mei 2017 07:42 schreef LA_niner het volgende:
[..]
hoelang lunchen french en hoelang duurt dag school/werk?
Wat een geldverspilling, calvinistische boterham is beter.quote:Op maandag 1 mei 2017 07:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar volgens mij op z'n minst een uur lunch.
Ze werken meer dan jij. De invulling zal anders zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 07:42 schreef LA_niner het volgende:
[..]
hoelang lunchen french en hoelang duurt dag school/werk?
Plaatje toont aan van niet, wat bedoeL je overigens met andere invulling, halve dag niets doen meetellen?quote:Op maandag 1 mei 2017 07:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ze werken meer dan jij. De invulling zal anders zijn.
[ afbeelding ]
In Nederland werkt bijna elke vrouw parttime, dus dat vertekent nogal.quote:Op maandag 1 mei 2017 07:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Halve dag de secretaresse onheus bejegenen.quote:Op maandag 1 mei 2017 07:54 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Plaatje toont aan van niet, wat bedoeL je overigens met andere invulling, halve dag niets doen meetellen?
Zo, die zag ik niet aankomen.quote:Le Pen maakt ommezwaai in campagne: euro mag blijven
Puur cijfermatig is de kans klein dat Marine Le Pen na de tweede ronde van de Franse presidentsverkiezingen als winnaar uit de bus komt. Maar uitgesloten is het niet. Zelf doet ze er alles aan om nieuwe kiezers te winnen. De Frexit is even in de ijskast gezet. 'Ik voel me Europese.'
bron
Le Pen de eurofiel, Macron de eurocriticus.quote:
Dat zal voor een groot deel komen omdat er relatief veel vrouwen parttime werken in Nederland.quote:Op maandag 1 mei 2017 07:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog wat vroeg om vrouwen overal de schuld van te geven.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat zal voor een groot deel komen omdat er relatief veel vrouwen parttime werken in Nederland.
Hoe is het met de desbetreffende Jood afgelopen?quote:
Hij postte hier een kwartier terug nog.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe is het met de desbetreffende Jood afgelopen?
telt aflossings en rentevrije lening van vriend mee voor eigen vermogen indien je een vastgoedbeleggingshpotheek wil afsluiten?quote:Op maandag 1 mei 2017 08:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe is het met de desbetreffende Jood afgelopen?
--> WGRquote:Op maandag 1 mei 2017 09:13 schreef LA_niner het volgende:
[..]
telt aflossings en rentevrije lening mee voor eigen vermogen indien je een vastgoedbeleggingshpotheek wil afsluiten?
Kunnen ze hier ook hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 07:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is een Fransman. Waarschijnlijk moet daarom de maandelijkse verhuizing naar Brussel er aan geloven, hernoemen we de EU naar Groot-Frankrijk en wordt een lunchpauze van 3 uur bij wet verplicht.
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2017 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou nog zo maar kunnen aangezien Ajax weigert de wedstrijd te beslissen.
quote:Op maandag 3 april 2017 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb hem nog gewoon zien voetballen bij Ajax.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon treurig dat een ploeg met de kwaliteiten van Real zich zo'n laffe speelwijze aanmeet. Mourinho heeft er ook een handje van om zijn ploegen enorm laf te laten spelen.
-> VBL.quote:Op donderdag 20 april 2017 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit je zo met een potentiële halve finale EL voor Ajax in je maag?
quote:
Voetbal past prima in een kroeg, dus lekker wieberen knul.quote:
Waarbij deze keer weer?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:29 schreef Reya het volgende:
Trump wordt keer op keer weer geownd door het Congres. Geen verrassing dat ze daar wel blij met hem zijn.
Donny kan extra geld krijgen voor defensie, maar dan moet ie wel eerst een spreekbeurt geven over het verslaan van IS in het congres.quote:
Hihi, dat verhaal had ik nog gemist, eens even zoeken zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Donny kan extra geld krijgen voor defensie, maar dan moet ie wel eerst een spreekbeurt geven over het verslaan van IS in het congres.
Je zou maar naar die half-afgemaakte zinnen moeten luisteren terwijl je niet in de lach mag schieten. (Of huilen wanneer je beseft dat die vent je president is.)quote:Op maandag 1 mei 2017 09:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Donny kan extra geld krijgen voor defensie, maar dan moet ie wel eerst een spreekbeurt geven over het verslaan van IS in het congres.
Was dat niet een spreekbeurt over NK?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zie AMV topic.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hihi, dat verhaal had ik nog gemist, eens even zoeken zo.
Zag het al ja, maar wel jammer dat het maar om $2,5 van de $15 miljoen die naar terrorismebestrijding gaat, gaat.quote:
Bovendien is er nog steeds geen geld voor zijn muur.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien is er nog steeds geen geld voor zijn muur.
Die gaat Mexico betalen.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien is er nog steeds geen geld voor zijn muur.
Inderdaad. Mexico betaalt het. Maar de Fake News Media vergeten dat steeds.quote:
I will defeat ISIS because it is, well, I will not personally deafeat ISIS, I mean I could but we have the greatest army, the best, the best tanks, planes and people in the world, tremendous people whom I respect very much and who all voted for me, I would defeat Hillary in the popular vote again, she should be in jail, she's very crooked.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je zou maar naar die half-afgemaakte zinnen moeten luisteren terwijl je niet in de lach mag schieten. (Of huilen wanneer je beseft dat die vent je president is.)
Nu Fargo weer begonnen is krijg je bijna het idee dat het een parodie op Trump is wat dat betreft.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
I will defeat ISIS because it is, well, I will not personally deafeat ISIS, I mean I could but we have the greatest army, the best, the best tanks, planes and people in the world, tremendous people whom I respect very much and who all voted for me, I would defeat Hillary in the popular vote again, she should be in jail, she's very crooked.
Maar #howthen?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
I will defeat ISIS because it is, well, I will not personally deafeat ISIS, I mean I could but we have the greatest army, the best, the best tanks, planes and people in the world, tremendous people whom I respect very much and who all voted for me, I would defeat Hillary in the popular vote again, she should be in jail, she's very crooked.
Ik mis nog een tirade over CNN of de NYT voor een bingo.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fargo.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nu Fargo weer begonnen is krijg je bijna het idee dat het een parodie op Trump is wat dat betreft.
In die series, werkelijk?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Overigens zitten er tegenwoordig veel kleine parodietjes en opmerkingen over trump in series als the simpsons, family guy enzo. Zelfs billions doet vrolijk mee.
Sarcasme is hilarisch, maar billions is wel grappig aangezien het meeste al geruime tijd is opgenomen en ze blijkbaar nog dingetjes ertussen ge-edit hebben.quote:
Is dat een goeie serie trouwens? Zat een beetje te kijken wat m'n volgende serie ging zijn en de beschrijving leek me wel aardigquote:Op maandag 1 mei 2017 10:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sarcasme is hilarisch, maar billions is wel grappig aangezien het meeste al geruime tijd is opgenomen en ze blijkbaar nog dingetjes ertussen ge-edit hebben.
Ja, beste een puike serie. Leuke cameo's ook wel. Beetje Wolf of Wallstreet de serie, maar dan wat realistischer.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat een goeie serie trouwens? Zat een beetje te kijken wat m'n volgende serie ging zijn en de beschrijving leek me wel aardig
Oh klinkt als een serie voor mij. Ook net weer eentje afgerond (Homeland), dus er is ruimte.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, beste een puike serie. Leuke cameo's ook wel. Beetje Wolf of Wallstreet de serie, maar dan wat realistischer.
En er zit SM in.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh klinkt als een serie voor mij. Ook net weer eentje afgerond (Homeland), dus er is ruimte.
Het is geen gay SM en eigenlijk bijna alleen in het eerste seizoen.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan dus en passant ook nog wat inspiratie opdoen.
En dat op maandagquote:Op maandag 1 mei 2017 10:41 schreef Tchock het volgende:
Ik haat muggen. Echt beroerd geslapen. Sliep pas tegen vieren en was om zeven uur al weer wakker door die klotebeesten.
Zoeken ze nog ingenieurs?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig wel vrij vandaag, want op de UvA is Dag de Arbeid een feestdag.
quote:1 mei. Juist nu.
"1 mei vieren is achterhaald. Overbodige nostalgie." Al jaren voeren dappere VVD'ers in onze hoofdstad strijd tegen het feit dat de gemeentewerkers dan een vrije dag hebben.
Hebben ze gelijk? De achturige werkdag is tenslotte al lang gemeengoed, hoe lang blijven we die strijd herdenken? Er kwamen 36 urige werkweken, CAO's vol afspraken en talloze sociale wetten. Iets om trots op te zijn! Klaar.
Maar toch. Waar we vroeger streden tegen een 12-urige werkdag in de fabriek, moeten we nu vechten tegen de druk van de 24-urige bereikbaarheid. De paradox van nog nooit zoveel vrije tijd hebben en nog nooit zo weinig vrij te zijn van het werk.
Waar we vroeger streden tegen verboden op vakbondsvorming of actie, moeten we nu vechten tegen het gevaar je flexcontract kwijt te raken als je voor je belang opkomt. De paradox van mogen actievoeren, maar het niet meer durven.
Waar we vroeger streden tegen de uitbuiting van dagloners, vechten we nu tegen de onzekerheid van nul-urencontracten en oproepconstructies. De paradox van de vrije werknemer, die ieder moment als moderne slaaf aan het werk kan worden gezet en weer afgedankt.
Waar we ooit vochten tegen de uitwassen van de industrialisatie, moeten we nu strijden tegen de nadelen van de robotisering. De paradox van de vooruitgang voor de samenleving, mogelijk gemaakt door de teloorgang van het in de steek gelaten individu.
1 mei gaat over de strijd voor goed werk, het vechten voor bescherming van mensen die dat werk doen. Dat blijft altijd actueel, zo lang er gewerkt wordt. Voorheen ging het vooral om de fabrieksarbeider, nu ook om de zzp-er, de flexwerker, de zwangere vrouw. 1 mei is er voor iedereen die voor ons en met ons werkt. Een feestdag om stil te staan bij wat we bereikt hebben, en een dag van strijd voor wat er nog te winnen valt.
Hoe durven ze te denken aan mensen die het zwaar hebben, de landverraders.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
Je kan je maar ergens druk om maken zeg![]()
NWS / Kruisen voor vluchtelingen op 4 mei
Ze zijn dus ook echt openlijk links.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig wel vrij vandaag, want op de UvA is Dag de Arbeid een feestdag.
Alleen Amsterdam doet dat nog.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:57 schreef Ryon het volgende:
In gemeenteland zijn ze ook vrij. Wat mij nu even slecht uitkomt. Deze hele week is dramatisch. Een en al gatenkaas.
De arbeidsweek begint dinsdag en eindigt alweer op donderdagochtend. Lekker dan.
Je bedoelt dat er buiten Amsterdam ook mensen zouden wonen?quote:
Dat lijkt me niet meer dan een gezochte theorie.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er buiten Amsterdam ook mensen zouden wonen?
Want het is zeer van belang dat mensen wordt opgelegd wie ze herdenken. Aan iemand anders denken dan gestorven Nederlanders zou eigenlijk bestraft moeten worden.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe durven ze te denken aan mensen die het zwaar hebben, de landverraders.
Een gift?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:13 schreef LA_niner het volgende:
[..]
telt aflossings en rentevrije lening van vriend mee voor eigen vermogen indien je een vastgoedbeleggingshpotheek wil afsluiten?
Nou ja, ze waren een gemeentelijke universiteit. Dan is het niet onlogisch dat ze daarin meegaanquote:
Afgekeken van de meet-ups van de Jessias.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Wel verdomme, je moet gewoon kaartjes kopen voor de JFVD kickoff.
Baudet begint al vroeg met graaien.
De eerste kritische leden zijn al op Facebook gespot.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Wel verdomme, je moet gewoon kaartjes kopen voor de JFVD kickoff.
Baudet begint al vroeg met graaien.
Terecht trouwens. Laat het volk het maar direct in de portemonnee voelen dat hun leiders niet voor gratis hun bed uitkomen.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Afgekeken van de meet-ups van de Jessias.
We moeten er maar aan wennen, binnenkort moet het volk een Goldman Sachs-vergoeding betalen om premierskandidaten nog te kunnen spreken, net zoals aan de overkant van de grote plas.
Groenlinks vroeg geen geld, Baudet wel?quote:Op maandag 1 mei 2017 11:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We moeten er maar aan wennen, binnenkort moet het volk een Goldman Sachs-vergoeding betalen om premierskandidaten nog te kunnen spreken, net zoals aan de overkant van de grote plas.
Ja, 5 euro voor niet-leden en gratis voor leden als je naar FVD bijeenkomsten wilde. Hoeveel de koters van Baudet vragen is nog niet bekend.quote:
Ach ja, het is geen 25 AD meer, toen de messias gratis wilde spreken. Jesse heeft simpelweg hogere leefkosten, zijnde werkende vader.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij moet zijn levensstijl ergens van betalen.quote:
Groenlinks is dan ook van het gratis bier.quote:
Ik neem aan dat het in het Parthenon zal plaatsvinden, geboorteplaats van FVD.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
De eerste kritische leden zijn al op Facebook gespot.
Niemand weet trouwens waar en hoe duur dat event is. Maar goed, Baudet fixt het wel.
In de Wilhelmsturm, net als waar de vorige verlosser van de partijelite werd geboren.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het in het Parthenon zal plaatsvinden, geboorteplaats van FVD.
quote:Telecomproviders moeten vanaf maandag voordat zij een krediet voor een mobiele telefoon verstrekken, verplicht een zogeheten inkomens- en lastentoets uitvoeren.
Daarmee moet worden bepaald of het verantwoord is om aan consumenten een krediet te verstrekken. Onderdeel van de toets is het opvragen van de kredietstatus bij het Bureau Krediet Registratie (BKR).
De verplichting, opgelegd door de Autoriteit Financiële Markten (AFM), geldt voor alle mobiele telefoons met een waarde van meer dan 250 euro die op afbetaling worden gekocht.
Inkomen
Naast het opvragen van de kredietstatus controleert de telecomprovider ook het inkomen en de woonlasten van de consument. Telecomproviders bepalen overigens zelf de richtlijnen voor het al dan niet verstrekken van een krediet.
Volgens de nieuwe regels krijg je niet gratis een telefoon bij een abonnement, maar sluit je eigenlijk een lening voor het toestel af. Deze lening is meestal verwerkt in de abonnementskosten. Vanaf 1 mei worden leningen voor mobiele telefoons bij BKR geregistreerd.
Afbetaling
Begin dit jaar werd bekend dat de regels voor telefoons op afbetaling strenger zouden worden. Dat moet consumenten beschermen tegen te hoge schulden.
Naast de inkomenscheck moeten de kosten voor telefoons apart worden vermeld van de abonnementskosten, zodat beter inzichtelijk is hoeveel het kost om een mobiele telefoon gespreid te betalen. Ook moet het makkelijker worden om aanbiedingen met elkaar te vergelijken.
http://www.nu.nl/geldzake(...)obiele-telefoon.html
Het aandeel Apple zal weldra kelderen. Tijd dat we dit Europees invoeren, dan ga ik big short.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Afbetaling
Begin dit jaar werd bekend dat de regels voor telefoons op afbetaling strenger zouden worden. Dat moet consumenten beschermen tegen te hoge schulden.
Naast de inkomenscheck moeten de kosten voor telefoons apart worden vermeld van de abonnementskosten, zodat beter inzichtelijk is hoeveel het kost om een mobiele telefoon gespreid te betalen. Ook moet het makkelijker worden om aanbiedingen met elkaar te vergelijken.
Als ze dankzij de 'murica 1st policy binnenkort in de VS geproduceerd gaan worden door boze witte mannen zullen ze weldra eerder richting de ¤1000 gaan dan dat ze onder de ¤250 zullen duiken.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Apple kan die krengen prima voor minder dan ¤250 verkopen.
Of je koopt je iPhone af met elke product dat je voor $800 in de appstore koopt.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Apple kan die krengen prima voor minder dan ¤250 verkopen.
Het volgende model gaat al meer dan ¤1.000 kosten naar verluidt.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ze dankzij de 'murica 1st policy binnenkort in de VS geproduceerd gaan worden door boze witte mannen zullen ze weldra eerder richting de ¤1000 gaan dan dat ze onder de ¤250 zullen duiken.
Welke gek geeft zo veel uit voor een mobieltje? Je kan dat ding uit je zak laten kletteren of kwijt raken en die dingen kunnen niet veel meer dan de mobieltjes van 300 euro.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het volgende model gaat al meer dan ¤1.000 kosten naar verluidt.
Daarnaast zorgen telefoontjes voor veel CO2-uitstoot.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het volgende model gaat al meer dan ¤1.000 kosten naar verluidt.
Wat een utilitaire benadering van een mobiele telefoon.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Welke gek geeft zo veel uit voor een mobieltje? Je kan dat ding uit je zak laten kletteren of kwijt raken en die dingen kunnen niet veel meer dan de mobieltjes van 300 euro.
Daarom koopt iedereen het ook op afbetaling via een abonnement.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Welke gek geeft zo veel uit voor een mobieltje? Je kan dat ding uit je zak laten kletteren of kwijt raken en die dingen kunnen niet veel meer dan de mobieltjes van 300 euro.
Ik heb zo'n ding van 2 generaties terug, maar dan van de werkgever.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:32 schreef 99.999 het volgende:
Ik ga meestal voor de Apple van 1 of 2 modellen terug. Dan vallen de kosten wel mee
quote:Op maandag 1 mei 2017 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een utilitaire benadering van een mobiele telefoon.
De telefoon van nu is het horloge van 1990.
Wat een bazen.quote:
Die verstrekt hier niet meer dan een matige Motorola.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding van 2 generaties terug, maar dan van de werkgever.
Een ambtenaar met een telefoon, straks belt de baas hem nog als hij ligt te slapen.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die verstrekt hier niet meer dan een matige Motorola.
Ik heb gewoon de nieuwste kekste Android van Google zelf, gewoon kopen en een sim-only.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:32 schreef 99.999 het volgende:
Ik ga meestal voor de Apple van 1 of 2 modellen terug. Dan vallen de kosten wel mee
Geen lego-horloge hebben gehadquote:Op maandag 1 mei 2017 11:42 schreef xpompompomx het volgende:
Swatch!! Ik had er vroegah ook eentje natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs een Fischer Price horloge gehad,quote:
Ja, sowieso direct aftikkenquote:Op maandag 1 mei 2017 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de nieuwste kekste Android van Google zelf, gewoon kopen en een sim-only.
Druk inderdaad dankzij de aantrekkende economie!quote:
Mijn Nokia van 250 Euro kan inderdaad alles wat de iPhones van 900 Euro ook kunnen. Mooi was de verbaasde blik van een Apple-fanaat toen ik meldde dat mijn telefoon ook 128 GB opslag heeft en optische camerastabilisatie.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gisteren nog een s7edge overgenomen voor 250 euro van mijn broer, 3 mnd oud.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn Nokia van 250 Euro kan inderdaad alles wat de iPhones van 900 Euro ook kunnen. Mooi was de verbaasde blik van een Apple-fanaat toen ik meldde dat mijn telefoon ook 128 GB opslag heeft en optische camerastabilisatie.
Aanwezig is een beter woord.quote:
Android is echter wel het lachertje onder de mobiele OS-en. Kan mij goed voorstellen dat hij er vanaf wilde.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gisteren nog een s7edge overgenomen voor 250 euro van mijn broer, 3 mnd oud.
Voldoet prima hoor, is reserve voor als de andere stuk gaat, zou geen aple willen nog niet misschien.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Android is echter wel het lachertje onder de mobiele OS-en. Kan mij goed voorstellen dat hij er vanaf wilde.
Windows Phone?quote:Op maandag 1 mei 2017 11:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn Nokia van 250 Euro kan inderdaad alles wat de iPhones van 900 Euro ook kunnen. Mooi was de verbaasde blik van een Apple-fanaat toen ik meldde dat mijn telefoon ook 128 GB opslag heeft en optische camerastabilisatie.
Ha windows weten die bij microsoft al niet meer van mij als wat ikzelf weet?quote:
Ja. Jammer dat Microsoft het aan de dijk gezet heeft. Ik vrees de dag dat mijn Nokia 830 stuk gaat.quote:
Obi telefoons zijn ook best prima. Dat wordt mijn volgende als deze verdomde iPhone het begeeft. Laat duidelijk zijn dat ik die neit gekocht heb, maar gratis over heb genomen toen mijn oude telefoon dood ging en ik even geen geld had voor een nieuwe. Ik zou echt nooit geld uitgeven aan een iPhonequote:
Ik heb die ook. Fijn ding wel inderdaad. Worden er helemaal geen Lumias meer gemaakt? Dat zou wel jammer zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat Microsoft het aan de dijk gezet heeft. Ik vrees de dag dat mijn Nokia 830 stuk gaat.
Ach, ik heb nog een 3210 en een 3310 liggen.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat Microsoft het aan de dijk gezet heeft. Ik vrees de dag dat mijn Nokia 830 stuk gaat.
Och, maar meer dan 4x zoveel gebruik dan iPhone/iPad/iWhatever samen. Dus tsja.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Android is echter wel het lachertje onder de mobiele OS-en. Kan mij goed voorstellen dat hij er vanaf wilde.
Ikzelf heb nog een S2 voor mij hoeft het allemaal niet zo nieuw, onze zoon echter doet met zo een S7 alles is er maar druk mee!quote:Op maandag 1 mei 2017 11:55 schreef xpompompomx het volgende:
Mijn Samsung S4 zit ook al in zijn 4e levensjaar.
Je hebt nog de Lumia 550 dacht ik, maar die vind ik wel wat erg budget. In het hogere segment is er al een hele tijd geen mooie Windows Phone meer verschenen. Alleen de HP Elite X3, maar die is erg duur (meer dan 800 Euro).quote:Op maandag 1 mei 2017 11:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb die ook. Fijn ding wel inderdaad. Worden er helemaal geen Lumias meer gemaakt? Dat zou wel jammer zijn.
Schud een econoom toch uit zijn mouw!quote:Op maandag 1 mei 2017 12:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je hebt nog de Lumia 550 dacht ik, maar die vind ik wel wat erg budget. In het hogere segment is er al een hele tijd geen mooie Windows Phone meer verschenen. Alleen de HP Elite X3, maar die is erg duur (meer dan 800 Euro).
Altijd handig om ongenode gasten mee knockout te slaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog een 3210 en een 3310 liggen.
Er komt binnenkort wel een Surface telefoon uit, maar dat is inderdaad ook een hoger segment. Misschien dat die prijs nog wel iets lager wordt, WPs worden over het algemeen snel goedkoper na de release.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je hebt nog de Lumia 550 dacht ik, maar die vind ik wel wat erg budget. In het hogere segment is er al een hele tijd geen mooie Windows Phone meer verschenen. Alleen de HP Elite X3, maar die is erg duur (meer dan 800 Euro).
En nog een of ander oud klaptelefoontje voor als ik wel bereikbaar moet zijn, maar weet ik veel op vakantie ben en niet elke 2 seconden mijn mobiel op wil laden. Geweldig ding. Gewoon bellen en smsen en doet 2 weken met de batterij.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Altijd handig om ongenode gasten mee knockout te slaan.
Heb je NFC?quote:Op maandag 1 mei 2017 11:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het sociaaldemocratisch hoofdkwartier is nu dus in handen van de Amerikaanse tech-miljonairs. Nice.quote:‘Mensen grappen dat ik van ceo een loonslaaf ben geworden. Maar Noord-Amerikanen hebben veel respect voor bedrijfsoprichters. Ik leid met veel zelfstandigheid de operaties in Nederland en ben wereldwijd verantwoordelijk voor ons e-commerceproduct. De toekomst ziet er prachtig uit. Deze maand verhuizen we naar het voormalige PvdA-kantoor aan de Herengracht. En we hebben aangekondigd in twee jaar klaar voor een beursgang te zijn. Dat was zonder de overname allemaal nooit gebeurd.’
Heet dat ding in Enschede nog steeds de Grolsch Veste? Want dat vind ik nog wel een slag erger.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Tchock het volgende:
Woudestein heet voortaan Van Donge & De Roo Stadion
De kampioenswedstrijd Excelsior - Feyenoord wordt komende zondag gespeeld in het Van Donge & De Roo Stadion. De thuishaven van de Kralingers, voorheen stadion Woudestein, draagt de komende tien jaar officieel de naam van de logistieke dienstverlener.
http://www.ad.nl/nederlan(...)oo-stadion~a7c906ca/
Dit is een geduchte kandidaat voor ons voor lelijkste stadionnaam van het land.
De Red Bull Samsung Cruyff Arena komt inderdaad op de tweede plaats.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Tchock het volgende:
De kampioenswedstrijd Excelsior - Feyenoord wordt komende zondag gespeeld in het Van Donge & De Roo Stadion. De thuishaven van de Kralingers, voorheen stadion Woudestein, draagt de komende tien jaar officieel de naam van de logistieke dienstverlener.
Dit is een geduchte kandidaat voor ons voor lelijkste stadionnaam van het land.
Hopen dat ze de naam van de tramhalte die ervoor staat wel hetzelfde houden.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Tchock het volgende:
Dit is een geduchte concurrent voor ons voor lelijkste stadionnaam van het land.
Eerst flink reinigen en de constructie controleren.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:06 schreef Ryon het volgende:
https://fd.nl/profiel/119(...)had-ik-niet-voorzien
Ik liep hier tijdens Koningsdag langs en vroeg mij al of wat voor een club dat was. Ondernemend type:
[..]
Het sociaaldemocratisch hoofdkwartier is nu dus in handen van de Amerikaanse tech-miljonairs. Nice.
FD, links propagandablaadje.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:06 schreef Ryon het volgende:
https://fd.nl/profiel/119(...)had-ik-niet-voorzien
Ik liep hier tijdens Koningsdag langs en vroeg mij al of wat voor een club dat was. Ondernemend type:
[..]
Het sociaaldemocratisch hoofdkwartier is nu dus in handen van de Amerikaanse tech-miljonairs. Nice.
Nog niet ontploft?quote:Op maandag 1 mei 2017 11:55 schreef xpompompomx het volgende:
Mijn Samsung S4 zit ook al in zijn 4e levensjaar.
Loopt wonderbaarlijk genoeg nog steeds als een trein.quote:
Als een trein hier of in Turkije?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Loopt wonderbaarlijk genoeg nog steeds als een trein.
Aha, ben benieuwd of het nog wat wordt dan met Windows Phone. Ik vind het een fijn nononsense OS en het gebrek aan apps vind ik niet erg.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er komt binnenkort wel een Surface telefoon uit, maar dat is inderdaad ook een hoger segment. Misschien dat die prijs nog wel iets lager wordt, WPs worden over het algemeen snel goedkoper na de release.
De mensen blijven het denk ik gewoon Woudestein noemen. En als het toch extra geld oplevert is het geen gekke zet toch?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Tchock het volgende:
Dit is een geduchte concurrent voor ons voor lelijkste stadionnaam van het land.
Tchock vindt dat de overheid voetbal meer moet subsidiëren, zodat dergelijke naamswijzigingen overbodig worden.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De mensen blijven het denk ik gewoon Woudestein noemen. En als het toch extra geld oplevert is het geen gekke zet toch?
Hier ging het fout.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef Friek_ het volgende:
Net me toch een partij wazigheid meegemaakt. Zat doodleuk in de Starbucks met m'n date (op het station), zit er zo'n wazige kerel naast ons. Allemaal vreemde geluidjes, ons raar aankijken. Komt hij achteraf naar me toe:
"Jaja, jij denkt dat je heel wat bent hè?"
"Excuus, maar heeft u drugs gebruikt of bent u psychiatrisch patiënt?"
"Ja, doe maar zo! [partij x] en [functie y], ik weet je te vinden!"
Nee, die bezuinigingen op de psychiatrische zorg zijn toch niet zo'n briljant idee.
Ik liep een jaar terug langs de snackbar, komt er zo'n gast met verwilderde baard en glazige blik naar buiten gelopen: "Jou moet ik hebben, vieze smerige kankerlijer! Met je bek! En je geld! Ik gun je het licht in de ogen niet!".quote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef Friek_ het volgende:
Net me toch een partij wazigheid meegemaakt. Zat doodleuk in de Starbucks met m'n date (op het station), zit er zo'n wazige kerel naast ons. Allemaal vreemde geluidjes, ons raar aankijken. Komt hij achteraf naar me toe:
Nee, die bezuinigingen op de psychiatrische zorg zijn toch niet zo'n briljant idee.
Ik heb echt nog nooit dates op maandagmorgen gehad.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef Friek_ het volgende:
Pas maar op!quote:Op maandag 1 mei 2017 12:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Loopt wonderbaarlijk genoeg nog steeds als een trein.
U bent dan ook een arbeider.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit dates op maandagmorgen gehad.
Ik ben ooit uitgescholden in de P.C. Hooft toen ik een ouder vrouwtje afsneed met de fiets.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik liep een jaar terug langs de snackbar, komt er zo'n gast met verwilderde baard en glazige blik naar buiten gelopen: "Jou moet ik hebben, vieze smerige kankerlijer! Met je bek! En je geld! Ik gun je het licht in de ogen niet!".
Het bleef bij woorden, gelukkig.
Jij niet alleen ik zelfs van een leuke meid, zeg ik me laat maar zie het al van buiten mooi en van binnen zooi, die viel gelijk stil!quote:Op maandag 1 mei 2017 12:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ooit uitgescholden in de P.C. Hooft toen ik een ouder vrouwtje afsneed met de fiets.
En dan echt goed schelden, met creatieve ziektecombinaties.
Maar die was dan vast niet geestesziek. Deze man wel. En dan ben ik het slachtoffer die neergestoken is door een verwarde man. En is mijn dood de eerste uren op Fok onderdeel van een hevig debat over een vermeend terroristisch motief van de dader tussen allerlei internetkneuzen die met schuim op de mond de islam de oorlog verklaren.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ooit uitgescholden in de P.C. Hooft toen ik een ouder vrouwtje afsneed met de fiets.
En dan echt goed schelden, met creatieve ziektecombinaties.
De man van Friek is vast wel geestesziek.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar die was dan vast niet geestesziek. Deze man wel. En dan ben ik het slachtoffer die neergestoken is door een verwarde man. En is mijn dood de eerste uren op Fok onderdeel van een hevig debat over een vermeend terroristisch motief van de dader tussen allerlei internetkneuzen die met schuim op de mond de islam de oorlog verklaren.
Ik ook niet, eigenlijk. Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit dates op maandagmorgen gehad.
Whehe. Japie heeft je gevonden.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef Friek_ het volgende:
Hardop gelachenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Whehe. Japie heeft je gevonden.
quote:Op maandag 1 mei 2017 12:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Whehe. Japie heeft je gevonden.
Commercieel is het helemaal geen slechte zet inderdaad. Het is alleen jammer dat zo veel bedrijven een lelijke naam hebben. De Grolsch Veste is dan nog een positieve uitzondering vergeleken met MAC3PARK, Kyocera, Riwat Hoogwerkers of Van Donge & en De Roo.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De mensen blijven het denk ik gewoon Woudestein noemen. En als het toch extra geld oplevert is het geen gekke zet toch?
Hoe ging je date, verder?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef Friek_ het volgende:
Gaat Elon Musk eindelijk naar Mars?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
Gezellig een raketlancering volgen tijdens je pauze:
Geen idee. Weet niet wat hij vandaag allemaal al gerookt heeft.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gaat Elon Musk eindelijk naar Mars?
Gister zat ik klaar en toen werd het afgeblazen en nu vergeten. Ben denk ik op tijd thuis voor de landing.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
Gezellig een raketlancering volgen tijdens je pauze:
quote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef Friek_ het volgende:
Die maken immers raketten die het wel doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Kim Jong-Un zal wel jaloers zijn op SpaceX.
Al thuis? Want de landing is alweer voorbij.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gister zat ik klaar en toen werd het afgeblazen en nu vergeten. Ben denk ik op tijd thuis voor de landing.
Meh, deze raketten komen weer terug, denk niet dat dat Kim's ambitie is.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Kim Jong-Un zal wel jaloers zijn op SpaceX.
Hmm. Was 't tof?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Al thuis? Want de landing is alweer voorbij.
Veste is sowieso ook een wat mooiere en originelere benaming dan arena of dome of soortgelijke ellende.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Commercieel is het helemaal geen slechte zet inderdaad. Het is alleen jammer dat zo veel bedrijven een lelijke naam hebben. De Grolsch Veste is dan nog een positieve uitzondering vergeleken met MAC3PARK, Kyocera, Riwat Hoogwerkers of Van Donge & en De Roo.
Een gebouw dat niet rond (en het liefst ook nog koepelvormig) is "dome" noemen vind ik sowieso idioot. Zal mijn autisme wel weer zijn dat opspeelt.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veste is sowieso ook een wat mooiere en originelere benaming dan arena of dome of soortgelijke ellende.
Hij kan z'n payload toch droppen en weer terugkomen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, deze raketten komen weer terug, denk niet dat dat Kim's ambitie is.
Dit is een opmerking die ik daar een keer van een artiest gehoord heb. Weet alleen niet meer bij welk concert dat was.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:36 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ziggo Dome, right. Dit is de Ziggo Cube.
Wel goed hoor. Vraag me alleen wel af of het echt iets wordt. Aardige meid, maar toch flink wat verschillen.quote:
Bij een optreden van Ice Dome zeker.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is een opmerking die ik daar een keer van een artiest gehoord heb. Weet alleen niet meer bij welk concert dat was.
Was dit die theologe?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Vraag me alleen wel af of het echt iets wordt. Aardige meid, maar toch flink wat verschillen.
Ah vandaar, kan me ook niemand anders voorstellen die op maandagmorgen zou willen daten.quote:
Begrijpelijk. Zij wordt niet binnenkort vermoord door een psychoot en jij wel, dat zijn best substantiële verschillen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Vraag me alleen wel af of het echt iets wordt. Aardige meid, maar toch flink wat verschillen.
Ja, of denk aan werkgevers, verzekeringsmaatschappijen, sociale diensten, etc...quote:Op maandag 1 mei 2017 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bizar. Dit lijkt me ook in strijd met Europees recht, vooral de nemo tenetur-leer uit artikel 6 van het EVRM, maar dat is lang niet het enige. Het gevolg zal in elk geval zijn dat mensen die veroordeeld worden op grond van lichaamsmateriaal dat verkregen wordt uit ziekenhuizen dat met succes zullen kunnen aanvechten bij het EHRM.
Ik denk dat nog tijdens ons leven DNA-banken volstrekt normaal zullen worden. Gerichte advertenties omdat uit jouw genen blijkt dat je een voorliefde voor pinda's hebt, dat soort zaken, het is allemaal niet heel ver weg meer.
Ik ben dan toch banger voor de Overheid. Verzekeraars kun je met wetgeving wel beteugelen en werkgevers met wat meer moeite ook.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, of denk aan werkgevers, verzekeringsmaatschappijen, sociale diensten, etc...
Zij gelooft niet in seks voor het huwelijk?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja ach, beetje haar voorstel. Ik ben inderdaad meer van het samen lamzuipen, maar begrijp ook wel dat er een boel vrouwen zijn die het graag iets burgerlijker/normaler willen doen. En als ik ze interessant genoeg vind, sta ik daar wel voor open. Moet zelf op den duur ook maar eens wat normaler gaan leven.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah vandaar, kan me ook niemand anders voorstellen die op maandagmorgen zou willen daten.
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah vandaar, kan me ook niemand anders voorstellen die op maandagmorgen zou willen daten.
Er zit wel iets tussen lamzuipen en koffiedrinken op maandagochtend. Dat is echt het minst romantische dat ik me kan voorstellen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja ach, beetje haar voorstel. Ik ben inderdaad meer van het samen lamzuipen, maar begrijp ook wel dat er een boel vrouwen zijn die het graag iets burgerlijker/normaler willen doen. En als ik ze interessant genoeg vind, sta ik daar wel voor open. Moet zelf op den duur ook maar eens wat normaler gaan leven.
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zit wel iets tussen lamzuipen en koffiedrinken bij de Starbucks op maandagochtend. Dat is echt het minst romantische dat ik me kan voorstellen.
Wat daar tussen zit is over het algemeen de seks in de nacht van zondag op maandag.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zit wel iets tussen lamzuipen en koffiedrinken op maandagochtend. Dat is echt het minst romantische dat ik me kan voorstellen.
Is overheid met een hoofdletter?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben dan toch banger voor de Overheid. Verzekeraars kun je met wetgeving wel beteugelen en werkgevers met wat meer moeite ook.
Theologen zijn sowieso van eigen interpretaties van geschreven teksten.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:51 schreef Friek_ het volgende:
Mooie is trouwens dat ik een koffietent had voorgesteld anders dan Starbucks, aangezien ik juist een hekel aan die tent heb.Maar ze las dat bericht verkeerd.
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat daar tussen zit is over het algemeen de seks in de nacht van zondag op maandag.
Wat ben jij heerlijk scherp vandaag.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Theologen zijn sowieso van eigen interpretaties van geschreven teksten.
Hehe.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Theologen zijn sowieso van eigen interpretaties van geschreven teksten.
Dat ligt meer aan het station dan de Starbucks, op stations verzamelen de GGZ-patiënten zich omdat er meer publiek is.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:52 schreef xpompompomx het volgende:
Heb je een date op notabene maandagmorgen, met een theologe, bij de Starbux, wordt je nog uitgescholden door een japie ook. Ik zou meteen naar de dokter rennen voor extra sterke prozac.
Misschien dat deze dame zich maandagmiddag, na haar bruine boterham met kaas (quote:Op maandag 1 mei 2017 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat daar tussen zit is over het algemeen de seks in de nacht van zondag op maandag.
Ja absoluut, uiteindelijk komt sowieso altijd neer op de overheid. Tot in hoeverre de belangen afwijken van die van bedrijven is ook lang niet altijd duidelijk. Het is dus in eerste instantie aan de burger om de overheid te beteugelen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben dan toch banger voor de Overheid. Verzekeraars kun je met wetgeving wel beteugelen en werkgevers met wat meer moeite ook.
Komt niet meer goed deze week, met zo'n start.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:52 schreef xpompompomx het volgende:
Heb je een date op notabene maandagmorgen, met een theologe, bij de Starbux, wordt je nog uitgescholden door een japie ook. Ik zou meteen naar de dokter rennen voor extra sterke prozac.
Kwam er ook achter dat het opvangcentrum voor psychiatrisch patiënten vlakbij het station zit. Wel nu afgeleerd om daar af te spreken.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan het station, daar verzamelen de GGZ-patiënten zich omdat er meer publiek is.
Afgenomen bloed wordt sowieso niet bewaard. De informatie die ze er uit afleiden wordt wel bewaard, bijvoorbeeld in je patiëntendossier. Je kunt een verzoek indienen om dat dossier te vernietigen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja absoluut, uiteindelijk komt sowieso altijd neer op de overheid. Tot in hoeverre de belangen afwijken van die van bedrijven is ook lang niet altijd duidelijk. Het is dus in eerste instantie aan de burger om de overheid te beteugelen.
Weet jij trouwens of je bij het ziekenhuis kan eisen dat je afgenomen bloed oid vernietigd wordt?
Ah oke. Maar is het dan een keuzen tussen het hele dossier vernietigen of delen eruit verwijderen? Laat inderdaad maar staan welke bloedgroep ik heb, maar vernietig gegevens over m'n DNA...quote:Op maandag 1 mei 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgenomen bloed wordt sowieso niet bewaard. De informatie die ze er uit afleiden wordt wel bewaard, bijvoorbeeld in je patiëntendossier. Je kunt een verzoek indienen om dat dossier te vernietigen.
Of dat een slim plan is weet ik trouwens niet. Het is toch wel prettig als je in bewusteloos in het ziekenhuis binnenkomt en ze al weten wat je allergieën en bloedgroep zijn om maar iets te noemen.
Bang voor de AIVD?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah oke. Maar is het dan een keuzen tussen het hele dossier vernietigen of delen eruit verwijderen? Laat inderdaad maar staan welke bloedgroep ik heb, maar vernietig gegevens over m'n DNA...
Je hebt toch niets te verbergen!!!!!!quote:Op maandag 1 mei 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgenomen bloed wordt sowieso niet bewaard. De informatie die ze er uit afleiden wordt wel bewaard, bijvoorbeeld in je patiëntendossier. Je kunt een verzoek indienen om dat dossier te vernietigen.
Of dat een slim plan is weet ik trouwens niet. Het is toch wel prettig als je in bewusteloos in het ziekenhuis binnenkomt en ze al weten wat je allergieën en bloedgroep zijn om maar iets te noemen.
Nee, dat kan niet voor zover ik weet. Je kunt je medisch dossier alleen laten wijzigen als er iets in staat dat onjuist of onvolledig is. Anders kun je het dossier alleen laten vernietigen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah oke. Maar is het dan een keuzen tussen het hele dossier vernietigen of delen eruit verwijderen? Laat inderdaad maar staan welke bloedgroep ik heb, maar vernietig gegevens over m'n DNA...
Ja, je weet het nooit, hè. Straks komen ze er achter dat mijn gedachten niet te controleren zijn via de indoctrinatiestations (VARA, etc) vanwege mijn DNA. En dan komen ze misschien met een spuitje in de hand m'n huis binnenvallen.quote:
Ik zie al waarom je meteen para bent:quote:Op maandag 1 mei 2017 14:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, je weet het nooit, hè. Straks komen ze er achter dat mijn gedachten niet te controleren zijn via de indoctrinatiestations (VARA, etc) vanwege mijn DNA. En dan komen ze misschien met een spuitje in de hand m'n huis binnenvallen.
Frappant. Iets om mee te geven aan de PP.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet voor zover ik weet. Je kunt je medisch dossier alleen laten wijzigen als er iets in staat dat onjuist of onvolledig is. Anders kun je het dossier alleen laten vernietigen.
Er is totaal denk ik wel een keer of 200-300 bloed bij mij afgenomen, maar toen ik ooit vroeg op mijn bloedgroep konden ze mij dat niet vertellen. Dat terwijl ik wel bloedtransfusie heb gekregen, dus uhm, ze hebben het vast ergens, maar het staat niet direct op hun papiertje blijkbaar.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
Ja dat stukje plaatst ik hier afgelopen nacht.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zie al waarom je meteen para bent:
NWS / Ziekenhuis als DNA-databank voor justitie?
Maar ze zijn bekend van EditieNL, vertrouw je dat niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
Er zijn wel allerlei bedrijven die je DNA gebruiken om bijvoorbeeld je afkomst te onderzoeken. Daar zou ik dus echt nóóit gebruik van maken. Wie weet waar je gegevens allemaal terecht kunnen komen nu of in de toekomst.
Voorbeeldje: https://www.dna-test.nl/dna-test-afkomst-voorouders.html
vijfhonderdduizend miljoen euroquote:Op maandag 1 mei 2017 14:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Effe het DNA-profiel van LelijKnap ergens kopen.
O ja, jij bent die zure steuntrekkerquote:Op maandag 1 mei 2017 14:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja dat stukje plaatst ik hier afgelopen nacht.
Ja, dat is nogal een risico - zeker als blijkt dat je volledig Europeaans (blank) bent. Ik heb gelukkig wat kroeshaar in de familie, maar daarom ben ik ook wel benieuwd waaruit ik ben samengesteld.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
Er zijn wel allerlei bedrijven die je DNA gebruiken om bijvoorbeeld je afkomst te onderzoeken. Daar zou ik dus echt nóóit gebruik van maken. Wie weet waar je gegevens allemaal terecht kunnen komen nu of in de toekomst.
Nee het kostte twee cent op een Russische website.quote:
Watquote:Op maandag 1 mei 2017 14:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat is nogal een risico - zeker als blijkt dat je volledig Europeaans (blank) bent.
Whutquote:Op maandag 1 mei 2017 14:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat is nogal een risico - zeker als blijkt dat je volledig Europeaans (blank) bent. Ik heb gelukkig wat kroeshaar in de familie, maar daarom ben ik ook wel benieuwd waaruit ik ben samengesteld.
Ik ben helemaal niet zo zuur. Niet meer dan dat ik zoet ben iig.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
O ja, jij bent die zure steuntrekker
Vervangingsplan remember. Bovendien schijnt het zo te zijn dat blanken als racisten geboren worden. Dus preventieve opsluiting of een andere vorm van straf, zou ik niet uitsluiten.quote:
Hij denkt dat we binnen een jaar leven in een Brusselse dictatuur, oftewel onder cultureel marxisten.quote:
Mijn DNA zit al in een of andere databank. Stamceldonor hè.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
Nobelquote:Op maandag 1 mei 2017 14:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mijn DNA zit al in een of andere databank. Stamceldonor hè.
Is dit een poging tot satire?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vervangingsplan remember. Bovendien schijnt het zo te zijn dat blanken als racisten geboren worden. Dus preventieve opsluiting of een andere vorm van straf, zou ik niet uitsluiten.
Er staat niks over m'n (mogelijke) genialiteit?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee het kostte twee cent op een Russische website.
Je blijkt aanleg te hebben voor paranoia en internetgebruik.
Wanneer de onwenselijke genen uit de genenpoel moeten worden verwijderd zullen we de eersten zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
NobelEn je bent de lul natuurlijk, maar je intenties waren goed.
Nog twee verkiezingen dit jaar en we weten waar we aan toe zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hij denkt dat we binnen een jaar leven in een Brusselse dictatuur, oftewel onder cultureel marxisten.
Je bent vrij geniaal in het ontwijken van werk.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er staat niks over m'n (mogelijke) genialiteit?
Ho ho ho, dit is al mijn specialiteit.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je bent vrij geniaal in het ontwijken van werk.
Ja, zie, mensen vermoeden dat ik een ontwijkingspersoonlijkheidsstoornis heb, maar dat ligt gewoon verankerd in die genialiteit.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je bent vrij geniaal in het ontwijken van werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |