Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 30 april 2017 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
tour de france
wimbledon
olympische spelen
OS zijn pas in februari.quote:Op zondag 30 april 2017 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
tour de france
wimbledon
olympische spelen
Tour du Jour komt ook weer dacht ik?quote:
Zou bizar zijn weerquote:Op zondag 30 april 2017 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan weer in twee potjes.
Nederlandgod.
Tour de France, voor de rest niet heel veel.quote:Op zondag 30 april 2017 19:23 schreef Coco. het volgende:
Wat gaan we kijken als het voetbal seizoen erop zit?
Veel plezier met die olympische spelenquote:Op zondag 30 april 2017 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
tour de france
wimbledon
olympische spelen
Hier is alles fijn tot 10 uur openquote:Op zondag 30 april 2017 19:25 schreef Tchock het volgende:
De supermarkt hier gaat om 8 uur dicht en ik moet nog eten halen. Ik weet 100% zeker dat er gescoord wordt als ik weg ga.
Hebben ze die show niet definitief afgeschaft vanwege de tegenvallende kijkcijfers?quote:Op zondag 30 april 2017 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tour du Jour komt ook weer dacht ik?
Hier normaal ook maar op zondag niet. Een supermarkt een stuk verderop wel trouwens maar dan moet ik fietsen.quote:
Doet die vrolijke neger ook weer mee?quote:Op zondag 30 april 2017 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in het WK Atletiek.
Doe ons dan een plezier.quote:Op zondag 30 april 2017 19:25 schreef Tchock het volgende:
De supermarkt hier gaat om 8 uur dicht en ik moet nog eten halen. Ik weet 100% zeker dat er gescoord wordt als ik weg ga.
topsportquote:Op zondag 30 april 2017 19:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Veel plezier met die olympische spelen
PO voor promotie-degradatie, ieder jaar weer genotquote:Op zondag 30 april 2017 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat het leven alleen eindigt bij de Eredivisie, maar er zijn ook nog play-offs.
Ik kijk daarom meestal alleen de laatste 20 minuten, voor een mooie bergetappe soms wat langer.quote:
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 30 april 2017 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat het leven alleen eindigt bij de Eredivisie, maar er zijn ook nog play-offs.
Ik herinner me dat jij vroeger een LvG-UI hadquote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Sinds ik ingeschakeld ben toch wel een paar kansen
Dat dacht ik ook, maar ik hoorde laatst ergens dat het terug zou komen, geen idee of dat echt klopt.quote:Op zondag 30 april 2017 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben ze die show niet definitief afgeschaft vanwege de tegenvallende kijkcijfers?
Juni, maar Duitsland gaat die niet serieus nemen. Vooral een speeltje voor jong talent.quote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef bijstandboy het volgende:
Wanneer is die confederations cup ook alweer
Half juni dit jaarquote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef bijstandboy het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen fan kunnen zijn van een sport waarvan de wedstrijden soms 5 uur duren en alleen de finish echt boeiend is.quote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kijk daarom meestal alleen de laatste 20 minuten, voor een mooie bergetappe soms wat langer.
Mag ik daar wel een topshow verwachten?quote:Op zondag 30 april 2017 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PO voor promotie-degradatie, ieder jaar weer genot
Duitsland gaat dat winnen, weet niet of ik dat wil zien.quote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef bijstandboy het volgende:
Ja, daar postte ik dus net (en de afgelopen paar uurtjes) mee maar ik kies er nu voor om AFCNiels even blij te makenquote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik herinner me dat jij vroeger een LvG-UI had
Die vond ik echt leuk
Ontzettend. Er werd bijna geschoten of gekopt.quote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Sinds ik ingeschakeld ben toch wel een paar kansen
quote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Olympische spelen had ik getiept om even te testen hier
Ga je gang jongenquote:Op zondag 30 april 2017 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen fan kunnen zijn van een sport waarvan de wedstrijden soms 5 uur duren en alleen de finish echt boeiend is.
Zo'n spectaculaire bergetappe kan ik wel kijken. Maar vaak begint de uitzending twee uur later dan de koers, dat zegt toch wel genoeg.
Gewoon Cambuur kijkenquote:Op zondag 30 april 2017 19:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mag ik daar wel een topshow verwachten?
Uhh ja, bedankt Moquote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
eens per 20 jaar wordt feyenoord kampioen
quote:Op zondag 30 april 2017 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, daar postte ik dus net (en de afgelopen paar uurtjes) mee maar ik kies er nu voor om AFCNiels even blij te maken
Rusland, Duitsland, Mexico, Chili, Australië, Kameroen, Portugal, Nieuw-Zeelandquote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juni, maar Duitsland gaat die niet serieus nemen. Vooral een speeltje voor jong talent.
Daar ziet het niet naar uitquote:Op zondag 30 april 2017 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb het gevoel dat Vitesse zo een doelpunt gaan maken
Nu mag je.quote:Op zondag 30 april 2017 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dan gaat er zo'n beperkte user weer zeuren dat ik niks toevoeg.
Oh, dat was jij. Awkward.
Elk toernooi met Ryan Thomas is de moeite waard.quote:Op zondag 30 april 2017 19:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Rusland, Duitsland, Mexico, Chili, Australië, Kameroen, Portugal, Nieuw-Zeeland
Zaadtoernooi
Heb je al eens de tijd genomen om je rare posts van het seizoen te evalueren?quote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
eens per 20 jaar wordt feyenoord kampioen
Eensquote:Op zondag 30 april 2017 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk toernooi met Ryan Thomas is de moeite waard.
Wie gaan ze dan naar het EK O21 sturen? Jeugd team II?quote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juni, maar Duitsland gaat die niet serieus nemen. Vooral een speeltje voor jong talent.
Het is prima achtergrond-tv. Uren gebeurt er helemaal niks en dan ontploft het op een bepaald moment. Helemaal niks mis mee.quote:
Is ook eerder een half ek met al die europese landen, chili lijkt me ook bagger. sla het denk ik ook over volgens mij is ek voetbal voor vrouwen ook in die periodequote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga alleen de wedstrijden van Duitsland en Chili aandachtig bekijken.quote:Op zondag 30 april 2017 19:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Rusland, Duitsland, Mexico, Chili, Australië, Kameroen, Portugal, Nieuw-Zeeland
Zaadtoernooi
Dat doe ik niet en nee.quote:Op zondag 30 april 2017 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je doet alsof het wel zo is. Of kijk je alleen wat het kliekje hier kijkt?
Ik vind je aanwezigheid echt super.quote:Op zondag 30 april 2017 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dan gaat er zo'n beperkte user weer zeuren dat ik niks toevoeg.
Oh, dat was jij. Awkward.
Geen idee, heb gelezen dat de meeste toppers van Bayern en spelers als Kroos rust krijgen.quote:Op zondag 30 april 2017 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie gaan ze dan naar het EK O21 sturen? Jeugd team II?
Portugal is wel sterker dan Duitsland dus weet het nog niet zoquote:Op zondag 30 april 2017 19:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Duitsland gaat dat winnen, weet niet of ik dat wil zien.
17 juni 18:00 openingswedstrijd Rusland - Nieuw-Zeeland, zet het in de agendaquote:Op zondag 30 april 2017 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk toernooi met Ryan Thomas is de moeite waard.
Maar wij hebben dan ook een jarenlange wederzijdse waardering voor elkaars werk.quote:Op zondag 30 april 2017 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind je aanwezigheid echt super.
Oh, dan kan ik niet (geen grap)quote:Op zondag 30 april 2017 19:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
17 juni 18:00 openingswedstrijd Rusland - Nieuw-Zeeland, zet het in de agenda
quote:Op zondag 30 april 2017 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je doet alsof het wel zo is. Of kijk je alleen wat het kliekje hier kijkt?
Er zijn volwassenen die nog nooit geneukt hebbenquote:Op zondag 30 april 2017 19:30 schreef raptorix het volgende:
Er zijn volwassenen die nog nooit een kampioenschap van Feyenoord hebben meegemaakt, erg bijzonder voor deze mensen lijkt me.
Dat sowieso. Ik durf zelfs te stellen dat jij de enige reden bent dat ik alsnog aan het kijken ben ondanks mijn seriequote:Op zondag 30 april 2017 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wij hebben dan ook een jarenlange wederzijdse waardering voor elkaars werk.
Chili kan an de bak als ze zich ook nog willen kwalificeren voor het WKquote:Op zondag 30 april 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga alleen de wedstrijden van Duitsland en Chili aandachtig bekijken.
Wordt waarschijnlijk een leuker toernooi. Altijd mooi om de grootste talenten van Europa in actie te zien.quote:Op zondag 30 april 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee, heb gelezen dat de meeste toppers van Bayern en spelers als Kroos rust krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |