Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 30 april 2017 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
tour de france
wimbledon
olympische spelen
OS zijn pas in februari.quote:Op zondag 30 april 2017 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
tour de france
wimbledon
olympische spelen
Tour du Jour komt ook weer dacht ik?quote:
Zou bizar zijn weerquote:Op zondag 30 april 2017 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan weer in twee potjes.
Nederlandgod.
Tour de France, voor de rest niet heel veel.quote:Op zondag 30 april 2017 19:23 schreef Coco. het volgende:
Wat gaan we kijken als het voetbal seizoen erop zit?
Veel plezier met die olympische spelenquote:Op zondag 30 april 2017 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
tour de france
wimbledon
olympische spelen
Hier is alles fijn tot 10 uur openquote:Op zondag 30 april 2017 19:25 schreef Tchock het volgende:
De supermarkt hier gaat om 8 uur dicht en ik moet nog eten halen. Ik weet 100% zeker dat er gescoord wordt als ik weg ga.
Hebben ze die show niet definitief afgeschaft vanwege de tegenvallende kijkcijfers?quote:Op zondag 30 april 2017 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tour du Jour komt ook weer dacht ik?
Hier normaal ook maar op zondag niet. Een supermarkt een stuk verderop wel trouwens maar dan moet ik fietsen.quote:
Doet die vrolijke neger ook weer mee?quote:Op zondag 30 april 2017 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in het WK Atletiek.
Doe ons dan een plezier.quote:Op zondag 30 april 2017 19:25 schreef Tchock het volgende:
De supermarkt hier gaat om 8 uur dicht en ik moet nog eten halen. Ik weet 100% zeker dat er gescoord wordt als ik weg ga.
topsportquote:Op zondag 30 april 2017 19:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Veel plezier met die olympische spelen
PO voor promotie-degradatie, ieder jaar weer genotquote:Op zondag 30 april 2017 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat het leven alleen eindigt bij de Eredivisie, maar er zijn ook nog play-offs.
Ik kijk daarom meestal alleen de laatste 20 minuten, voor een mooie bergetappe soms wat langer.quote:
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 30 april 2017 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat het leven alleen eindigt bij de Eredivisie, maar er zijn ook nog play-offs.
Ik herinner me dat jij vroeger een LvG-UI hadquote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Sinds ik ingeschakeld ben toch wel een paar kansen
Dat dacht ik ook, maar ik hoorde laatst ergens dat het terug zou komen, geen idee of dat echt klopt.quote:Op zondag 30 april 2017 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben ze die show niet definitief afgeschaft vanwege de tegenvallende kijkcijfers?
Juni, maar Duitsland gaat die niet serieus nemen. Vooral een speeltje voor jong talent.quote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef bijstandboy het volgende:
Wanneer is die confederations cup ook alweer
Half juni dit jaarquote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef bijstandboy het volgende:
Wanneer is die confederations cup ook alweer
Ik snap echt niet hoe mensen fan kunnen zijn van een sport waarvan de wedstrijden soms 5 uur duren en alleen de finish echt boeiend is.quote:Op zondag 30 april 2017 19:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kijk daarom meestal alleen de laatste 20 minuten, voor een mooie bergetappe soms wat langer.
Mag ik daar wel een topshow verwachten?quote:Op zondag 30 april 2017 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PO voor promotie-degradatie, ieder jaar weer genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |