SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Giethoorn?quote:Op woensdag 26 april 2017 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Hierna een Haagse band die de mooiste stad van Nederland bezingt...
Oh sorryquote:
Ze zingen ook 'Geef ons peaceman'quote:Op woensdag 26 april 2017 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Dit gaat over de masseuse van Peaceman...
De vorige?quote:Op woensdag 26 april 2017 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry, stukje gemist.... Welk liedje was dat?
Hij blijft wel lang weg trouwens.
ging die over de masseuse?quote:Op woensdag 26 april 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vorige?
Slow Change van Hallo Venray...
Klopt. Door Marcel zijn ze echt beter geworden. Ik vind Marcelquote:Op woensdag 26 april 2017 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter dan al die meuk er voor met die zanger die totaal niet bij de band paste...
Ik ben geen Anouk fan.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben geen Anouk fan, maar dit uptempo ding kan ik wel waarderen...
Ik heb 'm nog als acteur in Hair gezien, voordat hij naar Di-Rect ging.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Door Marcel zijn ze echt beter geworden. Ik vind Marcel![]()
kan ik een hele avond naar blijven kijken.
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die.
She Was Naked van Supersister...
Dat zegt genoegquote:Op woensdag 26 april 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is Haags, dus part of the show.
Sorry...
Daar hebben wij hem ook gezien! Hij was toen wel goed hoor.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog als acteur in Hair gezien, voordat hij naar Di-Rect ging.
Was toen al een apart type...
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan ik nu het merendeel wel skippen...
Ik kan niks met notenquote:Op woensdag 26 april 2017 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Casio VL-Tone VL-1.
Heb er nog 2 liggen...
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Casio VL-Tone VL-1.
Heb er nog 2 liggen...
[ afbeelding ]
Was destijds best wel hip.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het allereerste Casio keyboard...
In Paradiso stond destijds dat ding continue aan op dat standaard deuntje wat er in zit, als een soort van voorprogramma...quote:
Ook niet met wal- of cashewnoten?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Paradiso stond destijds dat ding continue aan op dat standaard deuntje wat er in zit, als een soort van voorprogramma...
Oh ja die lust ik welquote:Op woensdag 26 april 2017 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook niet met wal- of cashewnoten?
Draaien maarquote:
Ik wist niet eens dat Shocking Blue of Anouk Haags waren/isquote:
Oi...quote:Op woensdag 26 april 2017 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Shocking Blue of Anouk Haags waren/is
Als je ziet hoeveel Amerikaanse covers hier van zijn... kun je niet anders zeggen dat het een wereldnummer is.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Nu dan de moeder van alle Haagse rocksongs.
Altijd weer een kick als je dit op de snelweg in de USA op de radio hoort...
En een wereldband met zeer aardige bandleden...quote:Op woensdag 26 april 2017 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel Amerikaanse covers hier van zijn... kun je niet anders zeggen dat het een wereldnummer is.
je hebt ze wel eens ontmoet dus?quote:Op woensdag 26 april 2017 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een wereldband met zeer aardige bandleden...
Ja.quote:
tof!!quote:Op woensdag 26 april 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja.
Met George heb ik op Curacao zitten kleppen omdat zijn zoontje daar gelijk met mij duikles kreeg.
Barry heb ik via mijn neef, die bij de Nits zit, gesproken...
hey, 39 en een beetje hequote:Op woensdag 26 april 2017 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Deze opname is alweer zo'n 40 jaar oud, uit 1977...
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:57 schreef knokkels het volgende:
op zich wel handig dat het je na een tijdje opvalt dat post 301 al geweest is
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:57 schreef knokkels het volgende:
op zich wel handig dat het je na een tijdje opvalt dat post 301 al geweest is
you know mequote:
Hoe zou deze in de King W uitvoering klinken?quote:Op woensdag 26 april 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
Welkom bij de uitzending... het thema is King uiteraard...
in zijn studententijd ongetwijfeld heel goed gezellig...quote:Op woensdag 26 april 2017 21:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe zou deze in de King W uitvoering klinken?
quote:Op woensdag 26 april 2017 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
in zijn studententijd ongetwijfeld heel goed gezellig...
quote:Op woensdag 26 april 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
Welkom bij de uitzending... het thema is King uiteraard...
non black people of color.quote:
Jezus, hoe verzin je zoietsquote:Op woensdag 26 april 2017 21:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
non black people of color.
Aziaten, Mexicanen enzulks
Ik verzin niets, ik googlequote:
je kent knokkels toch al langer dan vandaag?quote:
oh ben wel heel benieuwd wat jij toen allemaal gedraaid heb... laat me na de uitzending of van de week maar eens wetenquote:Op woensdag 26 april 2017 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Vorig jaar deed ik de King-show.
Ik zie enige overlap...
Enkel als nakend door Den Helder rennende koffieleutquote:Op woensdag 26 april 2017 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kent knokkels toch al langer dan vandaag?
Ik zal de setlist eens opzoeken...quote:Op woensdag 26 april 2017 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ben wel heel benieuwd wat jij toen allemaal gedraaid heb... laat me na de uitzending of van de week maar eens weten
die tegen elke lantaarnpaal zijn hoofd stootte?quote:Op woensdag 26 april 2017 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Enkel als nakend door Den Helder rennende koffieleut
Ik ren niet nakend door Den Helder. Dat mag niet van de politie.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Enkel als nakend door Den Helder rennende koffieleut
Ik wil het nu nog niet weten hoor. wil er niet beinvloed door worden namelijkquote:Op woensdag 26 april 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal de setlist eens opzoeken...
Ik treed niet in detailquote:Op woensdag 26 april 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
die tegen elke lantaarnpaal zijn hoofd stootte?
Dat was er maar eentje. En was dat wel in Den Helder?quote:Op woensdag 26 april 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
die tegen elke lantaarnpaal zijn hoofd stootte?
Die ervaring zegt genoegquote:Op woensdag 26 april 2017 21:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ren niet nakend door Den Helder. Dat mag niet van de politie.
Echt nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
non black people of color.
Aziaten, Mexicanen enzulks
Tot nu toe is het grootste deel overlap.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil het nu nog niet weten hoor. wil er niet beinvloed door worden namelijk
dat is niet zo gek bij het 3e nummerquote:Op woensdag 26 april 2017 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu toe is het grootste deel overlap.
Maar er is flink wat op dit gebied...
Ik ook niet. Is zo'n leuke denigrerende parapluquote:
Ik hou daar wel van. Geeft wat extra ruimte in het hoofd.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
Vout zou zonder overlap best wat bloed uit oren kunnen laten stromen
wat? dat liedje van net?quote:
Als je 'verzoekjes' wilt, dan hoor ik het wel...quote:Op woensdag 26 april 2017 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is niet zo gek bij het 3e nummer
ik vond het overigens nog best tegenvallen. zeker de bekendere nummers zijn beperkt.
nah... heb genoeg... kan meer dan 4 uur vullen als het echt moetquote:Op woensdag 26 april 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je 'verzoekjes' wilt, dan hoor ik het wel...
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is zo'n leuke denigrerende paraplu
obscuurquote:Op woensdag 26 april 2017 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
nah... heb genoeg... kan meer dan 4 uur vullen als het echt moet![]()
maar dan wordt het wel obscuurder..
dat is de bedoeling... wil je geen stress bezorgenquote:
Mooie muziek ookquote:
ik heb straks een klein blokje Nederlandstalig tussendoorquote:Op woensdag 26 april 2017 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
De Vliegende Hollander - De kamer van willem
Dat zou wel een nummer passend bij melting en koningsdag zijn, haha.
Vind deze reggae wel fijn ook.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb straks een klein blokje Nederlandstalig tussendoor
The Congos zijn dit. erg fijn inderdaad.quote:
quote:
Zo slecht, dat snap ik.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Wegens dit nummer zijn er nog rechtszaken geweest...
Willempie?quote:Op woensdag 26 april 2017 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Wegens dit nummer zijn er nog rechtszaken geweest...
Enkel kort geding volgens wiki, geen rechtzaak.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De werkelijke reden mag je Googlen...
Whatever, heisa in ieder geval.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Enkel kort geding volgens wiki, geen rechtzaak.
quote:Op woensdag 26 april 2017 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, heisa in ieder geval.
Ik hoefde het in ieder geval niet te Googlen...
Ik ben nog niet oud genoeg om het te wetenquote:Op woensdag 26 april 2017 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, heisa in ieder geval.
Ik hoefde het in ieder geval niet te Googlen...
Als je dat maar weet...quote:Op woensdag 26 april 2017 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben nog niet oud genoeg om het te weten
quote:Op woensdag 26 april 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De werkelijke reden mag je Googlen...
quote:Willempie was een groot succes, het nummer stond drie weken op de eerste plaats van de Nationale Hitparade. Willempie ging echter duidelijk over een verstandelijk minder begaafd iemand. Sommigen vatten het op als de spot drijven met verstandelijk gehandicapten. Ouders en verzorgers van een verstandelijk gehandicapte spanden zelfs een kort geding aan, omdat Willempie volgens hen een karikatuur van de verstandelijk gehandicapte medemens zou zijn, waarbij deze in zijn menselijke waardigheid zou worden aangetast. AVRO's Toppop, dat de Nationale Hitparade volgde, toonde het nummer daarom enige tijd niet. Van Duin voorkwam de rechtszaak door in Toppop zijn excuses aan te bieden voor het onopzettelijk kwetsen van de betrokkenen.
quote:Op woensdag 26 april 2017 21:45 schreef knokkels het volgende:
Volgens mij kwam Willeke Alberti er doorheen
Ik hoorde Gup er een halve seconde iets doorgooien. Damesstem.quote:
oh ik luister lokaal, dus hoor ik niet...quote:Op woensdag 26 april 2017 21:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoorde Gup er een halve seconde iets doorgooien. Damesstem.
Rules out Deep Purple, wel
Ik heb het niet gehoord.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoorde Gup er een halve seconde iets doorgooien. Damesstem.
Rules out Deep Purple, wel
Oplettende luisteraar ditdatallesquote:
nee, ze zit zeker een meter of 5 verderopquote:Op woensdag 26 april 2017 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord.
Ik luister niet met peaceman.
Ja ja, maar ik luister via TuneIn...quote:Op woensdag 26 april 2017 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, ze zit zeker een meter of 5 verderop
En uw lief draait met oordopjes?quote:Op woensdag 26 april 2017 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ja, maar ik luister via TuneIn...
Heel gezellig...quote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel gezellig...![]()
Als ik wat zeg, moet ik herhalen want hij hoort mij niet met koptelefoon op.
Maar dan pak je hem zachtjes bij zijn kin, kijkt hem in zijn ogen en smelt.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel gezellig...![]()
Als ik wat zeg, moet ik herhalen want hij hoort mij niet met koptelefoon op.
quote:Op woensdag 26 april 2017 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar dan pak je hem zachtjes bij zijn kin, kijkt hem in zijn ogen en smelt.
Een beetje boos, maar zwoel geef je hem een kusje. En alles is weer goed.
en via tunein dan?quote:Op woensdag 26 april 2017 22:04 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm flut m'n mobiele vlc vindt het niet meer lekker
dus je kunt niet meeluisteren?quote:Op woensdag 26 april 2017 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die moet ik eerst weer eens installeren
dan moet ik van de bank af en onder mijn dekentje wegquote:Op woensdag 26 april 2017 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
over of onder? haha.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan moet ik van de bank af en over mijn dekentje weg
quote:Op woensdag 26 april 2017 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit was veilig, een eenvoudige opmerking met een knipoog.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit was veilig, een eenvoudige opmerking met een knipoog.
Diaan en de vredeman, het goud onder de regenboog.
quote:Op woensdag 26 april 2017 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit was veilig, een eenvoudige opmerking met een knipoog.
Diaan en de vredeman, het goud onder de regenboog.
quote:Op woensdag 26 april 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig komt dit topic binnenvallen
en ziet mensen in dichtvorm lallen
Hij laat weten dat hij Radio 49 heeft aangezet
Zodat hij deelgenoot is van de muzikale pret
Ik zou nu een keer inhoudelijk kunnen reagerenquote:Op woensdag 26 april 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig komt dit topic binnenvallen
en ziet mensen in dichtvorm lallen
Hij laat weten dat hij Radio 49 heeft aangezet
Zodat hij deelgenoot is van de muzikale pret
Gaan we nou rijmenquote:Op woensdag 26 april 2017 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zou nu een keer inhoudelijk kunnen reageren
Een betweterige staat waar ik in zou verkeren.
Maar dan is dat er nog, elf, dat gekkengetal
Opdat niets ooit simpel en eenvoudig wezen zal.
quote:Op woensdag 26 april 2017 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaan we nou rijmen
de focus verlaat
de mannen waar het om gaat
Willem, en ook Peaceman
Ha, Puzziepiequote:
Ik heb zelfs eens een sonnet geschreven voor een arrogante, slechte NWS-mod die alleen nog haiku's of sonnetten in behandeling wilde nemen.... Oké, dan doen we dat toch?quote:Op woensdag 26 april 2017 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaan we nou rijmen
de focus verlaat
de mannen waar het om gaat
Willem, en ook Peaceman
toen was MTV tof ja.. Met Ray Cokesquote:Op woensdag 26 april 2017 22:28 schreef knokkels het volgende:
MTV all over againBack when it meant something
Ik vind dat je mooiquote:Op woensdag 26 april 2017 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zelfs eens een sonnet geschreven voor een arrogante, slechte NWS-mod die alleen nog haiku's of sonnetten in behandeling wilde nemen.... Oké, dan doen we dat toch?
NWS / [NWS FB] Met consequente willekeur
Ja. First Look met Paul King. Ook toen volgde ik al nieuwe muziekquote:Op woensdag 26 april 2017 22:28 schreef knokkels het volgende:
MTV all over againBack when it meant something
Dank, dank.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind dat je mooi
kunt rijmen dus waardeer het
met een klein' haiku
kan morgen ook nogquote:Op woensdag 26 april 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had overigens hetzelfde idee voor een themashow![]()
Ik had in Spotify al een mapje met King- en Queen-nummers aangemaakt
Dat komt volgend jaar wel dan.
Behoorlijk in opkomst. Groot in USA en ook al samengewerkt met Beyoncé.quote:
zo nu en danquote:
Gewoon eigenwijs op 30 April.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had overigens hetzelfde idee voor een themashow![]()
Ik had in Spotify al een mapje met King- en Queen-nummers aangemaakt
Dat komt volgend jaar wel dan.
Volgens mij heb ik nog nooit op een donderdag gedraaid.... Wie weet doe ik morgen nog wel een showtje, maar ik wil ook met wat andere dingen bezig. Vrijdag bijna de hele dag van huis, sowieso.quote:
Zullen we ze vastbinden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op woensdag 26 april 2017 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
Suf gedichtje.Ik vind het geen verkeerd gedichtje. Ik zou "tegenlicht" wel aaneen schrijven, of je moet letterlijk tegen licht zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2017 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
Suf gedichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leuk, tegen licht. Kun je op meerdere manieren opvatten.
Okee, twee manieren. Maar toch. Zijn alsnog meerdere manieren
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Zou raar zijn als ik nee zeiquote:Op woensdag 26 april 2017 22:42 schreef peaceman het volgende:
iemand bezwaar als ik er een uurtje aan vast wil plakken?
Wil jij dan verlengen?quote:Op woensdag 26 april 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ik nee zeiBen net ingeschakeld...
aangezien zwijgen toestemmen is, zou jij dan een uurtje bij willen plussen?quote:Op woensdag 26 april 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ik nee zeiBen net ingeschakeld...
quote:
quote:Kendrick Lamar Duckworth (Compton, 17 juni 1987), is een Amerikaanse rapper en songwriter uit Compton, Californië. Hij kreeg voor het eerst aandacht na het uitbrengen van zijn 2010 mixtape Overly Dedicated. Lamar tekende in 2012 een contract bij Aftermath Entertainment. In 2011 kwam zijn album Section.80, exclusief uitgebracht op iTunes, onmiddellijk aan de top van de digitale hiphop-releases van het jaar 2011. Hij is lid van het hiphopcollectief Black Hippy, samen met Jay Rock, Schoolboy Q en Ab-Soul, hij heeft ook gewerkt met onder anderen Snoop Dogg, Dr. Dre, Eminem, Wiz Khalifa, Mac Miller, Game, Drake, Busta Rhymes,Tech N9ne, Taylor Swift en 50 Cent.
quote:Op woensdag 26 april 2017 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
aangezien zwijgen toestemmen is, zou jij dan een uurtje bij willen plussen?
Zojuist gebeurd. Is "King For A Day" van Jamiroquai al geweest, trouwens? En als je nog muziek tekort komt, heb ik nog wel een paar suggestiesquote:Programma van vandaag
21:00 - 00:00 DJ Peaceman - Willempie 32
quote:Op woensdag 26 april 2017 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Zojuist gebeurd. Is "King For A Day" van Jamiroquai al geweest, trouwens? En als je nog muziek tekort komt, heb ik nog wel een paar suggesties
Ik trek hiphop eigenlijk alleen als de raps met voldoende melodie worden afgewisseld. Ik had in mijn afgelopen show een track zitten waarvoor ik dat vind gelden. Zoiets vind ik dan nog wel leuk. Te veel hiphop is 4 minuten lang dezelfde monotone track.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:47 schreef knokkels het volgende:
Tech N9ne vind ik persoonlijk dan wel weer ruk, mij iets te negatief.
Goede flow, dat wel.
nee die heb ik niet.. heb weinig van Jamiroquai om eerlijk te zijn. Heb wel voldoende om nog minimaal een uur door te kunnen... alleen wordt het wellicht wat obscuurder (en dat vindt Knokkels leuk)quote:Op woensdag 26 april 2017 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Zojuist gebeurd. Is "King For A Day" van Jamiroquai al geweest, trouwens? En als je nog muziek tekort komt, heb ik nog wel een paar suggesties
Je hoort mij niet klagenquote:Op woensdag 26 april 2017 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee die heb ik niet.. heb weinig van Jamiroquai om eerlijk te zijn. Heb wel voldoende om nog minimaal een uur door te kunnen... alleen wordt het wellicht wat obscuurder (en dat vindt Knokkels leuk)
In mijn Spotify-mapje staat onder meer nog dit:quote:Op woensdag 26 april 2017 22:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij, suggesties? You don't saaaaayHeb je nog wat associaties?
DerRabbitquote:
Niks mis met obscuurquote:Op woensdag 26 april 2017 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee die heb ik niet.. heb weinig van Jamiroquai om eerlijk te zijn. Heb wel voldoende om nog minimaal een uur door te kunnen... alleen wordt het wellicht wat obscuurder (en dat vindt Knokkels leuk)
PSB, Royksopp. Je verwacht het nietquote:Op woensdag 26 april 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In mijn Spotify-mapje staat onder meer nog dit:
Kings Of Leon - The Immortals (Röyksopp remix)
Kings Of Convenience - I Don't Know What I Can Save You From (Röyksopp remix)
Kings Of Convenience - Mrs Cold
Pet Shop Boys - King Of Rome
Bielfield - Kings & Queens
King Charles - Find A Way
Ben E. King - Stand By Me
quote:
Verrassend hè?quote:Op woensdag 26 april 2017 22:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
PSB, Royksopp. Je verwacht het niet
Aan luisteraars heb je in elk geval geen gebrekquote:Op woensdag 26 april 2017 22:58 schreef peaceman het volgende:
Knokkels![]()
Heb je alle nieuwkomers nu al zo laten schrikken dat ze niet meer durven te posten?
gaan we dan rijmenquote:Op woensdag 26 april 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aan luisteraars heb je in elk geval geen gebrek
Misschien zorgen gedichten toch voor een beter gesprek?
Ehm nee hoorquote:Op woensdag 26 april 2017 22:58 schreef peaceman het volgende:
Knokkels![]()
Heb je alle nieuwkomers nu al zo laten schrikken dat ze niet meer durven te posten?
dat doet u goed,quote:
geen dank.. ben benieuwd naar je lijstje en vooral hoeveel overlappingen erbij zaten.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Amsterdam is er klaar voor...
[ afbeelding ]
Dank Peaceman!
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Ik durf niet te posten
Oke dan, je draait weer zeer prettig Peace
Als jij de jouwe laat zien, mag jij de mijne zien...quote:Op woensdag 26 april 2017 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen dank.. ben benieuwd naar je lijstje en vooral hoeveel overlappingen erbij zaten.
quote:Op woensdag 26 april 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij de jouwe laat zien, mag jij de mijne zien...
ik post m na afloop zoals je weetquote:Op woensdag 26 april 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij de jouwe laat zien, mag jij de mijne zien...
Nee toch, en als wel: Sorry DerRabbit en puzziepiequote:Op woensdag 26 april 2017 22:58 schreef peaceman het volgende:
Knokkels![]()
quote:
quote:
Ik moet toegeven dat ik vaker gewoon luister dan actief mee postquote:Op woensdag 26 april 2017 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat doet u goed,
u bezit best wat moed.
is altijd op te vragen, mits de aanvraag in 3-voud plaatsvindt via de officiële kanalen.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal mis ik dat moment, maar ik heb wel eens wat voorbij zien komen...
Ah! Dus jij bent die ene luisteraar dusquote:Op woensdag 26 april 2017 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik vaker gewoon luister dan actief mee post
Je durft niet te posten?quote:Op woensdag 26 april 2017 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Ik durf niet te posten
Oke dan, je draait weer zeer prettig Peace
3-vout? Is dát niet wat overdreven?quote:Op woensdag 26 april 2017 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
is altijd op te vragen, mits de aanvraag in 3-voud plaatsvindt via de officiële kanalen.
11quote:Op woensdag 26 april 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je durft niet te posten?Sinds wanneer is dat?
Keeping the dream alivequote:Op woensdag 26 april 2017 23:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah! Dus jij bent die ene luisteraar dus
Heb ik ook geen moment aan getwijfeldquote:
zeg, we zijn wel in bureaucratisch nederland he?!quote:Op woensdag 26 april 2017 23:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
3-vout? Is dát niet wat overdreven?
Uh..... goeie vraag, 'k weet niet meerquote:Op woensdag 26 april 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je durft niet te posten?Sinds wanneer is dat?
Gelukkig ben je over je angst heen gestaptquote:Op woensdag 26 april 2017 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh..... goeie vraag, 'k weet niet meer
Was wel een praatgroep voor nodigquote:Op woensdag 26 april 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig ben je over je angst heen gestapt
Waar is Lucky?quote:Op woensdag 26 april 2017 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was wel een praatgroep voor nodig
o.a.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:20 schreef livelink het volgende:
Dit is wat je bedoelde toen je aangaf dat het wat obscuurder zou worden?
Die zit tegenover mijquote:
Het was zelfs een hit ooit.quote:Op woensdag 26 april 2017 23:20 schreef livelink het volgende:
Dit is wat je bedoelde toen je aangaf dat het wat obscuurder zou worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |