SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Giethoorn?quote:Op woensdag 26 april 2017 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Hierna een Haagse band die de mooiste stad van Nederland bezingt...
Oh sorryquote:
Ze zingen ook 'Geef ons peaceman'quote:Op woensdag 26 april 2017 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Dit gaat over de masseuse van Peaceman...
De vorige?quote:Op woensdag 26 april 2017 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry, stukje gemist.... Welk liedje was dat?
Hij blijft wel lang weg trouwens.
ging die over de masseuse?quote:Op woensdag 26 april 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vorige?
Slow Change van Hallo Venray...
Klopt. Door Marcel zijn ze echt beter geworden. Ik vind Marcelquote:Op woensdag 26 april 2017 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter dan al die meuk er voor met die zanger die totaal niet bij de band paste...
Ik ben geen Anouk fan.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben geen Anouk fan, maar dit uptempo ding kan ik wel waarderen...
Ik heb 'm nog als acteur in Hair gezien, voordat hij naar Di-Rect ging.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Door Marcel zijn ze echt beter geworden. Ik vind Marcel![]()
kan ik een hele avond naar blijven kijken.
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die.
She Was Naked van Supersister...
Dat zegt genoegquote:Op woensdag 26 april 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is Haags, dus part of the show.
Sorry...
Daar hebben wij hem ook gezien! Hij was toen wel goed hoor.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog als acteur in Hair gezien, voordat hij naar Di-Rect ging.
Was toen al een apart type...
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan ik nu het merendeel wel skippen...
Ik kan niks met notenquote:Op woensdag 26 april 2017 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Casio VL-Tone VL-1.
Heb er nog 2 liggen...
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Casio VL-Tone VL-1.
Heb er nog 2 liggen...
[ afbeelding ]
Was destijds best wel hip.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het allereerste Casio keyboard...
In Paradiso stond destijds dat ding continue aan op dat standaard deuntje wat er in zit, als een soort van voorprogramma...quote:
Ook niet met wal- of cashewnoten?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Paradiso stond destijds dat ding continue aan op dat standaard deuntje wat er in zit, als een soort van voorprogramma...
Oh ja die lust ik welquote:Op woensdag 26 april 2017 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook niet met wal- of cashewnoten?
Draaien maarquote:
Ik wist niet eens dat Shocking Blue of Anouk Haags waren/isquote:
Oi...quote:Op woensdag 26 april 2017 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Shocking Blue of Anouk Haags waren/is
Als je ziet hoeveel Amerikaanse covers hier van zijn... kun je niet anders zeggen dat het een wereldnummer is.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Nu dan de moeder van alle Haagse rocksongs.
Altijd weer een kick als je dit op de snelweg in de USA op de radio hoort...
En een wereldband met zeer aardige bandleden...quote:Op woensdag 26 april 2017 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel Amerikaanse covers hier van zijn... kun je niet anders zeggen dat het een wereldnummer is.
je hebt ze wel eens ontmoet dus?quote:Op woensdag 26 april 2017 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een wereldband met zeer aardige bandleden...
Ja.quote:
tof!!quote:Op woensdag 26 april 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja.
Met George heb ik op Curacao zitten kleppen omdat zijn zoontje daar gelijk met mij duikles kreeg.
Barry heb ik via mijn neef, die bij de Nits zit, gesproken...
hey, 39 en een beetje hequote:Op woensdag 26 april 2017 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Deze opname is alweer zo'n 40 jaar oud, uit 1977...
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:57 schreef knokkels het volgende:
op zich wel handig dat het je na een tijdje opvalt dat post 301 al geweest is
quote:Op woensdag 26 april 2017 20:57 schreef knokkels het volgende:
op zich wel handig dat het je na een tijdje opvalt dat post 301 al geweest is
you know mequote:
Hoe zou deze in de King W uitvoering klinken?quote:Op woensdag 26 april 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
Welkom bij de uitzending... het thema is King uiteraard...
in zijn studententijd ongetwijfeld heel goed gezellig...quote:Op woensdag 26 april 2017 21:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe zou deze in de King W uitvoering klinken?
quote:Op woensdag 26 april 2017 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
in zijn studententijd ongetwijfeld heel goed gezellig...
quote:Op woensdag 26 april 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
Welkom bij de uitzending... het thema is King uiteraard...
non black people of color.quote:
Jezus, hoe verzin je zoietsquote:Op woensdag 26 april 2017 21:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
non black people of color.
Aziaten, Mexicanen enzulks
Ik verzin niets, ik googlequote:
je kent knokkels toch al langer dan vandaag?quote:
oh ben wel heel benieuwd wat jij toen allemaal gedraaid heb... laat me na de uitzending of van de week maar eens wetenquote:Op woensdag 26 april 2017 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Vorig jaar deed ik de King-show.
Ik zie enige overlap...
Enkel als nakend door Den Helder rennende koffieleutquote:Op woensdag 26 april 2017 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kent knokkels toch al langer dan vandaag?
Ik zal de setlist eens opzoeken...quote:Op woensdag 26 april 2017 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ben wel heel benieuwd wat jij toen allemaal gedraaid heb... laat me na de uitzending of van de week maar eens weten
die tegen elke lantaarnpaal zijn hoofd stootte?quote:Op woensdag 26 april 2017 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Enkel als nakend door Den Helder rennende koffieleut
Ik ren niet nakend door Den Helder. Dat mag niet van de politie.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Enkel als nakend door Den Helder rennende koffieleut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |