14...quote:Op zaterdag 6 mei 2017 11:19 schreef Snowsquall het volgende:
Het zal wel weer zo gaan dat het dadelijk ineens een paar weken 30+ wordt. Zo van de kou de bloedhitte in.
Als het maar geleidelijk warm wordt... Zelfs ik ben nu wel toe aan een beetje warmer weer(na weer een prutwinter zonder fatsoenlijke vorst en geen sneeuw)quote:
Dit ja...waardeloze winters in Nederland.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Als het maar geleidelijk warm wordt... Zelfs ik ben nu wel toe aan een beetje warmer weer(na weer een prutwinter zonder fatsoenlijke vorst en geen sneeuw)![]()
Ja, in Assen hele dag bewolkt. Had gewoon mijn winterjas nog aan, en dan nog koud.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:12 schreef Revanches het volgende:
Het is hier in het noorden bewolkt en koud.
Buienradar geeft bij mij (Dordrecht) temperaturen van 17 a 18 graden op die dagen. Weet niet welke plek dat bij jou is?quote:
Zie signature.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Buienradar geeft bij mij (Dordrecht) temperaturen van 17 a 18 graden op die dagen. Weet niet welke plek dat bij jou is?
Vandaag was het trouwens echt heerlijk ja.
Grappig, net andersom dan. Hier was het gisteren echt een heerlijke, bijna zomerse dag. Maar vandaag gewoon weer binnen met de verwarming aan.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:17 schreef Djeez het volgende:
Wij hadden vandaag in het Noorden eindelijk eens mazzel. Hele dag volop zon, warm in T-shirt over de heide gelopen. Wat een contrast met gister!
~En in de winter blijft het dan ook 9 graden met motregen en windquote:Op maandag 8 mei 2017 14:18 schreef dick_laurent het volgende:
Paar maanden doorbijten. Dan is het vanzelf weer koud, as usual
Precies. Eigelijk kan je het weerbericht voor Nederland voor een heel jaar gewoon zo in een keer doen:quote:Op maandag 8 mei 2017 14:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
~En in de winter blijft het dan ook 9 graden met motregen en wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |