Je kunt ook uitstel aanvragen.quote:Op maandag 24 april 2017 16:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee. Maar anders krijg ik een boete enzo.
Maar hij heeft wel één van de mooiste vrouwen ter wereld. Dat compenseert het allemaal wel weer.quote:Op maandag 24 april 2017 16:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Deze man draagt redelijk veel af: https://fd.nl/ondernemen/(...)n-inkomstenbelasting
Waarom mag jij het wel lezen en ik niet?quote:Op maandag 24 april 2017 16:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Deze man draagt redelijk veel af: https://fd.nl/ondernemen/(...)n-inkomstenbelasting
Die zouden ze president moeten maken.quote:Op maandag 24 april 2017 16:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hij heeft altijd wel leuke bloemetjes ja. Heeft vast niks met zijn centjes te maken.quote:Op maandag 24 april 2017 16:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel één van de mooiste vrouwen ter wereld. Dat compenseert het allemaal wel weer.
Gratis gaat de zon een dezer dagen nog niet meer op!quote:Op maandag 24 april 2017 16:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom mag jij het wel lezen en ik niet?
Omdat jij teveel FD leest.quote:Op maandag 24 april 2017 16:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom mag jij het wel lezen en ik niet?
Ja, daar mag wel eens wat aan gebeuren. En de laatste jaren wordt het steeds erger.quote:Op maandag 24 april 2017 16:40 schreef Leandra het volgende:
Teringjantje wat hobbelt de bus op de Wilhelminalaan.
Meer belasting afdragen dan zal er wel iets aan gedaan worden.quote:Op maandag 24 april 2017 16:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, daar mag wel eens wat aan gebeuren. En de laatste jaren wordt het steeds erger.
Wederom een terechte uitspraak van John.quote:Op maandag 24 april 2017 16:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Meer belasting afdragen dan zal er wel iets aan gedaan worden.
Die Syntusbus waar ik in zit rammelt ook erger dan welke Connexxionbus ik ooit in gezeten hebquote:Op maandag 24 april 2017 16:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, daar mag wel eens wat aan gebeuren. En de laatste jaren wordt het steeds erger.
Mits dat er iets overblijven doet van wat de EU zuigen doet wel te verstaan!quote:Op maandag 24 april 2017 16:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wederom een terechte uitspraak van John.
Nou, als er een wijk in Amersfoort is waar fors gemeentelijke belastingen wordt betaald dan is het daar wel.quote:Op maandag 24 april 2017 16:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Meer belasting afdragen dan zal er wel iets aan gedaan worden.
Wonen er geen ambtenaren dan? In die laan.quote:Op maandag 24 april 2017 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als er een wijk in Amersfoort is waar fors gemeentelijke belastingen wordt betaald dan is het daar wel.
Zie hier. De kern van het probleem. De EU-dictators slurpen dusdanig veel van het geld weg dat er geen middelen meer overblijven om de weg in Amersfoort te repareren. Dit terwijl Kowloon zich blauw betaalt aan de belastingen.quote:Op maandag 24 april 2017 16:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mits dat er iets overblijven doet van wat de EU zuigen doet wel te verstaan!
Ah die reizen niet met een bus?quote:Op maandag 24 april 2017 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, en zo wel dan zijn het topambtenaren.
Want wegenonderhoud binnen de bebouwde kom is geen gemeentelijke aangelegenheid?quote:Op maandag 24 april 2017 16:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zie hier. De kern van het probleem. De EU-dictators slurpen dusdanig veel van het geld weg dat er geen middelen meer overblijven om de weg in Amersfoort te repareren. Dit terwijl Kowloon zich blauw betaalt aan de belastingen.
Problematisch inderdaad.
Hallo.quote:Op maandag 24 april 2017 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Syntusbus waar ik in zit rammelt ook erger dan welke Connexxionbus ik ooit in gezeten heb
* Leandra zwaait
Zeker weten wel, AWBZ was voorheen overheid is tegenwoordig niet meer toch.quote:Op maandag 24 april 2017 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want wegenonderhoud binnen de bebouwde kom is geen gemeentelijke aangelegenheid?
Hehe, nee. De gemeente bestaat slechts uit vazallen van de EU heilstaat. De Unie is het probleem. Zoals altijd.quote:Op maandag 24 april 2017 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want wegenonderhoud binnen de bebouwde kom is geen gemeentelijke aangelegenheid?
Bijna allemaal bedrijven daar.quote:Op maandag 24 april 2017 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, en zo wel dan zijn het topambtenaren.
Precies John. Precies.quote:Op maandag 24 april 2017 16:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zeker weten wel, AWBZ was voorheen overheid is tegenwoordig niet meer toch.
Weinig kans, met de trein misschien maar het station is zo dichtbij dat ze er naartoe kunnen kruipen zonder hun maatpak te beschadigen.quote:
Militaire musea zijn de beste musea.quote:Op maandag 24 april 2017 16:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hallo.![]()
Ik zag laatst overigens wel een koddig busje rijden van ze, zoiets:
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met de Saab?
Blabla.quote:Op maandag 24 april 2017 16:51 schreef Ryon het volgende:
Om Kaas- te stangen ga ik vanavond naar een bijeenkomst over het belang van "Geluk" in onze democratie. En welke beleidsinstrumentne ingezet kunnen worden om Nederlanders gelukkiger te maken.
Zingen ze nu ook nog Hamas Hamas?quote:Op maandag 24 april 2017 17:01 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)den_is_moeilijk.html
Wat een volk
"Hamas, hamas, joden aan het gas" Inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2017 17:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zingen ze nu ook nog Hamas Hamas?
Weer van die vuile linksen zeker?quote:Op maandag 24 april 2017 17:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ook de reden waarom toen broederliefde niet ambassadeur van de vrijheid werd. Die zongen dit ookquote:Op maandag 24 april 2017 17:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Na jaren eindelijk een verbroederend raakvlak tussen de voetbaltokkie en de allochtone medebewoners in Rotterdam gevondenquote:Op maandag 24 april 2017 17:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
"Hamas, hamas, joden aan het gas" Inderdaad.
Plebs.quote:Op maandag 24 april 2017 17:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan wordt het een leeg stadionnetje ghehequote:Op maandag 24 april 2017 17:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hopelijk worden al die hersenloze figuren geïdentificeerd en krijgen ze een stadionverbod.
Wat een verdrietig verhaal.quote:Een vrouw van 89 is veroordeeld tot vier jaar cel voor het doodsteken van haar man van 88. De vrouw ontkende tijdens de rechtszaak dat ze haar man had gedood, maar de rechtbank acht haar verklaring niet geloofwaardig. De twee kenden elkaar al 68 jaar, waarvan ze 63 jaar getrouwd waren.
Het stel leidde een teruggetrokken bestaan, waarbij de man vanwege zijn slechte gezondheid volledig afhankelijk was van zijn vrouw. De rechtbank constateerde dat zij hem die zorg niet kon bieden. Mogelijk bracht zij haar man "uit onmacht" om het leven, maar dat blijft speculatie.
Laat in ieder geval goed zien hoe gesegregeerd de stad is.quote:Op maandag 24 april 2017 17:22 schreef skysherrif het volgende:
Hoeveelheid data die beschikbaar is in Frankrijk zo kort na stemmen is wel prachtig
[ afbeelding ]
Waar het geld verdiend wordt stemt men liberaal en waar het geld uitgekeerd wordt stemt men extreemlinks of -rechts.quote:Op maandag 24 april 2017 17:22 schreef skysherrif het volgende:
Hoeveelheid data die beschikbaar is in Frankrijk zo kort na stemmen is wel prachtig
[ afbeelding ]
In het huis van die mevrouw.quote:
niet gewoon fillon?quote:Op maandag 24 april 2017 17:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Op wie zou Sarko gestemd hebben?
Het Koninkrijk der Nederlanden.quote:
Integriteit doet hij niet zo aan dus vast op Fillon.quote:Op maandag 24 april 2017 17:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Op wie zou Sarko gestemd hebben?
Wat is er niet integer aan het bewieroken van je vriendin?quote:Op maandag 24 april 2017 17:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Integriteit doet hij niet zo aan dus vast op Fillon.
En speciaal gezant in Meppel, om bestuurlijk wangedrag aan banden te leggen.quote:Op maandag 24 april 2017 17:35 schreef Reya het volgende:
Fillon zou prima CvdK in Drenthe kunnen zijn.
4/10 is gewoon dom en stemt op een extremist.quote:Op maandag 24 april 2017 17:29 schreef KetchupFTW het volgende:
4/10 Fransen willen een revolutie. Verandert ook nooit in dat land.
Willen die 4 van de 10 om dezelfde redenen, met hetzelfde doel, een revolutie?quote:Op maandag 24 april 2017 17:29 schreef KetchupFTW het volgende:
4/10 Fransen willen een revolutie. Verandert ook nooit in dat land.
Laten we het "Rijkscommissaris" noemen.quote:Op maandag 24 april 2017 17:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En speciaal gezant in Meppel, om bestuurlijk wangedrag aan banden te leggen.
Als een kandidaat meer dan 50% haalt in de eerste ronde wint die dan meteen?quote:Op maandag 24 april 2017 17:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het een hele matige 'winst' en is het land verdeeld als wat. Past wel in het plaatje van alle Westerse landen.
Nederland valt dan nog best wel mee met maar 20% mongolen die op PVV of FvD stemmen.quote:Op maandag 24 april 2017 17:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het een hele matige 'winst' en is het land verdeeld als wat. Past wel in het plaatje van alle Westerse landen.
In de volgende ronde scoort er wel iemand boven de 50% verwacht ik.quote:Op maandag 24 april 2017 17:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen 15% toch?quote:Op maandag 24 april 2017 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland valt dan nog best wel mee met maar 20% mongolen die op PVV of FvD stemmen.
Ja maar jij ziet enkel anti/pro-EU. De wereld kent nog een miljard andere perspectieven.quote:Op maandag 24 april 2017 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland valt dan nog best wel mee met maar 20% mongolen die op PVV of FvD stemmen.
Ik zie dat pro- en anti-EU momenteel by far de grootste scheidslijn is. Ook in Frankrijk.quote:Op maandag 24 april 2017 17:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet enkel anti/pro-EU. De wereld kent nog een miljard andere perspectieven.
Fillion is anti-EU.quote:Op maandag 24 april 2017 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie dat pro- en anti-EU momenteel by far de grootste scheidslijn is. Ook in Frankrijk.
En het zijn zonder uitzondering extremisten die anti-EU zijn.
Leuk, maar die anti-EU lieden blijven gewoon in Eurropa wonen en stemmen wat ze stemmen.quote:Op maandag 24 april 2017 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie dat pro- en anti-EU momenteel by far de grootste scheidslijn is. Ook in Frankrijk.
Waarom ben je eigenlijk een extremist als je anti-EU bent?quote:Op maandag 24 april 2017 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 24 april 2017 17:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Als een kandidaat meer dan 50% haalt in de eerste ronde wint die dan meteen?
Eigenlijk precies hetzelfde dus. In beide gevallen is eigenbelang leidend bij de keus voor een kandidaat.quote:Op maandag 24 april 2017 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar het geld verdiend wordt stemt men liberaal en waar het geld uitgekeerd wordt stemt men extreemlinks of -rechts.
Als de EU wordt veranderd zal de weerstand wel afnemen. En dat zie ik Macron en Schulz of Merkel wel doen.quote:Op maandag 24 april 2017 17:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Leuk, maar die anti-EU lieden blijven gewoon in Eurropa wonen en stemmen wat ze stemmen.
Met Macron of Rutte III of wie de moffen gaan kiezen verandert dat niet.
Alleen de idioten die op extremisten stemmen bijten de hand die hen voedt.quote:Op maandag 24 april 2017 17:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eigenlijk precies hetzelfde dus. In beide gevallen is eigenbelang leidend bij de keus voor een kandidaat.
Bij Macron komt vast ook nog wel wat boven water. Dat is zo ongeveer traditie bij Franse hoogwaardigheidsbekleders.quote:Op maandag 24 april 2017 17:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Integriteit doet hij niet zo aan dus vast op Fillon.
Ja. Anti-Schengen, anti-EU instellingen.quote:
Morsige middelbare man met kinderlijke naïviteit gespot.quote:Op maandag 24 april 2017 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de EU wordt veranderd zal de weerstand wel afnemen. En dat zie ik Macron en Schulz of Merkel wel doen.
Gevaarlijke extremistische idioot met midlife crisis gespot.quote:Op maandag 24 april 2017 17:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Morsige middelbare man met kinderlijke naïviteit gespot.
Ik gok op Algerijnse maîtresses, en op een offshore vermogen.quote:Op maandag 24 april 2017 17:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij Macron komt vast ook nog wel wat boven water. Dat is zo ongeveer traditie bij Franse hoogwaardigheidsbekleders.
Iedereen die de lijn niet volgt of kritiek heeft moet worden neergesabeld met de grootst mogelijke graad aan schelden en zwartmakerij, klassieke strategie van ieder totalitair systeem en hun beulsknechtenquote:Op maandag 24 april 2017 17:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk een extremist als je anti-EU bent?
Ik denk dat je onderschat hoe kien ook idioten op hun eigenbelang zijn. Je kunt toch moeilijk ontkennen dat niet iedereen baat heeft bij bijvoorbeeld een kapitalistisch ingerichte economie en een liberaal ingerichte overheid.quote:Op maandag 24 april 2017 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen de idioten die op extremisten stemmen bijten de hand die hen voedt.
Omdat ze teringdom zijn.
En bij minder minder minder migranten uit bepaalde oorden.quote:Op maandag 24 april 2017 18:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe kien ook idioten op hun eigenbelang zijn. Je kunt toch moeilijk ontkennen dat iedereen baat heeft bij bijvoorbeeld een kapitalistisch ingerichte economie en een liberaal ingerichte overheid.
Wordt dat niet aan de lopende band ontkend?quote:Op maandag 24 april 2017 18:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe kien ook idioten op hun eigenbelang zijn. Je kunt toch moeilijk ontkennen dat iedereen baat heeft bij bijvoorbeeld een kapitalistisch ingerichte economie en een liberaal ingerichte overheid.
Waarom verzetten die idioten zich daar dan tegen en moet alles kapot?quote:Op maandag 24 april 2017 18:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat laatste zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 24 april 2017 18:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik gok op Algerijnse maîtresses, en op een offshore vermogen.
Keuze is nu dus tussen een teflon gecoat marketingproduct en een xenofobische populiste..quote:Op maandag 24 april 2017 17:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was niet vergeten.quote:Op maandag 24 april 2017 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom verzetten die idioten zich daar dan tegen en moet alles kapot?
6,2/10. Voor de moeite.quote:Op maandag 24 april 2017 18:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Naast de supermarche en de hypermarche nu ook de enmarche.
Dat jij een fan van marcheren bent is geen verrassingquote:
Haha.quote:Op maandag 24 april 2017 18:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hier kun je Frankrijk helpen met de staatsschuld: https://en-marche.fr/don/coordonnees?montant=2000000000000
Mijn berichten zijn beter leesbaar.quote:Op maandag 24 april 2017 18:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Misschien moet Remlof naar Facebook verhuizen. Tussen al die oude, demente opa's die de hele dag onsamenhangende berichtjes posten past hij veel beter.
Goed werk. Zo pak je de staatsschuld aan.quote:Op maandag 24 april 2017 18:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hier kun je Frankrijk helpen met de staatsschuld: https://en-marche.fr/don/coordonnees?montant=2000000000000
Ja 1,1 km van mijn hostel. Goed plan. Need tickets. Band is goed genoeg in mijn smaakje.quote:Op maandag 24 april 2017 18:04 schreef Drugshond het volgende:
Mooi die treden op in Zaragoza.
ff puzzelen.
Sat 29 April
Calle de Sevilla, 2
Zaragoza, Spain
'Hostel'quote:Op maandag 24 april 2017 18:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja 1,1 km van mijn hostel. Goed plan. Need tickets. Band is goed genoeg in mijn smaakje.
Interessante ontwikkeling inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2017 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
Jumbo schaft de CAO af. Eens kijken of er meer volgen.
Eerst maar eens kijken of het personeel van Jumbo ook volgt.quote:Op maandag 24 april 2017 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
Stakingsgenot.quote:Op maandag 24 april 2017 18:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of het personeel van Jumbo ook volgt.
Dat is inderdaad nog even afwachten, maar Jumbo gaat nu in plaats van met de vakbonden overleggen met de Ondernemingsraad. Zo onlogisch is dat niet.quote:Op maandag 24 april 2017 18:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of het personeel van Jumbo ook volgt.
FNV overspeelt standaard haar hand. Die denken dat het nog steeds 1983 is.quote:Op maandag 24 april 2017 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog even afwachten, maar Jumbo gaat nu in plaats van met de vakbonden overleggen met de Ondernemingsraad. Zo onlogisch is dat niet.
De FNV is sowieso hard bezig om zijn eigen graf te graven. Die doen wel heel hard hun best om door niemand meer serieus genomen te worden.
Bij het begin van de onderhandelingen weglopen en dan gewoon niet meer terugkomen. En nu zijn ze boos dat ze gepasseerd worden. Als het niet zo'n serieuze aangelegenheid was, dan was het echt hilarisch.quote:Op maandag 24 april 2017 18:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
FNV overspeelt standaard haar hand. Die denken dat het nog steeds 1983 is.
Ik vind de Jumbo de meest waardeloze supermarkt die er is, kom er eigenlijk nooit meer.quote:Op maandag 24 april 2017 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
Hun leden ook, vrijwel allemaal uitgebluste wannabe-VUT'ers of gepensioneerden.quote:Op maandag 24 april 2017 18:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
FNV overspeelt standaard haar hand. Die denken dat het nog steeds 1983 is.
Liever Aldi, Nettorama of Poiesz?quote:Op maandag 24 april 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de Jumbo de meest waardeloze supermarkt die er is, kom er eigenlijk nooit meer.
Als Jumbo zo tot een concernwijde AO komt volgen er zeker meer dat pad. Kortom. Zeer interessant.quote:Op maandag 24 april 2017 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bij het begin van de onderhandelingen weglopen en dan gewoon niet meer terugkomen. En nu zijn ze boos dat ze gepasseerd worden. Als het niet zo'n serieuze aangelegenheid was, dan was het echt hilarisch.
De manier waarop ze zichzelf in de markt willen zetten is in ieder geval niet meer zo heel lang houdbaar. Misschien werkte dat toen ze 80 winkels in Brabant hadden, maar nu niet meer.quote:Op maandag 24 april 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de Jumbo de meest waardeloze supermarkt die er is, kom er eigenlijk nooit meer.
Extremistische supermarkt ja?quote:Op maandag 24 april 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooie winkels, goede prijzen.quote:Op maandag 24 april 2017 18:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De manier waarop ze zichzelf in de markt willen zetten is in ieder geval niet meer zo heel lang houdbaar. Misschien werkte dat toen ze 80 winkels in Brabant hadden, maar nu niet meer.
Voorlopig gaat dit alleen om de logistieke tak (DC's). Voor het winkelpersoneel is de CAO per 1 april ook verlopen, dus wellicht volgen die ook.quote:Op maandag 24 april 2017 18:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als Jumbo zo tot een concernwijde AO komt volgen er zeker meer dat pad. Kortom. Zeer interessant.
Vond de La Place move wel nice.quote:Op maandag 24 april 2017 18:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De manier waarop ze zichzelf in de markt willen zetten is in ieder geval niet meer zo heel lang houdbaar. Misschien werkte dat toen ze 80 winkels in Brabant hadden, maar nu niet meer.
Neuh, beide zijn gemiddeld. Bovendien klopt de marketing niet.quote:
Nee, ze willen niet meer onderhandelen met de Vakbond, maar met de werknemersquote:Op maandag 24 april 2017 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
Hebben dan ook keihard "jongere" werknemers genaaid voor het belang van de ouderequote:Op maandag 24 april 2017 18:43 schreef Perrin het volgende:
Vakbonden zijn al ruim 20 jaar stervende.
Het is niet "Hallo Jumbo"quote:Op maandag 24 april 2017 18:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Neuh, beide zijn gemiddeld. Bovendien klopt de marketing niet.
Dat zei Janneke toch ook? Het resultaat is geen CAO meer.quote:Op maandag 24 april 2017 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ze willen niet meer onderhandelen met de Vakbond, maar met de werknemers
Salarisonderhandelingen lopen stuk op de pensioenregelingen. Die paar procent is vaak wel te overzien, maar het wisselgeld is dan een DC-regeling.quote:Op maandag 24 april 2017 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hebben dan ook keihard "jongere" werknemers genaaid voor het belang van de oudere
Nou ja, het is maar hoe je het beestje een naam geeft. Wat ze willen hebben komt ongeveer op hetzelfde neer, maar wordt intern afgesproken in plaats van met de vakbonden.quote:Op maandag 24 april 2017 18:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat zei Janneke toch ook? Het resultaat is geen CAO meer.
Het is inderdaad nog steeds collectief. Het zou pas geen CAO meer zijn als de werkgever met elke werknemer individueel afspraken maakt ongeacht collectieve regelingen.quote:Op maandag 24 april 2017 18:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar hoe je het beestje een naam geeft. Wat ze willen hebben komt ongeveer op hetzelfde neer, maar wordt intern afgesproken in plaats van met de vakbonden.
Yup. Ze vertegenwoordigen een uitstervende groep mensen. En de arbeidsmarkt wordt steeds internationaler.quote:Op maandag 24 april 2017 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hebben dan ook keihard "jongere" werknemers genaaid voor het belang van de oudere
En het is niet bindend voor de hele sector. Kortom schrap de 'c' maar.quote:Op maandag 24 april 2017 18:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar hoe je het beestje een naam geeft. Wat ze willen hebben komt ongeveer op hetzelfde neer, maar wordt intern afgesproken in plaats van met de vakbonden.
Vroeg me al af waar Pokkelmans was gebleven.quote:Op maandag 24 april 2017 18:57 schreef GSbrder het volgende:
Dramatische Millennials door de bocht:
Ondergedoken in het buitenland vanwege de studieschuld
In een perfecte wereld had hij een goede baan. Helaas, de wereld is cru.quote:Op maandag 24 april 2017 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar Pokkelmans was gebleven.
Je studieschuld aflossen is zonde van het geld. Goed argument.quote:Op maandag 24 april 2017 18:57 schreef GSbrder het volgende:
Je leeft maar eens. #yoloquote:Op maandag 24 april 2017 19:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je studieschuld aflossen is zonde van het geld. Goed argument.
Hehe. Zo ken ik ook 10 van die verhalen. Nice.quote:Op maandag 24 april 2017 18:57 schreef GSbrder het volgende:
"het is maar geld"quote:Op maandag 24 april 2017 18:57 schreef GSbrder het volgende:
Als je met werknemers delegatie onderhandeld kan je nog steeds een CAO bereiken, je wilt niet met elke werknemer een individuele arbeidsvoorwaarden onderhandeling aan.quote:Op maandag 24 april 2017 18:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat zei Janneke toch ook? Het resultaat is geen CAO meer.
23.000 oud studenten zoeken voor 80 Miljoen. Ik zie mogelijkheden voor een bedrijf.quote:Op maandag 24 april 2017 18:57 schreef GSbrder het volgende:
Gewoon bij de ouders halen. Het is toch maar geld.quote:Op maandag 24 april 2017 19:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
"het is maar geld"
Vertel dat maar aan de deurwaarder.
DUO-makelaar. Klinkt lucratief.quote:Op maandag 24 april 2017 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
23.000 oud studenten zoeken voor 80 Miljoen. Ik zie mogelijkheden voor een bedrijf.
Welnee, daar krijg je die 17k niet mee terug.quote:Op maandag 24 april 2017 19:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Mensen die voor 17K het vaderland verloochenen zou je eigenlijk moeten opknopen voor landverraad.
Gewoon verhalen op de ex-student.quote:Op maandag 24 april 2017 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
DUO-makelaar. Klinkt lucratief.
In Amsterdam is toch niets meer te verhandelen. Maar ik vraag me af of DUO het doet voor 10% van de openstaande schuld.
Een boete van 10% is wel weinig.quote:Op maandag 24 april 2017 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gewoon verhalen op de ex-student.
RTL nieuws is een beetje het verkeerde medium om de socialistische hogeropgeleide kosmopoliet te bereiken, denk ik.quote:Op maandag 24 april 2017 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, daar krijg je die 17k niet mee terug.
Gewoon vernederen, voor hun eigen mensen, daarmee pak je ze, aldus PvdA.
Ah, weer zo'n eeuwige links-rechts denker.quote:Op maandag 24 april 2017 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Wed dat het gros van deze studenten links zou stemmen. Solidariteit gaat altijd maar één kant op
Of de werkelijke kosten innen. Dus instellingscollegegeld, voorschot + rente, reisproduct en 15k aan gemiste inkomstenbelasting per jaar.quote:Op maandag 24 april 2017 19:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
RTL nieuws is een beetje het verkeerde medium om de socialistische hogeropgeleide kosmopoliet te bereiken, denk ik.
Gewoon een voorbeeld stellen: opsporen en opknopen. Dan laten anderen het wel uit hun hoofd.
Je reageert nu wel een beetje als een jood die toevallig nazi is geworden en nu maar hoopt niet ontmaskerd te worden.quote:Op maandag 24 april 2017 19:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
RTL nieuws is een beetje het verkeerde medium om de socialistische hogeropgeleide kosmopoliet te bereiken, denk ik.
Gewoon een voorbeeld stellen: opsporen en opknopen. Dan laten anderen het wel uit hun hoofd.
De overheid het laten verhalen, ik vind een 10% te weinig, zit aan 25% plus een vast bedrag.quote:Op maandag 24 april 2017 19:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een boete van 10% is wel weinig.
Daarnaast, wil je dit lucratief doen moet je het kunnen verhalen op de overheid, niet op zo'n kaalgeplukte hippie.
Dan ben je te veel bezig met restitutio ad integrum. Dit moet je gewoon strafrechtelijk regelen, dus leedtoevoeging is geoorloofd. Opsporen, kaalscheren, op een platte kar door het dorp van herkomst trekken, en dan op het dorpsplein opknopen voor landverraad.quote:Op maandag 24 april 2017 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of de werkelijke kosten innen. Dus instellingscollegegeld, voorschot + rente, reisproduct en 15k aan gemiste inkomstenbelasting per jaar.
Die 135.000 studieschuld van mij betaal ik gewoon terug hoor. Bij voorkeur aan de overheid van Vrij-Nedersaksen, maar anders volstaat Nederland.quote:Op maandag 24 april 2017 19:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je reageert nu wel een beetje als een jood die toevallig nazi is geworden en nu maar hoopt niet ontmaskerd te worden.
Judge Hanging -- Why Shouldn't The Vietnam War Cost 150 Billion Dollars?quote:Op maandag 24 april 2017 19:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Bovendien moet zo'n huurmoord in Cambodja vele malen goedkoper kunnen dan in Nederland. Wat dat betreft mooi dat ze daar hun toevlucht zoeken.
Naast de AH Velperbuitensingel wonen en dan klagen over de kwaliteit van de Jumboquote:
Valt nog mee.quote:Op maandag 24 april 2017 19:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die 135.000 studieschuld van mij betaal ik gewoon terug hoor. Bij voorkeur aan de overheid van Vrij-Nedersaksen, maar anders volstaat Nederland.
135.000 Zimbabwaanse Dollars.quote:
Ik heb ook een auto om boodschappen te doenquote:Op maandag 24 april 2017 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Naast de AH Velperbuitensingel wonen en dan klagen over de kwaliteit van de Jumbo
Waarom je al dat gedoe op de hals halen? De regels voor terugbetalen zijn uitermate schappelijk en de rente is nagenoeg nul volgens mij.quote:Op maandag 24 april 2017 18:57 schreef GSbrder het volgende:
Je kan er ook een soort anonieme markt van maken, zoals de huurmoordmarktplaatsen op het darkweb.quote:Op maandag 24 april 2017 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Judge Hanging -- Why Shouldn't The Vietnam War Cost 150 Billion Dollars?
Ik kan hem niet op Internet vinden, is een radiospeech van Judge Hanging, een typetje van Don Imus, hij legt uit dat je voor 200 dollar een hit kan laten doen op je schoonmoeder in NY, maar dat als je iemand in de jungle van Zuid Oost Azie wil ombrengen daar reiskosten bij komen, risico dat per vergissing een boom, een burger of een waterbuffel wordt neergeschoten en dat de kosten dan snel stijgen.
Is die zo slecht, ja? Ik ben in Nijmegen alleen bekend met Daalseweg, Sint Jacobslaan en v. Schevichavenstraat.quote:Op maandag 24 april 2017 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Naast de AH Velperbuitensingel wonen en dan klagen over de kwaliteit van de Jumbo
In de tijd dat ik in het buitenland werkte en geen maandelijkse storting op m'n Nederlandse bankrekening had werd de afbetaling automatisch stopgezetquote:Op maandag 24 april 2017 19:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom je al dat gedoe op de hals halen? De regels voor terugbetalen zijn uitermate schappelijk en de rente is nagenoeg nul volgens mij.
Haha, wat een stakkers.quote:Op maandag 24 april 2017 18:57 schreef GSbrder het volgende:
Precies, dat bedoel ik met schappelijk. Geen inkomen, dan hoef je ook niet terug te betalen.quote:Op maandag 24 april 2017 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
In de tijd dat ik in het buitenland werkte en geen maandelijkse storting op m'n Nederlandse bankrekening had werd de afbetaling automatisch stopgezet
Behalve dat ie een beetje klein is en dat er daklozen voor de deur staan te bedelen is er niets mis met die AH, lekker van acht uur 's ochtends tot tien uur 's avonds open. En op drie minuten lopen van waar ik woon.quote:Op maandag 24 april 2017 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is die zo slecht, ja? Ik ben in Nijmegen alleen bekend met Daalseweg, Sint Jacobslaan en v. Schevichavenstraat.
Het aantal aanmeldingen voor Boer zoekt Vrouw zal rap dalen.quote:Op maandag 24 april 2017 19:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Haha, wat een stakkers.
Ik hoop dat de opsporing op Europees niveau gaat geschieden.
Het is een typische centrumwinkel, die zijn altijd te klein, trekken te veel zwervers aan en de omloopsnelheid van verse producten is te laag. Daardoor zijn ze altijd rommelig. De Schevichavenstraat wordt nog een beetje gered door alle studenten.quote:Op maandag 24 april 2017 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is die zo slecht, ja? Ik ben in Nijmegen alleen bekend met Daalseweg, Sint Jacobslaan en v. Schevichavenstraat.
Beetje zoals die aan de Van Schevichavenstraat in Nijmegen dusquote:Op maandag 24 april 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve dat ie een beetje klein is en dat er daklozen voor de deur staan te bedelen is er niets mis met die AH, lekker van acht uur 's ochtends tot tien uur 's avonds open. En op drie minuten lopen van waar ik woon.
Hoe ken jij mijn AH zo goed, hmm?quote:Op maandag 24 april 2017 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een typische centrumwinkel, die zijn altijd te klein, trekken te veel zwervers aan en de omloopsnelheid van verse producten is te laag. Daardoor zijn ze altijd rommelig. De Schevichavenstraat wordt nog een beetje gered door alle studenten.
Daalseweg is een goede winkel inderdaad.
Ik doe boodschappen bij dezelfde Albert Heijn als Janneke?quote:Op maandag 24 april 2017 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een typische centrumwinkel, die zijn altijd te klein, trekken te veel zwervers aan en de omloopsnelheid van verse producten is te laag. Daardoor zijn ze altijd rommelig. De Schevichavenstraat wordt nog een beetje gered door alle studenten.
"In het postkantoor".quote:Op maandag 24 april 2017 19:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat een tongbreker zeg, ik krijg het nauwelijks uitgesproken.
Ojee. Dan hebben jullie elkaar vast wel eens gezien.quote:Op maandag 24 april 2017 19:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik doe boodschappen bij dezelfde Albert Heijn als Janneke?
Maakt niet uit. 80% van het volk dat zich in dat straatje bevindt spreekt toch met dubbele tong.quote:Op maandag 24 april 2017 19:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat een tongbreker zeg, ik krijg het nauwelijks uitgesproken.
Oh ja, die voorbij de Wedren. Dat is net zoiets inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2017 19:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje zoals die aan de Van Schevichavenstraat in Nijmegen dus
Je klant is de overheid, die gaat geen zwarte markt willen. Er moet wel belasting over betaald worden.quote:Op maandag 24 april 2017 19:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je kan er ook een soort anonieme markt van maken, zoals de huurmoordmarktplaatsen op het darkweb.
Dat je dan een x bedrag op een bepaald persoon zet, en anonieme "bieders" kunnen "gokken" op wanneer en hoe een persoon om het leven zal komen. Bij correct "gokken" wordt de som uitbetaald in bitcoins.
Zo hou je de lijnen kort en heb je lage overhead omdat je met lokale mensen kan werken, maar toch op een globale markt actief bent.
#viesdik.quote:
Wel hoge margeproducten toch? Kan me zo voorstellen dat de gekoelde drankjes in een centrumwinkel wat harder gaan. Heb nog gewerkt als jonge jongen op de Daalseweg.quote:Op maandag 24 april 2017 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee dat heet een pizza margherita.quote:
quote:Op maandag 24 april 2017 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Was best een dure grap, ik liep met mijn geopende blik bier een perron op dat afgesloten was ivm verbouwing, omdat dat het perron was waar mijn trein altijd vertrok, uit gewoonte dus. Toen hoorde ik geschreeuw achter me, ik dacht dat een bezopen eikel was die ruzie zocht, dus ik liep gewoon door.
Toen werd ik tegen de grond gekwakt en ik probeerde op te staan, ook balend dat mijn bijna volle blik bier gevallen was. Pas op het moment dat ik handboeien omkreeg begreep ik dat het de politie was. De spoorwegpolitie wel te verstaan.
Ik werd afgevoerd naar een cel onder de grote hal van het CS, zakken leeg, veters uit mijn schoenen en portemonnee inleveren, alles. Ze hadden wel gevraagd waar ik heen moest en na een klein uur, 10 minuten voordat de laatste trein naar mijn bestemming zou vertrekken werd m'n cel opengemaakt en kreeg ik alles terug en twee gele bonnen à ¤70. Eén voor openbare dronkenschap en één voor verzet bij aanhouding ofzo.
Ik vond dat nogal onterecht dus heb die bonnen verscheurd en op de grond gegooid en ben boos weggelopen om m'n trein te halen.
Uiteindelijk kreeg ik drie proces-verbalen thuis in de bus, elk à ¤70. Die derde was voor "vervuiling van de cel"
Die rijden soms ook op de route naar ons, zouden ze imho veel vaker mogen doen, want hij is meestal nagenoeg leeg, maar voor het deel van de route vanaf het station zal dat wel anders liggen.quote:Op maandag 24 april 2017 16:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hallo.![]()
Ik zag laatst overigens wel een koddig busje rijden van ze, zoiets:
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met de Saab?
Genital folding, iedereen kan het na wat oefening.quote:
quote:Op maandag 24 april 2017 21:22 schreef remlof het volgende:
Ok, ik zal dit ook maar hier posten. Mijn aanhouding wegens openbare dronkenschap in 2009 ofzo:
[..]
Denk je een leuke ballonvouwer te hebben besteld voor het verjaardagsfeestje van je kleuter...quote:Op maandag 24 april 2017 21:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Genital folding, iedereen kan het na wat oefening.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 april 2017 21:22 schreef remlof het volgende:
Ok, ik zal dit ook maar hier posten. Mijn aanhouding wegens openbare dronkenschap in 2009 ofzo:
[..]
Haha.quote:Op maandag 24 april 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
Ja, een keer op Utrecht CS na een FOK!meet
Wat dat betreft lijkt Melenchon meer op Le Pen dan op Macron inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2017 21:31 schreef skysherrif het volgende:
@remlof
Als pro/anti EU de grote scheidslijn in frankrijk was dan zou de aanhang van Melenchon toch wel en masse overstappen naar Le Pen?
Hoe schat jij de kansen van Le Pen in?quote:Op maandag 24 april 2017 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt Melenchon meer op Le Pen dan op Macron inderdaad.
In lijn 1 heb ik in ieder geval nog nooit meer dan 1 a 2 personen zien zitten, en eentje daarvan is de buschauffeur.quote:Op maandag 24 april 2017 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die rijden soms ook op de route naar ons, zouden ze imho veel vaker mogen doen, want hij is meestal nagenoeg leeg, maar voor het deel van de route vanaf het station zal dat wel anders liggen.
Jammer, jammer. Ga je nu een andere cabrio kopen?quote:Op de terugweg werd ik gebeld dat hij idd overleden is, nou ja.... beyond repair iig als je de kosten van de reparatie afzet tegen de werkelijke waarde van de auto, dat hij voor ons veel meer waard is doet er daarbij weinig toe.
Toch mooi. Volledig bezopen een gracht onderkotsen, nul bekeuringen.quote:Op maandag 24 april 2017 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die wint gewoon met 90% van de stemmen in de tweede ronde natuurlijk.quote:Op maandag 24 april 2017 21:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen van Le Pen in?
Bij elkaar hebben Le Pen en Melenchon toch bijna de helft van de stemmen gekregenquote:Op maandag 24 april 2017 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt Melenchon meer op Le Pen dan op Macron inderdaad.
En Fillon en Macron de andere helft. Een land in verdeling.quote:Op maandag 24 april 2017 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij elkaar hebben Le Pen en Melenchon toch bijna de helft van de stemmen gekregen
"Dit gaat me geen 2e keer gebeuren"quote:Op maandag 24 april 2017 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die wint gewoon met 90% van de stemmen in de tweede ronde natuurlijk.
Nee, het was de cabrio niet maar de Sport Sedan, de cabrio heeft een andere afweging waarde/acceptabele kosten.quote:Op maandag 24 april 2017 21:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In lijn 1 heb ik in ieder geval nog nooit meer dan 1 a 2 personen zien zitten, en eentje daarvan is de buschauffeur.
[..]
Jammer, jammer. Ga je nu een andere cabrio kopen?
In Nederladn natuurlijk nog een stuk verdeelder, maar voor Franse begrippen is dit toch ongekend wat dat betreft?quote:Op maandag 24 april 2017 21:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Fillon en Macron de andere helft. Een land in verdeling.
Oef, dat stelt me gerust. Danku.quote:Op maandag 24 april 2017 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die wint gewoon met 90% van de stemmen in de tweede ronde natuurlijk.
Sowieso ongekend, want geen socialist of republikein in de tweede ronde.quote:Op maandag 24 april 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In Nederladn natuurlijk nog een stuk verdeelder, maar voor Franse begrippen is dit toch ongekend wat dat betreft?
We noemen niet eens Hamon op en dat is de kandidaat van de grote parti socialiste (nu nog grootste regeringspartij)
Ik zie de achterban van Melenchon eerder thuisblijven of op Macron stemmen dan op Le Pen stemmen hoor.quote:Op maandag 24 april 2017 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij elkaar hebben Le Pen en Melenchon toch bijna de helft van de stemmen gekregen
Ik ook, ik had daar laatst een aardig statistiekje van, even opzoeken.quote:Op maandag 24 april 2017 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie de achterban van Melenchon eerder thuisblijven of op Macron stemmen dan op Le Pen stemmen hoor.
Fillon wilde de pensioenleeftijd verhogen.quote:Op maandag 24 april 2017 21:49 schreef skysherrif het volgende:
Niet wat ik bedoelde, maar enorm weinig mensen 65 jaar ouder die voor Le Pen gaan.
Echt establishment volk nog die voor Fillon gaan.
[ afbeelding ] ze verliest het dus vreemd genoeg (trump scoort aardig goed in die groep) dus bij de ouderen.
wat wil macron eigenlijk met de pensioenen doenquote:Op maandag 24 april 2017 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fillon wilde de pensioenleeftijd verhogen.
Da's natuurlijk minder een dingetje als je zelf al met pensioen bent.
Ambitieuze plannen die er niet gaan komen (37 losse schema's vervangen door 1 nationaal pensioensysteem) en tegelijkertijd vrij weinig concreets over hoogte en leeftijd (leeftijd gaat de komende 5 jaar niet omhoog onder zijn bewind).quote:Op maandag 24 april 2017 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat wil macron eigenlijk met de pensioenen doen
Die groep kent het FN van Jean-Marie natuurlijk ook nog goed.quote:Op maandag 24 april 2017 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fillon wilde de pensioenleeftijd verhogen.
Da's natuurlijk minder een dingetje als je zelf al met pensioen bent.
Zou de groep 50-64 dat niet (bijna) net zo goed kennen?quote:Op maandag 24 april 2017 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die groep kent het FN van Jean-Marie natuurlijk ook nog goed.
Wel in mindere mate denk ik. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat enkel de pensioenen een dusdanige impact hebben.quote:Op maandag 24 april 2017 21:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou de groep 50-64 dat niet (bijna) net zo goed kennen?
Andere mogelijke verklaring: het is een vrouw.quote:Op maandag 24 april 2017 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel in mindere mate denk ik. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat enkel de pensioenen een dusdanige impact hebben.
Kan helaas niet de poll meer terugvinden, wat de 2e keus was van de meeste stemmers. Le pen kreeg na Fillon wel de meeste van Melenchon, maar er gingen er natuurlijk veel meer naar Macron.quote:Op maandag 24 april 2017 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel in mindere mate denk ik. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat enkel de pensioenen een dusdanige impact hebben.
Dat lijkt me nogal een verandering, van een auto naar een fiets. En hoelang blijft Soneal daarop passen?quote:Op maandag 24 april 2017 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het was de cabrio niet maar de Sport Sedan, de cabrio heeft een andere afweging waarde/acceptabele kosten.
Maar goed, die hebben we gekocht om over 10 jaar nog rijdend te hebben.
Al met al is dit dus wel een beetje het dilemma; we hebben 2 dure auto's voor de deur staan (aan wegenbelasting en verzekering al ¤ 110 per maand per auto, en dan hebben ze nog geen meter gereden, en ze lusten wel wat benzine) en N reist met de trein naar het werk en ik heb in principe ook niet echt een auto nodig, dus alleen de cabrio (voor als we wel naar buiten de stad moeten, of als we boodschappen moeten vervoeren) zou ook voldoende moeten zijn.
Dan komen we dus op het puntje van m'n spieren, want de cabrio is geen auto om kleine eindjes mee naar school te rijden enzo, dat is echt gewoon zonde van die auto, dat is niet goed voor een auto en moet je niet doen met een oude auto die je rijdend wilt houden.
Dus eigenlijk denk ik dat we naar een elektrische fiets gaan kijken.
Dat weet ik niet, ik heb nu op de moederfiets ook zo'n zadeltje dat op het buisframe gemonteerd is, achterop vind ik al niet prettig.quote:Op maandag 24 april 2017 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal een verandering, van een auto naar een fiets. En hoelang blijft Soneal daarop passen?
Zijn ook wel grote auto's natuurlijk.quote:Op maandag 24 april 2017 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het was de cabrio niet maar de Sport Sedan, de cabrio heeft een andere afweging waarde/acceptabele kosten.
Maar goed, die hebben we gekocht om over 10 jaar nog rijdend te hebben.
Al met al is dit dus wel een beetje het dilemma; we hebben 2 dure auto's voor de deur staan (aan wegenbelasting en verzekering al ¤ 110 per maand per auto, en dan hebben ze nog geen meter gereden, en ze lusten wel wat benzine) en N reist met de trein naar het werk en ik heb in principe ook niet echt een auto nodig, dus alleen de cabrio (voor als we wel naar buiten de stad moeten, of als we boodschappen moeten vervoeren) zou ook voldoende moeten zijn.
Dan komen we dus op het puntje van m'n spieren, want de cabrio is geen auto om kleine eindjes mee naar school te rijden enzo, dat is echt gewoon zonde van die auto, dat is niet goed voor een auto en moet je niet doen met een oude auto die je rijdend wilt houden.
Dus eigenlijk denk ik dat we naar een elektrische fiets gaan kijken.
Achterop is waarschijnlijk niet zo prettig omdat je er dan geen zicht op hebt. Dus als het wat lijkt, is het te hopen dat er voorop een zitje gemaakt kan worden. Zelf fietsen, ik weet het niet, daar lijkt hij me nu nog te jong voor. Maar als het wel een optie is, is het een kwestie van tijdelijkheid met de elektrische fiets.quote:Op maandag 24 april 2017 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb nu op de moederfiets ook zo'n zadeltje dat op het buisframe gemonteerd is, achterop vind ik al niet prettig.
Ik weet niet eens of zo'n buiszadel wel een optie is op een elektrische fiets.
Maar goed, hij kan ook zelf gaan fietsen natuurlijk, hoewel ik dat eigenlijk nog niet zo prettig vind, gezien de route, maar hij heeft klasgenoten die uit de binnenstad naar school komen fietsen, dus die hebben met nog veel meer verkeer te maken.
Nee, het is vooral onprettig omdat een moederfiets al een langer frame heeft (wel prettig) maar al het gewicht dan op de achterkant zit, en dat is alleen van mijzelf al behoorlijk watquote:Op maandag 24 april 2017 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Achterop is waarschijnlijk niet zo prettig omdat je er dan geen zicht op hebt. Dus als het wat lijkt, is het te hopen dat er voorop een zitje gemaakt kan worden. Zelf fietsen, ik weet het niet, daar lijkt hij me nu nog te jong voor. Maar als het wel een optie is, is het een kwestie van tijdelijkheid met de elektrische fiets.
Het barst bij zijn school van de bakfietsen, ook elektrisch, maar ik heb maar één kind in die leeftijd hè, en daar blijft het bij, dus een bakfiets lijkt me behoorlijk overdreven.... al even afgezien van de enorme voorraad ruimte die een bakfiets in zou nemen in de garage, maar goed, de cabrio kan nu onder de carport natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2017 22:36 schreef Kowloon het volgende:
Ik zie hier in de buurt wel eens iemand fietsen met een elektrisch bakfiets. Ideetje?
Nou dat dus, zonder dat er een meter gereden is ben ik nu al ¤ 220 per maand kwijt aan wegenbelasting en verzekering, en dat is best veel. Als dat gehalveerd kan worden kom je een heel eind, en de onderhoudskosten van de andere auto verdubbelen ook niet ineens, alleen het brandstofverbruik zal fors meer worden.quote:Op maandag 24 april 2017 22:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zijn ook wel grote auto's natuurlijk.Twee van dat soort auto's voor de deur tikt wel aan ja. Een elektrische fiets als vervanger lijkt mij inderdaad geen gek idee voor in de stad.
Best fors inderdaad. Dus je bent al gauw 500-750 euro kwijt als je al je vervoerskosten per maand bij elkaar optelt?quote:Op maandag 24 april 2017 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat dus, zonder dat er een meter gereden is ben ik nu al ¤ 220 per maand kwijt aan wegenbelasting en verzekering, en dat is best veel. Als dat gehalveerd kan worden kom je een heel eind, en de onderhoudskosten van de andere auto verdubbelen ook niet ineens, alleen het brandstofverbruik zal fors meer worden.
Meer, ik heb van beide auto's tot op de cent de kosten, en als ik de aanschafkosten er bij bereken dan heeft de auto die nu overleden is 472 per maand gekost (ex afschrijving, want die zou meer zijn dan de auto gekost heeft) en kost de cabrio tot nu toe 384 per maand (maar dat zal dus wel gaan stijgen zonder de Sport Sedan).quote:Op maandag 24 april 2017 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Best fors inderdaad. Dus je bent al gauw 500-750 euro kwijt als je al je vervoerskosten per maand bij elkaar optelt?
Jeetje, boel geld. Vind eigenlijk mijn OV-kosten al veel - en die worden dan volledig gedekt met m'n reiskostenvergoeding.quote:Op maandag 24 april 2017 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meer, ik heb van beide auto's tot op de cent de kosten, en als ik de aanschafkosten er bij bereken dan heeft de auto die nu overleden is 472 per maand gekost (ex afschrijving, want die zou meer zijn dan de auto gekost heeft) en kost de cabrio tot nu toe 384 per maand (maar dat zal dus wel gaan stijgen zonder de Sport Sedan).
Dus dan zit je op 856 per maand.
Ja, dan reist N ook nog met de treinquote:Op maandag 24 april 2017 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jeetje, boel geld. Vind eigenlijk mijn OV-kosten al veel - en die worden dan volledig gedekt met m'n reiskostenvergoeding.
Moet vanaf dit jaar belasting betalen over een deel van m'n reis- en onkostenvergoeding.quote:Op maandag 24 april 2017 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan reist N ook nog met de trein![]()
Maar goed, dat wordt idd ruimschoots gedekt door z'n reiskostenvergoeding.
Hij betaalt al belasting over de helft van z'n mobiliteitsbudget, maar de andere helft die als kilometervergoeding netto uit z'n budget gaat is al meer dan voldoende om z'n treinkaart te dekken, maar hij reist ook wel erg goedkoop, want dalurenquote:Op maandag 24 april 2017 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet vanaf dit jaar belasting betalen over een deel van m'n reis- en onkostenvergoeding.
Alsof de verzorgingsstaat nog niet genoeg kan roken van uitmuntende sponsoren zoals ik.
Wel kut voor Tem, dat hij bij Rutger moet zitten.quote:Op maandag 24 april 2017 23:06 schreef Kaas- het volgende:
Lee Towers en Rutger Castricum in Pauw. Topuitzending.
Ik dacht dat jij zo'n fan van Pauw was?quote:Op maandag 24 april 2017 23:06 schreef Kaas- het volgende:
Lee Towers en Rutger Castricum in Pauw. Topuitzending.
Ben ik ook.quote:Op maandag 24 april 2017 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n fan van Pauw was?
Ik ben gewoon even van slag, mijn auto is overleden, en ik hield van die auto... het was een oude auto maar het was een geweldige auto, het was m'n eerste Saab, het was de heerlijkste auto die ik ooit gehad heb.quote:Op maandag 24 april 2017 23:06 schreef Reya het volgende:
Leandra heeft first world problems, zo te lezen?
Nou ja. In ieder geval, dat soort meuk is dus waarom ik nooit meer TV kijk bijna. Allemaal BN'ers overal, lekker boeie.quote:
Beetje als niet naar buiten gaan omdat er buiten ook stomme mensen rondlopen.quote:Op maandag 24 april 2017 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja. In ieder geval, dat soort meuk is dus waarom ik nooit meer TV kijk bijna. Allemaal BN'ers overal, lekker boeie.
Die houden hun bek tenminste over het algemeen.quote:Op maandag 24 april 2017 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje als niet naar buiten gaan omdat er buiten ook stomme mensen rondlopen.
Behalve dan in de stilecoupé.quote:Op maandag 24 april 2017 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die houden hun bek tenminste over het algemeen.
Die gaat het volgende kampioenschap van Feyenoord vast niet meer meemaken, zoals Linus hier al zei.quote:Op maandag 24 april 2017 23:11 schreef Leandra het volgende:
Wat ziet Lee Towers er oud uit... nou is hij natuurlijk ook oud, maar kennelijk had ik hem te lang niet gezien om het proces van ouder worden mee te maken.
Altijdquote:Op maandag 24 april 2017 23:17 schreef remlof het volgende:
Oh, hier is vast ook wel animo: FB / Mag ZUU weer open?
Mwah, hij is 71..... in principe zou het moeten kunnen, zelfs als het weer 18 jaar duurt.quote:Op maandag 24 april 2017 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gaat het volgende kampioenschap van Feyenoord vast niet meer meemaken, zoals Linus hier al zei.
Kan alleen maar tegenvallen volgend jaar, jatochnietdan?quote:Op maandag 24 april 2017 23:15 schreef Kaas- het volgende:
Is wel genieten van die Rotterdammers in het publiek nu haha.
Omg straks ook een heel seizoen lang naar De Kuip.
Heb geen verwachtingen behalve onder de indruk te zijn van de sfeer.quote:Op maandag 24 april 2017 23:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan alleen maar tegenvallen volgend jaar, jatochnietdan?
Daar zal jij geen last van hebben bij NECquote:Op maandag 24 april 2017 23:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan alleen maar tegenvallen volgend jaar, jatochnietdan?
Wat een dom mens. Doet me aan Winny de Jong denkenquote:Op maandag 24 april 2017 23:28 schreef Leandra het volgende:
Ik viel er te laat in, maar dat blonde mens, zit die daar nou om Le Pen te verdedigen?
Edit: ah, ja dus, die is van FN
Niet eerste worden volgend jaar is toch een fikse tegenstander.quote:Op maandag 24 april 2017 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zal jij geen last van hebben bij NEC
Die zin klopt niet.quote:Op maandag 24 april 2017 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet eerste worden volgend jaar is toch een fikse tegenstander.
Nou, dat wordt een andere internetprovider nemen... is glasvezel al een optie?quote:Op maandag 24 april 2017 23:40 schreef Drugshond het volgende:
My Fault in Stars. Achteraf. Had mijn modem 360 x gedraaid (raar dit ding staat al 5 jr stof te happen) waardoor er geen verbinding meer mogelijk was. Na de tiende x alles controleren had ik inderdaad door dat hot cable (die van buitenshuis naar binnenloopt inderdaad het probleem was).
Ik was/ben (en nu nog) schijnbaar op alle servicenummers geblokkeerd na 1 belletje.
Indien NEC niet als eerste zal eindigen, wordt het aankomend jaar toch een fikse tegenvaller.quote:
NEC blijft er wel in denk ik.quote:Op maandag 24 april 2017 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Indien NEC niet als eerste zal eindigen, wordt het aankomend jaar toch een fikse tegenvaller.
Haha, optimist.quote:
Ik zou er niet op rekenen dat je cluppie er in één seizoen weer bovenop komt.quote:Op maandag 24 april 2017 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Indien NEC niet als eerste zal eindigen, wordt het aankomend jaar toch een fikse tegenvaller.
Het verhaal is anders.quote:Op maandag 24 april 2017 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een andere internetprovider nemen... is glasvezel al een optie?
Ik volg de Jupiler League ook half en het lijkt me dat NEC het wel moet kunnen redden tegen Volendam, Almere, Cambuur of NAC. Al zorgen de playoffs wel voor veel stunts de laatste tijd.quote:
Vorige keer ook gelukt. Jupiler League is dan ook wel een hele stap omlaag.quote:Op maandag 24 april 2017 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen dat je cluppie er in één seizoen weer bovenop komt.
Vitesse deed dat voor de laatste keer in 2011, heb je toch een paar extra spannende wedstrijden aan het begin van de zomer.quote:Op maandag 24 april 2017 23:50 schreef Kaas- het volgende:
Nacompetitie overleven is goed te doen. Al dat gespuis uit de eerste divisie kan al helemaal niet meekomen.
Dat was mazzel, zit er niet echt in dat dat weer gebeurt.quote:Op maandag 24 april 2017 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vorige keer ook gelukt. Jupiler League is dan ook wel een hele stap omlaag.
Nu ze hyballa hebben ontslagen mogen ze van mij part degraderen ookquote:Op maandag 24 april 2017 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik volg de Jupiler League ook half en het lijkt me dat NEC het wel moet kunnen redden tegen Volendam, Almere, Cambuur of NAC. Al zorgen de playoffs wel voor veel stunts de laatste tijd.
NEC haalde toen het hoogste aantal punten van alle kampioenen Eerste Divisie. Lijkt me niet echt geluk.quote:Op maandag 24 april 2017 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was mazzel, zit er niet echt in dat dat weer gebeurt.
Oh serieus? Dat had ik gemist. Arme Peterquote:Op maandag 24 april 2017 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu ze hyballa hebben ontslagen mogen ze van mij part degraderen ook
Why not.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |