abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170461671
Zijn er hier mensen die daar wel eens een boete voor hebben gekregen?

Ik vind het altijd heerlijk om kachel over straat te lopen. Heb zelf nog nooit een boete hiervoor gehad maar mijn buurman wel 25x. Buurman is nu wel uit zijn huis gehaald door de politie maar dat terzijde.
pi_170461685
TS woont in een prachtkansenwijk :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2017 20:11:04 ]
pi_170461731
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:10 schreef CarltonBanks het volgende:
TS woont in een prachtkansenwijk :')
pi_170461740
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:10 schreef CarltonBanks het volgende:
TS woont in een villawijk :')
pindazakje
pi_170461910
I k woon in 1 van de mooiste wijken van Den Haag maar alleen de mensen in deze flat zijn compleet debiel (inclusief ik). Soort Asterix en Obelix idee midden in het beschaafde Romeinse Rijk.
  maandag 24 april 2017 @ 20:29:11 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_170462160
Ja, een keer op Utrecht CS na een FOK!meet :@
pi_170462315
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
Ja, een keer op Utrecht CS na een FOK!meet :@
Vertel meer!
pi_170462353
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:10 schreef -PesteNoire- het volgende:
Zijn er hier mensen die daar wel eens een boete voor hebben gekregen?

Ik vind het altijd heerlijk om kachel over straat te lopen. Heb zelf nog nooit een boete hiervoor gehad maar mijn buurman wel 25x. Buurman is nu wel uit zijn huis gehaald door de politie maar dat terzijde.
Alcoholist gespot
pi_170462403
Geen boete wel tering lam dacht ohw ff de stad in poar nemn tig halve liters later maar naar huis gestrompeld ben maar niet gaan fietsen
Ik zwaai naar dieren.
pi_170463359
Nooit een boete voor gekregen volgens mij.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 24 april 2017 @ 21:17:11 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_170463668
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 20:34 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Vertel meer!
Was best een dure grap, ik liep met mijn geopende blik bier een perron op dat afgesloten was ivm verbouwing, omdat dat het perron was waar mijn trein altijd vertrok, uit gewoonte dus. Toen hoorde ik geschreeuw achter me, ik dacht dat een bezopen eikel was die ruzie zocht, dus ik liep gewoon door.

Toen werd ik tegen de grond gekwakt en ik probeerde op te staan, ook balend dat mijn bijna volle blik bier gevallen was. Pas op het moment dat ik handboeien omkreeg begreep ik dat het de politie was. De spoorwegpolitie wel te verstaan.

Ik werd afgevoerd naar een cel onder de grote hal van het CS, zakken leeg, veters uit mijn schoenen en portemonnee inleveren, alles. Ze hadden wel gevraagd waar ik heen moest en na een klein uur, 10 minuten voordat de laatste trein naar mijn bestemming zou vertrekken werd m'n cel opengemaakt en kreeg ik alles terug en twee gele bonnen à ¤70. Eén voor openbare dronkenschap en één voor verzet bij aanhouding ofzo.

Ik vond dat nogal onterecht dus heb die bonnen verscheurd en op de grond gegooid en ben boos weggelopen om m'n trein te halen.

Uiteindelijk kreeg ik drie proces-verbalen thuis in de bus, elk à ¤70. Die derde was voor "vervuiling van de cel" :')
pi_170463688
Lol
Ik zwaai naar dieren.
pi_170463744
quote:
15s.gif Op maandag 24 april 2017 21:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Was best een dure grap, ik liep met mijn geopende blik bier een perron op dat afgesloten was ivm verbouwing, omdat dat het perron was waar mijn trein altijd vertrok, uit gewoonte dus. Toen hoorde ik geschreeuw achter me, ik dacht dat een bezopen eikel was die ruzie zocht, dus ik liep gewoon door.

Toen werd ik tegen de grond gekwakt en ik probeerde op te staan, ook balend dat mijn bijna volle blik bier gevallen was. Pas op het moment dat ik handboeien omkreeg begreep ik dat het de politie was. De spoorwegpolitie wel te verstaan.

Ik werd afgevoerd naar een cel onder de grote hal van het CS, zakken leeg, veters uit mijn schoenen en portemonnee inleveren, alles. Ze hadden wel gevraagd waar ik heen moest en na een klein uur, 10 minuten voordat de laatste trein naar mijn bestemming zou vertrekken werd m'n cel opengemaakt en kreeg ik alles terug en twee gele bonnen à ¤70. Eén voor openbare dronkenschap en één voor verzet bij aanhouding ofzo.

Ik vond dat nogal onterecht dus heb die bonnen verscheurd en op de grond gegooid en ben boos weggelopen om m'n trein te halen.

Uiteindelijk kreeg ik drie proces-verbalen thuis in de bus, elk à ¤70. Die derde was voor "vervuiling van de cel" :')
Nou ja, achteraf een leuk verhaal toch? :D (is geen aanval)

Mijn dronken buurman heeft vorig jaar bij koningsnacht een boete van 380 euro gekregen voor opruiing, openbare orde verstoren en openbaar dronkenschap. Godzijdank ben ik die kerel kwijtgeraakt vlak voordat hij werd opgepakt anders had ik ook de hele nacht in de cel gezeten.
  maandag 24 april 2017 @ 21:21:39 #14
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_170463778
Krijg je volgens mij alleen als je overlast veroorzaakt of rare fratsen uithaalt. Niet als je rustig van een stapavond naar huis loopt of fietst.
pi_170466164
quote:
15s.gif Op maandag 24 april 2017 21:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Toch tof dat ik de prologue hiervan mee heb mogen maken _O- was best een leuk feestje ja, ik had ook wat moeite met de juiste trein vinden, maar ik liep dan ook niet illegaal op een stuk station wat nog niet open was :7

Verder wel kut ja :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')