O ja, ik was die rook alweer vergetenquote:
Bizar weinig inderdaad. Het heeft zelfs nog een soort van stilgelegen door de rook.quote:
Die arrogantie (we winnen toch wel van Excelsior) zie je nu ook onder sommige Feyenoord supporters... Onbegrijpelijk, het blijft immer Feyenoord.quote:Op zondag 23 april 2017 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom, na de overwinning van Feyenoord op Vitesse was het kampioenschap toch al niet meer haalbaar. Alsof Feyenoord punten ging verspelen tegen Excelsior en Heracles
Ik vreesde dit van tevoren al een beetje.quote:
Als het een andere speler dit bij Ajax had gedaan was die commentator nu nog aan het huilen geweest, over dat natrappen van Kluivert hoor je niemand meer.quote:Op zondag 23 april 2017 18:34 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Hier gaat de KNJB niks aan doen. Ook de media zal dit niet 100 keer uitlichten zoals ze bij Feyenoord wel altijd doen. Bah.
Ik zeg niks tot we kampioen zijnquote:Op zondag 23 april 2017 18:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die arrogantie (we winnen toch wel van Excelsior) zie je nu ook onder sommige Feyenoord supporters... Onbegrijpelijk, het blijft immer Feyenoord.
Excelsior is veilig en ze zijn totaal niet zoals Sparta, ze gunnen dit Feyenoord welquote:Op zondag 23 april 2017 18:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die arrogantie (we winnen toch wel van Excelsior) zie je nu ook onder sommige Feyenoord supporters... Onbegrijpelijk, het blijft immer Feyenoord.
madquote:Op zondag 23 april 2017 18:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zijn de PSV fans nou echt blij dat ze van Ajax op halve kracht winnen met miniem verschil ?
Daar denken Jules Deelder en Hugo Borst anders over denk ik.quote:Op zondag 23 april 2017 18:36 schreef opperkleurder het volgende:
De enige leuke wedstrijd vanmiddag was op het Kasteel
Piep piepquote:Op zondag 23 april 2017 18:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zijn de PSV fans nou echt blij dat ze van Ajax op halve kracht winnen met miniem verschil ?
Mad.quote:
Ja dat zeg ik man. Iedereen is voor Ajax en tegen de rest. Het is gewoon niet eerlijk meer.quote:Op zondag 23 april 2017 18:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Als het een andere speler dit bij Ajax had gedaan was die commentator nu nog aan het huilen geweest, over dat natrappen van Kluivert hoor je niemand meer.
Die hebben er weinig verstand van.quote:Op zondag 23 april 2017 18:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Daar denken Jules Deelder en Hugo Borst anders over denk ik.
Zeg maar gerust slecht, maar dat was te verwachten na die ultieme slijtageslag donderdagquote:Op zondag 23 april 2017 18:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax was simpelweg ontzettend matig vandaag
"Niet eerlijk" zul je mij niet horen zeggen... "Opvallend", dat welquote:Op zondag 23 april 2017 18:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik man. Iedereen is voor Ajax en tegen de rest. Het is gewoon niet eerlijk meer.![]()
![]()
Het is Feyenoord 2, die zouden nooit van Feyenoord winnen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Excelsior is veilig en ze zijn totaal niet zoals Sparta, ze gunnen dit Feyenoord wel
Hahahahahahaha.quote:Op zondag 23 april 2017 18:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Niet eerlijk" zul je mij niet horen zeggen... "Opvallend", dat wel
Ben jij Haags zijn begeleider?quote:Op zondag 23 april 2017 18:38 schreef opperkleurder het volgende:
Haags en ik feliciteren Feyenoord met de titel.
quote:Op zondag 23 april 2017 18:38 schreef Buitendam het volgende:
Ajax verspeelt het kampioenschap en Bosz lacht
Die wist om 16.45 al dat het beslist wasquote:Op zondag 23 april 2017 18:38 schreef Buitendam het volgende:
Dat kloptquote:Op zondag 23 april 2017 18:39 schreef patrickt37 het volgende:
Wat is PSV toch een zaadclub, met zaadvoetbal.
Mad.quote:Op zondag 23 april 2017 18:39 schreef RvLaak het volgende:
Jezus, meteen een 'breaking' van de NOS....
"Ajax verliest van PSV, Feyenoord heeft titel binnen handbereik"
Feyenoord kampioen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:39 schreef patrickt37 het volgende:
Wat is PSV toch een zaadclub, met zaadvoetbal.
quote:Op zondag 23 april 2017 18:39 schreef Bronson_ het volgende:
Psv viert de derde plek wel erg uitbundig.
Als je niet in een deuk ligt van die misser er vlak voor ben je geen mens.quote:Op zondag 23 april 2017 18:38 schreef Buitendam het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 09-04-2017 om 16:40:29Lekker Studio Sport kijken vanavond Ajacieden? https://t.co/xwE3x5OtFT reageer retweet
Bosz mocht als oud speler Feyenoord huldigen op de Coolsingel, lacht van blijdschap dat het nu zeker is.quote:Op zondag 23 april 2017 18:38 schreef Buitendam het volgende:
Alsof Ajax ooit punten zou verspelen tegen de graafschap.......quote:Op zondag 23 april 2017 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom, na de overwinning van Feyenoord op Vitesse was het kampioenschap toch al niet meer haalbaar. Alsof Feyenoord punten ging verspelen tegen Excelsior en Heracles
quote:Op zondag 23 april 2017 18:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 09-04-2017 om 16:40:29Lekker Studio Sport kijken vanavond Ajacieden? https://t.co/xwE3x5OtFT reageer retweet
NOS vindt tegenwoordig alles breakingquote:Op zondag 23 april 2017 18:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geniet er van, maar vind het ernstig triest dat de NOS dit 'breaking' vindt
Wat een jankerd met zijn "hij komt net kijken" tegen Kluivertquote:
Was dit bij de huldiging van de 2de plek?quote:
Zijn betoog was wel sterk. Hij komt net kijken.quote:Op zondag 23 april 2017 18:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een jankerd met zijn "hij komt net kijken" tegen Kluivert
quote:LASSE SCHONE : ZONDAG STAAN WIJ BOVENAAN
Hij heeft zelf ook nog geen kut gepresteerdquote:Op zondag 23 april 2017 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn betoog was wel sterk. Hij komt net kijken.
Met het spel van Locadia kun je ook hetzelfde tegen hem zeggen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn betoog was wel sterk. Hij komt net kijken.
Paar keer landskampioen en heeft een goede toekomst voor zich.quote:Op zondag 23 april 2017 18:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook nog geen kut gepresteerd
Jou kennende waren de tranen ook weer uit jouw ooghoeken gespoten als er niks was gestuurdquote:Op zondag 23 april 2017 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net ff gekeken... Het staat er GvD echt
Dat zie je al gelijk aan dat domme hoofd van 'm. Zit nog net geen syndroom van down in.quote:Op zondag 23 april 2017 18:44 schreef Bronson_ het volgende:
Locadia kan geen normale zin uitspreken. Hilarisch.
Wat een janksmoel is hij hé.quote:Op zondag 23 april 2017 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou kennende waren de tranen ook weer uit jouw ooghoeken gespoten als er niks was gestuurd
Als Ajax kampioen was geworden was er wel aandacht voor geweest![]()
wat probeer je te zeggen? Ik snap het niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou kennende waren de tranen ook weer uit jouw ooghoeken gespoten als er niks was gestuurd
Als Ajax kampioen was geworden was er wel aandacht voor geweest![]()
Nooit.quote:Op zondag 23 april 2017 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer heeft de kampioen voor het laatst alle speelrondes op 1 gestaan?
Ajax pakt zilver met een gouden randje!quote:Op zondag 23 april 2017 18:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Klaassen: "We mogen trots op onszelf zijn omdat we karakter hebben getoond"__________!
De beste en grootste voetbalclub. Dus dat is wel even wat anders dan andere clubs. Tuurlijk is dat breaking.quote:Op zondag 23 april 2017 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wat probeer je te zeggen? Ik snap het niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat het nieuws is, klopt. Maar breaking? Het hele land ligt nu plat, omdat een voetbal club een wedstrijd heeft verloren?
Ajax in '97-'98 lees ik net.quote:
Flikker op man, dit is op geen enkele manier breaking. Zelfs een kampioenschap van Feyenoord zou imo geen breaking moeten zijn. Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 23 april 2017 18:47 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
De beste en grootste voetbalclub. Dus dat is wel even wat anders dan andere clubs. Tuurlijk is dat breaking.
Hahahahahaha maak je anders even druk.quote:Op zondag 23 april 2017 18:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Flikker op man, dit is op geen enkele manier breaking. Zelfs een kampioenschap van Feyenoord zou imo geen breaking moeten zijn. Het is maar een spelletje.
quote:Op zondag 23 april 2017 18:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Flikker op man, dit is op geen enkele manier breaking. Zelfs een kampioenschap van Feyenoord zou imo geen breaking moeten zijn. Het is maar een spelletje.
quote:Op zondag 23 april 2017 18:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. De Graafschap gunt Ajax niets. Tussen Excelsior en Feyenoord ligt dat anders, dat weet jij ook.quote:Op zondag 23 april 2017 18:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Alsof Ajax ooit punten zou verspelen tegen de graafschap.......
Als je kijkt naar het aantal punten dat is behaald klopt dit. Echter, het aantal punten dat de top 3 heeft weten te halen zegt vooral veel over de nummers 4-18.quote:Op zondag 23 april 2017 19:36 schreef H.FR het volgende:
Toch vind ik het opmerkelijk dat Ajax en PSV benaderd worden alsof ze een compleet bagger seizoen hebben gespeeld. Als je kijkt naar de kampioenschappen vanaf 10 jaar geleden, dan zou dit PSV in sommige seizoenen zelfs nog kampioen zijn geworden.
Alledrie hebben een prima seizoen gehad en Feyenoord nog een stukje beter.
Dat komt vooral omdat AZ, Twente, Heerenveen, Vitesse (dit lijstje kun je nog aanvullen) flink wat zwakker zijn dan gemiddeld in die 10 jaar, en alles bij elkaar veel minder punten van de grote 3 afpakken.quote:Op zondag 23 april 2017 19:36 schreef H.FR het volgende:
Toch vind ik het opmerkelijk dat Ajax en PSV benaderd worden alsof ze een compleet bagger seizoen hebben gespeeld. Als je kijkt naar de kampioenschappen vanaf 10 jaar geleden, dan zou dit PSV in sommige seizoenen zelfs nog kampioen zijn geworden.
Alledrie hebben een prima seizoen gehad en Feyenoord nog een stukje beter.
Ik had niet door dat Excelsior al 3 wedstrijden op rij gewonnen heeft, ik dacht dat ze nog zwaar in degradatiegevaar zaten. Dan zouden ze heus wel hun best doen, maar nu is het wel wat anders inderdaadquote:Op zondag 23 april 2017 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. De Graafschap gunt Ajax niets. Tussen Excelsior en Feyenoord ligt dat anders, dat weet jij ook.
Maar we mogen concluderen dat de vier Marokkanen van FC Utrecht allen een uitstekend seizoen kennenquote:
Lekker catchy wel. Zet er een goede beat onder en iedereen gaat los.quote:
Al die mensen ticket gekocht voor 1000+ euroquote:Op zondag 7 mei 2017 13:42 schreef Zorro het volgende:
Maar een nederlaag vandaag zou toch wel lollig zijn
Moeten ze wel volgende week toch kampioen worden.
Ach, wat kan hem het boeien dat Go Ahead op het punt staat te degraderen. Hij is toch op huurbasis?quote:
Het is of je ontspannen door naar Maaskant te luisteren of je even richten op iets wat je leuk vindt.quote:
Alsof jij niet gek zou doen als ADO op het punt staat kampioen te worden.quote:Op zondag 7 mei 2017 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overdreven gekkigheid in dat Rotterdam. Doe even normaal zeg.
Welnee. Blijf gewoon mezelf. Ben al gek genoeg.quote:Op zondag 7 mei 2017 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij niet gek zou doen als ADO op het punt staat kampioen te worden.
Goedzo.quote:Op zondag 7 mei 2017 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee. Blijf gewoon mezelf. Ben al gek genoeg.
De eerste gedachte van haags bij een kampioenschap van ADO zou zijn: "YES! Niet gedegradeerd!"quote:Op zondag 7 mei 2017 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij niet gek zou doen als ADO op het punt staat kampioen te worden.
Ik meld me ook aan denk ikquote:Op zondag 7 mei 2017 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nu al 8890 reportages gelezen van buitenlandse Feyenoord fans.
Ik denk dat je meer kans hebt bij SBSquote:Op zondag 7 mei 2017 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stuur het AD een mailtje. Doen doen doen doen.
Hopelijk wat Poolse scheldwoorden erbij.
Zo'n 6 maanden*quote:Op zondag 7 mei 2017 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Overdreven feest voor iets waar je al 2 weken van wist dat het ging komen.
Ik wil een nationale feest dag als Sjaak Swart en Willem tegelijk niet mad zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil een push bericht hebben wanneer hij dat niet is
Lijkt me verstandig. Zat gisteren even de eindstand van de JL te bekijken, FC Oss heeft een doelsaldo van 67-95 (15e geëindigd)quote:Op zondag 7 mei 2017 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg die degradatie play-offs meestal pas als de Eredivisieclubs meedoen.
Oss is 16e geëindigd.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Zat gisteren even de eindstand van de JL te bekijken, FC Oss heeft een doelsaldo van 67-95 (12e geëindigd). Knotsgekke competitie die nergens over gaat.
Dat soort ploegen gaan nergens over nee. Maar een Cambuur die mee gaat doen voor promotie kan best leuk worden.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Zat gisteren even de eindstand van de JL te bekijken, FC Oss heeft een doelsaldo van 67-95 (15e geëindigd). Knotsgekke competitie die nergens over gaat.
Oh ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt niet. Fortuna heeft 9 punten aftrek en heeft 39 punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |