Ajax pakt zilver met een gouden randje!quote:Op zondag 23 april 2017 18:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Klaassen: "We mogen trots op onszelf zijn omdat we karakter hebben getoond"__________!
De beste en grootste voetbalclub. Dus dat is wel even wat anders dan andere clubs. Tuurlijk is dat breaking.quote:Op zondag 23 april 2017 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wat probeer je te zeggen? Ik snap het niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat het nieuws is, klopt. Maar breaking? Het hele land ligt nu plat, omdat een voetbal club een wedstrijd heeft verloren?
Ajax in '97-'98 lees ik net.quote:
Flikker op man, dit is op geen enkele manier breaking. Zelfs een kampioenschap van Feyenoord zou imo geen breaking moeten zijn. Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 23 april 2017 18:47 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
De beste en grootste voetbalclub. Dus dat is wel even wat anders dan andere clubs. Tuurlijk is dat breaking.
Hahahahahaha maak je anders even druk.quote:Op zondag 23 april 2017 18:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Flikker op man, dit is op geen enkele manier breaking. Zelfs een kampioenschap van Feyenoord zou imo geen breaking moeten zijn. Het is maar een spelletje.
quote:Op zondag 23 april 2017 18:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Flikker op man, dit is op geen enkele manier breaking. Zelfs een kampioenschap van Feyenoord zou imo geen breaking moeten zijn. Het is maar een spelletje.
quote:Op zondag 23 april 2017 18:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. De Graafschap gunt Ajax niets. Tussen Excelsior en Feyenoord ligt dat anders, dat weet jij ook.quote:Op zondag 23 april 2017 18:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Alsof Ajax ooit punten zou verspelen tegen de graafschap.......
Als je kijkt naar het aantal punten dat is behaald klopt dit. Echter, het aantal punten dat de top 3 heeft weten te halen zegt vooral veel over de nummers 4-18.quote:Op zondag 23 april 2017 19:36 schreef H.FR het volgende:
Toch vind ik het opmerkelijk dat Ajax en PSV benaderd worden alsof ze een compleet bagger seizoen hebben gespeeld. Als je kijkt naar de kampioenschappen vanaf 10 jaar geleden, dan zou dit PSV in sommige seizoenen zelfs nog kampioen zijn geworden.
Alledrie hebben een prima seizoen gehad en Feyenoord nog een stukje beter.
Dat komt vooral omdat AZ, Twente, Heerenveen, Vitesse (dit lijstje kun je nog aanvullen) flink wat zwakker zijn dan gemiddeld in die 10 jaar, en alles bij elkaar veel minder punten van de grote 3 afpakken.quote:Op zondag 23 april 2017 19:36 schreef H.FR het volgende:
Toch vind ik het opmerkelijk dat Ajax en PSV benaderd worden alsof ze een compleet bagger seizoen hebben gespeeld. Als je kijkt naar de kampioenschappen vanaf 10 jaar geleden, dan zou dit PSV in sommige seizoenen zelfs nog kampioen zijn geworden.
Alledrie hebben een prima seizoen gehad en Feyenoord nog een stukje beter.
Ik had niet door dat Excelsior al 3 wedstrijden op rij gewonnen heeft, ik dacht dat ze nog zwaar in degradatiegevaar zaten. Dan zouden ze heus wel hun best doen, maar nu is het wel wat anders inderdaadquote:Op zondag 23 april 2017 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. De Graafschap gunt Ajax niets. Tussen Excelsior en Feyenoord ligt dat anders, dat weet jij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |