Ik denk dat je meer kans hebt bij SBSquote:Op zondag 7 mei 2017 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stuur het AD een mailtje. Doen doen doen doen.
Hopelijk wat Poolse scheldwoorden erbij.

Zo'n 6 maanden*quote:Op zondag 7 mei 2017 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Overdreven feest voor iets waar je al 2 weken van wist dat het ging komen.

Ik wil een nationale feest dag als Sjaak Swart en Willem tegelijk niet mad zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil een push bericht hebben wanneer hij dat niet is

Lijkt me verstandig. Zat gisteren even de eindstand van de JL te bekijken, FC Oss heeft een doelsaldo van 67-95 (15e geëindigd)quote:Op zondag 7 mei 2017 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg die degradatie play-offs meestal pas als de Eredivisieclubs meedoen.
 . Knotsgekke competitie die nergens over gaat.
 . Knotsgekke competitie die nergens over gaat.

Oss is 16e geëindigd.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Zat gisteren even de eindstand van de JL te bekijken, FC Oss heeft een doelsaldo van 67-95 (12e geëindigd). Knotsgekke competitie die nergens over gaat.

Dat soort ploegen gaan nergens over nee. Maar een Cambuur die mee gaat doen voor promotie kan best leuk worden.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Zat gisteren even de eindstand van de JL te bekijken, FC Oss heeft een doelsaldo van 67-95 (15e geëindigd). Knotsgekke competitie die nergens over gaat.

Oh ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt niet. Fortuna heeft 9 punten aftrek en heeft 39 punten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |