Dan ga je naar de dierentuin.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godver Ajax, ik wil Pauw zien.
Jij hebt er kijk opquote:Op donderdag 20 april 2017 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog niet scoren, pas in de verlenging a.u.b.
na guus hupperts valt veltman nu echt definitief door de mandquote:Op donderdag 20 april 2017 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Adames de Veltmanfanclub in 1 persoon zit nu met de handen in zijn haren.
TR gemaaktquote:Op donderdag 20 april 2017 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iedereen die lacht om deze rode kaart is gewoon een tyfusjosti
Uhu.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:41 schreef Tchock het volgende:
Positief blijven jongens. Als je met tien man tegen een beter team speelt en moet scoren is Ajax altijd op z'n best.
Hoe gaat het met Hupperts?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
na guus hupperts valt veltman nu echt definitief door de mand
Dit zeg jij alleen omdat het pingelavond is.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop wel dat Schalke het nog verlengingen maakt. Wie er dan wint maakt me niet uit, maar die verlenging vind ik wel ff belangrijk
Wat ben je toch een josti.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop wel dat Schalke het nog verlengingen maakt. Wie er dan wint maakt me niet uit, maar die verlenging vind ik wel ff belangrijk
madquote:Op donderdag 20 april 2017 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet ik die post van je nu quoten?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Liever verliezen met 11 man dan met 10 man wtf
ha haquote:Op donderdag 20 april 2017 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
TRANENquote:
ja nou uhh laten wij dat gewoon vergetenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Moet ik die post van je nu quoten?
Ik verwacht snel de 2-1quote:Op donderdag 20 april 2017 22:42 schreef GSbrder het volgende:
Traore er uit, daar voel je niets van.
Mechelse herders.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
zit op de bank bij mechelen geloof ik
Of 3-0.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Ajax kan alleen nog maar op penaltieserie hopen.
Bosz had hem al veeeel eerder moeten brengen maja hij mag hem niet i guess, zie geen andere reden.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:42 schreef Caland het volgende:
De betere rechtsback komt erin, hier hoeft Ajax niet op achteruit te gaan dunkt mij.
Dan wil ik hier vieze plaatjes kunnen postten.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja nou uhh laten wij dat gewoon vergeten
Precies.quote:
Ajax gaat sowieso winnen bij PSV. Hoe die spelen de laatste weken...quote:Op donderdag 20 april 2017 22:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik denk een verlenging, dan de 3-0 van Huntelaar in de 119e minuut. En een vermoeid Ajax zondag het kampioenschap verspelen bij PSV.
Als bosz veltman gewoon weer gaat opstellenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:43 schreef Almerian het volgende:
Veltman zal iets beter uitgerust zijn zondag, de rest gaat extra stuk in de verlenging.
Onzin, Veltman hoort ervaring genoeg te hebben geen 2e geel te pakken.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bosz had hem al veeeel eerder moeten brengen maja hij mag hem niet i guess, zie geen andere reden.
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen
Marike Stellinga
Frits Huffnagel
Xander van der Wulp
Max Westerman
Paskal Jakobsen
Ik was toch al net gequotequote:Op donderdag 20 april 2017 22:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dan wil ik hier vieze plaatjes kunnen postten.
Linkse rakkerstv kijken. Dat ze een bom gooien op dat programma johquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen
Marike Stellinga
Frits Huffnagel
Xander van der Wulp
Max Westerman
Paskal Jakobsen
WHO GIVES A FUCK.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen
Marike Stellinga
Frits Huffnagel
Xander van der Wulp
Max Westerman
Paskal Jakobsen
HEEFT HET AJAX DNAquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als bosz veltman gewoon weer gaat opstellen
Als ze spelen zoals vandaag winnen ze niet eens van RBC.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax gaat sowieso winnen bij PSV. Hoe die spelen de laatste weken...
Godverquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik was toch al net gequotedus nah
leuk manquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Caland het volgende:
Gelukkig maar dat de burgemeester van Amsterdam al heeft laten weten dat Ajax niet op 4 mei thuis mag spelen.
Behalve kankerpatient is hij dus ook al komiek.
Het gebeurd wel erg vaak he? Veltman kan er geen kut vanquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin, Veltman hoort ervaring genoeg te hebben geen 2e geel te pakken.
Moet je er vroeg uit?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb geen zin in verlenging dus scoor nog ff
Kan niet wachten op de tweetquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen
Marike Stellinga
Frits Huffnagel
Xander van der Wulp
Max Westerman
Paskal Jakobsen
Hoop nog altijd Ajax EL Feyenoord kampioen PSV 2equote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 20-04-2017 om 22:45:203 - Joël Veltman is the first player in history with three red cards for Ajax in European competitions. Dismissed. reageer retweet
Trek nog een groene knuppel openquote:
Dat valt ook wel mee.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is gewoon wachten op de 3-0
Van die drie dingen is alleen Fey kampioen enigszins realistisch.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hoop nog altijd Ajax EL Feyenoord kampioen PSV 2e
Dat is ook wel weer erg negatief meteenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax gaat nooit meer een halve finale van een Europa Cup halen.
relax, komt goedquote:Op donderdag 20 april 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
'''Waar is het misgegaan''quote:Op donderdag 20 april 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
DISMISSEDquote:Op donderdag 20 april 2017 22:45 schreef skysherrif het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 20-04-2017 om 22:45:203 - Joël Veltman is the first player in history with three red cards for Ajax in European competitions. Dismissed. reageer retweet
bijna ongeslagen dit jaar tochquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
''Zuur''quote:Op donderdag 20 april 2017 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
'''Waar is het misgegaan''
Veltman morgen
quote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen![]()
Marike Stellinga![]()
Frits Huffnagel![]()
Xander van der Wulp![]()
Max Westerman![]()
Paskal Jakobsen![]()
Nee ze blijven nu de bal erin pompen. Met die gek uit de achterhoek en die smerige burgstaller valt die een keer verkeerd.quote:
Of de financiele regels gaan veranderenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:46 schreef S0nic het volgende:
[..]
.
Alleen als we nog eens zo'n gunstige loting zouden krijgen.
Ajax zit vooral even in de hoek waar de klappen vallen.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:46 schreef Vasion het volgende:
Volgens Bronson zou Ajax dit Schalke even alle hoeken van het veld laten zien. Waar is hij trouwens gebleven?
Zozo gekke boy, ik heb helaas geen seizoenskaart. Zat vorig jaar ook in het uitvakquote:Op donderdag 20 april 2017 22:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook dit jaar was ik bij de Klassieker. Vak s
De beste scheids die ik deze week heb gezien.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Zou Schalke nog rood krijgen? Vast niet.
Twente Ajax 1-0quote:Op donderdag 20 april 2017 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax is écht ongeslagen dit jaar. In de Eredivisie dan.
Als het nog verlenging wordt zie ik dat best gebeuren.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Zou Schalke nog rood krijgen? Vast niet.
Hoe spel je 'traptechniek'?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Waarom neemt Ziyech alle vrije trappen en corners. Hij bakt er helemaal niks van
Van Ronaldo gezien.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Waarom neemt Ziyech alle vrije trappen en corners. Hij bakt er helemaal niks van
Hoe spel je, exit?quote:
Ik ook niet, dus vond vak s bij een klassieker wel goed gefixt.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zozo gekke boy, ik heb helaas geen seizoenskaart. Zat vorig jaar ook in het uitvak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes hoorquote:Op donderdag 20 april 2017 22:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus vond vak s bij een klassieker wel goed gefixt.
Dat hoop ik dan maar voor jullie, beslist hij zo ook even uit buitenspelpositiequote:
quote:
Ik wel maar ik heb dan ook voetbalinzicht.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb Ziyech nog een fatsoenlijke bal zien geven vanavond. Zeker niet uit standaardsituaties.
quote:Op donderdag 20 april 2017 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de tussenstanden dan
quote:Op donderdag 20 april 2017 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de tussenstanden dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk wel ja, zit te denken aan vak Y, veel kleuters maar wel lekker goedkoopquote:Op donderdag 20 april 2017 22:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Komend seizoen heb ik wel een seizoenskaart. Wat jij?
Geverquote:
Ik ben voor Schalleke, hopelijk een eigen doelpunt.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar voor jullie, beslist hij zo ook even uit buitenspelpositie
Vak P, is prijzig maar ik zie het als een maandje extra huur betalen. In de zomer maar terug cachenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, zit te denken aan vak Y, veel kleuters maar wel lekker goedkoop
#nogsteedswinnenineindhoven#quote:
Maar wanneer wel?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je beter niet in het Feyenoordtopic komen met een garppige opmerking.
En waarom niet? Ik post in voor-en tegenspoedquote:Op donderdag 20 april 2017 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je beter niet in het Feyenoordtopic komen met een garppige opmerking.
Bosz vind hem niet aardig of hij is stekeblind iddquote:Op donderdag 20 april 2017 22:54 schreef Caland het volgende:
Tete is zo verschrikkelijk veel beter dan Veltkutje
Staat nogal wat lelijk.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:54 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En waarom niet? Ik post in voor-en tegenspoed
Ook leuk ja. Ik heb weleens op O gezeten tussen allemaal van die mopperende opaatjes, kan daar echt van genieten.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vak P, is prijzig maar ik zie het als een maandje extra huur betalen. In de zomer maar terug cachen
quote:Op donderdag 20 april 2017 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Ligt een bal voor een leeg doel
Kom we laten het publiek even zien!
Maar Veltman is zo goed aanvallend.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:54 schreef Caland het volgende:
Tete is zo verschrikkelijk veel beter dan Veltkutje
quote:Op donderdag 20 april 2017 22:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
gatver, hebben die kakkerlakjes en lampjes hun zin
Hebben ze toch echt aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik werk morgen thuis, dus rustig aan morgen.quote:
Deze noteren we even met een whiteboardmarker.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schalke wint zo met 4-0
En dan hang ik mezelf op
verspeeltquote:Op donderdag 20 april 2017 22:56 schreef Scrummie het volgende:
Mooi, verlengen. Schalke snel de 3-0 maken, zodat Ajax nog meer gaat komen en krachten verspeeld.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schalke wint zo met 4-0
En dan hang ik mezelf op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |