Zozo gekke boy, ik heb helaas geen seizoenskaart. Zat vorig jaar ook in het uitvakquote:Op donderdag 20 april 2017 22:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook dit jaar was ik bij de Klassieker. Vak s
De beste scheids die ik deze week heb gezien.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Zou Schalke nog rood krijgen? Vast niet.
Twente Ajax 1-0quote:Op donderdag 20 april 2017 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax is écht ongeslagen dit jaar. In de Eredivisie dan.
Als het nog verlenging wordt zie ik dat best gebeuren.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Zou Schalke nog rood krijgen? Vast niet.
Hoe spel je 'traptechniek'?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Waarom neemt Ziyech alle vrije trappen en corners. Hij bakt er helemaal niks van
Van Ronaldo gezien.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Waarom neemt Ziyech alle vrije trappen en corners. Hij bakt er helemaal niks van
Hoe spel je, exit?quote:
Ik ook niet, dus vond vak s bij een klassieker wel goed gefixt.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zozo gekke boy, ik heb helaas geen seizoenskaart. Zat vorig jaar ook in het uitvak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |