Zozo gekke boy, ik heb helaas geen seizoenskaart. Zat vorig jaar ook in het uitvakquote:Op donderdag 20 april 2017 22:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook dit jaar was ik bij de Klassieker. Vak s
De beste scheids die ik deze week heb gezien.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Zou Schalke nog rood krijgen? Vast niet.
Twente Ajax 1-0quote:Op donderdag 20 april 2017 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax is écht ongeslagen dit jaar. In de Eredivisie dan.
Als het nog verlenging wordt zie ik dat best gebeuren.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Zou Schalke nog rood krijgen? Vast niet.
Hoe spel je 'traptechniek'?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Waarom neemt Ziyech alle vrije trappen en corners. Hij bakt er helemaal niks van
Van Ronaldo gezien.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Waarom neemt Ziyech alle vrije trappen en corners. Hij bakt er helemaal niks van
Hoe spel je, exit?quote:
Ik ook niet, dus vond vak s bij een klassieker wel goed gefixt.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zozo gekke boy, ik heb helaas geen seizoenskaart. Zat vorig jaar ook in het uitvak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes hoorquote:Op donderdag 20 april 2017 22:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus vond vak s bij een klassieker wel goed gefixt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |