quote:
twitter:PrisonPlanet twitterde op donderdag 20-04-2017 om 21:22:10Report: Man with Kalashnikov shot dead on Champs Élysées in Paris. https://t.co/nFPDrKmmhj reageer retweet
Ajax groeit in de wedstrijd.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Langzaamaan maar zeker wordt Ajax beter
Wat zig-go?quote:Op donderdag 20 april 2017 21:40 schreef franklop het volgende:
Meer mensen met zig-go waar beeld aan het storen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twitter als bronquote:Op donderdag 20 april 2017 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]twitter:PrisonPlanet twitterde op donderdag 20-04-2017 om 21:22:10Report: Man with Kalashnikov shot dead on Champs Élysées in Paris. https://t.co/nFPDrKmmhj reageer retweet
Nee, want ik heb ziggoquote:Op donderdag 20 april 2017 21:40 schreef franklop het volgende:
Hop met de gijt, deze wedstrijd behoeft geen goede wijn dus maar aan het bier.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2017 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pas op, dat gaat over een andere wedstrijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
En het gaat om een terreur aanslag volgens franse politiequote:Op donderdag 20 april 2017 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]twitter:PrisonPlanet twitterde op donderdag 20-04-2017 om 21:22:10Report: Man with Kalashnikov shot dead on Champs Élysées in Paris. https://t.co/nFPDrKmmhj reageer retweet
Wat een verrassing in dat achterlijke landquote:Op donderdag 20 april 2017 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En het gaat om een terreur aanslag volgens franse politie
Hier een saison met brett en perziken van Wicked Weed ingeschonken. Veel beter wordt het niet.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hop met de gijt, deze wedstrijd behoeft geen goede wijn dus maar aan het bier.
Je laat je wel kennen zeg, laat gaan joh.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas op, dat gaat over een andere wedstrijd!
Je woont zelf in een achterlijk landquote:Op donderdag 20 april 2017 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een verrassing in dat achterlijke land
Kloptquote:Op donderdag 20 april 2017 21:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je woont zelf in een achterlijk land
weer stemmen voor Le Pennquote:Op donderdag 20 april 2017 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een verrassing in dat achterlijke land
NWS is een deurtje verder, beef daar verder mietjequote:Op donderdag 20 april 2017 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Logisch wel als je sommige IS-wijken ziet
Vooralsnog wel jaquote:
Oke schepsel uit Arnhemquote:Op donderdag 20 april 2017 21:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
NWS is een deurtje verder, beef daar verder mietje
On topic: Lekkere voorzet!!!
Daarom hup duitsersquote:Op donderdag 20 april 2017 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
zolang het geen 1-0 voor de duitsers is kan ajax deze wedstrijd gewoon uitspelen....
dat klopt klaasquote:Op donderdag 20 april 2017 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
zolang het geen 1-0 voor de duitsers is kan ajax deze wedstrijd gewoon uitspelen....
Ajax speelt uit ja.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie zijn toch godenzonen, die winnen dit toch met 0-6?quote:Op donderdag 20 april 2017 21:46 schreef Tagliano het volgende:
We hebben bijna de rust gehaald jongens
0-4quote:Op donderdag 20 april 2017 21:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jullie zijn toch godenzonen, die winnen dit toch met 0-6?
die zie je alleen in mythesquote:Op donderdag 20 april 2017 21:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jullie zijn toch godenzonen, die winnen dit toch met 0-6?
Heej beetje aardig doen he.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
In de gaybar misschien, ghe ghe ghe
Huh?quote:Op donderdag 20 april 2017 21:48 schreef Paul het volgende:
HOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO NIEMAND DIE ONS STOPPEN KAAAAAAAN, 90 MINUTEN LANG VOOR ONZE CLUB UIT AMSTERDAAAM GEKKENHUIS OP DE TRIBUNEEEEE
Die is alleen goed als de rest ook goed is.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:48 schreef Mansjester het volgende:
Ziyech weer met een kutschot
Overrated speler blijft het toch
*Ziggyquote:Op donderdag 20 april 2017 21:40 schreef franklop het volgende:
Of andersomquote:Op donderdag 20 april 2017 21:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Die is alleen goed als de rest ook goed is.
Dat was bij Twente te zien ja.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Die is alleen goed als de rest ook goed is.
Goeie koeken zijn dat. Wel een iets te zoetquote:Op donderdag 20 april 2017 21:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En wat eten we bij de wedstrijd?
[ afbeelding ]
Ik ben een kwart van Enkhuizer afkomst.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En wat eten we bij de wedstrijd?
[ afbeelding ]
Als een islamitische vrachtwagenchauffeur.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Kluivert probeert er doorheen te beuken. Geleerd van zijn grote voorbeeld.
oh na nanaquote:
waren ze maar vrachtwagenchauffeur, dan droegen ze nog iets bij.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als een islamitische vrachtwagenchauffeur.
Hallo Johnnyquote:Op donderdag 20 april 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax speelt matig. Tegen dit Schalke mag je er nooit meer uitgaan. Wat een middelmatig elftal
Jammer dat Ajax het niet kan uitbuiten
Oke, mooi.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:52 schreef TLC het volgende:
Als Ajax Real Madrid was geweest stonden ze nu met 0-1 voor
kijk dan gewoon via ziggo goquote:
Ja als mijn moeder een lul had gehad was ze mijn vader.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:52 schreef TLC het volgende:
Als Ajax Real Madrid was geweest stonden ze nu met 0-1 voor
klopt, ben nu pas thuis van werk, maar was benieuwd of het voor iedereen down is..quote:Op donderdag 20 april 2017 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is nu rust dus je zou weinig moeten missen
Och, als het een beetje voortkabbelt als de laatste 20 minuten is het wel bestquote:Op donderdag 20 april 2017 21:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Was er al bang voor. Maar schone is wel vaak te laat met het druk zetten.
Kun je niet in het buitenland kijken zeker he?quote:
Erg nonchalant met zijn passing ook.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Was er al bang voor. Maar schone is wel vaak te laat met het druk zetten.
Denk niet dat Schalke kan. Maar ze zullen er op opportunisme maar een balletje in pissenquote:Op donderdag 20 april 2017 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Och, als het een beetje voortkabbelt als de laatste 20 minuten is het wel best
Net als Veltmanquote:Op donderdag 20 april 2017 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Erg nonchalant met zijn passing ook.
Denk dat je wel verbonden moet zijn met een ziggo netwerk. gewoon op reddit kijken voor streams johquote:Op donderdag 20 april 2017 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je niet in het buitenland kijken zeker he?
kuch off topic maar ik wil zondag kijken en dan zit ik in het buitenland
Ah tx doe ik datquote:Op donderdag 20 april 2017 21:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat je wel verbonden moet zijn met een ziggo netwerk. gewoon op reddit kijken voor streams joh
Moet scherper ja. Vooral als ervaren man.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Erg nonchalant met zijn passing ook.
Je hoeft niet verbonden te zijn met een ziggo netwerk daarvoor, hoe het met buitenland zit weet ik nietquote:Op donderdag 20 april 2017 21:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat je wel verbonden moet zijn met een ziggo netwerk. gewoon op reddit kijken voor streams joh
https://www.tunnelbear.com/quote:Op donderdag 20 april 2017 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit meen je nietquote:Op donderdag 20 april 2017 21:57 schreef skysherrif het volgende:
jahoor boer erin voor onana verdomme
echt? oh wauw.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hoeft niet verbonden te zijn met een ziggo netwerk daarvoor, hoe het met buitenland zit weet ik niet
Sex vakantie in Uganda?quote:Op donderdag 20 april 2017 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Bookmarkje gemacht.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
https://www.tunnelbear.com/
Tot 500MB gratis, weet alleen niet hoeveel MB een stream van 90 minuten is.
Alsof 04 gaat scoren.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:57 schreef skysherrif het volgende:
jahoor boer erin voor onana verdomme
TwenteFCquote:Op donderdag 20 april 2017 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je Boer zo bezig zag zal het meevallen iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Tagliano op 20-04-2017 21:59:56 ]Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2017 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Tagliano op 20-04-2017 22:04:54 ]Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Tagliano op 20-04-2017 22:05:02 ]
Geen idee, ik ken het uit de Duitse supermarkt.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ajax hee
[..]
Hebben ze dat bij de LidL?
Hoe is het?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Vandaag 04Schalke daarom houd ik mijn mond ook maar dicht.
Al die creme en zooi, wat moet je ermee.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Stelling: Nivea Men Creme is heel erg mannelijk.
Veltman is altijd de eerste die door het ijs zaktquote:Op donderdag 20 april 2017 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die staat nog meer verkeerd als sink
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Veltman eruit zul je bedoelen. Eerste 3 aanvallen van Schalke was rechtsachter helemaal open.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:01 schreef Marmal het volgende:
Schone is een geweldige voetballer, maar Bosz moet hem nu wel wisselen. Donny erin, we hebben loopvermogen nodig deze 2e helft.
op 3000 kbps (720p) zo'n 20 minuten. afhankelijk van encoding en wisseling in beeld.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb je dat andere powned-filmpje nog gezien trouwens? Die Marokkanen die meisjes aanranden in het zwembad.quote:
Druk en alles stabiel maar FOK!en is FUCK!en geworden dus niet heel veel meer hier.quote:
duitse lidlquote:Op donderdag 20 april 2017 22:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij de LidL?
Nee man ,ik kijk niet naar die kneuzen van Powned.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb je dat andere powned-filmpje nog gezien trouwens? Die Marokkanen die meisjes aanranden in het zwembad.
quote:Op donderdag 20 april 2017 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb je dat andere powned-filmpje nog gezien trouwens? Die Marokkanen die meisjes aanranden in het zwembad.
Eigen volk eerst.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Israel is dan ook geen bananenrepubliek en wel vrijheid.
Ze hebben er 1 op de bank zitten maar Bosz mag Tete niet ofzo geen idee. Zelfs een blinde ziet dat hij een betere back is.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:04 schreef Marmal het volgende:
Stel je voor hoe goed dit Ajax zou zijn met 2 moderne opkomende backs... Precies wat dit Ajax nodig heeft met de buitenspelertjes die steeds naar binnen willen komen... Zou geweldig zijn. Ik hoop dat Overmars deze zomer een goed modern backje aan de selectie toevoegt.
Yes yes. Mocht je weer eens in de buurt zijn; de SC staat altijd open voor oude strijders.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Druk en alles stabiel maar FOK!en is FUCK!en geworden dus niet heel veel meer hier.![]()
Met jou ook alles goed?
stel je voor dat messi bij ajax zou spelenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:04 schreef Marmal het volgende:
Stel je voor hoe goed dit Ajax zou zijn met 2 moderne opkomende backs... Precies wat dit Ajax nodig heeft met de buitenspelertjes die steeds naar binnen willen komen... Zou geweldig zijn. Ik hoop dat Overmars deze zomer een goed modern backje aan de selectie toevoegt.
Dat was bijna zo geweest. Messi heeft zelfs bij Ajax een soort van stage gelopenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
stel je voor dat messi bij ajax zou spelen
Lul van Traore in zn kont #BBCquote:Op donderdag 20 april 2017 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Loopt toch niet heel lekker die Onana..
Wegkijkerquote:Op donderdag 20 april 2017 22:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee man ,ik kijk niet naar die kneuzen van Powned.
Moest te lang wennen aan het Ajax-systeemquote:Op donderdag 20 april 2017 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat was bijna zo geweest. Messi heeft zelfs bij Ajax een soort van stage gelopen
linkquote:Op donderdag 20 april 2017 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee dat ging gewoon om geld en die hormonen die hij moest krijgen enz.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moest te lang wennen aan het Ajax-systeem
gebeurde niks. Je zal Kluivert ook stiekem even kijken of de scheidsrechter het al gezien had dat hij zo zielig wasquote:
Bevallen kan ze zelf toch wel? Wat een bsquote:Op donderdag 20 april 2017 22:09 schreef GSbrder het volgende:
Als je als vader naar Schalke gaat in plaats van bij je vrouw te zijn. Wat voor leven heb je dan?
Moet je weer naar huis omdat ze het niet een avondje kan ophoudenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Zit je bij een voetbalwedstrijd als je vrouw aan het bevallen is
Wat moet je dan? Twee maanden voor de uitgerekende datum niet meer naar het voetbal gaan, preventief?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Zit je bij een voetbalwedstrijd als je vrouw aan het bevallen is
Dan ben je toch niet de biologische vader.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:09 schreef GSbrder het volgende:
Als je als vader naar Schalke gaat in plaats van bij je vrouw te zijn. Wat voor leven heb je dan?
Wat moet je als man nou bij een bevalling.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:09 schreef GSbrder het volgende:
Een baby komt zogezegd niet uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Twee maanden voor de uitgerekende datum niet meer naar het voetbal gaan, preventief?
Echte SWAGbazen zijn er gewoon bij.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat moet je als man nou bij een bevalling.
Waarschijnlijk een kutwijf.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:09 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op donderdag 20 april 2017 22:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Echte SWAGbazen zijn er gewoon bij.
[ afbeelding ]
RobbieGOD. Binnenkort weer naar zn concert, wat een god en ALPHA hequote:Op donderdag 20 april 2017 22:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuker als ze omroepen dat een man naar het stadion moet komen omdat z'n vrouw daar aan het bevallen is.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bevallen kan ze zelf toch wel? Wat een bs
Soms nu eenmaal wel. Ken er zat die in een of twee uur al uitgeperst warenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Een baby komt zogezegd niet uit de lucht vallen.
Die lippen.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Robbie is zo alfa dat hij gamma straling uitzend.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RobbieGOD. Binnenkort weer naar zn concert, wat een god en ALPHA he
Zelfs Feyenoordquote:Op donderdag 20 april 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit echt niemand bij Schalke met enige vorm van voetbalintelligentie .Zelfs Feyenoord mag niet jaloers zijn.
Of je gaat naar huis als de weeen beginnen.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Twee maanden voor de uitgerekende datum niet meer naar het voetbal gaan, preventief?
Sowieso Duitsers met intelligentiequote:Op donderdag 20 april 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit echt niemand bij Schalke met enige vorm van voetbalintelligentie .Zelfs Feyenoord mag niet jaloers zijn.
De aanstaande kampioen is wel wat beter dan deze twee matige teamsquote:Op donderdag 20 april 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Je weet maar nooit Roland.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Pff bevallen
Gelukkig hoef ik dat niet te doen.
Ik heb zon gevoel dat ik op je moeder ga komenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:12 schreef Coco. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Blij dat jij precies weet hoe dit gegaan is.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of je gaat naar huis als de weeen beginnen.
Soms wel als ik moeite heb met poepen.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Pff bevallen
Gelukkig hoef ik dat niet te doen.
Gio heeft meer voetbalintelligentie dan Boszquote:Op donderdag 20 april 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |