Druk en alles stabiel maar FOK!en is FUCK!en geworden dus niet heel veel meer hier.quote:
duitse lidlquote:Op donderdag 20 april 2017 22:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij de LidL?
Nee man ,ik kijk niet naar die kneuzen van Powned.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb je dat andere powned-filmpje nog gezien trouwens? Die Marokkanen die meisjes aanranden in het zwembad.
quote:Op donderdag 20 april 2017 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb je dat andere powned-filmpje nog gezien trouwens? Die Marokkanen die meisjes aanranden in het zwembad.
Eigen volk eerst.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Israel is dan ook geen bananenrepubliek en wel vrijheid.
Ze hebben er 1 op de bank zitten maar Bosz mag Tete niet ofzo geen idee. Zelfs een blinde ziet dat hij een betere back is.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:04 schreef Marmal het volgende:
Stel je voor hoe goed dit Ajax zou zijn met 2 moderne opkomende backs... Precies wat dit Ajax nodig heeft met de buitenspelertjes die steeds naar binnen willen komen... Zou geweldig zijn. Ik hoop dat Overmars deze zomer een goed modern backje aan de selectie toevoegt.
Yes yes. Mocht je weer eens in de buurt zijn; de SC staat altijd open voor oude strijders.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Druk en alles stabiel maar FOK!en is FUCK!en geworden dus niet heel veel meer hier.![]()
Met jou ook alles goed?
stel je voor dat messi bij ajax zou spelenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:04 schreef Marmal het volgende:
Stel je voor hoe goed dit Ajax zou zijn met 2 moderne opkomende backs... Precies wat dit Ajax nodig heeft met de buitenspelertjes die steeds naar binnen willen komen... Zou geweldig zijn. Ik hoop dat Overmars deze zomer een goed modern backje aan de selectie toevoegt.
Dat was bijna zo geweest. Messi heeft zelfs bij Ajax een soort van stage gelopenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
stel je voor dat messi bij ajax zou spelen
Lul van Traore in zn kont #BBCquote:Op donderdag 20 april 2017 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Loopt toch niet heel lekker die Onana..
Wegkijkerquote:Op donderdag 20 april 2017 22:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee man ,ik kijk niet naar die kneuzen van Powned.
Moest te lang wennen aan het Ajax-systeemquote:Op donderdag 20 april 2017 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat was bijna zo geweest. Messi heeft zelfs bij Ajax een soort van stage gelopen
linkquote:Op donderdag 20 april 2017 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee dat ging gewoon om geld en die hormonen die hij moest krijgen enz.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moest te lang wennen aan het Ajax-systeem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |