Geef me vier man in het veld.quote:
Even aan tong vragen of dit kloptquote:Op donderdag 20 april 2017 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Er zat minder kracht in die omhaal dan in de erectie van een 79 jarige man na brachytherapie voor een multifocaal prostaatcarcinoom.
Prima. Lekker lang saai laten blijven.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het vooralsnog maar een saaie pot.
Echt verbaasd zijn we er niet meer overquote:Op donderdag 20 april 2017 21:30 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft iedereen gezien dat timmmmm iets stoms zei
Neuh ik was verbaasd dat iedereen er iets over zeiquote:Op donderdag 20 april 2017 21:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Echt verbaasd zijn we er niet meer over
Zo'n kutwoord vind ik dat.quote:
Ze jagen wel stuk eerder op, duidelijk nog een lastig karweitje voor de jonge Ajaciedenquote:Op donderdag 20 april 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil niet jinxen,of wat dan ook, maar dit Schalke zet gewoon de lijn voort van vorige week met alleen een logischerwijs minder Ajax.
onthaal?quote:Op donderdag 20 april 2017 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Corner Ajax![]()
Onhaal dit keer in het doel graag
Alleen de eerste 4 minuten.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:32 schreef Rabieluh het volgende:
De duitse storm is weer voorbij geloof ik?
Uittenue is groen.quote:
Verwacht nog wel wat in de laatste 5 minuten voor rust.quote:
40-45?quote:Op donderdag 20 april 2017 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Verwacht nog wel wat in de laatste 5 minuten voor rust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Tagliano op 20-04-2017 21:34:07 ]Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Schalks 5 minuutjes.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
En dat op Hitler's geboortedagquote:Op donderdag 20 april 2017 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2017 21:33 schreef Zorro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee wel van je moeder patriciaquote:Op donderdag 20 april 2017 21:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Heeft iemand de naaktfoto van dolberg nog?
Paxcon boven zijn bed.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Heeft iemand de naaktfoto van dolberg nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door Tagliano op 20-04-2017 21:35:26 ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Dit is het topic voor Schalke-Ajax, andere wedstrijden kun je lekker in het algemene topic of een spoiler doen jaquote:Op donderdag 20 april 2017 21:34 schreef Zorro het volgende:
Melden van schakelen is een spoiler? Ok.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal aan mijn tv liggen dan of aan mijn ogen
Ik heb geen commentaar als Zwitser.quote:
Ik kijk op het schakelkanaal. Dus wat ik zie is wat ik zeg.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is het topic voor Schalke-Ajax, andere wedstrijden kun je lekker in het algemene topic of een spoiler doen ja
Voor het gemak van mede-users die niet live de wedstrijden hebben gevolgd: het spoilen van uitslagen en/of het geven van vage semi-grappige hints over de uitslagen is niet toegestaan.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:34 schreef Zorro het volgende:
Melden van schakelen is een spoiler? Ok.
Ontzettend leukquote:Op donderdag 20 april 2017 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kijk op het schakelkanaal. Dus wat ik zie is wat ik zeg.
Ik ben geen helderziende. Ik zie een schakeling. nounounouquote:Op donderdag 20 april 2017 21:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voor het gemak van mede-users die niet live de wedstrijden hebben gevolgd: het spoilen van uitslagen en/of het geven van vage semi-grappige hints over de uitslagen is niet toegestaan.
Black Sabbath-UIquote:
ik zapte wegquote:Op donderdag 20 april 2017 21:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
TRAORE SCOORT!!!!
Oh wacht, buitenspel....
madquote:Op donderdag 20 april 2017 21:37 schreef Coco. het volgende:
Dat zou geel moeten zijn voor doorspelen na fluiten.
FPHquote:Op donderdag 20 april 2017 21:37 schreef Vasion het volgende:
Zorro denkt met zo'n naam dat hij al het recht heeft.
quote:Op donderdag 20 april 2017 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben meer fan van de Ozzy-albums.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:38 schreef Iommi het volgende:
[..]
Is toch wel een van hun leukste albums eigenlijk. Echt zo'n vage stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |