Alleen de 2 uur training word Benchpressen en misschien nog wat andere schouderdingen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:19 schreef Rauw. het volgende:
O: Yoghurt banaan pindakaas
T: Shake met melk
T: Banaan
L: Kipdij, Couscous, Broccoli
T: Banaan
D: Chili con carne? Waarschijnlijk
T: yoghurt met fruit
B: 2 uur training. 3 kwartier conditie, de rest skills
T: Shake
Nee. Geen premium. Gewoon de gratis versie.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:09 schreef junkiexp het volgende:
Hebben jullie MPF premium?
Heb de app net ff gedownload, even wegwijs in worden maar ziet er handig uit, vooral de barcodescanner lijkt mij handig.
Andijviestamppotquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:23 schreef Pinuts het volgende:
Iemand nog tips voor een gezonde (en niet te dure) maaltijd voor 2 personen? Ben inspiratieloos voor vanavond
450g kipfilet voor 2 personen?quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.francescakookt(...)runderworst-en-room/En dan met broccoli.
Wijzelf eten deze:
450 gr kipfilet
2 eetl olijfolie
1 kl blikje tomatenpuree
1 eetl ketjap manis
1 thl gemberpoeder
1 teen knoflook fijn gesneden
1 grote pot atjar tjampoer
1 kl blikje ananas op sap of verse ananas.
----------------------
Snijd het vlees in blokjes.verhit de olie in de pan en bak het vlees in 5 min rondom bruin.Voeg tomatenpuree,ketjap, knoflook en gemberpoeder toe.Roerbak het geheel ca 10 min, schep dan de atjar en ananas stukjes door het vlees en laat nog 10 min op laag vuur zachtjes sudderen.
Met zilvervliesrijst.
--------
Was ooit een recept van *kuch* Sonja Bakker *kuch*, maar dan met een klein potje atjar en bieflapjes. Die vind ik alleen zo snel zo droog, en kip is sowieso lekkerder.![]()
Veel! Ik doe meestal 300g voor 4-5 porties als het door een gerecht is.quote:
En wat eet je die andere dagen dan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Veel! Ik doe meestal 300g voor 4-5 porties als het door een gerecht is.
Bij mij is het meestal 200gr per persoon. (doe het enkel voor mezelf, dus lekker makkelijk)quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat bedoel je precies? Ik maak vaak meer porties en eet dat dagen achter elkaar of vries het in. Ik eet sowieso meestal maar maximaal de helft van de dagen vlees. Als ik avg eet is het misschien wel 100-200g, maar meestal veel minder.quote:
Bij BE eten er ook twee kinderen mee, toch?quote:
Dat vind ik dan weer relatief weinig, ik zit daar vaak wel boven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee grapje, ik eet wel 200gram+ per dagquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Ik maak vaak meer porties en eet dat dagen achter elkaar of vries het in. Ik eet sowieso meestal maar maximaal de helft van de dagen vlees. Als ik avg eet is het misschien wel 100-200g, maar meestal veel minder.
Nee, niet volle porties zoals wij, maar toch 400gr kipfilet voor 2 volwassenen en 2 kinderen is toch niet echt overdreven? Zij wat meer rijst dan prut, wij andersom, en manlief meestal nog het meest.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:48 schreef Bleie het volgende:
Eten jouw kinderen al een volledige portie dan? Die van mij eten sowieso geen kip, en ook ander vlees heel weinig, dus 300 gram vlees is voor ons meer dan genoeg. En we eten een aantal dagen in de week geen vlees.
Lijstje vandaag
O kwark met peer en appel
T speculaasje
L broodje pastrami, half pistoletje brie, glas jus d'orange, mandarijn
T appel
D gebakken aardappels, rode kool, merquezworstjes
De inkopen misschien ook eens kritisch bekijken?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:14 schreef junkiexp het volgende:
Er zijn ergere dingen om zin in te hebben moet je maar denken
Gisterenavond een slechte avond gehad qua eten.
Was even vergeten dat de AH om 19 uur dicht ging en dus maar uit de vriezer gegeten.
Daar lag eigenlijk alleen patat en shoarma in dus heb maar kleine porties genomen met weinig knoflooksaus en mayo en een 2 broodjes erbij voor de extra vulling.
Toch 1000 calorieën.
Dus de planning moet beter, goede les
Woon je een klein dorp ofzo?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:14 schreef junkiexp het volgende:
Er zijn ergere dingen om zin in te hebben moet je maar denken
Gisterenavond een slechte avond gehad qua eten.
Was even vergeten dat de AH om 19 uur dicht ging en dus maar uit de vriezer gegeten.
Daar lag eigenlijk alleen patat en shoarma in dus heb maar kleine porties genomen met weinig knoflooksaus en mayo en een 2 broodjes erbij voor de extra vulling.
Toch 1000 calorieën.
Dus de planning moet beter, goede les
Niet op 4 mei.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woon je een klein dorp ofzo?
Meestal is er wel een ah of een Jumbo tot 20 of 21uur open doordeweeks.
Hier ook inderdaad, normaal alle winkels tot 21.00.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet op 4 mei.Volgens mij was echt vrijwel alles om 19.00 dicht.
Hier ookquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Niet op 4 mei.Volgens mij was echt vrijwel alles om 19.00 dicht.
Doe je rugby? Nice! Ja was echt super wedstrijd. Al verwacht ik dat ze komende donderdag vooral gaan verdedigen. Maar zal even goed spannen wordenquote:Op zondag 7 mei 2017 18:28 schreef Rauw. het volgende:
Denk niet dat ik dan thuis ben ivm rugbytraining, vorige wedstrijd toevallig wel gezien. Was echt een erg leuke wedstrijd, zelden zo van voetbal genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |