quote:Op maandag 1 mei 2017 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ik heb het gewoon gekocht van de AHInderdaad ook wel makkelijk om zelf te maken volgende keer.
Oh zo! Nou, hup, back on track danquote:Op maandag 1 mei 2017 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Veel vrije dagen, tripjes, feestjes en etentjes gehad. Allemaal dingen die niet echt helpen
Ps: bloemkoolrijst verkopen ze kant en klaar bij de ah![]()
Ik vind dat ook heel logisch hoor! Alleen zit ik nu in de fase dat een kwartier van mijn tijd me meer waard is dan die euro die ik zou kunnen besparen op de bloemkoolrijstquote:Op maandag 1 mei 2017 10:01 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
[..]
Oh zo! Nou, hup, back on track dan
Ik wist niet dat ze het kant en klaar verkochtenMaar ik ben zo'n kniepert die dat kant-en-klaar spul te duur vind wrs
Uit 1 grote bloemkool van een euro haal ik 6 royale porties "rijst".
Begrijp ik hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 10:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind dat ook heel logisch hoor! Alleen zit ik nu in de fase dat een kwartier van mijn tijd me meer waard is dan die euro die ik zou kunnen besparen op de bloemkoolrijstAl is het inderdaad wel slim om het een keer in het weekend te maken voor veel porties. Een keukenmachine zou dan allicht handiger zijn dan een rasp maar die heb ik niet, pak je dan elke keer losse roosjes en die rasp je?
Je kan het even blancheren en daarna door de nasi roerbakken.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:28 schreef MutedFaith het volgende:
En dan kook je, bak je, of eet je dat rauw?
Ehh nee wel in plaats van. Onder nasi versta ik de nasigroenten met kruidenmix.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:50 schreef MutedFaith het volgende:
Je eet 't dus niet in plaats van, maar samen met 'echte' rijst?
Ik raad rauw aan. Dan zit er nog wat smaak en mondgevoel aan.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:28 schreef MutedFaith het volgende:
En dan kook je, bak je, of eet je dat rauw?
de bloemkool proef je amper als je goed kruidt.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:10 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ga t gewoon eens meebrengen en proberen. Zal wel als lunch worden, aangezien mijn vrouw niet van bloemkool houdt.
Bloemkool moet verbannen worden #teambroccoliquote:Op maandag 1 mei 2017 11:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
de bloemkool proef je amper als je goed kruidt.
Die zit vandaag in m'n lunchtrommel, met couscous en kip.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bloemkool moet verbannen worden #teambroccoli
O magere yoghurt
T muesli reep
L 3 boterhammen, 1 met zalm en 2 met ham. Een paprika
T sinaasappel
D geen idee nog.
Als het bloemkool is, is het voor mij geen bijzaak. Smerige bahquote:Op maandag 1 mei 2017 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die zit vandaag in m'n lunchtrommel, met couscous en kip.![]()
#teamgroenteisbijzaak #teamcolonelsanders
quote:Op maandag 1 mei 2017 09:07 schreef MutedFaith het volgende:
Lijstje aangepast:
O: Optimel Griekse stijl kiwi-kruisbes
T: Stukje taart
L: Broccolisoep met blauwe kaas (restje van gisteren)
T: Appel
T: Coca Cola Zero Cherry
D: Orzo met broccoli, pecorino en pijnboompitten
Receptje van dat orzogerecht?quote:
Werkt, ziet er lekker uit.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:15 schreef MutedFaith het volgende:
https://ddw4dkk7s1lkt.clo(...)se-tijm-a80c253e.pdf
De pdf van t recept. Werkt die ook voor mensen die niet zijn ingelogd bij HF? Anders upload ik 'm ergens anders.
Is wel ook met kaas trouwens.
Werktquote:Op maandag 1 mei 2017 16:15 schreef MutedFaith het volgende:
https://ddw4dkk7s1lkt.clo(...)se-tijm-a80c253e.pdf
De pdf van t recept. Werkt die ook voor mensen die niet zijn ingelogd bij HF? Anders upload ik 'm ergens anders.
Is wel ook met kaas trouwens.
Hi!quote:Op maandag 1 mei 2017 14:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Hi BEBen benieuwd wat je van de nasi vindt. Overigens ben ik verder absoluut geen bloemkoolfan, maar met voldoende kruiden proef je niks meer van die muffe groente
Heeft iemand lekkere recepten met broccoli? Soepje ofzo?
Bohquote:Op maandag 1 mei 2017 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hi!
Geen soepje, ook totaal niet mager, wel superlekker en makkelijk: http://www.francescakookt(...)runderworst-en-room/
Ik doe dan dus ipv de romanesco 2 stronken broccoli. We eten daar echt allevier onze vingers bij op.
Oh, en uiteraard nog steeds dik, dat wil ook wel met zulke receptenMaar wel al een maand of drie 2x in de week bootcamp en nog een keer hardlopen, dus iig wat meer spieren en conditie.
Ik ben ook altijd een slechte eter geweest en eigenlijk nog steeds wel. Maakt het allemaal iets lastiger, maar ach, er is altijd wel een weg te vinden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 07:36 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik ben een mega slechte eten geweest en ik lust steeds iets meer. Maar als ik nog maar denk dat het vies is, eet ik het niet. Zo ben ik pas garnalen, ui, paprika, sla (en dan ligt het nog aan de soort) etc. gaan eten na mijn 23e 🙈. Ik ben er nog niet, maar het gaat wel steeds beter. Gewicht is nu zo'n 106 kilo. Zeker 36 teveel. Van de zomer gaan we met schoonfamilie op vakantie en ik kijk al op tegen het zwemmen. En dat wil ik niet voor mijn dochters. Ik wil gewoon met ze kunnen gaan zwemmen, zonder me te schamen voor mijn lijf. Daarom wil ik alvast een begin maken. Eind juli gaan we weg en dan wil ik toch echt onder de 100 zitten. Al flink op weg naar de 95.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |