menthol sigaretquote:Op zondag 16 april 2017 15:49 schreef zeer het volgende:
[..]
TARDIS. is meer alfa dan menthol-sigaret-mozy hoor
netjes hoorquote:Op zondag 16 april 2017 15:54 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb deze en die III's als rear's, en de centre speaker ook
op technics dx930
Wel geil ding om te zien jaquote:Op zondag 16 april 2017 15:54 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
op technics dx930
Prachtig meidquote:Op zondag 16 april 2017 15:54 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
op technics dx930
Panda's horen lekker in het bos.quote:
BIEMquote:Op zondag 16 april 2017 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Prima weergave van het niveau hier toch?
Het is een eclectische groep.quote:Op zondag 16 april 2017 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Prima weergave van het niveau hier toch?
hoe is jouw pasen?quote:Op zondag 16 april 2017 16:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje losgeslagen met de rozevla act de laatste tijd
geeft niet, laat het maar voorbij zijnquote:Op zondag 16 april 2017 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
hey proffie plek 7 nu he lekker hoor
snap ik. komt goed hoor <3quote:Op zondag 16 april 2017 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geeft niet, laat het maar voorbij zijn
*It'squote:Op zondag 16 april 2017 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Het is een dag als alle anderequote:Op zondag 16 april 2017 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe is jouw pasen?buikje rond?
Doe niet zo fakequote:Op zondag 16 april 2017 16:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jammer, ik gun jou zo veel meer
ja ze wil fok meet daar alsof je binnen komt met zo'n groep treurwilgenquote:Op zondag 16 april 2017 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Crack nodigde mij ook uit voor Danzig.
Echt he.quote:Op zondag 16 april 2017 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja ze wil fok meet daar alsof je binnen komt met zo'n groep treurwilgen
Een kater tochquote:Op zondag 16 april 2017 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En wat zingen we dan.
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
Zeerquote:Op zondag 16 april 2017 16:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Door wie laat je je liever palen, zeer of hzaw
Wil ook wel je gevoelige eikel strelenquote:
succes met al die vierkante meters voorhuidquote:Op zondag 16 april 2017 17:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil ook wel je gevoelige eikel strelen
Mensen zonder paaseieren met Pasenquote:Op zondag 16 april 2017 16:59 schreef Drug het volgende:
jammer dat ik geen snoepjes heb terwijl alle winkels dicht zijn door kutpasen
of naar ah to go ;s
Gewoon met een elastiekje vastzettenquote:Op zondag 16 april 2017 17:02 schreef zeer het volgende:
[..]
succes met al die vierkante meters voorhuid
Ohhhh dus jij bent besneden?quote:
lekker pragmatischquote:Op zondag 16 april 2017 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon met een elastiekje vastzetten
Daaaaammmmmnnn 😍quote:
Dat is niks, als ik de kans had dan zat ik al zeker over de 10 FOK!sters.quote:Op zondag 16 april 2017 16:36 schreef zeer het volgende:
[..]
is het waar dat jij met noel aan de vierde fokker zit die je paalt?
Klinkt echt vies door die aanhalingstekensquote:Op zondag 16 april 2017 17:08 schreef Drug het volgende:
[..]
heb zo'n zak "couscous" schotel die ik alleen maar in de pan hoef te gooien
jij?
Bozehaasquote:
ja echte couscous kun je niet ff gaar kokenquote:Op zondag 16 april 2017 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt echt vies door die aanhalingstekens
Ik heb alleen kip in huis maar ben nog niet overtuigd of ik dat ga eten
Tvpquote:
das andersquote:Op zondag 16 april 2017 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is niks, als ik de kans had dan zat ik al zeker over de 10 FOK!sters.
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. :$quote:Op zondag 16 april 2017 17:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja echte couscous kun je niet ff gaar koken
ga je bestellen? of komt zosk je halen
haha nicequote:Op zondag 16 april 2017 17:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. :$
Ik heb gisteren al friet en hamburger besteld
Stemmen op Erdo tochquote:Op zondag 16 april 2017 17:13 schreef Chloroform het volgende:
Heeft Turkije met voetbal gewonnen ofzo? Allemaal mensen hier tüteren
Hou van jouquote:
Oh gelukkig.quote:
Wat is je antwoord?quote:
Is dat je fetisj?quote:Op zondag 16 april 2017 17:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, waarschijnlijk kiest ze Braddie.
ze kunnen beide wel aardig zuigenquote:Op zondag 16 april 2017 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou van jou
Zou mezelf echt van kant maken als dat nog de enige keuze zou zijn
Haha tattacouscousquote:Op zondag 16 april 2017 17:08 schreef Drug het volgende:
[..]
heb zo'n zak "couscous" schotel die ik alleen maar in de pan hoef te gooien
jij?
🐤quote:Op zondag 16 april 2017 17:57 schreef Catkiller het volgende:
Ik neem aanstoot aan het woord tatta, kunnen jullie niggers er mee stoppen? Alvast bedankt.
Sexy chickquote:
Denk dat de hond ook een hapje mag nemen, gewoon zo van zijn bord.quote:Op zondag 16 april 2017 17:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaat hij in driedelig pak met schoenen aan opeten op de bank waar ook de hond op ligt
Haha catkiller is een tatta en een boze witte westerse man.quote:Op zondag 16 april 2017 18:01 schreef Catkiller het volgende:
Het stereotype is te confronterend ik stel dit niet op prijs hoor jongens.
Niks mis met een lekkere vette worst die makkelijk naar binnen kan glijden.quote:
Anders moet je helemaal naar de groene container die naast je bierstoel in de voortuin staat om het weg te gooien. Liever lui dan moe.quote:Op zondag 16 april 2017 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat de hond ook een hapje mag nemen, gewoon zo van zijn bord.
Gewoon terug in de koelkast tochquote:Op zondag 16 april 2017 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders moet je helemaal naar de groene container die naast je bierstoel in de voortuin staat om het weg te gooien. Liever lui dan moe.
Dat kan ook nog. Net zoals restjes soep makkelijk terug in de pan kunnen voor de volgende dag.quote:
#LifeGoalsquote:
Als er een leuke boer meedoet misschien. Maar nee vast niet.quote:
Expeditie Robinson?quote:Op zondag 16 april 2017 18:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mij echt net opgegeven voor een tv programma, is wel weer genoeg de komende 10 jaar.
Obese dan?quote:Op zondag 16 april 2017 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha nee man. Zou wel hilarische beelden opleveren.
Was een goed idee geweest maar ook niet, heb mij opgegeven voor Het Instituut.quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 16 april 2017 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was een goed idee geweest maar ook niet, heb mij opgegeven voor Het Instituut.
Lijkt me wel geinig en ik weet toch wel zeker dat ze mij niet uitkiezen.quote:
Wat fijn voor hem. Behandelde je iedereen maar zo goed.quote:
Weet je niet. Al zal je amper in beeld komen zeker als er 100 mensen aan mee doen.quote:Op zondag 16 april 2017 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig en ik weet toch wel zeker dat ze mij niet uitkiezen.
Wat is het voor programma?quote:Op zondag 16 april 2017 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig en ik weet toch wel zeker dat ze mij niet uitkiezen.
Ik weet gewoon 99% zeker dat ik toch niet meedoe. Anders ben ik beetje in shock.quote:Op zondag 16 april 2017 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet je niet. Al zal je amper in beeld komen zeker als er 100 mensen aan mee doen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Instituut Lees dit maar. Ik ben echt slecht in dingen uitleggen.quote:
Boerenhaterquote:Op zondag 16 april 2017 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als er een leuke boer meedoet misschien. Maar nee vast niet.
Is geen eis hoor.quote:Op zondag 16 april 2017 18:28 schreef Chai het volgende:
Maar denk idd niet dat er boeren meedoen die een boerderij gekraakt hebben en waarbij de dieren ook in een kraakstal wonen.
Marcquote:Op zondag 16 april 2017 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de meeste niet echt knap enz die bij BzV komen.
Meh.quote:Op zondag 16 april 2017 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Instituut Lees dit maar. Ik ben echt slecht in dingen uitleggen.
Ja gewoon neuken.quote:Op zondag 16 april 2017 18:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja je moet geen gesprek met hem willen beginnen
Klinkt wel cool. Is dit nogterug te zienquote:Op zondag 16 april 2017 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Instituut Lees dit maar. Ik ben echt slecht in dingen uitleggen.
https://www.npo.nl/het-instituut/VPWON_1251104quote:Op zondag 16 april 2017 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt wel cool. Is dit nogterug te zien
Citytrip en volgens mij daarna nog hoe het een tijdje later is. Maar dat laatste weet ik eigenlijk niet zeker.quote:Op zondag 16 april 2017 18:33 schreef Oberkullie het volgende:
Het is de eerste keer dat ik bzv kijk. Wat gaat er nog gebeuren nadat iedereen heeft gekozen?
Haha even kijken.quote:
Ze schijnt ook te kunnen dj-enquote:
Zelfs Jimmy kijkt het.quote:Op zondag 16 april 2017 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Echt gewoon niet te geloven dat daar 3 miljoen man naar kijkt
Iedereen die door zo'n programma bekend is geworden denkt dat ie dj isquote:Op zondag 16 april 2017 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze schijnt ook te kunnen dj-en
Sterretjuhhquote:Op zondag 16 april 2017 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iedereen die door zo'n programma bekend is geworden denkt dat ie dj is
waarom huilach?quote:Op zondag 16 april 2017 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze schijnt ook te kunnen dj-en
Hoor je de laatste tijd ook nog nauwelijks iets van bedenk ik mij nu,quote:
Bestequote:Op zondag 16 april 2017 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoor je de laatste tijd ook nog nauwelijks iets van bedenk ik mij nu,
Bedankt schatjequote:Op zondag 16 april 2017 18:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.npo.nl/het-instituut/VPWON_1251104
Omdat ik het totaal niet had verwacht, eigenlijk.quote:
Dat wist ik helemaal niet, maar ik moet zeggen dat ik niet alle 'beroemdheden' volg..quote:
Echt fantastisch.quote:
Gek zeg.quote:Op zondag 16 april 2017 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Burgerlijk hoor. Morgen nog woonboulevard pakken zeker
o zoquote:Op zondag 16 april 2017 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik het totaal niet had verwacht, eigenlijk.
Buurmanquote:
Ik heb alleen laatste aflevering niet gezien, het huwelijk dus haha. Kon het niet meer aan hoor, wat een kutprogramma. Krijgt ook geen vervolg. (Is Virginia voor niks zwanger.quote:Op zondag 16 april 2017 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar is saai tegenwoordig, heb die realityserie ook niet gekeken.
quote:Op zondag 16 april 2017 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman![]()
Nog op het strand geweest?
Ik vind het nu te koud
Nee, wel kinderboerderij. Maar daar was geen reet aan met die ophokplicht.quote:Op zondag 16 april 2017 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman![]()
Nog op het strand geweest?
Ik vind het nu te koud
Gaga in clips als Pokerface of Just Dancequote:Op zondag 16 april 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Lady Gaga is zoveel leuker zonder die maffe outfits.
ja echt onwijs veel leukerquote:Op zondag 16 april 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Lady Gaga is zoveel leuker zonder die maffe outfits.
quote:Op zondag 16 april 2017 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Nee, wel kinderboerderij. Maar daar was geen reet aan met die ophokplicht.
Oh, ja dat is nog steeds.. In het buitenland niet meer..quote:Op zondag 16 april 2017 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Nee, wel kinderboerderij. Maar daar was geen reet aan met die ophokplicht.
Ik ging er ook eigenlijk vanuit dat het niet meer was hier.quote:Op zondag 16 april 2017 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh, ja dat is nog steeds.. In het buitenland niet meer..
liep je daar nu met een pruillipje rond?quote:Op zondag 16 april 2017 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ging er ook eigenlijk vanuit dat het niet meer was hier.
Nee hoor.quote:Op zondag 16 april 2017 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
liep je daar nu met een pruillipje rond?
Ik had voor een half jaartje verplicht vakantie van fok!quote:Op zondag 16 april 2017 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie jij bent. Maar hey hallo.
Zegt me nog niks.quote:Op zondag 16 april 2017 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had voor een half jaartje verplicht vakantie van fok!
Ja, is hard gegaan ineens.quote:Op zondag 16 april 2017 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geeft niks
Laatste keer had je nog minder posts dan ik.
wrm?quote:Op zondag 16 april 2017 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit jaar gaat nog harder.quote:Op zondag 16 april 2017 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan, lekker snel.
quote:Op zondag 16 april 2017 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer je hem nu weer een ban aan te smeren door hem uit te lokken zijn van te bespreken?!
Dank.quote:Op zondag 16 april 2017 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi zo, zet 'm op [ afbeelding ]
Anderen mogen het ook, dus waarom hij niet?quote:Op zondag 16 april 2017 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer je hem nu weer een ban aan te smeren door hem uit te lokken zijn van te bespreken?!
Huh? En nee hoor, bans bespreken mag niet.quote:Op zondag 16 april 2017 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anderen mogen het ook, dus waarom hij niet?
Omdat je niet mag praten over de reden van je ban. Ja in DM.quote:Op zondag 16 april 2017 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anderen mogen het ook, dus waarom hij niet?
Walgelijk beleid iddquote:Op zondag 16 april 2017 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
haha oopsquote:Op zondag 16 april 2017 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nu bekend is dat er vrouwen zijn die, als ze moesten kiezen tussen jou en Braddie, liever het klooster in gaan?quote:
In R&P gebeurde dat maandenlang onder het toeziend oog van meerdere modjes, dus dan neem ik aan dat het tot op zekere hoogte wel besproken mag worden. Wel vind ik de regelgeving vaag en wordt deze niet bij iedereen even streng toegepast.quote:Op zondag 16 april 2017 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? En nee hoor, bans bespreken mag niet.
quote:Op zondag 16 april 2017 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nu bekend is dat er vrouwen zijn die, als ze moesten kiezen tussen jou en Braddie, liever het klooster in gaan?
Gelukkig heb ik dat ook nietquote:Op zondag 16 april 2017 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je niet mag praten over de reden van je ban. Ja in DM.
K wens ze veel plezier in 't kloosterquote:Op zondag 16 april 2017 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nu bekend is dat er vrouwen zijn die, als ze moesten kiezen tussen jou en Braddie, liever het klooster in gaan?
Idd, ze zouden zelfs nog over lijken gaanquote:
Jawel, als haags_kwartiertje of zo.quote:Op zondag 16 april 2017 19:30 schreef Drug het volgende:
magnetronkoffie heb je helemaal niet met een kloon gepost?
Laat mij er lekker buiten.quote:Op zondag 16 april 2017 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, als haags_kwartiertje of zo.
lol.quote:Op zondag 16 april 2017 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb even een mailtje gestuurd naar opa dat je een kloon van gebande bent.
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 16 april 2017 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
hahaquote:Op zondag 16 april 2017 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een pech, sinds eind vorig jaar staat er op posten met een kloon ook een strafmaatregel van aftrek van 100k posts (van je kloonaccount).quote:Op zondag 16 april 2017 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Tssk je bent net als ik een zaans_kwartiertjequote:Op zondag 16 april 2017 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
doe danquote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om te blowen, leuke ava
Zolang Cachet niet klaagt...quote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn uitlaat hangt een beetje losjes. Iets te losjes
Is die naam al bezet?quote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tssk je bent net als ik een zaans_kwartiertje
zo jong impotent hahaquote:Op zondag 16 april 2017 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn uitlaat hangt een beetje losjes. Iets te losjes
Ben ik ook niet, ik zit hier voor 't eerstquote:Op zondag 16 april 2017 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ban van half jaar... Dan verdien je 't niet om terug te komen hoor
Niet dat ik weetquote:
heb verder niks te melden hoorquote:
Wat voor gat woon jij dan?quote:Op zondag 16 april 2017 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn geen shops hier in de buurt
zonde manquote:Op zondag 16 april 2017 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn geen shops hier in de buurt
hoe is jouw dochtertje?quote:
Ja, en zelf plantjes doet de woningbouw heel moeilijk over. Maar volgens mij ben ik m'n zaadjes allang al kwijtgeraakt ergens voor ik in dit gat kwam wonen...quote:
quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt niet wacht ik stuur je pic van m'n stijve lul
instantpudding?quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil wel al langer een kloon, maar kan maar niet op een goeie naam komen.
Heb ik al voor je gedaanquote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt niet wacht ik stuur je pic van m'n stijve lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matig man.quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een kutgat
Er is echt helemaal niks hier
Krommenie?quote:Op zondag 16 april 2017 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een kutgat
Er is echt helemaal niks hier
was jij dat niet met een kind?quote:
quote:Op zondag 16 april 2017 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik al voor je gedaanKlopt wel qua lengte ong jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, snap ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |