Expeditie Robinson?quote:Op zondag 16 april 2017 18:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mij echt net opgegeven voor een tv programma, is wel weer genoeg de komende 10 jaar.
Obese dan?quote:Op zondag 16 april 2017 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha nee man. Zou wel hilarische beelden opleveren.
Was een goed idee geweest maar ook niet, heb mij opgegeven voor Het Instituut.quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 16 april 2017 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was een goed idee geweest maar ook niet, heb mij opgegeven voor Het Instituut.
Lijkt me wel geinig en ik weet toch wel zeker dat ze mij niet uitkiezen.quote:
Wat fijn voor hem. Behandelde je iedereen maar zo goed.quote:
Weet je niet. Al zal je amper in beeld komen zeker als er 100 mensen aan mee doen.quote:Op zondag 16 april 2017 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig en ik weet toch wel zeker dat ze mij niet uitkiezen.
Wat is het voor programma?quote:Op zondag 16 april 2017 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig en ik weet toch wel zeker dat ze mij niet uitkiezen.
Ik weet gewoon 99% zeker dat ik toch niet meedoe. Anders ben ik beetje in shock.quote:Op zondag 16 april 2017 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet je niet. Al zal je amper in beeld komen zeker als er 100 mensen aan mee doen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Instituut Lees dit maar. Ik ben echt slecht in dingen uitleggen.quote:
Boerenhaterquote:Op zondag 16 april 2017 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als er een leuke boer meedoet misschien. Maar nee vast niet.
Is geen eis hoor.quote:Op zondag 16 april 2017 18:28 schreef Chai het volgende:
Maar denk idd niet dat er boeren meedoen die een boerderij gekraakt hebben en waarbij de dieren ook in een kraakstal wonen.
Marcquote:Op zondag 16 april 2017 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de meeste niet echt knap enz die bij BzV komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |