Gewoon met een elastiekje vastzettenquote:Op zondag 16 april 2017 17:02 schreef zeer het volgende:
[..]
succes met al die vierkante meters voorhuid
Ohhhh dus jij bent besneden?quote:
lekker pragmatischquote:Op zondag 16 april 2017 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon met een elastiekje vastzetten
Daaaaammmmmnnn 😍quote:
Dat is niks, als ik de kans had dan zat ik al zeker over de 10 FOK!sters.quote:Op zondag 16 april 2017 16:36 schreef zeer het volgende:
[..]
is het waar dat jij met noel aan de vierde fokker zit die je paalt?
Klinkt echt vies door die aanhalingstekensquote:Op zondag 16 april 2017 17:08 schreef Drug het volgende:
[..]
heb zo'n zak "couscous" schotel die ik alleen maar in de pan hoef te gooien
jij?
Bozehaasquote:
ja echte couscous kun je niet ff gaar kokenquote:Op zondag 16 april 2017 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt echt vies door die aanhalingstekens
Ik heb alleen kip in huis maar ben nog niet overtuigd of ik dat ga eten
Tvpquote:
das andersquote:Op zondag 16 april 2017 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is niks, als ik de kans had dan zat ik al zeker over de 10 FOK!sters.
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. :$quote:Op zondag 16 april 2017 17:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja echte couscous kun je niet ff gaar koken
ga je bestellen? of komt zosk je halen
haha nicequote:Op zondag 16 april 2017 17:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. :$
Ik heb gisteren al friet en hamburger besteld
Stemmen op Erdo tochquote:Op zondag 16 april 2017 17:13 schreef Chloroform het volgende:
Heeft Turkije met voetbal gewonnen ofzo? Allemaal mensen hier tüteren
Hou van jouquote:
Oh gelukkig.quote:
Wat is je antwoord?quote:
Is dat je fetisj?quote:Op zondag 16 april 2017 17:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, waarschijnlijk kiest ze Braddie.
ze kunnen beide wel aardig zuigenquote:Op zondag 16 april 2017 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou van jou
Zou mezelf echt van kant maken als dat nog de enige keuze zou zijn
Haha tattacouscousquote:Op zondag 16 april 2017 17:08 schreef Drug het volgende:
[..]
heb zo'n zak "couscous" schotel die ik alleen maar in de pan hoef te gooien
jij?
🐤quote:Op zondag 16 april 2017 17:57 schreef Catkiller het volgende:
Ik neem aanstoot aan het woord tatta, kunnen jullie niggers er mee stoppen? Alvast bedankt.
Sexy chickquote:
Denk dat de hond ook een hapje mag nemen, gewoon zo van zijn bord.quote:Op zondag 16 april 2017 17:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaat hij in driedelig pak met schoenen aan opeten op de bank waar ook de hond op ligt
Haha catkiller is een tatta en een boze witte westerse man.quote:Op zondag 16 april 2017 18:01 schreef Catkiller het volgende:
Het stereotype is te confronterend ik stel dit niet op prijs hoor jongens.
Niks mis met een lekkere vette worst die makkelijk naar binnen kan glijden.quote:
Anders moet je helemaal naar de groene container die naast je bierstoel in de voortuin staat om het weg te gooien. Liever lui dan moe.quote:Op zondag 16 april 2017 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat de hond ook een hapje mag nemen, gewoon zo van zijn bord.
Gewoon terug in de koelkast tochquote:Op zondag 16 april 2017 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders moet je helemaal naar de groene container die naast je bierstoel in de voortuin staat om het weg te gooien. Liever lui dan moe.
Dat kan ook nog. Net zoals restjes soep makkelijk terug in de pan kunnen voor de volgende dag.quote:
#LifeGoalsquote:
Als er een leuke boer meedoet misschien. Maar nee vast niet.quote:
Expeditie Robinson?quote:Op zondag 16 april 2017 18:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mij echt net opgegeven voor een tv programma, is wel weer genoeg de komende 10 jaar.
Obese dan?quote:Op zondag 16 april 2017 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha nee man. Zou wel hilarische beelden opleveren.
Was een goed idee geweest maar ook niet, heb mij opgegeven voor Het Instituut.quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 16 april 2017 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was een goed idee geweest maar ook niet, heb mij opgegeven voor Het Instituut.
Lijkt me wel geinig en ik weet toch wel zeker dat ze mij niet uitkiezen.quote:
Wat fijn voor hem. Behandelde je iedereen maar zo goed.quote:
Weet je niet. Al zal je amper in beeld komen zeker als er 100 mensen aan mee doen.quote:Op zondag 16 april 2017 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig en ik weet toch wel zeker dat ze mij niet uitkiezen.
Wat is het voor programma?quote:Op zondag 16 april 2017 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig en ik weet toch wel zeker dat ze mij niet uitkiezen.
Ik weet gewoon 99% zeker dat ik toch niet meedoe. Anders ben ik beetje in shock.quote:Op zondag 16 april 2017 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet je niet. Al zal je amper in beeld komen zeker als er 100 mensen aan mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |